فیلم لیزر موهای زائد

فیلم لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد

فیلم لیزر موهای زائد

فیلم لیزر موهای زائد

اگر این مقاله را می خوانید یعنی حتما اسم درمان لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. کاری که الان در حال انجام دادن هستید، یعنی تحقیق در مورد روشی درمانی، پیش از اقدام برای انجام آن، بهترین کاری است که باید پیش از هرگونه درمانی آن را انجام دهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم لیزر موهای زائد
فیلم لیزر موهای زائد

در ادامه سعی می کنیم شما را بیشتر با مقوله ی درمان لیزر موهای زائد آشنا کنیم و با هم به تماشای ویدئویی از روند آن بنشینیم،  تا شما بتوانید اطلاعات مفیدی از این درمان به دست آورید. پس با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد

امروزه لیزر به عنوان بهترین و تنها روش مناسب برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است.

بله. پس از لیزر کردن دیگری لازم نیست هیچوقت نگران رشد مجدد موهای زائد بدنتان باشید. چون لیزر اثری دائمی دارد.

بسیاری از مردم لیزر را فقط به این خاطر انجام نمی دهند که از روش های سنتی برای رفع موهای زائدشان خسته شده اند، بلکه جذابیت و زیبایی ظاهری، معیار اول خیلی ها برای لیزر کردن موهای زائد بدن است. چراکه علاوه بر رفع موهای زائد، پس از انجام لیزر پوستی شفاف، صاف و صیقل خورده خواهید داشت.

شاید از خود بپرسید که آیا لیزر تنها راه برای رفع دائمی موهای زائد است؟ آیا روش دیگری برای اینکار وجود ندارد؟

در جواب باید بگوییم که بله. روش های دیگری هم برای از بین بردن موهای زائد وجود دارند. از جمله روش های آی پی ال و الکترولیز. اما هر دو این روش ها که تکنولوژی قدیمی تری از لیزر دارند، به علت عوارض جانبی بسیار شدید و تاثیر نه چندان مطلوب امروزه دیگر منسوخ شده اند. چنانچه دیدید مرکزی برای رفع موهای زائد از آی پی ال و الکترولیز استفاده می کند، بدانید که دستگاه هایش قدیمی است و احتمال بروز خطر عوارض جانبی بالا است.

فیلم لیزر موهای زائد
فیلم لیزر موهای زائد

البته تکنولوژی قدیمی تر لیزر هم خطرات زیادی داشت، اما امروزه با وجود دستگاه های نسل جدید، درمان لیزر بسیار کم خطر و عملا بدون عوارض جانبی شده است.

برای آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

خطرات لیزر موهای زائد

همانطور که اشاره شد، لیزر امروزه تنها و بهترین روش مناسب برای رفع موهای زائد است. لیزر همچنین یکی از کم خطرترین، کم عوارض ترین و ایمن ترین روش های درمانی به حساب می آید.( فیلم لیزر موهای زائد)

شاید با خودتان فکر کنید که چون در این روش از اشعه ی خطرناک لیزر استفاده می شود، بسیار خطرناک است. اما در واقع اشعه ی مورد استفاده در لیزر موهای زائد، بسیار کنترل شده با قدرت تخریب کم و طول موج کوتاه است تا نتواند به هیچ شکلی با بافت های عمیق برسد و خطری ایجاد کند.

اما هیچ درمانی بدون عارضه ی جانبی نیست. حتی لیزر. وقتی می گوییم لیزر موهای زائد کمترین عوارض جانبی را دارد، یعنی عوارض جانبی آن به قدری محدود و سطحی است که نمی توان آنها را به حساب آورد. عوارض عمومی لیزر سطحی و زودگذر هستند و حداکثر طی چند ساعت یا چند روز، خود به خود از بین می روند. عوارض عمومی لیزر عبارتند از:

  • قرمزی پوست
  • التهاب پوست
  • کبودی سطحی
فیلم لیزر موهای زائد
فیلم لیزر موهای زائد

اما این نکته ی مهم را به یاد داشته باشید که اگر لیزر را در مرکزی نامعتبر و زیر دست تکنسینی غیر متخصص انجام دهید، همین درمان می تواند اثرات مخرب و عوارض جبران ناپذیری هم برای شما داشته باشد. پس در انتخاب مرکز لیزر نهایت دقت را داشته باشید. عوارض جدی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • خونریزی
  • اسکار یا زخم
  • کبودی های عمیق
  • سوختگی
  • ایجاد عفونت
  • تشدید و گسترش عفونت قبلی

نکته : اگر در ناحیه ی تحت درمان دچار عفونت باشید، اصولا هیچ پزشک یا تکنسینی نباید لیزر را برای شما انجام دهد. چرا که لیزر میتواند عفونت را دوچندان کند و آن را به نواحی دیگر هم گسترش دهد.

فیلم لیزر موهای زائد

خیلی ها هستند که هنوز درمورد لیزر نگرانند. چون نمی دانند در روند درمانی دقیقا چه اتفاقی می افتد و قرار است چه چیزی را تجربه کنند. این امر بسیار طبیعی است. اگر شما هم قصد دارید موهای زائدتان را لیزر کنید، بهتر است پیش از هر چیز هیچ گونه نگرانی در مورد این کار نداشته باشید. و با خیالی آسوده به مرکز لیزر مراجعه نمایید.

بهترین اتفاقی که می تواند نگرانی های شما را درمورد درمان لیزر رفع کند، تماشا کردن فیلمی از روند لیزر موهای زائد است. شما می توانید در زیر ویدئویی مربوط به فرآیند لیزر موهای زائد را ببینید. ( فیلم لیزر موهای زائد)

لیزر موهای زائد درد دارد؟

پیش از شروع جلسه ی اول لیزر، خیلی ها فکر می کنند قرار است درد زیادی را تحمل کنند. چراکه به هر حال این درمان از لیزر استفاده می کند و اساس کارش بر سوزاندن ریشه ی مو است. این اطلاعات تا حدی درست است، آما آنچه این افراد نمی دانند مجهز بودن دستگاه لیزر به سیستم خنک کننده است.

سیستم خنک کننده به این صورت عمل می کند که پس از هر شات لیزر، بلافاصله قسمت لیزر شده را سرد می کند و با این کار از بروز هرگونه درد و آسیب جلوگیری می نماید.

برای آشنایی بیشتر با مقوله ی درد لیزر، این مقاله را مطالعه کنید.

بیشتر کسانی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند، درد آن را بیشتر به مور مور تشبیه کرده اند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد

خوشبختانه امروزه دیگر مراکز با کیفیت لیزر موهای زائد محدود به مرکز کشور نیستند، بلکه در تمام شهر های ایران می توانید مراکزی با بالارین سطح کیفیت درمانی برای لیزر موهای زائد پیدا کنید. از جمله در شهر مشهد.

مرکز تخصصی لیزر مشهد، یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر آلومینا در سراسر کشور است.

فیلم لیزر موهای زائد
فیلم لیزر موهای زائد

مرکز لیزر مشهد، با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به شما عزیزان می باشد. مجهز بودن به دستگاه لیزر دایود الیو که یکی از  بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیاست، در کنار تخفیف های استثنایی، این مرکز را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در مشهد تبدیل کرده است.

شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و همین الان با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدایند

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments