لیزر خط بیکینی | لیزر موهای زائد | لیزر پا | بهترین مرکز لیزر موها زائد

لیزر خط بیکینی | لیزر موهای زائد |  لیزر پا | بهترین مرکز لیزر موها زائد

مهمترین نکات درباره لیزرهای زائد ناحیه بیکینی

استقبال از لیزر خط بیکینی در دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.  هر چه سن یک زن بالاتر می رود ،  ناحیه رشد موها در منطقه تناسلی بیشتر گسترش می یابد.  افزایش منطقه رشد موها باعث می شود که خانم ها نتوانند از لباس شنا استفاده کنند.  برخی از زنان ممکن است از وجود این همه مو احساس شرمندگی کنند.

لیزر موهای زائد ناحیه خط بیکینی فقط مربوط به زیبایی نیست.  بسیاری از زنان از مشکلاتی مانند فولیکولیت (التهاب فولیکول های مو) ، عفونت های برفکی ،  موهای زیر پوستی  و بوی های ناراحت کننده ناشی از تخلیه طبیعی مایعات در مو رنج می برند. سایر روش های حذف موهای زائد در منطقه خط بیکینی ممکن است این شرایط را تشدید کند. اما از بین بردن این موهای ناخواسته توسط لیزر تنها درمان در حال حاضر است که می تواند این مشکلات را نیز اصلاح و درمان کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مزایای بهداشتی لیزر خط بیکینی

مزایای بهداشتی لیزر خط بیکینی

یک عارضه جانبی جالب لیزر موهای زائد که در برخی از زنان گزارش شده است ، افزایش یافتن حساسیت  در فعالیت جنسی است. همچنین این روش مزایایی مانند کاهش ابتلا به برخی از عفونت های مقاربتی ، مانند شپش ناحیه تناسلی ، یا تبخال تناسلی یا زگیل های تناسلی وجود دارد. در مجموع ، بر خلاف جنبه های صرفاً زیبایی برداشتن موها با لیزر در سایر قسمت های بدن ، این درمان در منطقه بیکینی می تواند مزایای بهداشتی واقعی داشته باشد.

در لیزر موهای زائد خط بیکینی مانند  لیزر سایر مناطق بدن ،  نیازهای فردی شما تحت تأثیر ضخامت و نوع مو، رنگ پوست و سایر ملاحظات قرار می گیرد. با این حال ، به طور کلی ، حذف موهای زائد با لیزر در منطقه خط بیکینی نسبتاً سریع است. زیرا که سطح تحت درمان نسبتاً کوچک است.  طول هر جلسه درمان معمولاً بین 10 تا 30 دقیقه می باشد. برای تحقق بخشیدن به اثرات کامل ، ممکن است به 6 تا 12 درمان نیاز داشته باشید.

 

لیزر موهای زائد پاها 

به احتمال زیاد یکی از جنبه های وقت گیر در زندگی روزانه خانم ها تمیز کردن موهای پاهای شان است.  اگر چه شیو کردن قسمت پایینی پاها ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد ، اما اگر این کار را به صورت روزانه انجام می دهید ، در دراز مدت وقت زیادی از شما گرفته خواهد شد.  اپیلاسیون نیازی به تجدید هر روزه ندارد و مدت بیشتری طول می کشد تا موها دوباره رشد کنند.  اما می تواند دردناک باشد.  استفاده از کرم های از بین برنده موهای زائد هم  وقت گیر است.

از آنجایی که اکثر زنان دوست دارند پوست پاهای شان نرم و لطیف باشد ، از محصولات طراحی شده برای پوست نرم و صاف بسیار استقبال می کنند.  با وجود همه اینها تنها روش طولانی مدت برای حذف موهای زائد استفاده از لیزر درمانی می باشد.

هنگامی که از بین بردن موهای زائد پاها با  لیزر به طور کامل انجام می شود ، نتیجه آن پوستی نرم و براق است و شما احساس خوشایندی خواهید داشت.

لیزر موهای زائد پاها

تعداد جلسات و هزینه لیزر موهای زائد پا

دو مورد مهم برای یادآوری عبارتند از :

  • تنها یک جلسه لیزر درمانی برای موهای زائد پا ، موها را کاملا حذف نخواهد کرد. زیرا موها در یک چرخه رشد می کنند. و بنابراین شما برای درمان هر فولیکول مو در مراحل مختلف چرخه رشد مو نیاز به درمان های متعددی خواهید داشت. این فرآیندی است که ممکن است تا دوازده جلسه نیاز داشته باشد ( اگر چه بسیاری از زنان  با 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی به نتیجه می رسند). این ممکن است ناخوشایند و وقت گیر باشد اما زمانی که در مقایسه با ساعت های زیادی که ممکن است برای روش های دیگر و درمان های موقت حذف مو صرف کنید  ، بسیار به صرفه می باشد.
  • هزینه حذف موهای زائد با لیزر با توجه به میزان سطح مورد نظر که می خواهید درمان شود ، تعیین می شود. با این حال ، در مقایسه با هزینه خرید سایر روش های موبر در طول سال ، شما می توانید صرفه جویی مؤثر و قابل توجهی در کل هزینه خود انجام دهید.

حتی اگر لیزر درمانی برای موهای زائد همه موها را حذف نکند ، رشد مو به طور چشمگیری کاهش می یابد. در عمل ، شما می توانید این روند را در یک ساعت برای هر دو پا انجام دهید. این ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. برای بهترین نتایج ، ممکن است یک یا دو بار در سال نیاز به درمان پیگیری داشته باشید.

 

هزینه های درمان برای حذف موهای زائد خط بیکین و پا با لیزر : هزینه درمان با لیزر  بستگی به منطقه ای که می خواهید درمان کنید ، میزان رشد موها ، نوع درمان شما و انتخاب پزشک شما بستگی دارد. برای مشاهده  جدول قیمت های کلی درمان در مناطق مختلف صورت و بدن در کلینیک شریعتی اینجا کلیک کنید.

 

لیزر الکساندریت مدیواستار نکست برای موهای زائد

چگونه برای لیزر موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت آماده شویم

هنگام درمان موهای زائد ، انرژی منتشر شده از طریق لیزر الکساندرایت با قدرت بالا برای جلوگیری از رشد مجدد موها استفاده می شود. برای انجام این کار، نور باید به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد. وقتی که نور به ملانین  موها می رسد ، جذب می شود و به گرما تبدیل می شود. هر چه موها تیره تر، ضخیم تر و متراکم تر باشند ، حرارت بیشتری تولید می شود. این گرما باعث آسیب رسیدن به سلول ها در اطراف مو می شود که باعث کاهش شدید مو در ناحیه تحت درمان می شود.

در عین حال ، باید اطمینان حاصل کرد که علیرغم تولید گرما ، هیچ تاول یا زخمی ایجاد نمی شود. زیرا تکنولوژی اسکلپیون برای حذف موهای زائد  شامل یک وسیله  خنک کننده پوست است که همیشه لایه سطحی پوست را درست قبل از پالس نور خنک می کند. همچنین درمان را برای بیمار راحت تر می کند.

 

لیزر موهای زائد و زخم های پوست 

زخم شدن پوست به علت لیزر موهای زائد یک نگرانی واقعی در هنگام تصمیم گیری در مورد حذف موهای زائد توسط لیزر می باشد. اما بهتر است بدانید هنگامی که این روش توسط یک متخصص با تجربه انجام می شود ، خطر زخم شدن پوست به علت لیزر موهای زائد تقریباً صفر است.

 

دلایل زخم شدن پوست

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است در هنگام لیزر موهای زائد پوست زخم شود. این دلایل عبارتند از :

  • نامناسب بودن نوع پوست با لیزر انتخابی ،
  • درمان نامناسب ،
  • بی تجربگی اپراتور لیزر ،
  • داروهایی که مصرف می کنید ،
  • عدم توانایی پوست شما برای بهبود یافتن.

لیزر موهای زائد معمولاً برای اکثر پوست ها مؤثر و مناسب است.   اما برخی از پوست ها برای درمان با لیزر مناسب نیستند. به طور مثال افرادی که از بیماری هایی مانند تشکیل کلوئید یا زخم های هایپرتروفیک رنج می برند ، کاندید مناسبی برای درمان موهای زائد توسط لیزر مناسب نیستند. درمان لیزر بر روی چنین پوست هایی می تواند منجر به عوارض جدی و زخم شود.

خطر ابتلا به زخم شدن پوست  در هنگام استفاده از یک لیزر که برای نوع پوست و موی شما مناسب است ، بسیار اندک می باشد.   لیزرهای مختلفی وجود دارد که برای انواع مختلف پوست مناسب هستند. انتخاب لیزر صحیح برای پوست شما مهم است.  به خصوص برای افرادی  که پوست تیره تر دارند ، حتماً باید لیزر مناسب را انتخاب کرد. هنگامی که از یک لیزر نامناسب بر روی پوست استفاده می شود ، بعد از لیزر زخم ، سوختگی و تغییرات رنگدانه دیده می شود.

 

انتخاب کلینیک معتبر با اپراتور با تجربه

انتخاب کلینیک معتبر با اپراتور با تجربه

تجربه اپراتور لیزر در انجام لیزر موهای زائد برای حفظ ایمنی و کاهش احتمال زخم بسیار اهمیت دارد.  لیزرها اگر توسط افراد بی تجربه و ناشی که نمی داند چه کاری باید انجام دهند ، انجام شوند ، می تواند بسیار خطرناک باشد.  قبل از انتخاب یک کلینیک لیزر تحقیق کنید و همیشه در مورد تجربه و دانش تکنسین و اپراتور لیزر اطلاعات دقیق کسب کنید.

مصرف بعضی از داروها می توانند باعث افزایش حساسیت  و زخم شدن پوست پس از درمان لیزر موهای زائد شود. داروی اکوتان شایع ترین دارو در این دسته است. توصیه می شود که از مصرف این دارو حداقل 6 ماه تا 1 سال قبل از درمان لیزر موهای زائد خودداری نمایید. بیمارانی که در حال  مصرف  دارو ، لیزر موهای زائد انجام می دهند ، احتمالا آلرژی های غیر معمولی را تجربه می کنند.

توانایی پوست شما برای بهبودی نیز در ابتلا به زخم پس از لیزر درمانی مؤثر است. توجه کنید که زخم ها نباید با تغییرات موقت رنگدانه  اشتباه گرفته شوند. تغییرات رنگدانه باعث روشن شدن یا تیره شدن پوست به صورت موقتی است.  بسیاری از مردم فکر می کنند که تغییرات رنگدانه همان زخم ها هستند.

تغییرات رنگدانه  باید به طور معمول در عرض چند هفته پس از درمان از بین بروند.  در حالی که زخم ها به آسانی از بین نمی روند.  اگر بعد از درمان ،  مشکلی در مورد زخم و یا تغییرات پوستی داشتید ، از پزشک خود در این مورد سؤال کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments