با جراحی لیفت سینه یا مستوپکسی افتادگی سینه خود را توسط متخصص باتجربه درمان کنید

با جراحی لیفت سینه افتادگی سینه خود را توسط متخصص باتجربه درمان کنید

با جراحی لیفت سینه افتادگی سینه خود را توسط متخصص باتجربه درمان کنید

 با جراحی لیفت سینه یا مستوپکسی افتادگی سینه خود را توسط متخصص باتجربه درمان کنید

اگر می خواهید بدانید که کاندید مناسبی برای لیفت سینه هستید ، یک روش که ممکن است به شما کمک کند این است که یک مداد را زیر پستان خود قرار دهید. اگر مداد همانجا ماند یعنی اینکه شما گزینه مناسبی برای لیفت سینه می باشید.

رایج ترین عمل لیفت سینه به نام مستوپکسی ، به صورتی انجام می شود که نوک پستان بالا تر از جای قبلی خود قرار بگیرد. این روش معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. به این معنی که نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. جراحی لیفت سینه حدود سه ساعت طول می کشد و معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی از زنان نیز از پزشک معالج خود می خواهند که همان زمان با لیفت سینه ، ایمپلنت سینه هم برای شان انجام بدهد.  جراح گزینه ها و جزئیات روش را برای شما توضیح می دهد.

لیفت سینه عملی است که فرم پستان های شما را تغییر می دهد.  در طول پروسه عمل ، پوست اضافی برداشته شده و بافت سینه به اندازه ای که لازم است فرم داده می شود. با عمل مستوپکسی تغییر چندانی در  اندازه سینه های شما بوجود نخواهد آمد. اما در صورت تمایل بیمار ، جراح می تواند به طور همزمان عمل افزایش یا کاهش حجم پستان را نیز انجام بدهد.

 

چه عللی باعث تمایل ما به لیفت سینه می شوند؟  

 جراحی لیفت سینه یا مستوپکسی ، افتادگی سینه

همانطور که سن ما افزایش پیدا می کند ، اندام ما از جمله سینه ها نیز تغییر می کنند و کشش و استحکام خود را از دست داد می دهند. علل زیادی برای این نوع تغییرات در پستان ها وجود دارد. از جمله :

  • بارداری. در طول بارداری ، رباط هایی که از سینه های شما حمایت می کنند با افزایش حجم سینه و سنگین تر شدن آنها در دوران بارداری دچار کشش می شوند. این کشش ممکن است باعث افتادگی سینه پس از بارداری شود. به خصوص اگر به نوزاد خود شیر می دهید.
  • نوسانات وزن. تغییرات وزن شما می تواند سبب کشش پوست پستان ها و از دست دادن خاصیت انعطاف پذیری آن بشود.
  • جاذبه زمین. با گذشت زمان ، گرانش باعث می شود که رباط های سینه کشش پیدا کند و سینه دچار افتادگی شود.

عمل لیفت سینه افتادگی پستان ها را کاهش می دهد و نوک پستان ها را بالا تر می کشد.  اندازه سر سینه را نیز می توان درطول عمل مستوپکسی تغییر داد.  عمل لیفت پستان در مواقع زیر انجام می شود :

  • سینه های شما آویزان شده و فرم و حجم خود را از دست داده اند. یا پهن و آویزان شده اند.
  • نوک سینه های شما زیر چین سینه قرار می گیرند.
  • نوک سینه ها به سمت پایین برگشته اند.
  • سر سینه شما نسبت به سینه های تان بزرگ شده است.
  • یکی از سینه های شما پایین تر از دیگری است.

 

آیا لیفت سینه برای همه مناسب است؟

آیا لیفت سینه برای همه مناسب است؟

لیفت سینه برای همه مناسب نیست. اگرمی خواهید در آینده باردار شوید ، باید عمل خود را تا پس از باردار شدن به تأخیر بیندازید.  زیرا در دوره حاملگی ممکن است سینه های شما دچار افتادگی شده و نتیجه عمل تان را بر هم بزند.

دوران شیردهی را نیز فراموش نکنید. اگر چه شیردادن به نوزد پس از عمل لیف سینه امکان پذیر می باشد ، اما چون نوک پستان از بافت زیرین سینه جدا نیست ، برخی از زنان ممکن است در تولید شیر کافی مشکل داشته باشند.

در حالی که عمل لیفت سینه را می توان برای  سینه هایی در سایزهای مختلف انجام داد ، زنانی که سینه های کوچک و آویزان دارند ، از این عمل نتیجه بهتری خواهند گرفت. سینه های بزرگ تر سنگین تر است و احتمال آن وجود دارد که مجدداً دچار افتادگی بشوند.

 

عوارض جانبی عمل لیفت سینه

عمل بالا کشیدن پستان  خطرات مختلفی را در بر دارد. از جمله :

  • اسکار جای بخیه. جای بخیه ها از بین نخواهد رفت.  اما به تدریج و در عرض یک تا دو سال کمرنگ تر شده و نرم می شوند.  جای بخیه ها در بیکینی و لباس حمام دیده نمی شوند. به ندرت اتفاق می افتد که جای بخیه ها پر رنگ و ضخیم می شوند.
  • تغییرات در نوک پستان یا حس سینه. در حالی که حس سینه به طور معمول در عرض چند هفته بازمی گردد ، در برخی از زنان از دست دادن حس پستان ممکن است دائمی باشد. احساسات جنسی به طور معمول تحت تأثیر قرار نمی گیرد.
  • عدم تقارن در شکل و اندازه سینه. این می تواند به عنوان یک نتیجه از تغییرات در طول روند بهبود رخ دهد.
  • از دست دادن قسمتی یا همه نوک پستان. به ندرت ، خونرسانی به نوک پستان یا آئولولا در طول عمل لیفت سینه متوقف می شود. این می تواند به بافت پستان آسیب برساند و منجر به از دست دادن جزئی یا کل نوک پستان یا آئولا می شود.
  • مشکل در شیردهی به نوزاد. در حالی که شیردهی معمولاً پس از لیفت پستان امکان پذیر است ، برخی از زنان ممکن است مشکل تولید شیر کافی داشته باشند.

مانند هر عمل جراحی بزرگ دیگری لیفت پستان خطر ابتلا به خونریزی ، عفونت و واکنش نامناسب به بیهوشی را به همراه دارد. همچنین ممکن است واکنش آلرژیک به چسب جراحی یا سایر مواد مورد استفاده در طول یا بعد از عمل داشته باشد.

 

مراقبت های بعد از عمل لیفت سینه  

مراقبت های بعد از عمل لیفت سینه

بعد از عمل لیفت سینه ، سینه های شما به احتمال زیاد با گاز و یک سینه بند جراحی پوشانده می شود. لوله های کوچکی ممکن است در محل برش سینه ها قرار گیرد تا هرگونه خونریزی یا مایع اضافی از آنها خارج شود. این لوله ها معمولاً ظرف چند روز حذف می شوند.

  • سینه های شما ممکن است تا حدود دو هفته متورم و کبود باشند. تا چند ماه نیز احساس درد و قرمزی در اطراف برش خواهید داشت. که ممکن است حدود شش هفته طول بکشد.
  • در چند روز اول پس از جراحی از فشار آوردن به محل عمل ، خم و راست شدن خودداری کنید. هنگام استراحت به پشت یا پهلو بخوابید.  
  • اجتناب از فعالیت جنسی حداقل یک تا دو هفته پس از لیفت سینه. از پزشک خود بپرسید که چه موقع می توانید فعالیت های روزمره مانند شستن موها  ، دوش گرفتن یا حمام رفتن را انجام دهید.

نتایج بالینی لیفت پستان ممکن است دائمی نباشد. همانطور که سن شما افزایش می یابد ، پوست شما به طور طبیعی خاصیت الاستیکی خود را از دست می دهد. و ممکن است دچار افتادگی سینه شوید.  به خصوص اگر سینه های بزرگ و سنگین داشته باشید. حفظ وزن پایدار و مناسب می تواند به شما در حفظ نتایج عمل کمک کند.

اگر تصمیم دارید عمل جراحی لیفت سینه را انجام دهید ، با یک جراح پلاستیک معتبر و با تجربه مشورت کنید. متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از کلینیک تخصصی ما اینجا کلیک کنید.  برای همه بیماران مهم است که بدانند عمل لیفت سینه علاوه بر مزایای آن ، خطرات و عوارض جانبی احتمالی دارد. و بیمار باید انتظارات واقعی از عمل خود داشته باشد

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments