تزریق ژل به بینی | زیبایی بینی بدون جراحی | بهترین مرکز زیبایی قزوین (بخش اول)

تزریق ژل به بینی | زیبایی بینی بدون جراحی | بهترین مرکز زیبایی قزوین (بخش اول)

تزریق ژل به بینی | زیبایی بینی بدون جراحی | بهترین مرکز زیبایی قزوین

خانم ها و آقایان قزوینی که به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهید ، اگر به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در زمینه جوانسازی پوست و تزریق ژل و فیلر به بینی و سایر مناطق صورت و همچنین لیزر موهای زائد هستید ، به بهترین مرکز زیبایی قزوین مراجعه کنید.  در این مرکز انواع درمان های زیبایی برای شما انجام می شود.

یکی از کارهایی که در این مرکز انجام می شود ، تزریق ژل به بینی برای کسانی که از فرم بینی خود ناراضی هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مرکز زیبایی قزوین و سایر مراکز تهران اسکین در تهران و شهرستان ها ، از پرکننده ها برای تزریق در بینی و اصلاح مشکلات بینی استفاده می شود.

همچنین  از فیلرها برای برجسته سازی و حجم دهی به لب ها و گونه ها ، رفع چین و چروک و جوانسازی پوست صورت و زاویه سازی فک هم استفاده می شود.

ژل ها و فیلرها مواد پرکننده هستند که انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند.

عمل غیرجراحی بینی (معروف به رینوپلاستی مایع با تزریق ژل) این روزها طرفداران زیادی دارد.  با وجود اینکه تزریق ژل و فیلر در بینی ممکن است تمام مشکلات بینی را برطرف نکند ، باز هم این روش غیر جراحی زیبایی بینی یکی از محبوب ترین روش های زیبایی است.

در حال حاضر ما گزینه های بیشتر و بیشتری برای انجام روش های زیبایی غیرجراحی داریم. رینوپلاستی بدون جراحی به معنی خطر کمتر ، عوارض جانبی کمتر و دوره بهبودی کوتاه تر است که در عین حال ، نتایج آن شبیه به نتایج رینوپلاستی با جراحی می باشد.

جراحی بینی با استفاده از تزریق ژل و پرکننده های پوستی به معنای این است که ما فقط در عرض چند دقیقه و بدون اینکه شما دردی احساس کنید فرم بینی شما را عوض می کنیم.  دوره بهبودی عمل جراحی زیبایی بینی یک ماه یا بیشتر طول می کشد و نتایج آن همیشه عالی نیستند.

در مرکز زیبایی قزوین تزریق ژل در بینی برای افرادی انجام می شود که از اندازه بینی یا اندازه سوراخ های بینی خود و یا از درازی بینی ، فرم و قوز و یا کج بودن بینی خود راضی نیستند.

 

تزریق ژل به بینی در مرکز زیبایی قزوین

تزریق ژل به بینی در مرکز زیبایی قزوین

تزریق ژل به بینی برای اصلاح موارد زیر انجام می شود :

  • سر بالا کردن نوک بینی ،
  • اصلاح فرورفتگی بینی ،
  • اصلاح قوز بینی در صورتی که خیلی شدید نباشد ،
  • اصلاح بینی پس از جراحی قبلی ،
  • اصلاح فرم بینی کوتاه ،
  • کوچک نشان دادن بینی با تزریق ژل در گونه ها.

 

رینوپلاستی بدون جراحی ، اصلاح بینی با تزریق ژل 

بعضی از مراجعه کنندگان ما رینوپلاستی با تزریق ژل را به عمل جراحی زیبایی بینی ترجیح می دهند.  رینوپلاستی بدون جراحی شامل تزریق پرکننده پوستی و سایر تزریق های زیبایی برای تقویت یا کمی تغییر شکل ظاهری بینی است.

این روش یک جایگزین برای عمل جراحی زیبایی بینی است. اگرچه ممکن است برای بینی همه مناسب نباشد.

تزریق ژل به بینی اگر توسط یک پزشک با تجربه و کارکشته انجام بشود ، می تواند به بهبود ظاهر بینی کمک کند.  اما تغییر شکل بینی از طریق تزریق ژل در همه موارد انجام نمی شود.

تزریق ژل به بینی مانند هر روش درمانی دیگری ممکن است عوارضی داشته باشد.  از جمله این  خطرات شامل تزرق ژل به عروق خونی در نزدیکی ناحیه چشم ها است.  به همین دلیل انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر که پزشکان متخصص با تجربه در زمینه تزریق فیلر در آنجا مشغول بکار هستند  برای انجام تزریقات زیبایی خیلی اهمیت دارد. 

در صورتی که تزریق توسط پزشک متخصص دارای سابقه کار و با رعایت نکات بهداشتی انجام بشود ، می تواند خطرات تزریق را به حداقل برساند.

به خصوص برای تزریق فیلر به بینی باید بیشتر مراقب باشید و در انتخاب پزشک و کلینیک بیشتر دقت کنید.  چون تزریق در نزدیکی ناحیه پل بینی به دلیل نزدیک بودن به چشم ها خطراتی دارد.

شما می توایند عکس های قبل و بعد از تزریق ژل چند تا از پزشکان را با هم مقایسه کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید.

 رینوپلاستی بدون جراحی ، اصلاح بینی با تزریق ژل
              رینوپلاستی بدون جراحی ، اصلاح بینی با تزریق ژل

جراحی زیبایی بینی در 15 دقیقه  

جراحی زیبایی بینی در 15 دقیقه گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند یک عمل جراحی با نتایج فوری و در زمان کم انجام دهند ، اما این روش در درجه اول فقط برای افرادی که از شکل ، طول ، اندازه ، عرض یا نوک بینی خود ناراضی هستند ، مناسب است.

تغییر شکل بینی یک عمل جدی است ، چه جراحی باشد و چه غیرجراحی.  چون بینی یک ساختار بسیار پیچیده دارد و از نظر ظاهری نقطه مرکزی صورت و حتی چشم ها است.

پل بینی بر ظاهر کلی قسمت بالایی صورت تأثیر می گذارد . اگر می خواهید تزریق فیلر در بینی خود را توسط یکی از بهترین متخصصین تزریق فیلر انجام بدهید با ما تماس بگیرید.

تزریق پرکننده ها به بینی باید با هدف جلوگیری از تداخل در عملکردهای بینی باشد.  بنابراین ، در حالی که یک جراحی زیبایی بینی با استفاده از تزریق فوق العاده به نظر می رسد و ممکن است برای برخی بیماران مناسب باشد.

آگاهی داشتن از مزایا و عوارض جانبی این روش بسیار مهم است.  چون تزریق ناحیه بینی به دلیل آناتومی صورت و بینی و جریان خون در نزدیکی چشم ها یک روش پیچیده تر از بسیاری از درمان های تزریقی دیگر است.

بنابراین ، در حالی که تغییر شکل بینی با تزریق ژل ممکن است برای بعضی از بیماران مناسب باشد ، بسیاری از کسانی هم که از فرم بینی خود ناراضی هستند ، ممکن است به جای تزریق فیلر نیاز به عمل جراحی برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود داشته باشند.

بعلاوه ، اگر به ماندگاری نتایج  این دو روش توجه کنید ،  نتایج جراحی زیبایی بینی دائمی است در حالی که تزریق ژل نیاز به تکرار دارد و هر چند سال یکبار باید تکرار بشود.

مرکز زیبایی قزوین یکی از بهترین نمایندگی های مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین است.  اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط برای تعیین هزینه جوانسازی صورت و تزریق ژل و بوتاکس می گردید بهتر است سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.  

 

جراحی زیبایی بینی و تزریق ژل به بینی  

جراحی زیبایی بینی و تزریق ژل به بینی

چرا جراحی زیبایی بینی و تزریق ژل در بینی مورد استقبال مردم است؟  فرم و سایز بینی در افراد مختلف کاملاً متفاوت است.  گاهی اوقات بد شکل بودن یا بزرگ بودن بینی باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود.

دلایلی که باعث می شود مردم بخواهند بینی خود را از طریق جراحی بینی یا تزریق فیلر تغییر شکل بدهند عبارتند از :

  • بعضی از بینی ها به طور طبیعی دارای برجستگی یا بزرگ هستند و برخی نیز به دلیل آسیب دیدگی کج هستند یا برآمدگی دارند ،
  • بینی با بقیه اجزاء صورت هماهنگ نیست ،
  • بینی بعضی از افراد آنقدر توجه همه را جلب می کند که سایر اعضاء صورت نادیده گرفته می شوند.

 

رینوپلاستی بدون جراحی چیست؟

رینوپلاست بدون جراحی (جراحی زیبایی بینی) با استفاده از تزریق و شل کننده های عضلانی برای شکل دادن و کانتور کردن بینی انجام می شود.  رینوپلاست بدون جراحی گاهی اوقات می تواند یک روش مفید برای کمک به صاف کردن برآمدگی بینی ، کاهش عدم تقارن یا تغییر ظاهر سوراخ بینی باشد.

برای اطلاع بیشتر در مورد تزریق ژل به بینی این مقاله را بخوانید

آنچه باید از رینوپلاستی تزریقی در مرکز زیبایی قزوین بدانید

یک عمل غیرجراحی بینی ، یک درمان 15 دقیقه ای شناخته می شود.  در درجه اول یک روش زیبایی غیر جراحی است که نباید دستکم گرفته شود و ممکن است خطراتی داشته باشد که باید قبل از اقدام به تزریق از آنها با خبر باشید.

  • به دلیل خطرات روش “جراحی زیبایی بینی” با استفاده از تزریق فیلر ، بهتر است این کار توسط یک پزشک با تجربه انجام شود.
  • بینی یک عضو مهم در صورت است ، و احتمال خطرات تزریق وجود دارد. به همین دلیل ما معتقدیم که انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک را نباید براساس هزینه کم یا تخفیف انجام دهید. زیرا ممکن است تجربه کافی در این زمینه نداشته باشند. ارزشش را ندارد!
  • قبل از انجام این روش حتماً در مورد خطرات و عوارض آن سؤال کنید.

رینوپلاستی با تزریق ژل برای برخی تغییرات ظریف در بینی استفاده می شود. اما برای تغییرات قابل توجه مناسب نیست و خطرات زیادی دارد.

رینوپلاستی با تزریق ژل ممکن است برای برخی از بیماران به منظور اصلاح مشکلات عملکردی بینی مانند مشکلات جزئی در تنفس یا تعادل بین ویژگی های صورت مناسب باشد.

 

نتایج تزریق ژل به بینی چه مدت طول می کشد؟

نتایج تزریق ژل به بینی چه مدت طول می کشد؟

نتایج تزریق ژل به بینی گاهی اوقات طولانی تر از تزریق پرکننده در سایر مناطق صورت است.  برخی از افراد ممکن است نتایج خود را تا 2 یا 3 سال حفظ کنند.

دلیل آن این است که برخلاف مناطق دیگر که معمولاً تزریق می شوند ، پرکننده هایی که در بینی   تزریق می شود به طور معمول به اندازه سایر نواحی صورت حرکت نمی کند و اغلب جریان خون کمتری دارد.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای جوانسازی پوست و تزریق ژل و بوتاکس و سایر درمان های زیبایی در مرکز زیبایی قزوین با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

این مقاله ادامه دارد…….

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments