عمل زیبایی بینی های گوشتی و پهن | مدل بینی عمل شده طبیعی| دکتر بینی

عمل زیبایی بینی های گوشتی و پهن | مدل بینی عمل شده طبیعی| دکتر بینی

عمل زیبایی بینی های گوشتی  و پهن | مدل بینی عمل شده طبیعی| دکتر بینی

عمل زیبایی بینی های گوشتی و پهن | مدل بینی عمل شده طبیعی| دکتر بینی

رینوپلاستی برای بینی های گوشتی  

بینی های گوشتی پوست ضخیمی دارند و غضروف آنها ضعیف است.   ساختار بینی  گوشتی به فرم غضروف ان بستگی دارد.  هر فرمی که به غضروف بدهیم بینی هم همان فرم را می گیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست تنها یک بافت تغییر شکل یافته است که روی غضروف بینی قرار گرفته و شکل می گیرد.  بنابراین در بینی های گوشتی که پوست ضخیم و غضروف ضعیف است ، هدف اول این است که فرم غضروف بینی با استفاده از غضروف خود بینی شکل بگیرد.

با عمل زیبایی بینی ظاهر نامناسب بینی درمان می شود.  نوک بینی که پهن است جمع می شودو همچنین ساختار استخوان بینی هم می تواند کوچک تر شود.  شما باید توجه کنید که در رینوپلاستی ممکن است که بینی را خیلی کوچک تر کرد به صورتی که با سایر قسمت های صورت هماهنگ باشد.   و البته اشکالی در تنفس طبیعی فرد ایجاد نکند. درمان بینی گوشتی باعث تقارن و تناسب بین بینی و چهره می شود و شما می توانید انتظارات خود از عمل جراحی زیبایی بینی را در جلسه مشاوره با جراح خود در میان بگذارید.

همانطور که می دانید بینی یک ویژگی برجسته در چهره  است. و به همین دلیل افرادی که بینی بزرگ دارند به دنبال جراحی زیبایی بینی هستند.  خوشبختانه برای کسانی که با بینی بزرگ متولد می شوند و دوست دارند که فرم بینی شان را تغییر دهند ،  درمان جراحی وجود دارد که می تواند بینی را تغییر دهد.

 

جراحی زیبایی بینی های گوشتی

جراحی زیبایی بینی های گوشتی

رینوپلاستی نوعی جراحی پلاستیک است که در آن اندازه بینی تغییر داده می شود.  یک دلیل برای اینکه مردم به دنبال تغییر شکل دادن بینی خود هستند این است که نوک بینی شان گرد و یا گوشتی است.

 

ساختار دماغ های گوشتی

بینی گوشتی در اثر چند عامل ایجاد می شود:

  • بزرگ بودن غضروف جانبی پایینی ،
  • شکل گنبدی نوک دماغ ،
  • پوشش بافت نرم بافت یا ضعیف بودن غضروف.

روش جراحی برای بینی گوشتی با توجه به علت آن تعیین می شود.  با این حال ، جراحی زیبایی بینی را آن را تغییر داده و ظاهر آن را زیبا تر می کند.

 

گزینه های درمان بینی گوشتی

گزینه های درمان بینی های گوشتی

تکنیک های رینوپلاستی امروزه بدون آسیب رساندن به ساختار بینی انجام می شود.  درمان نوک بینی گوشتی با رینوپلاستی شامل بازسازی لبه های غضروف  و استفاده از تکنیک های بخیه زدن برای ایجاد نوک بینی طبیعی تر انجام می شود.

برای بیمارانی که پوست بینی شان ضخیم تر است ، نازک کردن پوست بینی ممکن است لازم باشد. عمل جراحی زیبایی بینی های گوشتی زیبایی و بهبود راه های تنفسی را تضمین می کند.

 

دوره بهبودی پس از رینوپلاستی بینی گوشتی

دوره بهبودی پس از رینوپلاستی بینی گوشتی در حدود یک و نیم تا دو هفته است. در طول این مدت بیمار باید تا آنجا که امکان دارد، سر خود را در موقعیت بالایی قرار دهد.  گچ و بخیه ها پس از یک هفته برداشته می شوند و تا چند مدت پس از آن بینی باید چسب زده شود.

بعد از برداشتن گچ بینی همچنان متورم است. اما تورم آن قابل توجه نیست.  تورم بینی با گذشت چند ماه کاهش می یابد.  سه هفته پس از عمل تورم  20 تا 30 درصد کمتر می شود.  شش هفته پس از عمل تورم 50  تا 60 درصد کمتر می شود.

اما یک سال طول می کشد تا ورم بینی به طور کامل از بین برود.  دوران بهبودی رینوپلاستی بینی های گوشتی طولانی تر از سایر انواع جراحی زیبایی بینی است.

بیمار می تواند فعالیت های خود را پس از این مدت از سر بگیرد :

  • رانندگی : پنج تا هفت روز پس از جراحی
  • ورزش هایی مانند پریدن ، شنا ، پیاده روی ، و غیره : سه تا چهار هفته پس از عمل جراحی
  • ورزش های تماسی مانند : تنیس ، اسکی ، فوتبال ، بسکتبال ، و غیره : شش هفته پس از عمل جراحی
  • غواصی : هشت تا 12 هفته پس از جراحی.

پس از عمل ، اندازه و پهنای بینی متناسب می شود

 

عمل زیبایی بینی های پهن

عمل زیبایی بینی های پهن

11 سپتامبر 2018

آیا از اینکه دماغ پهنی دارید ناراحت هستید؟ پهن بودن بینی معمولاً به این دلیل است که ارتفاع پل بینی  کوتاه است و باعث می شود که بینی پهن دیده شود.  این مشکل اغلب ژنتیکی است و بنابراین در گروه های قومی خاص شایع تر است.  در موارد دیگر جراحی قبلی بینی ممکن است باعث شود که بینی پهن به نظر برسد.

 

چگونه می توانم یک بینی پهن را زیبا کنیم؟   

استخوان بینی ، یک ساختار هرمی در بالای بینی ایجاد می کند که می تواند در طول رینوپلاستی بازسازی شود. این استخوان هرم بینی شکل کلی بینی را تعیین می کند.  به منظور تغییر شکل بینی و ایجاد ظاهر کوچک تر، ساختار هرم باید به قطعات کوچک تر تبدیل شود.

عمل زیبایی بینی برای بینی های پهن معمولاً با استفاده از روش جراحی استئوتومی برای محدود کردن پل بینی انجام می شود.  در طی یک osteotomy ، جراح شکستگی های کوچکی بر روی استخوان های فوقانی بینی ایجاد می کند تا بینی کوچک تر شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

انواع رینوپلاستی برای بینی های پهن

رینوپلاستی برای بینی پهن چیست؟

دو نوع معمول از استئوتومی بینی وجود دارد : میانی و جانبی. بسیاری از جراحان برای رینوپلاستی   بینی پهن از هر دو نوع استئوتومی استفاده می کنند تا ظاهر زیبا تری را در پل بینی ایجاد کنند.

استئوتومی میانی بر روی شکاف های کوچک در قسمت وسط بالای بینی تمرکز می کند. در حالی که استئوتومی های جانبی بر روی بخش های بلند تر خارجی استخوان بینی کار می کنند.

هنگامی که شکاف ایجاد می شود ، جراح می تواند با حرکت دادن قطعات و نزدیک کردن آنها به یکدیگر   به ایجاد یک ساختار باریک برای بینی کمک کند.  در حالی که استئوتومی به نظر عمل سختی می آید ، اما به یاد داشته باشید که جراح یک شکاف کوچک و بسیار دقیق در استخوان بینی ایجاد می کند.   اگر شما یک جراح با تجربه در رینوپلاستی می شناسید ، پس نباید هیچ به نگرانی در مورد استئوتومی وجود داشته باشد.

 

عمل جراحی بینی های پهن یا گوشتی

عمل جراحی بینی پهن یا گوشتی در بعضی موارد که نوک بینی بیش از حد پهن یا گوشتی می باشد ، می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد.  ترمیم نوک بینی پهن و یا گوشتی می تواند ظاهر بینی را بهبود بخشد.  ممکن است مانور اضافی برای بینی خاص شما مورد نیاز باشد.  پیش از تصمیم گیری برای عمل بینی حتماً با جراح خود جلسه مشاوره داشته باشید.

 

دوره بازیابی پس از رینوپلاستی  دماغ های پهن

به احتمال زیاد پس از عمل ، جراح بینی شما را گچ خواهد گرفت.  گچ بینی معمولاً در کمتر از یک هفته برداشته می شود.  حدود هشت هفته طول می کشد تا استخوان های جدید بینی بتوانند بهبود پیدا کنند.

بعد از عمل برای جلوگیری از عوارض باید با جراح خود در تماس باشید و به طور منظم باید تحت نظر جراح باشید.

 

انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی

قبل از انتخاب جراح برای انجام رینوپلاستی بینی  تحقیقات کافی انجام دهید.  و جراحی را انتخاب کنید که دارای تجربه در جراحی زیبایی بینی است.  راه آسان برای انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی دیدن عکس های قبل و بعد از جراحی است که معمولاً در وب سایت جراح منتشر می شود.

به دنبال مشاوره با یک جراح با تجربه در جراحی زیبایی بینی باشید که بتوانید نقطه نظرات خود را با او درمیان بگذارید و او بهترین روش عمل را برای شما تعیین کند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه  تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments