نکاتی که نباید بعد از لیزر موهای زائد انجام دهید | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

چگونه برای لیزر موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت آماده شویم

چگونه برای لیزر موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت آماده شویم

چگونه برای لیزر موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت آماده شویم

آماده شدن برای لیزر موهای زائد

قبل از هرکاری بهتر است به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید و پیش از شروع درمان برای آماده سازی پوست خود با پزشک مربوطه مشاوره کنید. زمان آماده سازی معمولاً حدود 4 هفته قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد است.  پزشک معالج تان به شما می گوید که چه باید بکنید و چه کاری را انجام ندهید تا بهترین درمان را دریافت کنید.

 

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد  

  • توصیه می شود که حداقل 4 هفته قبل از شروع درمان از گرفتن حمام آفتاب و یا استفاده از تخت های برنزه خودداری کنید. از کرم ضدآفتاب نیز باید هر روز استفاده کنید.  اگر می خواهید بهترین نتیجه را از درمان لیزر موهای زائد دریافت کنید ، حتماً هر روز کرم ضد آفتاب مصرف کنید.  به خصوص اگر پوست تان تیره یا برنزه است. هر چه پوست شما روشن تر باشد ،  بیشتر احتمال دارد که نتایج لیزر درمانی بهتر و ماندگار تر و مؤثرتر  باشد.
  • قبل از حذف موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت باید از روش هایی مانند اپیلاسیون ، کندن و یا الکترولیز خودداری شود. این فرایند ها می توانند فولیکول های مو را از بین ببرند و این کار   مانع می شود که لیزر به طور مؤثر کار خود را انجام دهد.
  • اگر می خواهید بدانید که تأثیر لیزر الکساندریت برای از بین بردن موهای ناخواسته شما چیست ، بهتر است قبل از شروع درمان از ناحیه ای که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرد عکس بگیرید. شما می توانید پس از پایان درمان نیز مجدداً از همین ناحیه عکس بگیرید. و سپس عکس ها را با یکدیگر مقایسه کنید.
  • بهتر است قبل از شروع درمان با پزشک خود در مورد اینکه آیا درمان شما دردناک است یا خیر صحبت کنید. و در صورت لزوم راهکارهایی برای پیشگیری از درد انجام دهید. این اقدامات می تواند شامل بی حسی موضعی و بی حسی های پوست باشد. با این حال ، اکثر مردم هنگام لیزر موهای زائد درد چندانی احساس نمی کنند. و فقط ناراحتی اندکی را احساس و تجربه می کنند.

 

یک هفته قبل از حذف موهای زائد

از یک هفته قبل از شروع جلسات درمان لیزر موهای زائد شما می توانید به طور معمول برنامه ها و فعالیت های روزمره خود را دنبال کنید. اما اگر در مورد پروسه درمان خود نگران هستید و نمی خواهید پس از درمان پوست تان قرمز یا متورم شود ، می توانید زمان بیشتری را استراحت کنید و  برخی فعالیت های سنگین را از برنامه روزانه خود حذف کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

یک روز قبل از لیزر موهای زائد

قبل از شروع درمان ، موهای بدن خود را در شیو کنید.

شما تا روزی که درمان را شروع کنید می توانید موهای خود را شیو کنید.  در حقیقت  پزشک شما از شما می خواهد که قبل از شروع درمان ، موهای بدن خود را در ناحیه های تحت درمان اصلاح کنید. شیو کردن در همان حال که موها را از بین می برد ، اما فولیکول موها دست نخورده باقی می ماند. که در برداشتن موها توسط لیزر مورد نیاز می باشد.

 

روز حذف موهای زائد با لیزر

در روزی که درمان خود را آغاز می کنید  نباید از هیچگونه دئودورانت ، عطر و یا کرم استفاده کنید.  روش های آماده سازی خاص در روز شروع درمان شامل موارد زیر می باشد :

  • هر گونه کرم و محصولات آرایشی ، پماد های پزشکی یا لوسیون بدن به منظور آماده سازی پوست پیش از درمان باید کاملاً تمیز شود.
  • ممکن است یک بی حسی موضعی در ناحیه ای که تحت درمان قرار می گیرد ، به کاربر داده شود.
  • اگر هنوز نگران درد و ناراحتی در طول روند درمان هستید ، می توانید مدت کوتاهی قبل از شروع جلسه درمانی از مسکن های خوراکی استفاده کنید تا بتوانید ذهن خود را آرام کنید.
فناوری موجود در دستگاه لیزر الکساندریت موجب می شود تا طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، به لطف ترکیبی از فن آوری های آوانگارد و در یک طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی انجام شود. 

اقداماتی که قبل از لیزر موهای زائد باید انجام شود 

تکنسین لیزر در مورد اقدامات قبل از لیزر به شما دستورالعمل هایی می دهد. سیستم های حذف موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت متفاوت است. بنابراین مهم است که دستورالعمل درمانگر خود را دنبال کنید. ما در اینجا برخی از دستورالعمل های کلی برای بسیاری از درمان های حذف مو توسط  لیزر الکساندریت را به شما ارائه می دهیم :

  • پوست خود را برنزه نکنید.

برنزه کردن پوست پیش از لیزر موهای زائد  تنظیمات لیزری را تغییر می دهد. و عوارض جانبی شایع  آن تاول زدن پوست پس از لیزر موهای ناخواسته است. بنابراین از یک تا دو هفته قبل از شروع دوره درمان ، از برنزه کردن پوست خود خودداری کنید.

  • موها را از ریشه نکنید.

کندن موها از ریشه به هر روشی باید حداقل دو هفته قبل از لیزر درمانی انجام شود. موهای منطقه تحت درمان در هنگام شروع جلسات لیزر درمانی باید بسیار کوتاه و به رنگ طبیعی خود باشند تا لیزر به طور مؤثر عمل کند.

  • چند روز قبل از درمان شیو کنید.
  • قبل از درمان ، آرایش و لوسیون ها را از پوست صورت خود پاک کنید.
  • اگر از آنتی بیوتیک یا داروی دیگری استفاده می کنید ، قبل از شروع درمان به پزشک خود اطلاع دهید.
  • برای از بین بردن موهای زائد بیکینی از پوشیدن لباس زیر تیره خودداری کنید. زیرا رنگ تیره پرتو لیزر را به خود جذب می کند.

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر الکساندریت به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
برای تماس با شعبه دولت کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments