بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدون درد در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدون درد در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدون درد در تهران

دستگاه لیزر مدیو استار یک انتخاب ایده آل

لیزر موهای زائد از دهه گذشته به عنوان یک درمان آرایشی و زیبایی مدرن مورد استفبال مردم واقع شده است. اگر از تراشیدن ، اپیلاسیون ، و استفاده از کرم های مو بر خسته شده اید لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد شما است.  لیزر موهای زائد گزینه انتخابی بسیاری از افراد در سرتاسر جهان است.  اما هنوز بسیاری از مرم از اینکه خود را زیر نور لیزر قرار دهند احساس نگرانی می کنند.  و از عوارضی مانند قرمزی ، تورم و سوختگی پوست می ترسند.  به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم برای برخورداری از بهترین و مدرن ترین دستگاه های لیزر بدون درد به مرکز لیزر برکه که یکی از کلینیک های مجموعه تهران اسکین است مراجعه کنید.

این اولین بار است که خدمات لیزر موهای زائد با قیمت مناسب و زیر نظر پزشکان و اپراتورهای با تجربه در مرکز لیزر برکه در اختیار هم وطنان عزیز تهرانی قرار می گیرد. دیگر نگران درد و عوارض جانبی پس از لیزر درمانی نباشید و در جشنواره لیزر ما که به مدت یک هفته ادامه دارد شرکت کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر برای لیزر موهای زائد به مرکز لیزر برکه مراجعه می کنید ، پس لازم است که بدانید این کلینیک برای لیزر موهای زائد خانم ها از اپراتور خانم و برای لیزر آقایان از اپراتور مرد استفاده می کند.  دستگاه لیزر اسکلپیون ساخت 2018 جدید ترین دستگاه لیزر است که این قابلیت را دارد که هنگام استفاده بر روی آن سلفون کشیده می شود.  و به هیچ عنوان هیچگونه آلودگی به پوست کاربر منتقل نخواهد شد.  مزیت دیگر این لیزر از بین بردن همه موها حتی موهای کرک مانند است.  بنابراین پس از لیزر هیچ مویی باقی نمی ماند و ناحیه تحت درمان یک دست و نرم و صاف است.

سایر خدماتی که در مرکز لیزر برکه  توسط لیزر الکساندرایت انجام می شود

مرکز لیزر برکه خدمات زیر را با قیمت های مناسب و با نظارت پزشکان با تجربه انجام می دهد.  برای اطلاع از قیمت ها و یا استفاده از تخفیفات ویژه پاییزه اینجا کلیک کنید.

خدمات کلینیک ما عبارت هستند از :

درمان آکنه و اسکار آکنه با لیزر مدیوپلاس در مرکز لیزر برکه

  • حذف موهای زائد در کلیه انواع پوست ؛
  • درمان آکنه و اسکار آکنه ؛
  • از بین بردن موهای زیر پوستی ؛
  • جوان سازی و روشن سازی پوست ؛
  • نرمی و لطافت پوست پس از حذف موهای زائد ؛
  • دستگاه مدرن لیزر الکساندریت در کلینیک لیزر درمانی برکه دارای سیستم خنک کننده بر روی هند پیس و عمق قابل تنظیم برای نفوذ انرژی نوری به پوست می باشد.  این سیستم دمای پوست را پایین نگه می دارد و از پوست در مقابل خطر سوختگی محافظت می کند. و باعث کنترل درد می شود.
  • قبل از شروع درمان هندپیس با سلفون پوشانده می شود. و هندپیس دستگاه هیچ نقطه تماسی با پوست شما نخواهد داشت.
  • دستگاه مدیواستار قادر به ارسال دو طول موج به صورت همزمان است. یکی برای از بین بردن فولیکول مو و دیگری برای مسدود کردن خون رسانی توسط عروق تغذیه کننده در اطراف فولیکول که باعث می شود مو به طور کلی از بین برود و پس از مدتی به صورت کرک و موهای نازک ظاهر نشود.
  • لیزر موهای زائد توسط این دستگاه برای همه تیپ های پوستی از جمله پوست های تیره انجام می شود. تنوع طول موج دستگاه امکان ارائه خدمات بهتری را برای کاربران با رنگ پوست های متفاوت امکان پذیر می سازد.
  • اگر موهای بلوند دارید ، ممکن است شنیده باشید که لیزر موهای زائد بلوند و نازک گزینه مناسبی برای از بین بردن موهای ناخواسته شما نیست. پیشرفت تکنولوژی در زمینه لیزر باعث طراحی لیزرهای جدید مانند لیزر مدیوپلاس شده که حتی قادر است موهای بلوند ، کرک مانند و نازک را به خوبی از بین ببرد.
  • از تکنولوژی لیزر مدیواستار نکست می توان در تمام 365 روز سال استفاده کرد ؛
  • حالت SmoothPulse این لیزر درمانی راحت تر را به دنبل دارد ؛
  • مدت زمان درمان و تعداد جلسات در مقایسه با سایر لیزرها تقریباً نصف شده است ؛ زیرا این دستگاه دارای بزرگترین اسپات سایز در میان دستگاه های مشابه می باشد. همچنین به علت داشتن سرعت بالا این امکان را برای اپراتور فراهم می آورد که  لیزر کل بدن تنها در عرض 30 دقیقه انجام شود.
  • نتایج به دست آمده با این لیزرطولانی مدت است.

 

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون مدیو استار

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون مدیو استار

لیزر مدیواستار که در مرکز لیزر برکه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد ، از سه مزیت مهم برخوردار است که عبارتند از:

  • درمان با لیزر مدیو استار مؤثرتر از درمان با سایر لیزرها می باشد.
  • لیزر مدیو استار نسبت به سایر لیزرها از ایمنی بیشتری برخوردار می باشد ؛
  • این لیزر در مقایسه با سایر لیزرها از سرعت بالا تری برخوردار است.

لیزر مدیواستار نکست پس از کسب تجربه های فراوان در زمینه پزشکی توسط شرکت اسکلپیون در مقیاس بین المللی طراحی و تولید شده است.  استفاده از این لیزر برای هر مراکز لیزر درمانی و زیبایی ایده آل است.

 

اقداماتی که قبل از لیزر موهای زائد باید انجام شود 

در این مرکز لیزر قبل از شروع جلسات درمانی ، تکنسین لیزر موارد لازم را به  مراجعین یادآوری می کند.  از آنجا که روش های حذف موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت متفاوت است ،  بنابراین مهم است که دستورالعمل درمانگر خود را دنبال کنید. از جمله :

از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.

برنزه کردن پوست پیش از لیزر موهای زائد  تنظیمات لیزری را تغییر می دهد. و عارضه جانبی شایع  آن تاول زدن پوست پس از لیزر موهای زائد است. بنابراین از یک تا دو هفته قبل از شروع دوره درمان ، از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.

موها را ریشه کن نکنید.

کندن موها از ریشه به روش هایی غیر از لیزر موهای زائد باید حداقل دو هفته قبل از لیزر درمانی انجام شود. موهای منطقه تحت درمان در هنگام لیزر درمانی باید بسیار کوتاه و به رنگ طبیعی خود باشند تا لیزر به طور مؤثر عمل کند.

  • چند روز قبل از درمان موها را شیو کنید.
  • قبل از درمان ، آرایش و کرم های استفاده شده را از پوست صورت خود پاک کنید.
  • اگر از آنتی بیوتیک یا داروی تجویزی دیگری استفاده می کنید ، قبل از شروع درمان حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  • برای از بین بردن موهای زائد بیکینی از پوشیدن لباس زیر تیره خودداری کنید. زیرا رنگ تیره پرتو لیزر را به خود جذب می کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر و لیزر موهای زائد به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                   برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments