مرکز لیزر ویژه آقایان

لیزر موهای زائد اندام ها تناسلی آقایان | لیزر موی مردان| قیمت لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد اندام های تناسلی آقایان

لیزر موهای زائد اندام های تناسلی آقایان فیلم

امروزه لیزر موهای زائد اندام های تناسلی آقایان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و آقایان هم به دنبال آن هستند که از دردسرهای حاصل از تیغ کشیدن یا استفاده از پودر و کرم های موبر خلاص شوند. لیزر موهای زائد در اندام های تناسلی آقایان شبیه لیزر موهای زائد بیکینی در خانم ها است و می تواند به طرز قابل توجهی موهای زائد این اندام ها را برطرف کند و نتایج خوبی را به وجود بیاورد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی از آقایان به دلایل زیبایی و یا رعایت بیشتر مسائل بهداشتی به لیزر موهای زائد خود می ‌پردازند. در لیزر موهای زائد فولیکول‌ های مو به جذب نور لیزر می ‌پردازند و از رشد موها در آینده پیشگیری خواهد شد. اما از آنجایی که موهای بدن در مراحل مختلف از رشد قرار دارند معمولا حدود ۸ تا ۱۲ جلسه درمان با لیزر لازم است تا نتایج مورد انتظار به دست بیاید البته تعیین تعداد جلسات مورد نیاز به عوامل متعددی بستگی دارد که پزشک پس از ارزیابی پوست و موهای زائد به شما می گوید که به چند جلسه لیزر نیاز دارید.

لیزر موهای زائد آقایان

شما می توانید برای کسب نتایج مورد انتظار و برطرف شدن کامل موهای زائد نقاط مختلف بدن از قبیل زیر بغل، کمر، قفسه سینه، بازوها، پهلوها و اندام های خصوصی به مراکز لیزر مراجعه کنید و برنامه درمان خود را آغاز نمایید.

بهترین مزیت لیزر موهای زائد اندام های تناسلی آقایان

پر مو بودن بدن صرفاً به معنای عدم رعایت بهداشت نیست اما همان طور که می دانید پر مویی بدن بدون شک باعث بروز التهاب خواهد شد و احساس ناخوشایندی را به دنبال دارد.

در ماه های بسیار گرم تابستان که هوا بسیار گرم است و میزان تعریق افزایش پیدا می ‌کند احتمال بروز التهاب و عرق سوز شدن پوست در ناحیه تناسلی و زیر بغل بیشتر است. در صورتی که در این نواحی موهای زائد زیادی وجود داشته باشد ریسک سوختگی پوست بیشتر خواهد شد. تعریق بیش از حد می ‌تواند یک محیط مناسب را برای رشد باکتری ها فراهم کند. حالا تصور کنید که تیغ کشیدن باعث بریدگی و سوختگی پوست نیز شده باشد که در این شرایط باکتری ها می توانند باعث بروز التهاب بیشتر پوست شود.

لیزر موهای زائد آقایان

همه ما به خوبی می دانیم که تیغ کشیدن یک روش موقت برای برطرف کردن موهای زائد است و مجددا پس از چند روز موها شروع به رو به رشد خواهند کرد و نسبت به قبل کلفت تر و زبرتر خواهند شد. یکی از مزایای لیزر موهای زائد این است که نور لیزر فولیکول ‌های مو را هدف قرار می ‌دهد و در چرخه رشد موها اختلال ایجاد می ‌کند که این مسئله بدین معنا است که دیگر لازم نیست نگران التهاب و عرق سوز شدن پوست خود باشید.

حتی در افرادی که با مشکل رشد موهای زائد به سمت داخل مواجه هستند لیزر تنها راه حل قطعی برای برطرف کردن این مشکل است. موهایی که به سمت داخل پوست فرو رفته اند می توانند در هر جهتی رشد کنند و باعث به وجود آمدن توده های ملتهب و قرمز روی پوست شود که در برخی موارد باعث می شود بافت های اسکار دائمی روی پوست تشکیل شود. اگر شما هم به طور مداوم دچار این مشکل می شوید می توانید از مزایای عالی لیزر موهای زائد در خصوص پیشگیری از رشد آنها به سمت داخل پوست بهره مند شوید و مهمتر از همه اینکه برای همیشه از دردسرهای تیغ کشیدن خلاص خواهید شد.

لیزر موهای زائد معجزه ‌ای برای آقایان پر مو

لیزر موهای زائد اندام های تناسلی آقایان یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که دچار پر مویی هستند. این افراد می ‌توانند از فناوری لیزر برای برطرف کردن موهای زائد کمر و شکم هم استفاده کنند. البته برخی از آقایان نمی خواهند که بدن آنها برای همیشه عاری از مو باشد که در این حالت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می ‌توان طبق درخواست افراد و با مشورت پزشک فقط تعداد موهای زائد را کاهش داد به نحوی که همیشه تعدادی مو روی نواحی لیزر شده رشد کند.

واقعیت دیگری که در خصوص لیزر موهای زائد اندام های تناسلی آقایان وجود دارد این است که باسن و پهلوی برخی از آقایان بسیار پر مو است و نمی توانند موهای زائد این قسمت ها را شیو کنند. در این شرایط نیز لیزر به کمک آنها خواهد آمد و آقایان را از این مشکل نجات می دهد.

لیزر موهای زائد یک پیشنهاد عالی برای ورزشکاران

تعداد بسیار زیادی از ورزشکاران از همه مزایای لیزر موهای زائد آقایان بهره می ‌گیرند. به عنوان مثال بدن سازان حرفه ای که به صورت تخصصی ورزش می کنند بیشتر از همه افراد عرق می ‌کنند و ممکن است پوست آنها دچار التهاب شود که این مسئله در افرادی که پر مو هستند شدت بیشتری می یابد. عرق سوز شدن پوست ناحیه تناسلی یک مسئله ناخوشایند است که آنها را به دردسر می ‌اندازد به همین دلیل آنها ترجیح می ‌دهند که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند.

از سوی دیگر در مسابقات بدن سازی، زیبایی کلی بدن ورزشکار نقش مهمی را در قهرمانی او ایفا می کند و پر مویی بدن باعث می شود که زیبایی فرد از بین برود. امروزه به لطف فناوری لیزر دیگر بدن سازان هیچ گونه نگرانی در خصوص لیزر موهای زائد خود ندارد. تصمیم گیری برای لیزر موهای زائد اندامهای تناسلی آقایان یک مسئله کاملا شخصی است و به نظر فرد بستگی دارد.

در طول درمان با لیزر چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

لیزر موهای زائد آقایان

معمولا برخی از افراد در خصوص ایمنی لیزر و آنچه که در طول جلسات لیزر موهای زائد را می دهد نگران هستند و آقایان نیز از این قاعده جدا نیستند. تحقیقاتی که در خصوص لیزر موهای زائد انجام شده نشان داده است که یک روش موثر برای کسب نتایج مورد انتظار و داشتن پوستی تمیز و بدون مو است. قبل از شروع برنامه لیزر شما با اپراتور یک جلسه مشاوره خواهید داشت که وضعیت پوست و موی شما را بررسی می ‌کند. سپس مکانیسم اثر لیزر را برای شما توضیح خواهد داد و شما می ‌توانید همه سوالات احتمالی خود را از او بپرسید.

از آنجایی که پس از اتمام لیزر موهای زائد اندام های تناسلی آقایان احتمال تورم و قرمزی پوست وجود دارد از آنها خواسته می شود که به مدت ۲ تا ۳ ساعت از انجام دادن فعالیت های جسمانی که باعث عرق کردن می شود خودداری کنند. به طور کلی پس از اتمام جلسات لیزر شما می توانید فعالیت های طبیعی خود را از سر بگیرید و هیچ گونه ممنوعیتی در خصوص انجام فعالیت های روزمره وجود ندارد.

یکی از مزایای عالی لیزر موهای زائد این است که شما نیاز به استراحت در منزل ندارید و حتی می توانید مرخصی ساعتی بگیرید و برای انجام لیزر موهای زائد خود به مراکز لیزر مراجعه کنید و پس از اتمام درمان به محله کار خود برگردید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments