قیمت لیزر موهای زائد در گرگان

هزینه لیزر کردن موهای صورت در بهترین مراکز لیزر همدان

هزینه لیزر کردن موهای صورت

هزینه لیزر کردن موهای صورت

 معمولا دو حالت بیشتر ندارد. یا دراز می کشید دستی دو نخ متقاطع را مدام روی صورت شما می کشد، یا جلوی آینه lی ایستید و با تیغ یا ماشین اصلاح موهای صورت را از بین می برید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هم مردان و هم زنان موهای صورتشان را برمیدارند. هرچند تعبیر “برداشتن” کمی برای آقایان و خانم ها متفاوت است. فرقی نمی کند، از هر روش مردانه یا زنانه که برای اصلاح موهای صورتتان استفاده کنید، بازهم بعد از مدتی باید دوباره باید آن را تکرار کنید. چون موهای صورت، چه موهای کرکی، و چه موهای زخیم به عنوان ریش، بعد از مدت کوتاهی دوباره سر جایشان سبز می شوند.

هزینه لیزر کردن موهای صورت
هزینه لیزر کردن موهای صورت

اما بهتر است بدانید که علاوه بر روش های سنتی، راهکار های تکنولوژیک و مدرنی هم وجود دارند که می توانند شما را برای همیشه، یا بهتر بگوییم برای مدتی بسیار طولانی از شر موهای زائد صورتتان خلاص کنند. بله، از لیزر موهای زائد صورت صحبت می کنیم.

لیزر آن درمانی است که راهگشای شما برای خلاص شدن از شر موهای زائد هرناحیه از بدن و به خصوص صورت است. خوشبختانه مرکاز لیزر خوبی در شهر بزرگ همدان وجود دارند که می توانند به لحاظ کیفی با مراکز لیزر پایتخت به خوبی رقابت کنند.

در واقع لیزر کردن موهای زائد صورت یکی از پرتقاضا ترین خدمات این درمان است. به این دلیل و به دلیل نقل و قول های متفاوتی که مردم از قیمت لیزر موهای زائد می شنوند، بحث هزینه ی لیزر موهای زائد صورت، شاید اولین سوالی باشد که هرکسی می پرسد.

متاسفانه هر مرکز به دل خواه خود و به نسبت آنچه مناسب می بیند قیمت خاص خودش را به مراجع ارائه می دهد و همین امر باعث می شود تعرفه ی مشخص و دقیقی برای لیزر موهای زائد وجود نداشته باشد. از همین رو وقتی برای لیز ربه مرکزی مراجعه می کنید بهتر است در ابتدا بررسی کنید که آیا قیمت پیشنهادیش متناسب با کیفیت خدماتش هست یا نه؟

مرکز تخصصی لیزر همدان به عنوان یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران، یکی از با کیفیت ترین مرکز ها برای لیزر کردن موهای زائد است که تلاش دارد بهترین و به صرفه ترین تعرفه ها را به شما پیشنهاد کند. اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط می گردید بهتر است سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و با لیست قیمت های ما آشنا شوید. این لیست می تواند معیار مناسبی برای تعیین هزینه لیزر کردن موهای زائد صورت باشد.
هزینه لیزر کردن موهای صورت
هزینه لیزر کردن موهای صورت

لیزر خط ریش

همانطور که برداشتن یا اصلاح موهای صورت تنها مختص خانم ها نیست، فواید لیزر هم تنها به خانم ها محدود نمی شود. نگران نباشید، نمی خواهیم به شما پیشنهاد کنیم که ریش هایتان را برای همیشه از بین ببرید، بلکه می توانید با لیزر خط ریش هایتان را آنکادر کرده و منظم نمایید.

لیزر یک درمان به شدت قابل کنترل است که می توان در ابعاد کوچک آن را متمرکز کرد. با لیزر موهای زائد می توانید بخشی از موهای ضخیم صورتتان که مایه ی آزار شما شده، مانند موهای گونه، را از بین ببرید و دیگر نگران رشد مجدد آنها نباشید.

علاوه بر آن، تیغ کشیدن های مدام سرعت رشد موهای صورت را زیاد می کند، اتفاقی که می تواند در بلند مدت موجب اعصاب خوردی شما شود. خوشبختانه لیزر می تواند بدون از بین بردن مو، تنها سرعت رشد آن را کم کرده و شما را از شیو کردن های مداوم خلاص کند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر خط ریش را مطالعه کنید.
هزینه لیزر کردن موهای صورت
هزینه لیزر کردن موهای صورت

لیزر موهای زائد صورت

در اینجا روی صحبتمان بیشتر با خانم هاست. اگر صحبتمان را به صورت محدود کنیم، بهتر است بدانید که دستگاه های لیزر جدید می توانند موهای کرکی هر بخش از صورت را رفع کنند.دقت کنید: دستگاه های لیزر جدید. حتی دستگاه های نسبتا قدیمی لیزر هرگز برای از بین بردن موهای کرکی مناسب نیستند. پس دقت کنید مرکزی که برای لیزر صورت به آن مراجعه می کنید به دستگاه جدید لیزر مجهز باشد.

نکته : درمان های مشابه مانند الکترولیز هرگز برای از بین بردن موهای کرکی صورت مناسب نبوده و عوارض خطرناکی دارند.

لیزر تقریبا می تواند موی هر ناحیه از صورت را از بین ببرد. اما موهای ابرو و مژه، جزو آن نیستند. به دلیل نزدیکی ابرو به چشم و حساسیت ناحیه ی سینوسی آن، بهتر است هرگز از لیزر برای تمیز کردن ابرو استفاده نشود. این نکته ی بسیار مهمی است که حتما باید آن ار به یاد داشته باشید، چون بسیاری از خانم هایی که به مرکز ما مراجعه می کنند مایلند موهای ابروهایشان را نیز با لیزر تمیز کنند. این کار عملا ممنوع است.

مرکز لیزر تخصصی همدان، با در اختیار داشتن کادری مجرب از تکنسین های متخصص و مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای لیزر کردن موهای صورت به آن مراجعه کنید.
هزینه لیزر کردن موهای صورت
برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای صورت، بهتر است این مقاله را نیز مطالعه کنید.

عوارض لیزر کردن موهای زائد

وقتی صحبت از لیزر موهای صورت است، مبحث عوارض بسیار مهم می شود. چون عوارض لیزر پوستی بوده و نمود ظاهری دارند. به همین دلیل بروز هرگونه مشکل و عوارض جانبی روی صورت می تواند بیشتر از سایر نقط بدن، تاثیر منفی داشته باشد.

اما نگران نباشید. تا وقتی که زیر دست تکنسینی ماهر و با بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر این درمان را انجام می دهید، احتمال بروز عوارض جانبی خیلی خیلی کم است. درواقع لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین و کم عارضه ترین درمان هاست.

هزینه لیزر کردن موهای صورت
هزینه لیزر کردن موهای صورت

عوارض عمومی لیزر بی خطر بوده و خود به خود بعد از چند ساعت یا حداکثر چند روز از بین می روند. عوارضی که عبارتند از:

  • قرمزی
  • التهاب
  • کبودی سطحی و زودگذر
  • خراش های کوچک و سطحی

تنها در صورت مراجعه به یک مرکز نامعتبر است که باید نگران عوارض جدی تر مانند :

  • عفونت
  • تاول
  • جوش
  • نازکی پوست
  • لک پوستی
  • تغییر رنگ پوست
  • خونریزی

باشید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عوارض لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

آیا تاثیر لیزر دائمی است؟

لیزر در واقع درمانی برای کاهش بسیار زیاد رشد موهای زائد هرناحیه از بدن است. اشعه ی لیزر با سوزاندن فولیکول موجود در ریشه ی مو، رشد مجدد مو ها را برای مدت طولانی متوقف می کند، اما بعد از چندین ماه بدن دوباره شروع به تولید فولیکول در حجم کم کرده و موجب رشد دوباره موها می گردد.

برای دائمی کردن اثر لیزر باید حدودا هر یکسال یکبار، بعد از دوره ی لیزر، تک جلسات ترمیمی انجام دهید.

هزینه لیزر کردن موهای صورت
هزینه لیزر کردن موهای صورت

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments