لیزر موهای زائد

موهای زائد با لیزر کاملا از بین می روند! لیزر موهای زائد را در مرکز برکه امتحان کنید!

موهای زائد با لیزر

موهای زائد با لیزر مناسب از بین خواهند رفت!

وقتی که حرف از مهمانی و عروسی پیش می آید ، بزرگ ترین دغدغه ی بیشتر خانم ها این است که با موهای زائدی که در جای جای بدن آن ها رشد کرده است ، چه کنند؟!موهای زائد با لیزر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

احتمالا هیچ تیغ یا موبری ، افاقه نخواهد کرد چرا که جای ریشه ی موها هر کاری هم که بکنیم ، باز هم معلوم و مشخص است و می تواند شیرینی هر مراسمی را برای ما تلخ کند.موهای زائد با لیزر

موهای زائد با لیزر
موهای زائد با لیزر

اگر شما هم از دست موهای زائد و رشد بی وقفه ی آن ها خسته شده اید ، توصیه می کنیم که لیزر موهای زائد را امتحان کنید !موهای زائد با لیزر

این درمان معجزه آسا می تواند به خوبی موها را از ریشه در آورده و پوستی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان بیاورد.موهای زائد با لیزر

عملکرد لیزر به صورتی است که فولیکول موها را از سوزانده و به همین خاطر دیگر نیازی نیست که نگران جای موها روی پوست خود باشید.

نکات قبل از لیزر موهای زائد را بدانید

اما اگر چیزی راجع به این روش نمی دانید ، بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید !!موهای زائد با لیزر

مهم ترین نکته این است که آیا قبل از لیزر موهای زائد باید مسئله ی خاصی را رعایت کنیم ؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که باید به مسائلی از جمله نکات زیر دقت داشته باشید :

نکات قبل از لیزر موهای زائد را بدانید
نکات قبل از لیزر موهای زائد را بدانید

قبل از لیزر موهای زائد از برنزه نبودن پوست خود اطمینان حاصل کنید. به خاطر داشته باشید که مکانیزم تشخیص اشعه ی لیزر بر اساس تفاوت رنگ مو و پوست می باشد.حال اگر پوست شما هم رنگ، موهایتان باشد ، اشعه ی لیزر قادر به تشخیص موها نیست و ممکن است پوست شما را بسوزاند!!

پیش از این که جلسه لیزر شما آغاز شوید، بهتر است ناحیه ی مورد نظر خود را شیو کنید. باز هم باید تاکید کنیم که ریشه یا فولیکول مو باید وجود داشته باشد تا اشعه ی تواند آن را تشخیص داده و بسوازند.اگر موهای خود را بند بیاندازید یا اپیلاسیون کنید ، موها از جا کنده خواهند شد و ریشه ای باقی نمی ماند تا اشعه ی لیزر هدف بگیرد!

در صورتی که هر گونه حساسیتی دارید یا از داروی خاصی استفاده می کنید ، بهتر است به اپراتور لیزر یا پزشک خود بگویید! هرگونه جزییاتی ممکن است مهم باشد!

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد چقدر باید باشد

اما سوال دیگری که مطرح می شود این است که پس از جلسه ی اول لیزر ، چه مدت باید صبر کنیم تا نوبت جلسه ی بعدی را بگیریم؟!
در واقع همان گونه که احتمالا می دانید در جلسه ی اول لیزر شما تنها 20 الی 25 درصد از موهای زائد شما می ریزند.( این ریزش 2 هفته بعد از جلسه ی درمانی آغاز خواهد شد و نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله بعد از اتمام جلسه موها شروع به ریزش کنند)

به همین خاطر نیاز است که حتما 4 الی 6 جلسه را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید نتیجه ی کاملی از لیزر موهای زائد دریافت نمایید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد چقدر باید باشد
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد چقدر باید باشد

عموما بعد از 3 هفته موها به قدری رشد کرده اند که بتوان مجددا عملیات لیزر موهای زائد را تکرار کرد. به همین خاطر توصیه می کنیم 3 الی 4 هفته بین جلسات لیزر خود فاصله بگذارید تا موها به طور کامل رشد کرده باشند!!

مرکز لیزر برکه همواره در خدمت شماست ! می توانید از صفحه ی تماس با ما جهت دریافت نوبت و مشاهده ی تعرفه ی قیمت ها اقدام نمایید!

لیزر موهای زائد در حاملگی

خیلی ها هستند که فکر می کنند لیزر درمانی است که عوارض و خطرات زیادی دارد. در الی که لیزر اتفاقا یکی از کم خطر ترین درمان های موجود است.

اشعه ی لیزر استفاده شده در لیزر موهای زائد آنقدر کوتاه برد است که حداکثر می تواند تا عمق ریشه های مو نفوذ کند، نه بیشتر. بنابراین نمی تواند هیچگونه تاثیری برا بافت ها و اندام های داخلی بدن بگذارد.

اما از آنجاییکه در زمان بارداری فعالیت های بدن از حالت نرمال تغییر می کنند، و بدن مدام در حال تغییر واکنش های شیمیایی است، نمی توان به صورت قطع گفت لیزر در زمان بارداری مناسب است.

لیزر موهای زائد در حاملگی
لیزر موهای زائد در حاملگی

هرچند از لحاظ علمی لیزر قاعدتا نباید تاثیری بر جنین داخل شکم مادر داشته باشد، اما از آنجایی که واکنش بدن مادر به لیزر پیش بینی ناپذیر است، توصیه می شود احتیاطا در دوران بارداری موهای زائد بدن خود را لیزر نکنید.

نکته: با اینکه لیزر در حین بارداری چندان توصیه نمی شود، اما اتفاقا دوره ی بادراری دوره ای است که برخی از موهای زائد رشد بیشتری پیدا می کنند و موهای زائد جدیدی روی بدن می رویند. این به خاطر تغییرات شیمیایی بدن در این دوران است. به همین دلیل اتفاقا بعد از بارداری لیزر موهای زائد می تواند درمانی بسیار مفید و سودمند برای شما خانم عزیز باشد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه، بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد در دوران بارداری را نیز مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد برای پوست های حساس

چه پوست حساس باشد چه غیر حساس، موهای زائد روی آن رشد می کند. و شما مجبورید آن را به هر طریقی که صلاح می دانید از بین ببرید.

اما برخی به غلط فکر می کنند لیزر کردن موهای زائد برای پوست های حساس خطرناک و آسیب زاست!

اشعه ی لیزر مورد استفاده در این درمان بسیار قابل کنترل است و تکنسین می تواند شدت آن را با توجه به شرایط پوست موی شما تنظیم کند تا هیچگونه آسیبی به پوست شما نرسد.

لیزر موهای زائد برای پوست های حساس
لیزر موهای زائد برای پوست های حساس
به همین دلیل اگر پوست حساسی دارید بسیار مهم است که به مرکز لیزر معتبر و با کیفیتی مراجعه کنید، تا یک تکنسین متخصص و وارد به کار لیزر را برای شما انجام دهد. در غیر این صورت یک تکنسین ناوارد می تواند به پوست حساس شما آسیب وارد کند چرا که نمی داند دستگاه را چقدر باید تنظیم نماید.

لیزر موهای زائد خطرناک است؟!

هر درمانی عوارضی دارد. لیزر هم از این قاعده ی عمومی مستثنی نیست. اما با این حال هنوز هم به عنوان درمانی بدون عوارض و بسیار ایمن شناخته می شود. این به خاطر آن است که عوارض جانبی لیزر موهای زائد بسیار سطحی و زود گذر هستند. به طوری که خود به خود بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می روند. مدتی در حد چند ساعت یا چند روز.

عوارض جانبی عمومی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • قرمزی
  • التهاب
  • جوش سطحی
  • کبودی سطحی
  • سوزش خفیف

اما اگر لیزر به درستی برای شما انجام نشود این عوارض می توانند موارد جدی تری را هم در خود جای بدهند. حتما سعی کنید تکنسینی ماهر را برای لیزر کردن موهای بدن خود انتخاب کنیدو در غیر اینصورت شانس شما برای دچار شدن به عوارض جدی لیزر بالا می رود. عوارضی همچون:

  • عفونت
  • تاول
  • سوختگی
  • تغییر رنگ پوست
  • لک پوستی
  • زخم
  • خونریزی
برای آشنایی بیشتر مقاله ی خطرات لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments