لایه برداری

کلینیک زیبایی همدان |3 روش جوانسازی پوست بدون جراحی در مرکز همدان

کلینیک زیبایی همدان |3 روش جوانسازی پوست بدون جراحی در مرکز همدان

کلینیک زیبایی همدان |3 روش جوانسازی پوست بدون جراحی در مرکز همدان

کلنیک زیبایی همدان روش های مختلفی برای جوانسازی پوست برای مشتریان عزیز خود انجام می دهد.  با انجام این روش ها دیگر نیازی به جراحی و لیفت صورت یا ابرو و حتی بلفاروپلاستی ندارید.

برخی از جالب ترین تغییرات در حوزه پزشکی در زمینه درمان های زیبایی از جمله جوانسازی پوست بوده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تکنیک های جدید به طور مداوم در حال تحول است تا بتواند با افزایش تقاضای روزافزون افراد به خصوص خانم های همدانی که می خواهند در عین حال زیبایی طبیعی داشته باشند ، پاسخگو باشد و  بهترین روش های جوانسازی را به آنها ارائه بدهد.

یکی از جالب ترین روندهای زیبایی ، معرفی روش های غیر جراحی است.  با این روش ها ، خانم ها و آقایانی که به دنبال زیبایی خود هستند ، می توانند بدون زمان بهبودی ، این کار را به سرعت و بدون درد انجام دهند.

این روش ها نه تنها سریع تر و آسان تر انجام می شوند ، بلکه همچنین از روش های جراحی تهاجمی بسیار ایمن تر هستند.

برخی از محبوب ترین روش های غیر جراحی شامل جوان سازی صورت است.  براساس گزارش سال 2012 انجمن جراحان پلاستیک (ASPS)  ، 3 روش برتر آرایشی و بهداشتی غیر تهاجمی برای صورت وجود دارد.

 

روش جوانسازی شماره 1   تزریق بوتاکس در مرکز همدان

تزریق بوتاکس در مرکز همدان

اولین و محبوب ترین روش جوانسازی غیر جراحی تزریق بوتاکس است ، زیرا استفاده از این ماده تزریقی از سال 2011 با بیش از 6.1 میلیون تزریق انجام شده در سال 2012 ، 8٪ افزایش یافته است.

بوتاکس یک فرم از سم بوتولینوم است که برای اهداف زیبایی استفاده می شود.  و به طور موقت خطوط ریز را در صورت کاهش داده یا از بین می برد.  از جمله خطوط اخم ، چین و چروک پیشانی ، و چروک های پاهای کلاغ.

تزریق بوتاکس عضلات را به طور موقت فلج می کند و چین و چروک را از بین می برد.  با باز کردن انقباض این عضلات ، صورت صاف ، جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد.

همچنین تزریق بوتاکس برای تسکین سردردهای میگرنی ، کمک به کاهش تعریق بیش از حد و کاهش اسپاسم عضلات در گردن و چشم ها انجام می شود.

در حالی که تزریق بوتاکس سریع و آسان است ، اما حتماً باید تحت مراقبت جراح پلاستیک دارای مجوز انجام شود.

اگر تزریقات زیبایی توسط کسی که به طور صحیح آموزش ندیده باشد ، انجام شود ، می تواند منجر به افتادگی پلک ، درد و کبودی صورت و ضعف عضلات شود و یا ظاهر غیر طبیعی به بیماران بدهد.

از آنجا که بوتاکس اغلب یک درمان ضد چروک محسوب می شود ، یکی از محبوب ترین روش های زیبایی موجود در بازار است.

هیچ جراح پلاستیک نباید از محبوبیت این روش غافل شود.  از این گذشته ،  قیمت این روش زیبایی در مقایسه با جراحی نسبتاً ارزان است و نیاز به زمان ریکاوری طولانی ندارد.

در حقیقت ، بسیاری از مراجعه کنندگان در یک زمان کوتاه بوتاکس را دریافت می کنند و سپس دوباره به محل کار باز می گردند.

اما در حالی که درمان بوتاکس امروزه محبوب تر از گذشته است ، اما عوارض جانبی آن را نباید ندیده گرفت.

 

روش جوانسازی شماره 2 پرکننده های بافت نرم در مرکز همدان

تزریق فیلر خط خنده
پرکننده های بافت نرم در مرکز همدان

دومین روش غیرجراحی پرطرفدار ، پرکننده های پوستی یا بافت نرم است.  به عنوان بخشی از روند پیری ، کلاژن در پوست کاهش می یابد و باعث ایجاد چین و چروک و از بین رفتن کامل حجم صورت می شود.

کلاژن معمولاً در اطراف چشم ، دهان ، گونه ها ، خط فک ، ابرو و بینی  از بین می ر ود.  تزریق پرکننده های بافت نرم به پوست می تواند به طور موقت حجم این نواحی را بیشتر کند.

تزریق پرکننده ها به  لب ، لب ها را پرتر می کند.   چین های اطراف گونه ها و دهان را از بین می برد و حتی باعث بهبود ظاهر زخم های صورت به علت آسیب یا آکنه شدید می شود.

ژوویدرم و سایر پرکننده های صورت باید توسط جراح پلاستیک دارای مجوز تزریق شود تا شما از ایمن ترین و بهترین نتایج ممکن بهره مند بشوید.

 

روش جوانسازی شماره 3 لایه برداری شیمیایی در مرکز همدان

لایه برداری
لایه برداری شیمیایی در مرکز همدان

صورت صافی که همه ما با آن متولد شده ایم می تواند با افزایش سن چروک بشود.  قرار گرفتن در معرض آفتاب ، آکنه و دیگر عوامل شیوه زندگی مانند مصرف زیاد الکل یا سیگار کشیدن باعث می شود پوست ناصاف و لکه دار به نظر برسد.

یک لایه برداری شیمیایی می تواند به صاف کردن بافت پوست صورت کمک کند ، زیرا از محلول شیمیایی تشکیل شده است که باعث می شود پوست مرده صورت برداشته شود.

پوست ترمیم شده معمولاً صاف تر است و چروک کمتری نسبت به پوست قدیمی دارد.

لایه برداری شیمیایی می تواند در خانه توسط خود شما و یا در کلینیک پوست انجام شود.  با این حال ، اگر این عمل در خانه انجام می شود ، بهتر است قبل از استفاده از لایه بردار به توصیه های پزشک توجه کنید.

 

عوارض جانبی بوتاکس  

هرکسی عکس سلبریتی های مشهور را دیده که صورت شان هیچ حالتی ندارد ، متوجه می شود که  “خیلی زیاد بوتاکس” تزریق کرده  است.  هدف از درمان با بوتاکس صاف کردن چین و چروک های صورت است ، نه اینکه صورت  بدون احساس بنظر برسد.

صورت های بی احساس نتیجه تزریق بیش از حد بوتاکس است.

 

بوتاکس سمی که شما را زیباتر می کند

بوتاکس شهرت بدی دارد زیرا گاهی از آن به عنوان سم زیبایی یاد می شود. اما در حالی که بوتاکس  یک نوروتوکسین است ، مطمئناً مسموم کننده نیست.

در تلاش برای تصحیح این تصور غلط ، ما همیشه با بیماران آینده نگر خود در مورد اینکه دارو چیست و چگونه کار می کند صحبت می کنیم.  بوتاکس یک نوروتوکسین است که عضلات صورت را که معمولاً با چین و چروک و خطوط ریز در ارتباط است ، هدف قرار می دهد.

تزریق بوتاکس این عضلات را آرام می کند و باعث می شود صورت مراجعین جوان تر و ریلکس تر به نظر برسد.

به اشتراک گذاری این اطلاعات با مراجعه کنندگان نه تنها خیال آنها را راحت می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که نتایج را بهتر پیش بینی کنند.

همچنین بوتاکس یک درمان موقت است.  بنابراین نتایج یک تزریق به طور کلی از 6 ماه تا یک سال به طول می انجامد.  با این حال ، عضلات صورت که توسط بوتاکس هدف گرفته شده است می توانند با گذشت زمان دچار آتروفی شوند یا تضعیف شوند ، این بدان معناست که درمان های بعدی برای رسیدن به همان اثر مطلوب به داروی کمتری نیاز دارند.

مقاله جوانسازی پوست با هایفو را اینجا بخوانید

آیا می شود بعد از تزریق بوتاکس در مرکز همدان لیزر درمانی کرد؟ 

کاربرد بوتاکس
آیا می شود بعد از تزریق بوتاکس در مرکز همدان لیزر درمانی کرد؟

بوتاکس یک پروتئین خالص است که برای رفع چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد.  تزریق بوتاکس برای زیبایی باعث شل شدن عضلات صورت می شود.  به طوری که این عضلات مانند قبل قادر به ایجاد خطوط و چین و چروک نمی باشند.

درمان با لیزر ممکن است باعث گرم شدن پوست و احتمالاً  تورم پوست بشود و به افزایش انتشار بوتاکس منجر می شود.

اگر بوتاکس در عضلات مجاور منتشر شود ، ممکن است عوارض جانبی مانند افتادگی پلک بوجود بیاورد.  به همین دلیل بهتر است درمان با لیزر را یک هفته بعد از تزریق بوتاکس انجام بدهید.

اکثر روش های لیزر درمانی برای ترمیم و جوانسازی صورت انجام می شود.  هر دو روش تزریق بوتاکس و لیزر درمانی برای جوانسازی به هم وابسته است.

بیماران به استثنای آن دسته از بیمارانی که از قبل هم بوتاکس تزریق می کرده اند نیازی به تزریق  بوتاکس قبل از لیزر درمانی ندارند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments