مرکز لیزر برکه دارنده بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان

لیزر موهای کرکی شکم و صورت با تنها دستگاه لیزر موثر در رفع موهای کرکی و نازک بدن

لیزر موهای کرکی شکم

لیزر موهای کرکی شکم ، کاری است که امروزه زنان و مردان زیادی انجام می دهند. موهای زائد در هر ناحیه ای از بدن که باشند ، ناخوشایند هستند و جلوه ی نامطبوعی به بدن انسان می دهند.

عروس خانم های زیادی به مرکز لیزر موهای زائد ما مراجعه می کند و درخواست لیزر موهای کرکی شکم را می کنند.شاید برایتان این سوال به وجود آمده باشد که آیا لیزر موهای زائد بر روی موهای کرکی بدن نیز اثر می گذارد یا خیر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خب ما در مرکز لیزر برکه تصمیم داریم که به این سوال پاسخ دهیم و بگوییم بسته به نوع موهای شما ، چه نوع دستگاهی بهترین عملکرد را خواهد داشت و اصولا باید چه روشی را به کار بگیرید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. با ما همراه باشید.

مرکز لیزر برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون ، لیزر موهای کرکی شکم را نیز انجام دهد. شما می توانید جهت مشاهده تعرفه قیمت ها و هم چنین اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

لیزر موهای کرکی شکم
لیزر موهای کرکی شکم

بهترین لیزر برای موهای کرکی

دستگاه های لیزر مختلفی وجود دارد که انتخاب یک کدام از آن ها می تواند بسیار سخت و چالش برانگیز باشد و نکته ای که در این میان وجود دارد این است که دستگاهی را انتخاب کنید که بهترین عملکرد را روی نوع پوست و رنگ موهای شما داشته باشد.

یکی از بهترین دستگاه هایی که در زمینه لیزر موهای کرکی شکم وجود دارد دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون mediostar  2018 می باشد.

از مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پاسخ دهی بر روی انواع موهای کرکی و ضخیم
  • تنها لیزر بدون درد به علت وجود خنک کننده های متعدد بر روی هندپیس آن
  • تنها لیزر موثر بر روی موهای کرکی
  • تنها لیزر موثر که همزمان علاوه بر ریشه ی مو بر روی عروق خونی مو نیز تاثیر گذاشته و آن ها را می سوزاند.
  • تنها لیزری که امکان عارضه های پوستی را به صفر رسانده است ( چرا که سلفون های یک بار مصرف در طول پروسه استفاده می شود )

مرکز لیزر برکه این دستگاه را در اختیار دارد و شما می توانید علاوه بر بهره گیری از کلیه این خدمات ، از تخفیفات ویژه و جالب توجه مرکز لیزر برکه نیز استفاده کنید.جهت تماس با مرکز برکه می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه رویش مو بعد از لیزر

 

لیزر موهای زائد البته روشی دائمی و همیشگی برای رفع موهای زائد نیست به همین علت ممکن است پس از مدتی دوباره رویش مو در نواحی لیزر شده را داشته باشید.

این حقیقت به این خاطر است که اشعه ی لیزر تنها فولیکول های مو را هدف قرار داده و ریشه ی آن را تضعیف می کند و به جای رفع دائمی به کاهش دائمی رشد موها منجر می شود.

این روش فولیکول را از روی پوست برنمی دارد.لیزر درمانی یک نوع اشعه ی خفیف را متساطع می کند که به درون پوست نفوذ می کند.

این انرژی سپس توسط ملانین هایی که مسئول رنگدانه های مو هستند ، جذب می شود، و موجب حرارت دیدن فولیکول های شده و در نتیجه ساختار آن را نابود می کند

لیزر موهای کرکی شکم
لیزر موهای کرکی شکم

مو برداشته می شود ، اما فولیکول ها بر سر جای خود باقی می مانند.

تعداد جلسات درمان با لیزر در هر فرد ممکن است متفاوت باشد و این مسئله به فاکتورهای مختلفی از جمله رنگ پوست،رنگ مو ، محل لیزر و انتظارات شخصی بستگی دارد.

 

موهای کرکی صورت

موهای کرکی صورت یکی از معضلاتی است که زنان زیادی درگیر آن هستند و مرتب ناچارند که از شیوه های قدیمی تر مثل وکس کردن و یا بند انداختن استفاده کنند. اما خبر خوش اینجاست که با دستگاه های جدید لیزر الکساندرایت دیگر نیازی نیست که نگران موهای کرکی صورت خود باشید.

این دستگاه بر روی موهای کرکی و نازک نیز جواب دهی بسیار خوبی دارد و بیشتر مراجعه کنندگان از تجربه ی این درمان ، رضایت داشته اند.

معمولا برای این که به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید به 6 الی 8 جلسه لیزر درمانی نیار دارید. این جلسات هر 4 الی 6 هفته برگزار می شوند.این مسئله به این خاطر است که رویش موها در دوره  و بازه ای 4 الی 6 هفته ای انجام می شود.

 

آیا لیزر موهای نازک را کلفت می کند

تصور غلطی که وجود دارد این است که لیزر موهای زائد ، باعث کلفت شدن موهای نازک خواهد شد.

خب از همین ابتدا بهتر است توضیح دهیم که چنین اتفاقی به هیچ وجه رخ نخواهد داد.

اما به هرحال بهتر است در نظر داشته باشید که هر مویی واکنش متفاوتی نسبت به لیزر درمانی نشان می دهد. انتخاب غلط دستگاه و هم چنین عدم شناخت کافی از رنگ و نوع پوست و موی خود ممکن است در برخی مواقع منجر به ضخیم شدن موهای نازک شود.

برخی افرادی که پوست تیره تری دارند گاهی گزارش داده اند که لیزر موهای زائد ، رشد آن ها را افزایش داده و بر ضخامت آن ها افزوده است.

گرچه این مسئله نادری است و در درصد بسیار پایینی از افراد رخ می دهد اما بهتر است پیش از اقدام به هر گونه درمانی ، با یک متخصص پوست صحبت کنید تا شما را راهنمایی نماید.

 

نحوه ریختن موها بعد از لیزر

 

معمولا 10 الی 14 روز طول می کشد تا موهای ناحیه تحت درمان ، ریزش کنند.لیزر موهای زائد در واقع ریشه مو ها را در طول پروسه رشدشان می سوزاند. به محضی که بازه رشد فولیکول های مو کامل شود ، شروع به ریزش خواهند کرد.اگر می خواهید که درمان شما موثر باشد ، موهای خود را از ناحیه تحت درمان نکشید یا این که با موچین آن ها را نچینید.

اجازه دهید که موها، خود به خود بریزند و آن گاه می توانید نتایج شگفت آور پوست بدون موی خود را در طول 10 الی 14 روز مشاهده کنید.

اما بهتر است به خاطر داشته باشید که لیزر موهای زائد تنها برای کاهش دائمی رشد موهاست نه رفع دائمی و همیشگی آن ها

اگر موهایی نازک دارید ، آن گاه می توانید شاهد این باشید که پس از انجام لیزر موهای زائد ، رشد آن ها به شدت کاهش پیدا کرده و به صورت موهای کرکی و تقریبا غیر قابل مشاهده رشد خواهند کرد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر و زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments