لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان

لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان | آنچه باید در مورد لیزر ریش بدانید | مرکز لیزر برکه

لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان

لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان

درست خواندید، موهای زائد. موهای صورت مردها که به عنوان ریش و سبیل می شناسیمشان در واقع موهای زائد محسوب می شوند. اما به دلیل تاثیری که در استایل های مردانه دارند، خیلی از آقایان ترجیح می دهند که این موها را روی صورت خود نگه دارند یا اشکال مختلفی به آن بدهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما چرا لیزر؟ چرا یک مرد باید بخواهد ریش و سبیلش را لیزر کند؟لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان

همانطور که احتمالا خودتان هم می دانید، لیزر در واقع درمانی برای از بین بردن دائمی و همیشگی موهای زائد بدن است.

اما عموم مردم فکر می کنند لیزر تنها مختص خانم ها است و آنها هم از لیزر فقط برای برداشتن موهای پاهایشان استفاده می کنند. در حالی که اصلا و ابدا اینطور نیست!

لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان
لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان

لیزر کارکرد های گوناگونی دارد و تنها یک درمان آرایشی نیست، بلکه مهمتر از آن یک درمان بهداشتی است. شما می توانید با استفاده از لیزر از شر تمام موهای زائد تمام نواحی بدنتان خلاص شوید. برای تمام عمر. فرقی هم ندارد مرد باشید یا زن.

لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان به این معنی نیست که قرار است ریش و سبیلتان را برای همیشه از دست بدهید. بلکه لیزر موهای زائد صورت آقایان اتفاقا کارکرد آرایشی دارد.

جدای از آقایانی که تمایل دارند صورتشان برای تمام عمرشان بدون مو باقی بماند، اشعه ی لیزر در این درمان بسیار کنترل پذیر و دقیق است. به طوری که شما می توانید تنها بخشی از موهای صورتتان را لیزر کنید. به عبارت دقیقتر می توانید با استفاده از لیزر خط ریشی تمیز و صاف داشته باشید و موهای صورتتان را آنکادر نمایید.

می توانید موهای زائد گونه ها که هیچ مردی از داشتنشان خوشحال نیست را برای ادامه ی زندگیتان از بین ببرید. یا اگر سرعت رشد موهای صورتتان زیاد است و از شیو کردن های مداوم خسته شده اید، با لیزر سرعت رشد آنها را کاهش دهید.

در ادامه ی مقاله قصد داریم بیشتر در مورد پدیده ی لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان صحبت کنیم. اگر دوست دارید در مورد این روش درمانی شگفت انگیز بیشتر اطلاعات کسب کنید، به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان
لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان

مرکز لیزر آقایان در تهران

مراکز زیادی در تهران وجود دارند که موهای زائد را لیزر می کنند. اما همانطور که باور لیزر کردن موهای زائد آقایان چندان شایع نیست، خیلی از این مراکز هم خدمات مختص لیزر موهای زائد آقایان را ندارند. البته این به معنی آن نیست که روش لیزر کردن موهای آقایان با خانم ها فرق می کند.

مراکز معدودی هستند که خدمات لیزر موهای زائد آقایان را انجام می دهند و خوشبختانه خیلی از آنها مراکز معتبری هستند. اما اگر واقعا به دنبال بهترین مرکز برای لیزر موهای زائد مردان می گردید ما به شما برکه را توصیه می کنیم.

مرکز لیزر آقایان در تهران
مرکز لیزر آقایان در تهران

برکه مرکز لیزری است که با واقع شدن در مناطق شمال تهران، نزدیک مترو قلهک دسترسی بسیار خوبی برای مراجعه کنندگانش دارد. این دسترسی بسیار مهم است چون لیزر یک درمان دوره ای است و شما باید چندین جلسه آن را مرتبا انجام دهید تا اثر کند. پس بهتر است راه رفت و آمدتان به مرکز مورد نظر آسان باشد.

از طرف دیگر مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار قیمت های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما می توانید همین الان از طریق صفحه ی تماس با ما با لیست قیمت های برکه آشنا شوید و برای گرفتن نوبت لیزر با آن تماس بگیرید.

اما آنچه مرکز لیزر برکه را واقعا متمایز می کند، استفاده از متد ویژه ی واقعیت مجازی در حین فرآیند لیزر است. اتفاقی که تنها در مرکز برکه می توانید آن را تجربه کنید. به این صورت که در حین انجام لیزر به جای عینک های مخصوص شما عینک های واقعیت مجازی به چشم می زنید تا علاوه بر محافظت از چشمانتان، در فضایی شگفت آور و 360 درجه، تجربه ی فوق العاده ای از ریلکسیشن داشته باشید.

قیمت لیزر صورت مردان

قیمت و هزینه ی لیزر مهمتر از همه به بزرگی ناحیه ی تحت درمان و تعداد جلساتی بستگی دارد که به آن احتیاج دارید. اما از آنجایی که لیزر خطر ریش ناحیه ی نسبتا کوچک است درمان آن چندان زمان بر نیست و نتیجتا هزینه یا قیمت زیادی هم برای شما نخواهد داشت.

اما باید به شرایط پوست و موی شما هم توجه شود. اگر پوستتان حساس باشد یا موهای صورتتان خیلی زخیم و محکم باشند این به معنی آن است که احتمالا به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارید. پس طبیعتا اندکی هم در قیمت تفاوت می کند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است نگاهی به مقاله ی قیمت لیزر صورت مردان بیاندازید.
قیمت لیزر صورت مردان
قیمت لیزر صورت مردان

اما به یاد داشته باشید که لیزر درمانی دوره ای است که فاصله ی بین جلسات آن حدودا یک ماه است. از آنجایی که هزینه ی هر جلسه در مرکز برکه پس از همان جلسه دریافت می شود، بنابراین شما رسما کل هزینه را به صورت اقساط ماهیانه تسویه می کنید و هیچ فشار مالی به شما وارد نمی شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد را مطالعه کنید.

عوارض لیزر خط ریش

لیزر موهای زائد درمانی ساده، ایمن و با کمترین عوارض جانبی است. البته تا وقتی که در یک مرکز معتبر و زیر دست یک تکنسین متخصص و ماهر انجام شود.

اگر لیزر به درستی انجام شود کمترین عوارض را برای شما به همراه خواهد داشت. عوارض عمومی لیزر خط ریش، مانند لیزر سایر نواحی بدن، بسیار سطحی و گذرا هستند. به طوری که خود به خود بعد از چند ساعت تا نهایتا چند روز از بین می روند.

عوارض عمومی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • قرمزی
  • التهاب
  • جوش سطحی
  • کبودی سطحی

اما اگر لیزر به درستی انجام نشود می تواند عوارض جدی تری به همراه داشته باشد. از آنجایی که لیزر خط ریش روی صورت انجام می شود و نمود صد در صد ظاهری دارد، بهتر است در انتخاب مرکز مد نظرتان دقت کافی داشته باشید تا دچار چنین عوارضی نشوید.

عوارض لیزر خط ریش
عوارض لیزر خط ریش

عوارض جدی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • زخم
  • خونریزی
  • تاول
  • لک پوستی
  • تغییر رنگ پوست
  • عفونت
  • نازکی پوست
برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عوارض جانبی لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments