رفع موهای زائد با لیزر

رفع موهای زائد با لیزر | بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد | بهترین مرکز لیزر در مشهد

رفع موهای زائد با لیزر

رفع موهای زائد با لیزر

همه ی ما به طریقی موهای زائد بدنمان را از بین می بریم. شما چطور این کار را انجام می دهید؟ روش معمولی که از آن برای رفع موهای زائد استفاده می کنید چیست؟ شما هم مثل خیلی های دیگر از تیغ و ژیلت استفاده می کنید؟ یا اپیلاسیون را ترجیح می دهید؟ شاید هم پودر های موبر انتخب شما هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما سوالی که از شما داریم این است : آیا هیچکدام از این روش های معمول، به نظرتان آنطور که باید و شاید نتیجه ی مطلوبی دارند؟ اگر از تیغ و ژیلت و اپیلاسون و پودر های موبر راضی هستید، آیا همیشه و در هر بار تاثیرات آنها برای شما کافی و مطلوب بوده؟

رفع موهای زائد با لیزر
رفع موهای زائد با لیزر

نکته دقیقا همین جاست. جدای از اینکه چقدر با تیغ و ژیلت راحت هستید، یا چقدر تحمل درد اپیلاسیون را دارید، یا تا چه اندازه می توانید بوی زننده ی پودر ها و خمیر های موبر را تحمل کنید، همه ی این روش های سنتی اثری موقتی دارند. هیچکدام از آنها نمی توانند رشد موهای زائد را متوقف کنند. بلکه حتی ممکن است ریشه های آنان را قوی تر کرده و اتفاقا رشدشان را بیشتر هم بکنند.

اگر به دنبال روشی موثر و مناسب برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستید، بهترین راه آن رفع موهای زائد با لیزر است. لیزر روشی جدید و کم دردسر است که اثری دائمی و همیشگی در رفع موهای زائد بدن دارد.

اگر موهای بدن خود را با لیزر از بین ببرید دیگر احتیاجی نخواهید داشت که نگران رشد مجدد آنها باشید. درمان لیزر موهای زائد، نوید پوستی صاف، شفاف و بدون مو را به شما می دهد.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

از بین بردن موهای زائد برای همیشه

لیزر یکی از کم عوارض ترین، ایمن ترین و کم خطر ترین روش های درمانی برای از بین بردن موهای زائد است. در گذشته لیزر تنها گزینه برای رفع موهای زائد بدن نبود. بلکه روش هایی مانند الکترولیز و  آی پی ال هم وجود داشتند که ادعای رفع دائمی مو را می کردند. این روشهای قدیمی تر، به واسطه ی عوارض جانبی بسیار زیادی که داشتند و اثرات کم و نامطلوبشان، کم کم از رده خارج شدند و جای خود را به لیزر دادند. لیزر اما هم پای آی پی ال و الکترولیز، از گذشته ( حدودا 30 سال پیش) وجود داشت اما بر خلاف دو روش قبلی رفته رفته سیستم خود را به روز کرد و بهبود بخشید. دستگاه های لیزر امروزی مشکلات و خطرات دستگاه های قدیمی را ندارند. مثلا دستگاه لیزر دایود 2017.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

اساس عملکرد لیزر، تاباندن اشعه ی های متراکم و متمرکز نوری روی سطح پوست است. تکنسین متخصص، دستگاه دستی لیزر را به طور یکسان و همسان روی پوست می کشد و اشعه ی لیزر را به تمام سطح پوست می تاباند. این اشعه ها کنترل شده هستند و تا برد مشخصی بر سطح پوست تابیده می شوند تا به بافت های عمیق آسیبی وارد نکنند.

رفع موهای زائد با لیزر
رفع موهای زائد با لیزر

اما اگر این اشعه ها بر روی همه ی سطح پوست تابانیده می شوند، چطور به خود پوست آسیبی وارد نمی کنند؟!

سوال خوبی است. اما جواب آن این است که اشعه ی لیزر به واسطه اختلاف رنگی میان پوست و مو، آنها را از هم تفکیک می کند. به این معنی که اصولا اشعه ی لیزر جذب بخش های تیره تر می شود. و از آنجاییکه بخش های تیره تر، به معنی ریشه های مو هستند، این اشعه کاملا جذب مو می شود و به پوست آسیبی نمی رساند. به همین دلیل رفع موهای زائد با لیزر، بیشترین تاثیر را برای کسانی دارد که پوستی روشن با موهای تیره دارند.

اما اگر شما پوستی تیره دارید، نگران نباشید. دستگاه های لیزر جدید می توانند به خوبی پوست های روشن، روی پوست های تیره تر هم عملکرد مناسبی داشته باشند.

نکته : اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید( چه با آفتاب و چه با دستگاه سولاریوم) نباید موهای زائد خود را لیزر کنید. چرا که لیزر ممکن است نتواند رنگ مو را از پوست تشخیص دهد.

رفع موهای زائد با لیزر

اشعه ی تابانده شده با جذب شدن در مو( به واسطه ی ملانین یا رنگدانه) ، در آنجا به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول ( عامل رشد مو) موجود در ساقه ی مو را می سوزاند. این سوختن فولیکول اگر چندین مرتبه اتفاق بیفتد، رفته رفته ریشه ی مو را تضعیف کرده و رشد آن را به شدت کاهش می دهد. و در نهایت می تواند آن را برای همیشه از بین ببرد.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد لیزر، این مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر در مشهد

خوشبختانه امروزه تکنولوژی لیزر در سراسر ایران و تمامی شهرها در دسترس مردم قرار گرفته است. شهر مشهد هم به عنوان یکی از بزرگترین شهر های ایران از این قاعده مستثنی نیست. مراکز زیادی در مشهد وجود دارند که خدمات رفع موهای زائد با لیزر را به مشتریانشان ارائه می دهند.

اما همه ی آنها قابل اعتماد نیستند چرا که ممکن است تخصص کافی در انجام آن را نداشته باشند. لیزر موهای زائد در نگاه اول به نظر کار آسانی می رسد، اما در واقع عملیاتی حساس و پیچیده است. لیزر به هر صورت می تواند عنصر خطرناکی باشد، از همین رو است که اگر درمان لیزر موهای زائد با دقت و تخصص کافی انجام نشود می تواند به پوست شما آسیب جدی وارد کند.

رفع موهای زائد با لیزر
رفع موهای زائد با لیزر

در یک مرکز معتبر، ابتدا پزشک شما را ملاقات می کند و در جلسه ی مشاوره با ارزیابی شرایط سلامتی و پوست و موی شما، الزام و شدت درمان را برایتان تعیین می کند. سپس تکنسین متخصص یا حتی خود پزشک بر اساس شرایط شما دستگاه را تنظیم مجدد می نماید تا از بروز هر گونه آسیب یا عوارض جانبی جلوگیری کند.

مراکز لیزر تهران اسکین در سر تا سر کشور شعبه دارند و آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر موهای زائد به مراجعین محترم می باشند. از جمله ی این شعبات، شعبه ی لیزر موهای زائد مشهد است.

مرکز تخصصی لیزر مشهد، با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات رفع موهای زائد با لیزر، به متقاضیان عزیز می باشد. این مرکز با مجهز بودن به دستگاه لیزر جدید دایود 2017 که یکی از بهترین دستگاه های لیزر حال حاضر دنیاست، در کنار تخفیف های استثنایی اش، یکی از با کیفیت ترین و به صرفه ترین مراکز لیزر در شهر مشهد می باشد. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments