لیزر کردن موهای زائد آقایان | مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مردان | مرکز لیزر برکه

لیزر کردن موهای زائد آقایان

لیزر کردن موهای زائد آقایان

بله. لیزر کردن موهای زائد فقط مخصوص خانم ها نیست. بلکه آقایون هم می تونن به همون اندازه از مزیت های لیزر موهای زائد بهره مند بشن. جالب اینه که اتفاقا موهای زائد بدن مردان معمولا بیشتر از زن هاست. اما این باور غلط و البته رایج در کشورمون که مرد ها نباید به موهای زائد بدنشون دست بزنند، جلوی خیلی از آقایون برای رفع موهای زائد بدنشون رو گرفته. با وجود اینکه ممکنه یک نفر واقعا به لیزر موهای زائد بدنش احتیاج داشته باشه و خودشم بدونه. واقعیت اینه که خیلی از مردها از رفع یا لیزر کردن موهای زائد بدنشون خجالت می کشن. به خصوص موهای زائد سینه و شکم و کمر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کردن موهای زائد آقایان
لیزر کردن موهای زائد آقایان

امروز با هم می خوایم ماجرای یکی از آقایونی که به مرکز لیزر برکه برای رفع دائمی موهای زائد بدنش مراجعه کرده بود رو بررسی کنیم. این آقای محترم که یه جوون کمتر از سی سال بود مدت ها بود که با مشکل موهای زیاد بدنش رو به رو بود. به خصوص اینکه بالاتنه ی پر مویی داشت و زیاد هم عرق می کرد. وضعیتش طوری شده بود که مجبور بود حتی اگه نیم ساعت بیرون می رفت و عرق می کرد حتما باید دوش میگرفت چون موهای زیاد بدنش عرق رو توی خودش نگه می داشت و بوی بدی داشت.

این آقای عزیز یه مقدار هم توی زندگی زناشوییش به همین خاطر به مشکل برخورده بود. خانمش از وضعیت بدن پر موی شوهرش ناراضی بود و مدام بهش اصرار می کرد برای از بین بردنشون کاری بکنه.

جدای از این ماجرا ها دردسر های مرد بیچاره تمومی نداشت. حتی اگه یه پراهن یقه گرد بسته می پوشید باز هم موهای کمر و سینه اش یه مقدار از یقه ش بیرون می زد و خجالت زده ش می کرد.

همه ی این ها سبب شده بود تا بالاخره بخواد برای رفع موهای زائد بدنش کاری بکنه. اونجوری که خودش تعریف می کرد تقریبا همه ی راه ها رو امتحان کرده بود. اول تلاش کرده بود با ژیلت و تیغ موهای کمر و سینه و شکمش رو از بین ببره. کاری که توی یکی دو ساعت اول نتیجه داده بود اما بعد از اون درد و سوزش بسیار شدیدش چند شب بهش اجازه نمی داد حتی بتونه پیرهن بپوشه، چه برسه به اینکه بخواد روی بدنش دراز بکشه. مجبور شده چند روز رو از کار مرخصی بگیره و توی خونه بمونه تا موهاش دوباره یه مقدار رشد کنند و سوزششون بیفته.

لیزر کردن موهای زائد آقایان
لیزر کردن موهای زائد آقایان

بعد خواسته بود اپیلاسیون رو امتحان کنه که بعد از ورق وکس اول روی شکمش صد در صد پشیمون شده بود. کارش به پودر های موبر هم رسیده بود اما اونها هم فایده ای براش نداشتن. تا اینکه بالاخره دست به کار جستجو و پرس جو شده بود تا با درمان لیزر موهای زائد آشنا شد.

خودش می گفت که اول خیلی خجالت می کشیده که بخواد به یه مرکز لیزر مراجعه کنه. چون فکر می کرد لیزر فقط برای خانم هاست. اما وقتی دیده بود برخی از مراکز به خصوص برکه خدمات مخصوص آقایان هم دارند، تصمیم گرفته بود موهای زائد بدنش رو لیزر کنه.

بعد از پایان دوره ی درمانی این مراجعه ی کننده ی عزیز خیلی از لیزر ابراز رضایت می کرد. به نظرش کاملا ارزشش رو داشت. چون موهای زائد بدنش کاملا از بین رفتن و این تاثیر همیشگی بود. اون دیگه هیچوقت لازم نبود نگران رشد کردن دوباره ی موهای زائدش باشه. بعد از جلسه ی آخر ایشون با یک جعبه شیرینی به مجموعه برگشتند تا از تکنسین های برکه تشکر کنن. چراکه می گفتن وضعیت عمومی زندگیشون واقعا بهتر شده و اعتماد به نفسشون بالا رفته. برکه خوشحاله که بتونه خدمت کوچی هم که شده به مراجعینش بکنه و باعث بشه حتی به قدر اندکی زندگی بهتری داشته باشن.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان رو مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران

مراکز لیزر زیادی در تهران وجود دارند اما همه ی اونها الزاما خدمات مختص آقایان رو ارائه نمی دن. ضمنا همه ی این مراکز هم کیفیت کاری لازم رو ندارند. به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب یک مرکز معتبر برای رفع همیشگی موهای زائد بدن تاثیر زیادی در نتیجه ای که از لیزر میگیرید داره.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایرانه. این مرکز افتخار داره در کنار استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر، همراه با قیمت ها و تخفیف های استثنایی، خدمات مختص به لیزر کردن موهای زائد آقایان رو هم به مراجعینش ارائه بده. شما همین الان می تونید برای آشنایی با تعرفه های قیمتی برکه، همچنین تماس جهت گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
لیزر کردن موهای زائد آقایان
لیزر کردن موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

این درمان بر اساس استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر انجام میشه. به این صورت که تکنسین قلم یا به اصطلاح تفنگ متصل به دستگاه رو روی ناحیه ی پوست تحت درمان می کشه و این اشعه رو به شکل یکدست به موهای زائد روی پوست می رسونه. اشعه ی لیزر جذب موهای زائد شده و با تولید گرما فولیکول ها که عامل رشد مو هستند رو می سوزنه. حالا اگر این فرآیند طی چند مرحله و جلسه های مجزا، مرتبا تکرار بشه، بعد از 6 الی 7 جلسه باعث رفع کامل و توقف رشد دائمی موهای زائد می شه.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود را مطالعه کنید.
لیزر کردن موهای زائد آقایان
لیزر کردن موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد درد داره؟

خب از اونجایی که اساس کار لیزر بر ایجاد حرارت روی سطح پوست برای سوزوندن ریشه ی موهاست، طبعا بدون درد هم نیست. اما نگران نباشید. اولا که تکنسین پیش از لیزر کردن هر ناحیه از پوست کرم مخصوصی روی اون می گذاره تا از درد جلوگیری کنه.

از طرف دیگه دستگاه های جدید لیزر به سیستم خنک کننده مجهزند. این سیستم بعد از هر شات لیزر سطح پوست رو سرد می کنه تا با درد ناشی از گرمای اشعه مقابله کنه. درد لیزر موهای زائد به این واسطه ها بیشتر شبیه مور موره تا درد آزار دهنده.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر موهای زائد، این مقاله رو مطالعه کنید.
لیزر کردن موهای زائد آقایان
لیزر کردن موهای زائد آقایان

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments