لیزر دائمی موهای زائد

لیزر دائمی موهای زائد : ممکن یا غیر ممکن؟! | با این روش بیشتر آشنا شوید

لیزر دائمی موهای زائد

لیزر دائمی موهای زائد

اگر به بهداشت خود اهمییت می دهید حتما مرتبا موهای زائد بدن خود را از بین می برید. شما از چه روش هایی برای رفع موهای زائد استفاده می کنید؟ ژیلت؟ اپلاسیون؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش های سنتی از بین بردن موهای زائد می توانند نتیجه بخش باشند اما دو ایراد اساسی دارند. اولا اینکه ممکن است چندان برای سلامتی پوست مناسب نباشند. از التهاب و جوش و قرمزی پوست صحبت می کنیم. و در وهله ی دوم نتیجه ی پایداری هم ندارند.

هرچقدر موهای زائد بدنتان را اپیلاسیون کنید یا پوستتان را ژیلت بکشید، باز هم بعد از مدت کوتاهی مجبور هستید دوباره آن را انجام دهید. بدتر انکه این روش ها نه تنها اثر مداوم ندارند بلکه در نهایت ریشه های مو ها را تقویت کرده و تعدادشان را هم زیاد می کنند.

در این مقاله قصد داریم تا روش جدید جایگزینی که برای رفع دائمی موهای زائد وجود دارد را به شما معرفی کنیم. البته با توجه به محبوبیت روز افزون این روش، حتما خوتان با نام لیزر دائمی موهای زائد آشنایی دارید.

اما همانطور که گفتیم لیزر درمانی نوین است. با وجود محبوبیتش خیلی ها هنوز اطلاعات درست و دقیقی از آن ندارند. مثلا به این کامنت در نی نی سایت دقت کنید:

لیزر دائمی موهای زائد امروزه بهترین و البته تنها روش مناسب برای خلاص شدن از شر موهای زائد برای همیشه است. لیزر درمانی ایمن و بدون دردسر است که کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد و با توجه به نتیجه ی شگفت انگیزش درمانی کاملا به صرفه است.

در ادامه بیشتر در مورد لیزر دائمی موهای زائد صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

لیزر دائمی موهای زائد از اشعه ی حرارتی لیزر برای سوزاندن ریشه های مو استفاده می کند. شاید از خودتان بپرسید که سوزاندن ریشه ی مو چه تاثیری دارد؟

خوب است بدانید که منظور از سوزاندن ریشه ها، از بین رفتن ماده ای به نام فولیکول است که در ساقه ی مو وجود دارد. فولیکول عامل اصلی رشد مو است. وقتی در درمان لیزر دائمی موهای زائد فولیکول های مو طی چند جلسه ی مداوم، با سوختن ریشه ی مو از بین می روند، کم کم ضعیف شده و بعد از مدتی از بین خواهند رفت.

از بین رفتن فولیکول مو باعث توقف رشد موهای زائد در ناحیه ی تحت درمان می گردد. به همین خاطر هم هست که لیزر اثر دائمی و مادام العمر دارد.

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟
آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

اما آن چه در لیزر کردن موهای زائد باعث بهبود شرایط ظاهری ناحیه ی تحت درمان می شود، از بین رفتن نقطه های سیاه است.

تا به حال زیاد دیده اید که بعد از ژیلت کشیدن روی پوست، نقطه های سیاهی که جای ریشه های مو هستند روی پوست باقی می مانند. اما لیزر ریشه ها را از بین برده و منافذ پوستی را می بندد. به همین خاطر هم بعد از لیزر پوستی صاف و صیقل خورده خواهید داشت که هیچ اثری از موی زائد روی آن دیده نمی شود.

برای آشنایی بیشتر با مزایای لیزر بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد

همانطور که گفتیم لیزر اثری دائمی و همیشگی دارد. بعد از آن دیگر نیازی نیست هیچوقت نگران رشد مجدد موهای زائد باشید.

اما بهتر است یک نکته را بدانید:

لیزر دائمی موهای زائد درمانی است که طی چند جلسه ی مجزا، با فاصله های حدودا یک ماهه انجام می شود. برای تکمیل دوره ی درمان باید چیزی در حدود شش جلسه لیزر را انجام دهید. البته تعداد جلسات به شرایط پوست و موی شخص شما هم بستگی دارد و می تواند کمتر یا بیشتر باشد.

اما بعد از اتمام دوره ی درمان هم لازم است در فاصله ی شش ماه الی یک ساله جلسات ترمیم را انجام دهید. چرا که طی چند سال اول بعد از لیزر ریشه های مو ممکن است دوباره جوانه بزنند. برای جلوگیری از رشد مجدد ریشه ها بهتر است در بازه های گفته شده، جلسات لیزر ترمیمی را انجام دهید تا از پایداری درمان مطمئن شوید.

در زمینه های حرفه ای پزشکی، اصولا به لیزر، درمان کاهش رشد موهای زائد گفته می شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را نیز مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد
لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

هرچند با لیزر ریشه های مو از بین می روند و منافذ پوستی بسته می شوند، اما بدن به هر صورت همواره در حال تغییر است. از آنجاییکه لیزر اساسا یک آسیب کنترل شده و بدون ضرر به سیستم طبیعی بدن است، بدن رفته رفته تمایل دارد تا آن را بهبود ببخشد. به همین خاطر هم هست که پس از مدتی چند ماهه تا چند ساله ریشه های مو ممکن است کم کم دوباره جوانه بزنند.

از همین روست که توصیه می شود بعد از لیزر جلسات ترمیمی انجام گیرد تا اثر لیزر پایدار باقی بماند.

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر مایلید طبق تعاریفی که از لیزر بیان کردیم درمانی مناسب با اثر دائمی را تجربه کنید، توصیه می کنیم مرکز مناسبی را هم برای انجام این کار انتخاب نمایید. امروزه با توجه به همه گیر شدن لیزر حتی بعضی از سالن های آرایشی هم دستگاه لیزر خریده اند و این خدمات را به مشتریانشان ارائه می دهند.

اما مراکز درمانی معتبر تکنسین های متخصص و ماهر دارند که می توانند درمانی تضمینی برای شما انجام دهند. در ضمن اگر مرکزی واقعا استاندارد و با کیفیت باشد، هزینه های گزاف و بی دلیلی هم از شما نخواهد گرفت.

بهترین مرکز لیزر در تهران
بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های حرفه ای، تجربه ی زیادی در زمینه ی لیزر دائمی موهای زائد داشته و یکی از بهترین مراکز برای انجام این درمان در شهر تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر در کنار قیمت های استثنایی برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال به صرفه تبدیل نموده است.

شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های برکه و همچنین تماس جهت گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

جلسه اول لیزر موهای زائد

در جلسه ی اول لیزر پزشک یا تکنسین متخصص حرفه ای حاضر در مرکز، پیش از شروع درمان از سابقه ی پزشکی شما، حساسیت هایی که ممکن است داشته باشید و غیره از شما سوالاتی می پرسد. آشنایی کامل با شرایط فیزیکی فرد تاثیر زیادی در تنظیم شدت اشعه ی لیزر برای او دارد.

اگر شدت درمان به درستی انتخاب شده باشد هم احتمال تاثیر دائمی بالا می رود و هم احتمال بروز عوارض جانبی کمتر می شود.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی جلسه ی اول لیزر را مطالعه کنید.
جلسه اول لیزر موهای زائد
جلسه اول لیزر موهای زائد

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments