رفع موهای زائد برای همیشه

رفع موهای زائد برای همیشه | لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

رفع موهای زائد برای همیشه

رفع موهای زائد برای همیشه پیشنهاد وسوسه بر انگیزی به نظر می رسد. اما آیا واقعا راهی وجود دارد که بتوانید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید؟

رفع موهای زائد روش های متداول زیادی دارد. اکثر مردم از تیغ یا ژیلت برای اینکار استفاده می کنند. بعضی ها هم، به خصوص خانم ها، از روش های دیگری مانند اپیلاسیون یا بند انداختن موهای زائد صورت استفاده می نمایند. اما خب همه ی ما می دانیم که هیچ کدام از این روش ها جلو رشد مجدد موهای زائد را نمی گیرد. هرچقدر موهای زائدتان را بند بیندازید، اپیلاسیون کنید یا با ژیلت اصلاح نمایید، باز هم بعد از چند وقت مجبورید دوباره آن کار را انجام دهید، چون موهای زائد رشدشان را تا آخر عمر هم متوقف نمی کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع موهای زائد برای همیشه
رفع موهای زائد برای همیشه

از طرف دیگر روشی مانند استفاده از ژیلت در بلند مدت نه تنها کمکی به شما نمی کند، بلکه در نهایت باعث ضخیم تر شدن ریشه های مو و افزایش رشد آنها هم می گردد.

اما توقف دائمی رشد موهای زائد با استفاده از برخی روش های خاص، کاملا امکان پذیر است. امروزه درمان لیزر موهای زائد می تواند این کار را برای شما انجام دهد. جالب آنکه به راحتی هم این کار را انجام می دهد.

با لیزر کردن موهای زائد بدن دیگر نیازی نیست نگران رشد مجدد موها باشید، همچنین پس از آن پوستی صاف و شفاف خواهید داشت و مثل ژیلت هیچ نقطه ی سیاهی روی پوستتان باقی نمی ماند. چون لیزر موهای زائد ریشه مو را می سوزاند و منافذ پوستی که قبلا جای رشد موها بود را می بندد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

احتمالا خودتان اسم لیزر موهای زائد را شنیده اید. چراکه این درمان امروزه بسیار محبوب و معروف شده. و این محبوبیت هم بی علت نیست. تقریبا تمام کسانی که موهای زائدشان را  لیزر کرده اند از نتیجه ی این تصمیمشان بسیار راضی و خشنود هستند. احتمالا شما هم با افرادی در نزدیکان و آشنایان و دوستان بر خورد کرده اید که در جواب سوال شما برای پیدا کردن راهی جهت رفع موهای زائد برای همیشه، لیزر را به شما معرفی کرده اند.

اما با همه ی معروفیت، هنوز نگرانی هایی درباره این درمان وجود دارد. برخی از مردم هنوز هم نمی توانند اعتماد چندانی به آن داشته باشند. طبیعی هم هست، چون اطلاعات کافی در این باره ندارند.

در ادامه به نگرانی های رایج در مورد درمان لیزر موهای زائد، برای رفع موهای زائد برای همیشه، خواهیم پرداخت و سعی می کنیم شما را بیشتر با مزایا و معایب آن آشنا کنیم تا نگرانی هایی که در مورد لیزر دارید رفع شود. با ما همراه باشید.

رفع موهای زائد برای همیشه
رفع موهای زائد برای همیشه

قیمت لیزر موهای زائد

بسیاری مردم بیشتر از هر چیز نگران قیمت لیزر هستند. چراکه فکر می کنند حتما باید درمان گرانی باشد. هرچند لیزر موهای زائد ارزانتر از یک بسته ژیلت یا یک جلسه اپیلاسیون نیست، اما قیمتش هرگز به معنی به صرفه بودنش نیست. دلیل اول برای به صرفه بودن لیزر آن است که بعد از لیزر دیگر هیچ نیازی نیست ریالی بابت رفع موهای زائد ناحیه لیزر شده بپردازید.

از طرف دیگر، درمان لیزر جزو درمان های دوره ای است. یعنی باید طی یک محدوده ی زمانی مشخص، چند جلسه لیزر را انجام بدهید تا اثر بخش باشد. از آنجاییکه فاصله ی بین جلسات لیزر حداقل 1 ماه است، و شما هزینه ی کل درمان را به صورت جلسه ای پرداخت می کنید، در حقیت دارید کل هزینه را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می نمایید. پس هیچ گونه فشار مالی به شما وارد نمی شود.

برای آشنایی بیشتر با فاصله بین جلسات لیزر، این مقاله را مطالعه کنید.

از طرف دیگر قیمت لیزر هر ناحیه از بدن با لیزر نواحی دیگر متفاوت است. برخی نواحی کوچک مانند زیر بغل هزینه ی چندانی را روی دست شما نمی گذارد. برای افزایش این اقساط و کمتر شدن فشار مالی ، شما می توانید هر ناحیه از بدن را طی دوره های مختلف و جداگانه انجام دهید.

مثلا اگر از لیزر موهای زائد زیر بغل راضی بودید، در دوره ی بعد موهای زائد پا یا ناحیه بیکینی را انجام دهید.

رفع موهای زائد برای همیشه
رفع موهای زائد برای همیشه

بسیاری از مراکز هم هستند که تخفیف های خوبی برای لیزر موهای زائد در نظر می گیرند. از تخفیف های فصلی گرفته تا مناسبتی و دانشجویی.

برای آشنایی بیشتر با قیمت لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد درمانی است که جزو کم خطر ترین و کم عوارض ترین درمان ها به حساب می آید. اگر نگران اسم اشعه ی لیزر هستید، بهتر است بدانید که اشعه ی مورد استفاده در این درمان بسیار کوتاه برد بوده و هر گز نمی تواند تا عمقی بیشتر از ریشه های مو به پوست نفوذ کند.

اما به هر حال هیچ درمانی بدون عوارض نیست. خوشبختانه عوارض جانبی عمومی لیزر بسیار سطحی و زود گذر هستند و خود به خود پس از چند ساعت تا نهایتا چند روز از بین می روند. عوارض عمومی لیزر موهای زائد عبارتند از :

  • التهاب پوست
  • قرمزی پوست
  • کبودی سطحی
رفع موهای زائد برای همیشه
رفع موهای زائد برای همیشه

اما به یاد داشته باشید که اگر لیزر را در مرکزی معتبر و با کیفیت انجام ندهید، و تکنسین لیزر شما فردی متخصص و با تجربه نباشد، همین درمان ساده می تواند عوارض جانبی جدی برای سلامت پوست شما داشته باشد. عوارضی مانند:

  • سوختگی
  • لکه ی پوستی
  • خونریزی
  • تاول
  • عفونت
  • زخم یا اسکار

پس در انتخاب مرکز لیزری معتبر و با کیفیت دقت لازم را داشته باشید و سهل انگاری نکنید.

آیا لیزر ناحیه تناسلی باعث نازایی می شود؟

تاثر لیزر بر نازایی فقط یک افسانه است. همانطور که اشاره شد اشعه ی مورد استفاده در لیزر موهای زائد طول موج و برد کوتاهی دارد. این اشعه هرگز نمی تواند به عمقی بیشتر از ریشه ی مو برسد، چه رسد به بافت های عمیق پوستی و اندام های بدن.

رفع موهای زائد برای همیشه با استفاده از لیزر هرگز باعث ناباروری یا نازایی نمی شود.

رفع موهای زائد برای همیشه
رفع موهای زائد برای همیشه

بهترین مرکز برای رفع موهای زائد برای همیشه

مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید در آن به خدمات رفع موهای زائد برای همیشه دست پیدا کنید. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر، در کنار تخفیف های استثنایی، مرکز لیزر برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمتی و همچنین تماس برای تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments