مقایسه اثر بخشی لیزر دیود و لیزر الکساندریت برای حذف مو زائد

لیزر 1

علی رغم اینکه اغلب سیستم های لیزری ادعا می کنند که بهترین هستند اما مطالعات اندکی برای مقایسه اثر بخشی سیستم های متنوع لیزری وجود دارد.

در مطالعه ای که در سال 2001 در مجله درماتولوژی چاپ شده است دو سیستم رایج لیزری دایود و الکساندرایت مورد مقایسه قرار گرفتند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مطالعه بیست زن با انواع تایپ پوست فیتزپاتریک یک تا چهار( I-IV) و موهای ترمینال تاریک تحت درمان با لیزر طولانی پالس الکساندریت (755 نانومتر، پالس 2میلی ثانیه، 10 میلی متر نقطه) و لیزر دیود طولانی پالس ( 800 نانومتر، 12.5 میلی ثانیه یا 25 میلی ثانیه، 9 میلی متر نقطه) قرار گرفتند. مناطق زیر بغل به صورت تصادفی برای دریافت درمان با استفاده از هر یک از سیستم های لیزری قرار گرفتند.

بعد از هر درمان با لیزر، تعداد موها بصورت متوالی کاهش یافت و تعداد کمی از بیماران پس از جلسه دوم مجددا مجبور به تراشیدن مو شدند . پاسخ بالینی بهینه 1 ماه پس از درمان با لیزر دوم به دست آمد، صرف نظر از سیستم لیزری به مدت شش ماه پس از درمان سوم و آخر، کاهش مو و حتی ناپدید شدن مو در هردوسیستم لیزری مشاهده شد.

پاسخ بالینی و بافت شناسی یکسانی با استفاده از لیزر الکساندریت طولانی پالس و لیزر دیود طولانی پالس برای حذف مو با حداقل عوارض جانبی مشاهده شد. و در مجموع اثرات این دو سیستم لیزری در این مقایسه یکسان بود.

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 7

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
پريسا
پريسا
8 years ago

با سلام من شنيدم از كساني كه با دستگاه دايود ليزر كردند كه موهاي زيادي به حالت كركي ايجاد ميشه بعد اتمام جلسات. آيا با ديتگاه الكس هم هين صورت است و يا تمام موها را از بين ميبرد؟؟
و اينكه در تماس تلفني گفته شد كه ٤جلسه با دايود و جلسات بعدي با الكس انجام شود، آيا بهتر نيست از اول با دستگاه الكس ليزر انجام شود؟؟ باراي ناحيه پا و ژنيتال.