رینوپلاستی غیر جراحی چیست؟

مزایای لیزر موهای زائد بدن| بهترین مرکز لیزر تهران| مرکز لیزر برکه

مزایای لیزر موهای زائد بدن چیست؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از تیغ کشیدن، استفاده از موم و سایر روش های موجود برای رفع موهای زائد بدن خود خسته شده است و دوست دارید پوستی صاف و بدون مو داشته باشید لیزر موهای ‌زائد یک روش عالی است که می تواند به شما برای رسیدن به خواسته تان کمک کند. مزایای لیزر موهای زائد باعث شده که به یکی از محبوب ‌ترین روش در عرصه زیبایی تبدیل شود. لیزر موهای زائد بدن یک روش بسیار موفق در رفع موهای زائد و ناخوشایند بدن است و یک روش ایمن محسوب می شود که هزاران نفر در سراسر جهان از آن برای رفع موهای زائد و کند کردن روند رشد آن استفاده می کنند.

در این روش از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو هدایت می گردد. رنگدانه ‌های موجود در فولیکولها نور لیزر را جذب می کنند و در نهایت فولیکول از بین می ‌رود و موهای زائد برطرف می ‌شوند. محبوبیت بالای این روش باعث شده است که برخی از افراد با این سوال مواجه شوند که مزایای لیزر موهای زائد بدن چیست؟ با ما همراه باشید تا مزایای این روش را برای تان توضیح دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض جانبی کمی دارد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد بدن با عوارض جانبی بسیار کمی همراه است و مواردی نیز که رخ می دهد طی مدت کوتاهی از بین می رود. التهاب و قرمزی پوست از عوارض این روش محسوب می شوند. همان طور که می دانید از هر روشی که برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده می کنید بدون شک پوست شما ملتهب و قرمز می شود اما مجدداً پس از چند روز رشد می کنند و دوباره روز از نو روزی از نو. این در حالی است که لیزر موهای زائد پوستی صاف و بدون مو به شما هدیه می دهد.

هزینه لیزر موهای زائد مناسب است

افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارند از تیغ کشیدن یا صبر کردن در صف ‌های طولانی مراکز اپیلاسیون خسته شده اند. از سوی دیگر مجبور هستند هزینه زیادی را برای رفع موهای زائد بدن خود پرداخت کنند و در نهایت نیز نتیجه مطلوب را به دست نمی ‌آورند. هزینه لیزر موهای زائد با توجه به آن که شما را برای همیشه از شر موهای زائد بدن خلاص می کند و اگر به مهمانی های ناگهانی دعوت شده باشی دیگر استرس پر مو بودن بدن خود را ندارید مبلغ قابل توجهی نیست. تصمیم با شماست که آیا یک بار برای همیشه هزینه کنید یا همیشه دغدغه رفع موهای زائد خود را داشته باشید.

 موها به سمت داخل پوست رشد نمی کنند

لیزر موهای زائد

یکی از مزایای لیزر موهای زائد بدن این است که بر خلاف تیغ کشیدن، بند انداختن و استفاده از موم موهای شما به سمت داخل پوست رشد نمی کنند و از سوی دیگر شما با درد حاصل از بند انداختن و استفاده از موم و سوختگی و التهاب حاصل از تیغ کشیدن مواجه نمی شوید. لیزر موهای زائد بدن می تواند به بهبود مشکل رشد موها به سمت داخل پوست کمک کند. قبل از لیزر موهای زائد بدن نیازی نیست که موها را از ریشه برطرف کنید کافی است که آنها را شیو کنید و در طول جلسات درمان با لیزر فقط به شیو کردن آنها بپردازید تا در نهایت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

لیزر موهای زائد دقت و سرعت بالایی دارد

یکی از مزایای لیزر موهای زائد این است که فولیکول های موهای موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد هدف قرار داده می ‌شود و این مسئله یک مزیت عالی در خصوص لیزر موهای زائد محسوب می شود. دقت بسیار بالای این روش باعث شده که همه موهای آن ناحیه برطرف شود و هیچ مویی باقی نماند. لیزر موهای زائد با سرعت بالایی انجام می شود و زمان لازم برای برطرف کردن آنها به وسعت ناحیه مورد نظر بستگی دارد. به عنوان مثال موهای زائد صورت در مدت ۵ دقیقه لیزر می شود و شما می توانید طی مدت یک هفته پس از لیزر شاهد نتایج اولیه باشید.

 

با لیزر موهای زائد دیگر نیازی نیست که هر بار زمان زیادی را برای شیو کردن منظم بدن خود صرف کنید. در اکثر موارد افراد مراجعه کننده می توانند طی مدت ۳ تا ۷ جلسه شاهد رفع دائمی موهای زائد بدن خود باشند به همین دلیل از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش بسیار موفق نام برده می شود.

 

لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها بدون درد است

یکی از مزایای لیزر موهای زائد این است که دستگاه به سرعت روی پوست شما حرکت داده می ‌شود و هر بار یک نقطه از پوست هدف قرار می گیرد به همین دلیل درد حاصل از لیزر موهای زائد خفیف است. در واقع دردی که ممکن است احساس کنید بسیار کمتر از دردی است که بند انداختن یا استفاده از موم به شما تحمیل می کند. این درد در نقاط حساس بدن به ویژه ناحیه بیکینی بیشتر است اما در لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی درد چندانی را احساس نخواهید کرد.

نتایج حاصل از لیزر دائمی است

لیزر موهای زائد

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد این است که علاوه بر آنکه به شما پوستی نرم و لطیف هدیه می ‌دهد با نتایج دائمی همراه است و شما را برای همیشه از شیو کردن و امتحان روشهای مختلف بی نیاز خواهد کرد. لیزر موهای زائد برای افرادی که به علت مشکلاتی از قبیل سندروم تخمدان پلی کیستیک دچار پر مویی شده اند یا حتی مردانی که مایل هستند به رفع موهای زائد بدن خود بپردازند بسیار عالی است.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که لیزر موهای زائد در دوران بارداری و دوران شیردهی مجاز نیست زیرا سطح هورمونهای بدن در این دوران تغییر می کند و علاوه بر آن تحقیقات چندانی بر روی تاثیرات لیزر موهای زائد در این دوران بر روی جنین و نوزاد انجام نشده است به همین دلیل اگر قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارید باید صبر کنید تا این دوران به اتمام برسد. متخصصین ما در مرکز لیزر برکه می توانند پاسخگوی همه سوالات شما باشند و شما را به نتیجه دلخواه تان برسانند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments