شایعه هایی در باره بوتاکس و فیلرها که پزشکان به شما نمی گویند | بهترین مرکز تزریق بوتاکس

شایعه هایی در باره بوتاکس و فیلرها که پزشکان به شما نمی گویند | بهترین مرکز تزریق بوتاکس

شایعه هایی در باره بوتاکس و فیلرها که پزشکان به شما نمی گویند | بهترین مرکز تزریق بوتاکس

شایعه هایی در باره بوتاکس و فیلرها که پزشکان به شما نمی گویند | بهترین مرکز تزریق بوتاکسصنعت تزریق بوتاکس و فیلر سرشار از اطلاعات متناقض و نادرست است که باعث می شود کل فرآیند تصمیم گیری در مورد اینکه آیا درمان های بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر دشوار باشد.  این مقاله تلاش می کند تا برخی از رایج ترین تصورات غلط و شایعه ها را که در جهان در مورد بوتاکس  با نام تجاری  botulinum toxin type A وجود دارد را برای کمک به شما در انتخاب آگاهانه تر خود افشا کند.

 

شایعه شماره 1 – تزریق های زیبایی بسیار دردناک است

احساسی که اکثر مردم هنگام تزریق بوتاکس دارند شبیه به گزیده شدن به وسیله نیش پشه است.  حتی می توان گفت که حس شما درهنگام تزریق مانند درد یک نیشگون است.   اما از آنجا که تزریق بوتاکس بسیار سریع است ، بنابراین هر ناراحتی فقط چند ثانیه احساس می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چون تزریق بوتاکس روشی بدون درد و سریع است ، و سوزن مورد استفاده برای تزریق بسیار ریز انتخاب می شود ، بنابراین آسیب به ناحیه تحت درمان کم است و هیچ ضرورتی برای استفاده از بی حسی وجود ندارد.

 

شایعه شماره 2 – بوتاکس منجر به از دست دادن احساسات صورت می شود

بعضی از افراد به دنبال یک صورت  “یخ زده” می گردند ، اما این چیزی است که موقتی است و بعد از از بین رفتن تأثیر بوتاکس ، پوست صورت به حالت عادی برمی گردد و طیف وسیعی از حرکات را خواهد داشت.

برای کسانی که به طور منظم مقادیر مشخصی از بوتاکس را دریافت می کنند ، و پزشک معالج آنها تزریق را به صورتی انجام می دهد که نتیجه طبیعی تر به نظر برسد ، شما می توانید به ظاهری جوان و شاداب و بهبود یافته دست پیدا کنید.  اثر بوتاکس در شل کردن عضلات منقبض شده است.  بنابراین هنگامی که تزریق انجام می شود، باعث کاهش انقباض و صاف کردن چین و چروک صورت می شود.  اما توجه داشته باشید که فقط ناحیه تزریق شده درمان خواهد شد

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

شایعه شماره 3 – بوتاکس برای زیبایی همانند بوتولیسم است

تزریق بوتاکس مانند بوتولیسم یا مسمومیت غذایی نیست. اگر چه بوتاکس نیز از همان سموم گرفته می شود ، بوتاکس از یک پروتئین خالص ساخته شده است که از مواد سمی حاصل می شود. این در مورد بسیاری از داروها صدق می کند.  اما بر ایمنی و یا یکپارچگی آنها تاثیر نمی گذارد.  سال های زیادی صرف تحقیقات و آزمایش های زیادی برای ایمنی و اثربخشی درمان های بوتاکس انجام شده است.

شایعه هایی در باره بوتاکس و فیلرها که پزشکان به شما نمی گویند | بهترین مرکز تزریق بوتاکس

شایعه شماره 4 – از بوتاکس تنها برای مقاصد زیبایی استفاده می شود 

استفاده اصلی برای بوتاکس به عنوان یک درمان برای اختلالات عصبی و نه به عنوان درمان زیبایی صورت بود.  اگر چه امروزه بوتاکس عمدتاٌ به دلیل محبوبیت آن در میان افراد مشهور، به عنوان یک درمان زیبایی شناخته شده است ، هنوز هم به طور مرتب توسط پزشکان برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی از درمان های پزشکی برای بوتاکس شامل مدیریت میگرن ، گردن و کمر درد مزمن ، علائم    TMJ  و علائم بروکسیسم یا دندان قروچه و ​​مثانه بیش فعال می باشد.

 

شایعه شماره 5 – درمان بوتاکس سمی ، ناایمن و خطرناک است

بوتاکس برای اولین بار در دهه 1970 برای درمان استرابیسم یا انحراف چشم مورد استفاده قرار گرفت. این یک مشکل است که در آن عدم هماهنگی حرکات عضلات چشم اتفاق می افتد و نگاه فرد مبتلا به جهات مختلف می باشد.  از آن زمان این دارو مورد اطمینان واقع شده است. هیچ عارضه مرگباری از این دارو تا کنون وجود نداشته است و تا به امروز هیچ عوارض جانبی طولانی مدت دیده نشده است.

این دوز بیش از 100 برابر دوز متوسط ​​داده شده برای استفاده از درمان های زیبایی و بهداشتی است که باعث مرگ و میر می شود.

یک گزارش از سوی محققان دانشگاه نورث وسترن مشتمل بر این بود که روش هایی که شامل استفاده از نوروتوکسین ها مانند بوتاکس می باشد باعث بروز عوارض جانبی فقط در 1 مورد در 333 مورد می باشد.

 

شایعه شماره 6 – تزریق بوتاکس و پرکننده ها فقط برای زنان است

اگر چه درمان با بوتاکس به طور معمول توسط خانم ها درخواست می شود ، اما این درمان ها برای  بسیاری از مردان نیز مورد استقبال واقع شده اند.   این تصور غلط ممکن است به سادگی به این علت باشد که زنان بیشتر درباره این روش ها صحبت می کنند ، در حالی که شاید مردان مایل نباشند کسی از راز تزریق بوتاکس آنها با خبر شود.

مردان همچنین در مورد درمان با بوتاکس و فیلرها احتیاط بیشتری به خرج می دهند.   رایج ترین انتخاب های تزریق بوتاکس برای مردان بیشتر در منطقه خطوط اخم و یا به منظور درمان پرمویی و هایپرهیروسیز یا تعریق بیش از حد انجام می گیرد.  از سوی دیگر، زنان اغلب بوتاکس را برای تزریق در سه ناحیه خطوط اخم ، خطوط  پیشانی و چروک های پا کلاغی انتخاب می کنند.  در اغلب موارد زنان علاقه دارند که ابروهای خود را با تزریق بوتاکس لیفت کنند.

شایعه هایی در باره بوتاکس و فیلرها که پزشکان به شما نمی گویند | بهترین مرکز تزریق بوتاکس

شایعه شماره 7 – بوتاکس و پرکننده های پوستی مشابه هستند

بوتاکس و پرکننده های پوستی هر دو درمان های تزریقی زیبایی هستند که اغلب باید توسط یک پزشک ارائه شوند.  اما این محصولات متفاوت هستند و از آنها برای نتایج متفاوت استفاده می شوند. بوتاکس یک شل کننده عضلانی است که برای کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز و همچنین جلوگیری از تشکیل چین و چروک استفاده می شود. استفاده هوشمندانه از بوتاکس برای لیفت و یا انجام برخی از ویژگی های خاص ، به عنوان مثال برای بالا بردن ابروها  و یا اصلاح لبخند لثه ای نیز انجام می شود.

پرکننده های پوستی برای بازسازی یک منطقه استفاده می شود ، یعنی اینکه حجم از دست رفته به پوست بازگردانده می شود. به عنوان مثال برای پر کردن گودی زیر چشم و یا حتی در مواردی برای تغییر   به طور کامل یک ویژگی مانند تغییر شکل بینی و چانه انجام می شود.  اثر پرکننده های پوستی طولانی تر از بوتاکس است و شامل اسید هیالورونیک هستند.

 

شایعه شماره 8 – بوتاکس باید برای چین و چروک هایی که دارید تزریق بشود

همانطور که همه ما شنیده ایم ، پیشگیری بهتر از درمان است. در وهله اول بوتاکس را می توان به طور مؤثر به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از چین و چروک های پوست استفاده کرد.  با تزریق این دارو به عضلاتی که اغلب به چین و چروک منتهی می شود ، شما مانع از حرکات بیش از حد عضلاتی که موجب بروز چروک می شوند ، می شوید و با محدودیت حرکت از چین و چروک پیشگیری می کنید.

تزریق بوتاکس را زمانی که جوان تر هستید ، شروع کنید. در این صورت زمانی که بزرگ تر بشوید ، نیاز کمتری به بوتاکس و فیلرها خواهید داشت.  و حفظ زیبایی و جوانی برای شما آسان تر به نظر می رسد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

شایعه 9 – درمان بوتاکس فوری است

به طور متوسط  درمان با بوتاکس حدود 14 روز طول می کشد تا به طور کامل عمل کند. و در برخی از درمان ها رسیدن به نتیجه ممکن است بین 4 تا 6 هفته با توجه به محل درمان و بزرگی طول بکشد.    به این دلیل است که زمان رسیدن به نتیجه درمان با تغییر اندازه و استحکام عضله ای که تزریق در آن انجام می شود بستگی دارد.   البته نتایج در افراد مختلف متفاوت است و این یک زمان کلی است. شما ممکن است نتایج را دیرتر از 14 روز ببینید.  در هر صورت هیچکس  نتایج تزریق را فوری  نخواهد دید.

 

شایعه های متداول در مورد  بوتاکس و پرکننده های پوستی  

ارسال شده در 2014 ژوئن 23

بوتاکس یکی از شناخته شده ترین درمان ها و یکی از محبوب ترین روش های ضد پیری در جهان   است.

هر چند که بوتاکس برای استفاده های زیبایی از طرف FDA تأیید شده است و درمانی مناسب و مؤثر برای صاف کردن پوست و از بین بردن موقت چروک های پا کلاغی ، خطوط پیشانی و خطوط اخم میان ابروها است اما آیا تزریق بوتاکس واقعاً مؤثر و ایمن است؟

ما همه چهره های بی احساس و منجمد هالیوودی را دیده ایم و شایعه هایی درباره افراد معتاد به درمان های ضد پیری را شنیده ایم.  ما اخیراً فرصت داشتیم تا از جورج باکستر هولدر، یکی از  پرستار زیبایی در مورد چند تصور غلط در باره BOTOX و فیلرهای پوست سؤال کنیم.

 

اشتباه شماره 1: بوتاکس چهره شما را خشک و بی روح می کند  

به گفته جورج ، اصطلاح “صورت یخ زده” به علت درمان بیش از حد اتفاق می افتد.  در مرکز زیبایی برکه از کمترین و مؤثر ترین دوز استفاده می شود که ظاهری طبیعی به شما می بخشد.   اما این بدان معنی نیست که ممکن است ما در آینده دیگر نیازی به درمان نداشته باشیم.

نتیجه تزریق بوتاکس آرامش طبیعی ماهیچه های صورت است ، نه یک ظاهر بی نظیرو زیبا اما بی روح.   جورج توصیه می کند افرادی که می خواهند بوتاکس دریافت کنند حتماً به یک مرکز درمانی معتبر مراجعه کنند که پزشک های با تجربه کار تزریق را انجام می دهند.  در این صورت مطمئن باشید که پس از تزریق بوتاکس یک ظاهر طبیعی خواهید داشت.

 

اشتباه شماره 2: شما به بوتاکس معتاد می شوید

بوتاکس اعتیادآور نیست ، اما برای ادامه یافتن نتایج از BOTOX  به منظور صاف کردن چروک های پاهای کلاغ ، خطوط پیشانی و خطوط اخم میان ابروها ، مشتریان باید هر 3 تا 6 ماه یکبار این ماده را تزریق کنند. اگر درمان ها متوقف شوند ، چین و چروک های شما به شکل اولیه خود یعنی نقطه شروع قبل از  تزریق بوتاکس باز می گردند.

 

اشتباه شماره 3: بوتاکس یک سم خطرناک است

برای روشن شدن این تصور غلط ، برای ما مهم است که مشتریان مان دقیقاً بانند که بوتاکس چیست و چگونه کار می کند. بوتاکس یا سم بوتولینوم یک داروی تجویزی است که به عضلات تزریق می شود و به طور موقت برای بهبود خطوط خفیف و متوسط ​​تا شدید بین ابروها و خطوط پاهای کلاغی متوسط ​​و شدید در بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟

هنگامی که مقدار کمی از این ماده به یک عضله تزریق می شود ، سیگنال های عصبی که موجب انقباض عضلات می شوند را متوقف می کند.  اثر این ماده این است که به طور موقت عضلات صورت را ضعیف و یا فلج می کند و برای چند ماه ، چین و چروک های پوست را از بین می برد.

بله ، سم بوتولینوم در مقادیر بسیار زیاد می تواند سمی باشد ، اما مقادیری که در روش های زیبایی استفاده می شود بسیار کم است و توسط اداره غذا و دارو تأیید شده است.

یک نکته بسیار مهم که باید به یاد داشته باشید این است که تزریق بوتاکس فقط باید توسط یک متخصص پزشکی آموزش دیده انجام شود. همچنین به همان اندازه مهم است که فقط از یک مارک معتبر بوتاکس و با استانداردهای با کیفیت استفاده کنید.

 

اشتباه شماره 4: تزریق پرکننده پوستی دردناک است

هنگامی که حرف از تزریق پرکننده پوستی می شود ، باید گفت که این پروسه درمان زیبایی با استفاده از   کرم های بی حسی خفیف موضعی انجام می شود و به طور کلی تنها از پرکننده هایی استفاده می کنیم که که در ترکیب آنها بی حس کننده وجود داشته باشد.  همه تزریقات زیبایی درد اندکی دارند اما این درد آزار دهنده نیست.  به طور کلی تزریق  پرکننده پوستی نباید دردناک باشد.

 

اشتباه شماره 5  تزریق فیلرها ارزان تر و دائمی است

شایعه هایی در باره بوتاکس و فیلرها که پزشکان به شما نمی گویند | بهترین مرکز تزریق بوتاکس

هیچ چیز در بدن انسان دائمی نیست. با گذشت زمان ، ساختار صورت ما با توجه به جاذبه زمین و کاهش حجم تغییر می کند.  با وجود اینکه FDA تنها یک پرکننده پوستی دائمی را تأیید کرده است ، توجه به این نکته مهم است که عوارض متعدد بهداشتی در این زمینه گزارش شده است.

هنگامی که صحبت در مورد دائمی یا حتی نیمه دائمی بودن فیلرها یه میان می آید ، باید گفت که تنها راه واقعا دائمی برای از بین بردن چین و چروک های پوست یا جراحی است و یا زمانی که بدن به طور کامل متابولیزه می شود.

با توجه به نوع پوست مشتری ، نیازها و نتیجه مطلوب مورد نظر مشتری می توان از فیلرهای پوستی مانند  Sculptra  یک اسید هیالورونیک (HA) از جمله Juvederm Voluma XC  به منظور افزایش حجم فوری به منطقه گونه با یک ماده طبیعی که در پوست یافت می شود ، استفاده کرد.  برای رسیدن به  نتایج بهتر می توانید هر 6 تا 12 ماه درمان را تمدید کنید.

شما می توانید با استفاده از مواد زیست سازگار و مواد زیستی قابل انعطاف برای پر کردن چروک های صورت عمیق و چروکیده بدون ایجاد زاویه و گوشه انجام دهید و همچنین  تولید کلاژن را تحریک کنید. این کار یک ظاهر کاملاً  طبیعی به شما می دهد.

از آنجا که زیبایی چهره شما بیانگر موفقیت ما در کارمان است ، بنابراین ما بهترین درمان ها را به شما ارائه می دهیم و مایلیم که شما صورتی جذاب و زیبا داشته باشید.

در واقع  هر پزشکی می تواند تزریق بوتاکس و تزریق پر کننده های پوست را انجام دهد. اما این که هر پزشک می تواند تزریق بوتاکس و پرکننده پوستی را انجام دهد به این معنا نیست که شما باید برای درمان به آنها مراجعه کنید.

مقاله در باره بهترین مرکز بوتاکس را بخوانید

بهترین مرکز تزریق بوتاکس

بسیاری از پزشکان از جمله دندانپزشکان ، متخصصین پوست ، پزشکان خانوادگی تصمیم گرفته اند تزریق بوتاکس را در کنار کار اصلی خود انجام دهند.  اما صورت شما نباید منبع درامد برای این افراد باشد.

زیبایی صورت و تزریق فیلر و بوتاکس تمرکز اصلی ما هستند. ما این تزریقات را هر روز برای مراجعه کنندگان خود انجام می دهیم. بهتر است پزشکی را پیدا کنید که نه تنها به او اعتماد داشته باشید ، بلکه همچنین بتواند راهنمایی هایی را که نیاز دارید در اختیار تان بگذارد.

اگر می خواهید بدانید که کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس یا فیلر هستید ، به مرکز ما مراجعه کنید. در آنجا با بررسی و آنالیز پوست به شما خواهند گفت که آیا بوتاکس یا فیلرها بر روی پوست شما اثر خواهند داشت یا خیر.

اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما گذاشته شده صرفاً به منظور آگاهی دادن به خواننده می باشد.  اگر در باره موضوعات مطرح شده هر گونه پرسشی دارید ، می توانید به پزشکان با تجربه ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه مراجعه فرمایید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments