تزریق فیلر یا بوتاکس ؟ کدامیک بهتر است؟

تزریق فیلر یا بوتاکس ؟ کدامیک بهتر است؟ | پاسخ به همه سؤالات شما

تزریق فیلر یا بوتاکس ؟ کدامیک بهتر است؟ | پاسخ به همه سؤالات شما

تزریق فیلر یا بوتاکس ؟ کدامیک بهتر است؟

تزریق فیلر یا بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک یک راه مؤثر برای کم کردن خطوط و چین و چروک های ریز و ظریف است.  تزریق فیلر یا بوتاکس به صورت مستقیم به عضلات انجام می شود که باعث می شود انقباض عضلات صورت مانند خطوط اخم میان ابروها از بین برود.  این کار با متوقف کردن ارسال پیام از اعصاب صورت  به عضله برای نمایش دادن احساسات با این عضلات صورت است.

تزریق فیلر یا بوتاکس به عضله اجازه می دهد تا دیگر منقبض نشود واستراحت کند و در نتیجه پوستی که روی عضله قرار می گیرد با کاهش یافتن فشار وارده چروک های خود را از بین می برد. تزریق بوتاکس و پرکننده های ضد چین و چروک می تواند برای بخش های مختلف چهره از جمله چروک های پا کلاغی در گوشه بیرونی چشم ها ، خطوط اخم ، خطوط پیشانی و خطوط خنده ، چروک های اطراف لب ها و …استفاده  شوند.  این تزریقات با توجه به جایی که چروک های شما وجود دارد ، استفاده شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هر چه فردی که تزریق را انجام می دهد با تجربه تر و وارد تر باشد ، نتایج به دست آمده طبیعی تر خواهد بود. پزشکان متخصص ما در مجموعه کلینیک های تهران اسکین تجربیات خود را در اختیار شما می گذارند تا بهترین درمان را برای مشکلات خاص شما توصیه کنند.  درخواست شما هر چه که باشد ، از بین بردن چین و چروک و یا تزریق پر کننده ها به منظور جوان سازی و تزریق فیلر به لب ها ، در هر صورت مطمئن باشید که بهترین نتایج را کسب می کنید و از زیبایی خود و ظرافت درمان  لذت می برید.

توجه داشته باشید که نتایج درمان می تواند در مورد هر فرد و درمان تجویز شده متفاوت باشد.

 

آیا تزریق فیلر یا بوتاکس دردناک است؟

آیا تزریق فیلر یا بوتاکس دردناک است؟

تزریق بوتاکس به منظور از بین بردن چین و چروک صورت با یک سوزن بسیار باریک انجام می شود و تنها چند ثانیه طول می کشد. درد فرو رفتن سوزن فقط یک لحظه است و اکثر بیماران آن را بسیار خوب تحمل می کنند. چندین تزریق در ناحیه ای که چروک دارد به عنوان مثال برای رفع خطوط اخم میان ابروها انجام می شود. اگر شما بسیار حساس هستید و تحمل درد تان پایین است ، پزشک ابتدا از ژل بی حسی موضعی بر روی محل تحت درمان استفاده می کند.

پرکننده های پوستی نیز به همان شیوه تزریق می شوند. اگر چه مدت زمان تزریق ، با توجه به منطقه ای از صورت که درمان می شود ، اندکی طولانی تر می شود.

 

آیا نتایج تزریق بوتاکس یا فیلر بلافاصله قابل مشاهده است؟

نتایج تزریق در بیماران مختلف متفاوت است. اما به عنوان یک قانون کلی انتظار می رود نتایج را در عرض 2 تا 5 روز مشاهده کنید. زیرا عضلات باید فرصت کافی برای ریلکس شدن در زیر پوست داشته باشند.  سپس هنگامی که تزریق مؤثر واقع شود ، شما تفاوت قابل توجهی را در خطوط و چین و چروک های صورت خود مشاهده خواهید کرد.  نتایج تزریق بسیار ظریف و طبیعی است ، به طوری که شما  زیبا تر و جوان تر به نظر می رسید.

 

آیا تزریق فیلر و بوتاکس عوارض جانبی دارد؟

آیا تزریق فیلر یا بوتاکس عوارض جانبی دارد؟

تزریقات ضد چین و چروک و پرکننده های پوستی در میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد آزمایش قرار می گیرند و زمانی که توسط یک پزشک که درک درستی ازعضلات زیر پوست چهره شما دارد ، صورت می گیرد ، مطمئن و مؤثر می باشد.

عوارض جانبی ممکن است شامل کبودی کوچکی در محل تزریق باشد. بنابراین از چند روز قبل از تزریق داروهایی را که برای رقیق کردن  خون مصرف می کنید (مانند آسپرین) ، استفاده نکنید.  زیرا خطر کبود شدن را افزایش می دهد.

 

اثر تزریق بوتاکس و فیلر چقدر ماندگار است؟

هر بیمار به طور متفاوتی به درمان پاسخ می دهد. اما به طور کلی ، تأثیر تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک بین 4 تا 6 ماه ، قبل از اینکه اثر آرامش بخش تزریق روی عضلات از بین برود ، ادامه دارد.  اثر پرکننده های پوستی با توجه به نوع فیلر تزریق شده و بخشی از صورت که تحت درمان قرار گرفته و در آن تزریق انجام گرفته است ، برای مدت طولانی تری باقی می ماند.

 

آیا عضلات صورت پس از تزریق کاملاً بی حرکت می شوند؟

آیا تزریق فیلر یا بوتاکس از بروز چروک های بعدی پیشگیری می کند؟

خیر. پزشکان ما عضلات صورت را مطالعه می کنند. و مقدار مناسب دارو را به منظور کسب طبیعی ترین و ظریف ترین نتایج برای شما تجویز می کنند.  ظاهر یخ زده یا غیر طبیعی که شما گاهی اوقات در افراد مشهور می بینید ،  نتیجه استفاده بیش از حد از پر کننده ها و بوتاکس می باشد.

 

آیا تزریق فیلر یا بوتاکس از بروز چروک های بعدی پیشگیری می کند؟

شواهد نشان می دهد که تزریق داروی ریلکس کننده به عضله باعث آموزش ریلکس بودن به  عضله می شود.  در نتیجه پوست استراحت کرده و چین و چروک خود را آزاد می کند. که در پیشگیری از خطوط بیشتر در آن منطقه مؤثر می باشد.

این انقباضات مکرر عضلات صورت در عین حال بیانگر احساساتی مانند لبخند یا اخم است که باعث ایجاد چین و چروک پوست می شود. پس از آنکه عضله آرام شود ، چین و چروک در منطقه تحت درمان دیده نمی شوند تا زمانی که اثرات تزریق از بین برود. درمان های منظم به این معنی است که عضله منقبض نمی شود و چین و چروک ها نیز تشکیل نمی شوند.

 

تزریق ضد چروک چیست؟

سم بوتولینوم بیش از یک قرن است که شناخته شده است. اما تا سال 1980 کسی نمی دانست که این سم برای درمان برخی از مشکلات پزشکی مفید می باشد. تزریق این سم در پزشکی زیبایی از سال های  1990 شروع شده است.  توکسین توانایی کاهش چین و چروک صورت را دارد. تزریق بوتاکس علاوه بر درمان  ضد چین و چروک برای درمان دیگر مشکلات پزشکی مانند عرق کردن بیش از حد و میگرن نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

برای اینکه بتوانید تفاوت چهره خود را احساس کنید بهتر است قبل و بعد از درمان عکس بگیرید و عکس ها را با هم مقایسه کنید.

 

تزریق فیلر و بوتاکس برای سلبریتی ها

تزریق فیلر و بوتاکس برای سلبریتی ها

تقریبا ً همه ستارگان مشهور سینما از تزریق فیلرها و بوتاکس به منظور زیبا تر شدن استفاده کرده اند. بسیاری از سلبریتی ها که به نظرمی آید به صورت طبیعی زیبا هستند با بالا رفتن سن از بوتاکس ، دیسپورت و پرکننده های اسید هیالورونیک استفاده می کنند.

  • جنی مک کارتی بازیگر نقش مکمل زن از سال 1996 بوتاکس و یا دیسپورت تزریق می کند.  ابروهای کمانی او بسیار زیبا است.  او از فیلرهای موقت نیز استفاده می کند. زیرا پر کننده های موقت سازگاری بیشتری با بدن دارند.
  • وری لافلین بازیگرچشم بادامی برای پرکردن فضای زیر چشم و گونه هایش از مواد پرکننده استفاده کرده و پوست شل صورتش به جای خود برگشته است.
  • مولی سیمز برای پرکردن خط خنده و خط های گوشه دهان از فیلراستفاده کرده است.
  • با بالا رفتن سن فرم لب های کورتنی کاکس هنرپیشه هالیوودی عوض شد. اما با تزریق فیلر در حال حاضر هیچ خطی در اطراف لب های او دیده نمی شود.
  • خطوط پا کلاغی اطراف چشمان کلی ریپ با تزریق بوتاکس بازتر شده و چشم ها بطرف بالا کشیده شده اند.
  • و اما نیکول کیدمن همانطورکه درعکس هایش دیده می شود لب هایش برجسته ترشده است. و خطوط کنار لب ها و خطوط خنده صاف ترشده اند.

 

بهترین توصیه برای تزریق فیلر و بوتاکس به شما این است که به یک کلینیک بسیار معتبر و با تجربه مانند کلینیک های مجموعه تهران اسکین از جمله مرکز لیزر و زیبایی برکه مراجعه فرمایید که به علت عملکرد خوب و دقیق خود شناخته شده است. همه تزریقات زیبایی در کلینک های ما توسط پزشک متخصص انجام می شود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments