درباره لیزر موهای زائد

درباره لیزر موهای زائد چه می دانید؟ | نکات لیزر موهای زائد | مرکز لیزر موهای زائد برکه

درباره لیزر موهای زائد

درباره لیزر موهای زائد

اگر می خواهید برای همیشه از دست موهای زائد بدنتان خلاص شوید، لیزر بهترین گزینه پیش روی شما است. با لیزر کردن، موهای زائد دیگر هیچگاه در ناحیه ی لیزر شده رشد نمی کنند. چراکه لیزر موهای زائد اثر دائمی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر آن چون لیزر موها را از ریشه بر می داد، پس از آن پوستی شفاف و صاف خواهید داشت چون منافذ پوستی که قبلا جای ریشه ی موها بود، پس از لیزر بسته می شوند.

درباره لیزر موهای زائد
درباره لیزر موهای زائد

به همین دلیل لیزر بهترین و موثر ترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است.

اما واقعا درباره درمان لیزر موهای زائد چه می دانید؟ چقدر در مورد این روش درمانی اطلاعات دارید؟ آیا می توان به اثر بخشی و ایمنی درمان لیزر موهای زائد مطمئن بود؟

در ادامه مقال با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره لیزر موهای زائد بدانید. این اطلاعات شما را با این روش درمانی بیشتر آشنا می کند و به شما کمک می کند تا نگرانی هایتان درباره لیزر موهای زائد را رفع کنید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

یکی از بزرگترین سوالاتی که مردم معمولا درباره لیزر موهای زائد دارند مربوط به نحوه ی عملکرد آن است. در پایین شیوه ی عملکرد لیزر را با شما در میان می گذاریم.

اساس کار لیزر موهای زائد استفاده از اشعه ی لیزر برای سوزاندن ریشه های مو است. اما سوزاندن ریشه ی بیشتر یک اصطلاح است. چراکه هدف اصلی لیزر سوزاندن فولیکول داخل ریشه هاست که عامل رشد مداوم موها هستند. با از بین رفتن فولیکول، مو ها دیگر رشد نخواهند کرد و ریشه های مو از بین می روند.

ممکن است اسم اشعه ی لیزر برایتان نگران کننده باشد. چراکه این اشعه به قدرت تخریبش شناخته می شود. اما لازم نیست نگران باشید. چراکه اشعه ی مورد استفاده در درمان لیزر کوتاه برد بوده و طول موج کوتاهی هم دارد. این اشعه ی به شدت کنترل شده نهایتا می تواند تا عمقی کمتر از میلیمیتر، و تا حداکثر عمق ریشه های مو به پوست نفوذ کند. بنابراین هرگز آن طور که ممکن است فکر کنید خطر ندارد.

درباره لیزر موهای زائد
درباره لیزر موهای زائد

طی جلسه ی لیزر، تکنسین متخصص قلم یا تفنگی متصل به دستگا ه را به شکی یکسان و یکدست روی پوست شما می کشد تا همه ی نقاط سطح پوست ناحیه ی تحت درمان به یک اندازه تحت تاثیر اشعه قرار بگیرند.

اشعه ی لیزر در واقع مجموعه ای متراکم از پرتو های نوری است. پرتو های نوری ذاتا تمایل دارند که جذب نقاط تاریک تر یا به عبارتی تیره تر بشوند. ملانین یا رنگدانه ی ریشه های مو تیره تر از رنگدانه های خود پوست است. به همین خاطر وقتی اشعه ی لیزر به پوست می رسد، به جای اینکه به سولول های پوست برخورد کند، مستقیما جذب نقاط تیره تر که مو ها هستند می شود.

اشعه ی جذب شده در ریشه مو به حرارت تبدیل شده و فولیکول موجود در ساقه را می سوزاند. اگر این روند طی چند مرحله ی منظم، یعنی در تعداد مشخصی از جلسات مرتبا انجام شود، اثر دائمی روی ریشه مو گذاشته و رفته رفته آن را برای همیشه از بین می برد.

نکته : اگر به تازگی پوستتان را برنزه کرده اید یا آفتاب گرفته اید، هرگز نباید موهای زائدتان را لیزر کنید. چراکه برنزه بودن پوست اختلاف رنگی بین مو و پوست را به حداقل می رساند و موجب می شود اشعه ی لیزر نتواند به درستی ریشه ی مو را از پوست تشخیص دهد. به همین علت ممکن است به پوست شما آسیب وارد کند.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد لیزر این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد

نگرانی بزرگ دیگری که درباره لیزر موهای زائد وجود دارد، مربوط به قیمت آن است. اما هزینه ی لیزر موهای زائد، هرگز به آن ترسناکی و گرانی که فکرش را می کنید نیست. هرچند هزینه ی جلسه ی لیزر از یک بسته ژیلت معمولا گران تر تمام خواهد شد، اما نکته ی مهم آن است که درمان لیزر موهای زائد بسیار به صرفه است. چراکه بعد از آن دیگر نیازی نیست تا آخر عمر هیچگونه هزینه ی مالی و زمانی خرج رفع موهای زائد بدنتان بکنید.

درباره لیزر موهای زائد
درباره لیزر موهای زائد

در ضمن، درمان لیزر چند تا چندین جلسه به طول می انجامد. و شما هزینه ی کل درمان را به صورت جلسه ای، و عملا اقساطی پرداخت خواهید کرد. پس در نهایت فشار مالی زیادی به شما وارد نخواهد شد.

علاوه بر آن بسیاری از مراکز تخفیف های خوبی برای مشتریان در نظر می گیرند.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

زمان لیزر موهای زائد دو وجه دارد. یکی طول خود جلسات و دیگری طول کل فرآیند درمان.

درباره طول جلسات باید بگوییم که نگران نباشید. هر جلسه ی لیزر، حداکثر نیم ساعت الی یک ساعت وقت شما را خواهد گرفت. تازه اگر بخواهید تمام موهای زائد بدنتان را در هر جلسه لیزر کنید.

درباره لیزر موهای زائد
درباره لیزر موهای زائد

اما طول کل فرآیند درمان لیزر به تعداد جلساتی بستگی دارد که شما به ان نیاز دارید. افراد معمولا بین 6 الی 10 جلسه به لیزر نیازدارند. فاصله ی بین جلسات هم به سرعت رشد موهای شما وابسته است. اما معمولا فاصله ی بین جلسات لیزر برای هر فرد بین 4 الی 6 هفته طول می کشد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی فاصله ی بین جلسات لیزر را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

یکی از مهمترین پارامترهایی که باید درباره لیزر موهای زائد رعایت کنید، انتخاب مرکزی معتبر برای انجام آن است. اگر مرکزی که به آن مراجعه می کنید کیفیت لازم را نداشته باشد و تکنسین لیزر به اندازه کافی ماهر نباشد، می تواند به جای کمک کردن، به پوست شما آسیب وارد کند. پس واجب است که در انتخاب مرکز لیزر مورد نظر دقت لازم را داشته باشید.

 مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های مجرب و متخصص، یکی از بهترین مراکز لیزری است که می توانید برای لیزر انتخاب کنید. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف ها و قیمت های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در سراسر کشور تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه های قیمتی و تخفیف ها، همچنین تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با برکه تماس بگیرید.
درباره لیزر موهای زائد
درباره لیزر موهای زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments