حذف موی زائد با لیزر

حذف موی زائد با لیزر | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | مرکز لیزر برکه

حذف موی زائد با لیزر

حذف موی زائد با لیزر

همه ی ما موهای زائد بدنمان را از بین می بریم. آقایان بیشتر موهای زائد زیر بغل و ناحیه تناسلی شان را از بین می برند، در حالی که این روند برای خانم ها که علاوه بر زیربغل و ناحیه بیکینی( تناسلی) عموما موهای زائد دست و پایشان را هم اصلاح می کنند، کمی دشوار تر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حذف موی زائد کاری وقت گیر و انرژی بر است. به خصوص برای خانم ها که مجبورند دقایق زیادی را در حمام صرف این کار کنند. همانطور که همه ی ما با آنها آشنا هستیم روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد در دسترس هستند. ( البته گزینه های حذف مو برای خانم ها معمولا بیشتر است). مردم معمولا برای از بین بردن موهای زائد بدنشان پوستشان را تیغ می کشند.

حذف موی زائد با لیزر
حذف موی زائد با لیزر

اما می دانید که تیغ کشیدن روی پوست علاوه بر مشکلات خاص خودش از قبیل زخم و التهاب شدید پوستی، چندان روش اثر بخشی نیست چرا که هر چقدر هم که پوستتان را تیغ بکشید بازهم جای دانه های ریشه های مو بر پوست باقی می ماند. از این رو بسیاری از خانم ها به وَکس یا اپیلاسیون روی می آورند که چون موهای زائد را از ریشه بیرون می کشد، اثری هم از آنها بر پوست باقی نمی گذارد.

اما اگر تا به حال تجربه ی دردناک اپیلاسیون را پشت سر گذاشته باشید می دانید که همیشه نمی توانید موهای زائدتان را اپیلاسیون کنید. چراکه موها تا به یک حد مشخص از رشد ( که کم هم نیست) نرسند، نمی توان آنها را وَکس کرد. بند انداختن هم روش دیگری است که معمولا برای رفع موهای صورت استفاده می شود.

اما هیچکدام از این روش های سنتی شما را از شر دوباره و چنباره انجام دادن آنها خلاص نمی کند. هرچقدر هم که موهای زادتان را تیغ بکشید یا اپیلاسیون کنید باز هم ناچارید تا آخر عمر این کار را دوباره و دوباره انجام دهید.

از آن طرف روش نوینی مانند حذف موی زائد با لیزر نوید رفع دائمی موهای زائد را به شما می دهد. با استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه، پس از یک دوره ی درمانی دیگر هیچگاه تا آخر عمر مجبور نیستید وقت و هزینه تان را صرف از بین بردن موهای زائدتان کنید. لیزر برای حذف موی زائد اثر مادام العمر و همیشگی دارد.

برای آشنایی بیشتر با مقوله ی حذف موی زائد با لیزر در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه های لیزر موهای زائد

روش لیزر موهای زائد از دستگاه های مخصوصی برای از بین بردن موها استفاده می کند. همانطور که از اسمش هم پیدا است این دستگاه های ویژه از اشعه ی لیزر برای رفع موها استفاده می کنند.

دستگاه های مختلفی برای حذف موی زائد با لیزر وجود دارند که دو مدل از بهترین و با کیفیت ترین، و همچنین رایج ترین آنها عبارتند از دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت.

حذف موی زائد با لیزر
حذف موی زائد با لیزر
حذف موی زائد با لیزر
حذف موی زائد با لیزر

این دو دستگاه لیزر جدیدترین و بهترین در نوع خود هستند و بیشترین اثر گذاری در کنار کمترین درد را به شما پیشنهاد می کنند. هر دو آنها دارای مجوز های رسمی و نشان استاندارد جهانی برای تایید کیفیت عملکرد می باشند.

 دستگاه های دایود و الکساندرایت بهترین و بیشترین اثرگذاری بر روی تمام انواع پوست و رنگ پوست دارند. مخصوصا برای پوست های تیره.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر دایود حذف موهای زائد را مطالعه کنید.

اما در کنار این دستگاه های حرفه ای دستگاه های خانگی هم برای لیزر موهای زائد وجود دارند. ولی از آنجاییکه نمونه های خانگی از اشعه های ضعیف تری استفاده می کنند، همچنین لیزر موهای زائد نیاز به یک تکنسین متخصص دارد، استفاده از آنها توصیه نمی شود. چراکه هم اثربخشی چندانی ندارند و هم احتمال بروز عوارض جانبی در نتیجه ی استفاده از آنها بالا است.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد خانگی را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

با مطلع شدن مردم از مزیت های فراوان لیزر، امروزه افراد زیادی به حذف موی زائد با لیزر روی آورده اند. همین افزایش روز افزون تقاضا سبب شده مراکز لیزر زیادی در تهران به وجود بیایند. مانند هر صنف دیگری مراکز لیزر هم بد و خوب دارند. اما دقت داشته باشید که لیزر مقوله ای است که به سلامتی مربوط می شود و هر اشتباهی در آن می تواند آسیب های جبران ناپذیری به شما بزند.

حذف موی زائد با لیزر
حذف موی زائد با لیزر

نیازی نیست نگران باشید، چراکه لیزر یکی از ساده ترین و کم عوارض ترین درمان هاست ،البته تا وقتی که آن را در مرکزی معتبر انجام دهید. اگر قصد حذف موی زائد با لیزر را دارید حتما انرژی کافی بگذارید و خوب بگردید تا یک مرکز لیزر معتبر را برای این کار پیدا کنید.

مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، یکی از شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر کشور، برای حذف موی زائد با لیزر می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تعرفه ها و تخفیف های استثنایی، برکه را نه تنها به یکی از با کیفیت ترین، بلکه به یکی از به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و اخذ نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با برکه تماس بگیرید.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، لیزر یکی از کم عوارض ترین و کم خطر ترین درمان هاست. اما هیچ درمانی بدون عوارض جانبی نیست. دلیل آنکه بسیاری از جاها لیزر را درمانی بی خطر می نامند آن است که عوارض جانبی عمومی لیزر بسیار سطحی  هستند و عموما خود به خود پس از چند ساعت تا حداکثر چند روز، رفع می شوند. عوارض عمومی حذف موی زائد با لیزر عبارتند از:

  • التهاب
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی سطحی
برای آشنایی بیشتر مقاله ی عوارض لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.
حذف موی زائد با لیزر
حذف موی زائد با لیزر

اما تمام عوارض محتمل لیزر عوارض عمومی نیستند. بلکه اگر لیزر در مرکزی نامعتبر و غیر تخصصی، و زیر دست تکنسینی غبر حرفه ای و بی تجربه انجام شود، می تواند عوارض جدی تری هم برای شما داشته باشد. عوارضی از قبیل:

  • نازکی پوست
  • خراش و زخم
  • خونریزی
  • تاول
  • عفونت
  • سوختگی

پس حتما در انتخاب مرکز مناسب برای حذف موی زائد با لیزر دقت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments