جوان سازی دست و از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با لیزر | بهترین مرکز لیزر

جوان سازی دست و از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با لیزر | بهترین مرکز لیزر

جوان سازی دست و از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با لیزر | بهترین مرکز لیزر  

جوان سازی دست و از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با لیزر | بهترین مرکز لیزر

جوان سازی دست

در جهان امروز که همه توجه ها بر زیبایی متمرکز است ، می توانید روش های زیبایی را می توان برای سراسر بدن انجام دهید تا ظاهری جوان و زیبا داشته باشید. از آنجایی که دست ها می توانند نشانه های پیری را  بیشتر و زودتر از هر قسمت دیگر بدن نشان دهند ، جوان سازی دست رایج ترین شکل جدید درمان جوان سازی است.

همانطور که با افزایش سن ما ، پوست دست ها نازک می شود و حجم کلاژن کاهش می یابد ، این امر باعث می شود که رگ ها ، تاندون ها و استخوان های دست قابل مشاهده باشند. جوان سازی دست می تواند این اثرات را با بازگرداندن حجم زیر پوست ، و همچنین بازسازی پوست به منظور اصلاح لکه های قهوه ای و یا سایر نقاط انجام دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مرکز زیبایی و لیزر  برکه ، ما روشی تازه برای جوانسازی دست با بهترین و مدرن ترین دستگاه لیزر الکساندریت مدیو استار 2018 به مراجعین خود ارائه می دهیم.   برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و سایر خدمات این مرکز و مشورت در مورد روش های زیبای و لیزر اینجا کلیک کنید.

 

استفاده از کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب برای جوان سازی دستها

روند پیری پوست به عوامل درونی و بیرونی بستگی دارد. پیری ذاتی به علت زمینه ژنتیکی است. در حالی که پیری بیرونی ناشی از مجموعه ای  از عوامل است که مهم ترین آنها قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش است. بنابراین بهترین راه برای کاهش پیری پوست بیرونی ، استفاده از کرم های ضد آفتاب از دوران کودکی است. متأسفانه تقریبا 90٪ آسیب اشعه ماوراء بنفش تا سن 20 سالگی کامل می شود و برگشت پذیر نیست

این آسیب های ناشی از DNA سال ها بعد در فرم های مختلف ظاهر می شود. و شامل نازک شدن پوست ، چین و چروک و ظهور رنگدانه های غیر طبیعی است. پوست دست یکی از مناطق قابل مشاهده در  بدن است و اغلب افراد تصور نمی کنند که باید از کرم های ضد آفتاب در این منطقه استفاده کنند.   بنابراین پس از اینکه  آسیب ها قابل دیدن شد ، افراد به فکر می افتند که  برای درمان علائم پیری روی دست های خود اقدام کنند. اولین قدم برای پیشگیری از لکه ها و چروک های پوستی استفاده از کرم ضد آفتاب است که قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید برای دست های خود از آن استفاده کنید. درست همانطور که برای صورت خود از کرم ضد افتاب استفاده می کنید. این کار به جلوگیری از چروک ها ، خطوط ظریف و لکه های سن کمک می کند.

 

لیزر جوان سازی دست ها

لیزر جوان سازی دست ها

اگر لکه های قهوه ای روی پوست دستان تان ایجاد شده ، اپراتور کلینیک از لیزر جوان سازی دست برای حذف سلول ای آسیب دیده استفاده خواهد کرد.  ابتدا دستان شما کاملاً تمیز و استریل خواهد شد. سپس لیزر به طور یکنواخت و ماهرانه اعمال می شود. و یک لایه از پوست دست شما را بر می دارد و تنها سلول های سالم زیر پوست را نگه می دارد. سپس می توان یک لایه جدید پوست را بازسازی کرد.  لیزر درمانی باعث می شود که خطوط ریز ، چین و چروک ها ،  لکه های قهوه ای  و سایر عوارض مربوط به سن کاهش پیدا کند.

درمان با لیزر مطمئن ، مؤثر و راحت است. جوان سازی پوست دست با لیزر لایه های بیرونی آسیب دیده پوست را از بین می برد و باعث تولید کلاژن و سلول های پوستی جدید در لایه های زیرین می شود. و باعث ایجاد پوستی سالم ، جوان و شاداب تر می شود.  همچنین هزینه لیزر زیبایی پوست دست در مقایسه با بسیاری از گزینه های دیگر کمتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوان سازی پوست با لیزر و سایر موارد لیزر درمانی اینجا کلیک کنید.

 

موارد استفاده از لیزر بازسازی و جوان سازی دست

لیزر بازسازی و جوان سازی دست

از لیزر بازسازی و جوان سازی می توانید در موارد زیر استفاده کنید :

  • چین و چروک ها ،
  • لکه های ناشی از یپری ،
  • رنگ و ظاهر پوست ،
  • پوست آسیب دیده از خورشید ،
  • اسکارها.

 

آیا لیزر جوان سازی دست های مرا جوان می کند؟   

جواب کوتاه؟ بله مطمئناً.  اگر دست هایی دارید که با لکه و چروک پوشیده شده اند ، نگران نباشید. این در بین زنان مسن قابل پیش بینی است. در حقیقت دست اول مکانی است که نشانه های پیری بر روی آن ظاهر می شود. فقط این نکته را در نظر بگیرید که در طول روز چند بار دست های خود را می شویید.   و چقدر از کرم ضد پیری و کرم دست برای دستان خود استفاده می کنید.

ما همه چیزهایی که باید بدانید تا دست های خود را جوان تر نگاه دارید ، از جمله آخرین تکنیک های غیر تهاجمی را به شما می گوییم.

 

مراقبت از دست ها در خانه

مراقبت از دست ها

اولین گام برای جلوگیری از پیری زودرس دست ها مراقبت روزانه از آنها است. از آنجا که از دستان خود تقریباً برای همه کار ها استفاده می کنید ، مهم است که آنها را روزانه مرطوب کنید. مرطوب کننده های خوب می توانند به جلوگیری یا رفع خشکی پوست دستان شما کمک کنند.  از کرم هایی استفاده کنید که حاوی مواد زیر باشند :

  • مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و اسیدهای هیدروکسیل آلفا به پوست شما رطوبت می دهند و از خواص فوق العاده مرطوب کنندگی برخوردار هستند.
  • نرم کننده ها چربی دست را که با شستن از بین می رود ، جایگزین کرده و پوست را نرم تر می کنند.
  • روغن های طبیعی مانند کره شیا ، روغن آووکادو و روغن نارگیل به حفظ رطوبت دست ها کمک می کنند.

 

جوان سازی دست ها با لیزر

روش های مختلفی برای جوانسازی دست ها وجود دارد. این موارد از تزریق پرکننده پوستی تا مراقبت از پوست ، لایه برداری شیمیایی پوست  ، لیزر و موارد دیگر متفاوت است.

لیزر لایه های بیرونی پوست را با عمق از پیش تعیین شده حذف می کند تا خطوط و چین و چروک ها را از بین ببرد. همچنین رنگ و ظاهر پوست را بهبود می بخشد. لکه ها و رنگدانه های ناجور را بهبود می بخشد و کلاژن جدید تولید می کند. اگر پوستی سالم ، سفت و نرم می خواهید ، بهترین انتخاب لیزر جوانسازی پوست است.

 

لیزر جوان سازی پوست دست چگونه کار می کند؟

لیزر جوان سازی پوست دست با استفاده از میلیون ها زون میکروسکوپی در پوست ،  لایه سطحی پوست را باز سازی می کند.  این کار نه تنها تولید کلاژن را تحریک می کند ، بلکه باعث می شود که پوست اطراف محل درمان نیز خود را با بافت سالم جایگزین کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments