شامپو و دارو برای درمان ریزش مو | جدیدترین متد کاشت مو برای درمان طاسی 2019

دارو و شامپو برای درمان ریزش مو | جدیدترین متد کاشت مو برای درمان طاسی 2019

دارو و شامپو برای ریزش مو | جدیدترین متد کاشت مو برای درمان طاسی 2019

شامپو و دارو برای درمان ریزش مو | جدیدترین متد کاشت مو برای درمان طاسی 2019 این کشف جدیدی نیست که نیمی از مردان در مواقعی از زندگی خود ریزش مو را تجربه می کنند.  بدشانس ترین آنها افرادی هستند که موهای شان خیلی زود می ریزد.  اما هر مشکلی راه حلی دارد.  استفاده از دارو و بانک مو می تواند موها را به سر شما بازگرداند.

در این متد فولیکول های موهای فعلی شما ذخیره شده و هنگامی که موهای سرتان شروع به ریزش می کنند ، از این موها برای کاشت مو استفاده می شود. در این متد میلیون ها نفر از بزرگسالان قادر به استخراج فولیکول ها از پوست سر خود و ذخیره آن خواهند بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روش با هدف قرار دادن سلول های داخل فولیکول و تکثیر آنها در یک آزمایشگاه کار می کند.  هنگامی که بعدها ریزش مو شروع می شود ، پزشکان دوباره فولیکول ها را به پوست سر بیمار تزریق می کنند  و رشد مو را بهبود می بخشد.

دکتر Besam Farjo  توضیح داد که ” نکته مهم این متد درمان جوان سازی موهای نازک و در نهایت استفاده از آنها برای کاشت مو در مناطق بدون موی سر است.”

برای این روش محدودیت وجود دارد و این میزان ریزش مو است. دکتر فرجو معتقد است مردانی که در سنین 20، 30 و 40 سالگی هستند باید فولیکول های سالم موهای خود را به “بانک” بسپارند. و هنگامی که متوجه ریزش موهای خود  می شوند ، از آنها با روش کاشت مو استفاده کنند .  در این صورت است  که فولیکول های بیشتری در بانک مو وجود دارد و افراد می توانند موی سر کامل داشته باشند.

مسئله این است که در سنین جوانی ، اکثر مردم دقیقاً به فکر ذخیره کردن موهای سالم خود نیستد.

هزینه ذخیره فولیکول موها در بانک مو زیاد است و هرساله باید مبلغی به بانک مو پرداخت کنید.  روش هزینه ذخیره فولیکول مو در مقایسه با هزینه کاشت مو خیلی زیاد تر است.  زیرا موها در بانک مو نیاز به مراقبت دارند. با این حال توصیه می شود که هر 3 تا 5 سال ذخیره موها را تکرار کنید تا موی سر کامل داشته باشد.

روش ذخیره مو در دسترس بسیاری از مردان نیست.  “محدودیت اصلی جراحی پیوند مو، میزان موهایی است که می توانید از سر خود اهدا کنید.”

هر چه “ریزش موها بیشتر باشد ، منطقه بزرگ تری طاس می شود و موهای کمتری در دسترس است. اما اگر قبل از آن موهای خود را در بانک مو ذخیره کرده باشید دیگر جای نگرانی نیست. ”

این روش هنوز بر روی بیماران انجام نشده است ، اما دکتر Farjo می گوید آنها به دنبال اطمینان از ایمنی و موفقیت درمان هستند.

 

شامپو و دارو برای درمان ریزش مو و زیبایی مردان 

شامپو و دارو برای درمان ریزش مو و زیبایی مردان

کنار آمدن با طاسی و ریزش موها برای بسیاری از مردان آسان نیست. مو نشانه ای از مردانگی و قدرت است و به ما این حس غلط را می دهد که بدون مو نمی توانیم خوش تیپ ، موفق و جذاب باشیم.

مهم ترین چیزی که هر مردی در مورد ریزش مو باید بداند این است که پیشگیری بهتر از درمان است. در اینجا پنج مورد از محصولات را برای کمک به حفظ موهای شما معرفی می کنیم.

 

لوسیون ضد ریزش اسپکترال دی ان سی -ان  Spectral.DNC

لوسیون ضد ریزش اسپکترال دی ان سی-ان  Spectral.DNC  یکی از بهترین متد ها برای درمان ریزش مو است.  این دارو که ابتدا برای درمان فشار خون تجویز می شد ، یک رویکرد پیشرفته برای از بین بردن طاسی است.

در بخش علمی ، فرمولاسیون لوسیون ضد ریزش اسپکترال دی تقریباً تمام متغیرهای شناخته شده در ریزش مو را با استفاده از عوامل مؤثر بر رشد مو و همچنین عوامل کمکی مانند رتینول و ویتامین و مواد معدنی به همراه دارد.

در بخش تکنولوژی ، مواد تشکیل دهنده فعال به طور نوآورانه در میکروسفرهای کوچک به نام نانوزوم ها تحویل داده می شود.   لوسیون ضد ریزش اسپکترال دی ان سی -ان را دو بار در روز (صبح و شب) ، هر بار 4 تا 10 پاف به موها و مناطق ریزش مو اسپری کنید.

توجه : این مواد چرب نیست ،  بنابراین بهتر از مینوکسیدیل موجود در بازار است.

 

 اسپری بامبل اند بامبل داروی ریزش مو

 اسپری بامبل اند بامبل داروی ریزش مو

استفاده از اسپری بامبل اند بامبل برای درمان ریزش مو باعث می شود که موهای شما ضخیم تر شود و حجم آنها بیشتر به نظر برسد.  اسپری بامبل اند بامبل داروی ریزش مو نه تنها به نیازهای موهای نازک شما جواب می دهد ، بلکه از موها در مقابل نور محافظت می کند و آنها را درخشان و براق می کند.

اسپری بامبل اند بامبل داروی ریزش مو در اولین گزارش سالانه 2012 برنده جایزه بهترین درمان ریزش مو شناخته شد.  این اسپری را به موهای مرطوب یا خشک اسپری کنید و صبر کنید تا موها به طور طبیعی خشک شوند یا آنها را با سشوار خشک کنید و مطمئن باشید که موهایی زیبایی خواهید داشت.

 

شامپو آمریکایی کرو برای بازیابی موها

اثر شامپو آمریکایی کرو حفاظت از موها است. شامپو بازیابی موی آمریکایی به منظور افزایش عمر موهای شما با ضخامت بیشتر، حجم بیشتر و موهای قوی تر طراحی شده است.  این شامپو با حذف DHT ،  هورمون مرتبط با ریزش مو ، کار می کند.  به طوری که پوست سر شما بهتر برای جذب موادی که با دقت انتخاب شده ، از جمله آمینو اسیدهای کراتین ، روغن نعنای فلفلی و پرو ویتامین  B5  موجود در فرمول این شامپو ، آماده می شود.

حتی اگر تا کنون علائم ریزش مو و طاسی را تجربه نکرده اید ، با استفاده از شامپو آمریکایی کرو برای بازیابی موها می توانید از موهای خود در برابر این آسیب احتمالی محافظت کنید.

 

شامپو Nizoral 2٪  برای موهای چرب و نرمال

شامپو Nizoral 2٪  برای موهای چرب و نرمال یک محصول خوب دیگر برای درمان و پیشگیری از ریزش مو است.  شامپو Nizoral 2٪ برای درمان موهای چرب و نرمال با درماتیت سبورئیک طراحی شده است.

شامپوNizoral 2٪   دارای مواد فعال حاوی اثرات مهار کننده عصبی مستقیم و خواص ضد قارچی است که به مشکلات ریزش مو کمک می کند.  و همچنین پوست سر شما را سالم نگه می دارد.

برای بهترین نتایج 2 تا 3 بار در هفته از شامپوNizoral 2٪   استفاده کنید. شما هرگز نمی توانید چیز بهتری از این شامپو را داشته باشید. درست است؟

این مقاله عالی در باره ریزش مو را بخوانید

دارو ضد ریزش موی فیناستراید

دارو ی ضد ریزش موی فیناستراید برای درمان ریزش مو در مردانی با طاسی الگوی مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای افزایش رشد مو در پوست سر و جلوگیری از ریزش موی بیشتر مصرف می شود.

دارو ی ضد ریزش مویفیناستراید به طور کامل طاسی الگوی مردانه را درمان نمی کند.  در عوض ، هورمون مرتبط با ریزش مو در مردان را متوقف می کند (DHT) و تنها تا زمان مصرف دارو مؤثر است.  این دارو برای همه کار نخواهد کرد و برای بعضی از مردان ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. اما فیناستراید واقعاً یک محصول خوب و مؤثر است.

لوک ویسمن 13 نوامبر، 2018

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments