بهترین کلینیک پوست در تبریز

لیزر موهای زائد در تبریز و 12 نکته که باید پیش از لیزر موهای زائد بدانید!

اگر به دنبال درمان لیزر موهای زائد خود هستید، باید حتما از قبل درباره آن تحقیق کنید. من درک تان می کنم و می دانم که چقدر مشتاقید هر چه زودتر، تا آخر عمر از شر موهای زائد تان خلاص شوید، اما دانستن یک سری حقایق (و البته عوارض جانبی) در ابتدا لازم است و این که مطمئن شوید آیا اصلا درمان لیزر برای شما مناسب است یا خیر. هنگامی که صحبت از رفع موهای زائد به میان می آید، گزینه های مختلفی روی میز قرار می گیرند، از اپیلاسیون گرفته تا بند انداختن، استفاده از موچین و شیو کردن… اما لیزر موهای زائد یکی از معدود گزینه هایی است که یک رویکرد تقریبا دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن در بر دارد. من به عنوان محقق سایت تهران اسکین، قبلا تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گرفته ام و مواردی که در ادامه شرح داده ام، از تجربیات شخصی ام به شمار می رود. من درمان لیزر موهای زائدم را در بهترین کلینیک پوست در تبریز انجام دادم و از نتایج فوق العاده آن راضی هستم.

https://www.tehranskin.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A8-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2/

پس چنانچه مایلید در مورد کلیت عملکرد لیزر، بهترین دستگاه لیزر، عوارض لیزر موهای زائد و غیره اطلاعات کسب کنید، این مطلب را از دست ندهید و تا انتها مطالعه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1. پروسه لیزر موهای زائد دردناک است، اما خیلی غیر قابل تحمل نیست

رفع موهای زائد زیر چانه
لیزر موهای زائد درد دارد ؟

مدیر گروه پزشکی در کلینیک لیزر در تبریز توضیح می دهد که “لیزر موهای زائد با عبور دادن نور لیزر از رنگدانه های موجود در مو عمل می کند. این نور به گرما تبدیل می شود و منجر به وارد آمدن آسیب به فولیکول مو و اصطلاحا پیاز مو می گردد.” من به شخصه یک درد آنی و شدید را تجربه کردم که در نواحی ای که پوست نازکتر است، مانند اطراف بینی، چانه و گیجگاه بیشتر دردناک بود. خوشبختانه دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در کلینیک های تهران اسکین، مجهز به یک مکانیزم خنک کننده هستند (اساسا به طور مداوم هوای سرد را درست در نقطه ای که لیزر در حرکت است، به پوست ارسال می کند) که این واقعا به من کمک کرد و موثر بود. من همچنین متوجه شدم هنگامی که دمای بدنم در اثر گرمای بیش از حد تابستان (در طول مسیر کلینیک) افزایش پیدا می کرد، درمان لیزر برایم دردناک تر می شد. به بیان ساده تر، دمای بالای دستگاه + دمای بالای بدن = درد بیشتر.

2. درمان لیزر نیازمند صبر است

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

برای این که متوجه تفاوت به وجود آمده شوید، دو تا سه هفته بعد از اولین درمان باید صبر کنید. همچنین کسب نتیجه مطلوب و کامل، بین 8 تا 12 جلسه درمان طول می کشد.

من پس از 2 جلسه درمان با فواصل 8 هفته ای به تدریج شاهد نتایج واقعی بودم. همچنین باید به طور منظم به جلساتی که در روز مشخصی برای تان تعیین شده، بروید. به این دلیل که فولیکول های موی شما در مراحل مختلف رشد خود به سر می برند، بنابراین جلسات باید به گونه ای برنامه ریزی شوند تا مطمئن شوید که برای هر یک از آنها فرصت به تله افتادن و تخریب وجود داشته باشد.

3. قبل از جلسه لیزر باید موهای زائدتان را شیو (اصلاح) کنید

لیزر موهای زائد
تیغ زدن قبل از لیزر

در صورتی که موهای زائد ناحیه تحت درمان را شیو نکنید، لیزر می تواند با سطح پوست برخورد کند و منجر به بروز برخی مشکلات و تحریک پوست شود. حتی ممکن است خطر سوختگی پوست نیز شود. من این موضوع را نمی دانستم و فکر می کردم هرچه موهای زائد بلند تر و ضخیم تر باشند به درمان پاسخ بهتری می دهند. اما خوشبختانه اپراتور مرکز لیزر تبریز قبل از اولین جلسه این مورد را به من گوشزد کرد و من با علم بر این موضوع، در روز لیزر موهای زائد کل موهای بدنم را اصلاح کردم.

4. لیزر موهای زائد یک فرایند بسیار سریع است

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

من برای لیزر موهای زائد صورت تنها 20 دقیقه وقت گذاشتم، که این مدت شامل یک گفتگوی سریع با اپراتور لیزر موهای زائد تبریز و پاک کردن آرایشم نیز می شد. البته محدودیتی برای آرایش کردن پس از انجام لیزر وجود ندارد و شما می توانید پس از اتمام جلسه درمان تان، مجددا از لوازم آرایش استفاده کنید.

5. پس از لیزر موهای زائد نمی توانید به باشگاه بروید!

تاثیر ورزش بر جوان سازی پوست
ورزش پس از لیزر

گرمای متساطع از لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می ماند، بنابراین رفتن به باشگاه، سونا، و گرفتن دوش گرم به مدت یک روز کامل تعطیل است. در صورتی که بدون در نظر گرفتن این نکته مهم، این کار را انجام دهید، خطر ایجاد یک محیط گرم و دوست داشتنی را برای باکتری ها جهت تکثیر و تشکیل لکه بر روی پوست تان فراهم می کنید.

6. در خصوص قرار گیری در معرض نور خورشید جدی باشید

محافظت از پوست با کرم ضد آفتاب
محافظت از پوست با کرم ضد آفتاب پس از لیزر

خود متخصص پوست تان توصیه می کند که چه چیزی برای شما مناسب است، با این حال، لازم به ذکر است که قبل و بعد از جلسه درمان لیزر موهای زائد از حمام آفتاب یا قرار گیری در معرض نور خورشید اجتناب کنید. همچنین اگر پوست تان برنزه شده باشد، باید تا جایی که تیرگی پوست تان محو شود، صبر کنید و بعد جهت درمان لیزر اقدام کنید. در هر صورت متخصص پوست تان از شما درباره امکان رفتن به تعطیلات در هفته پس از جلسه درمان یا قبل از آن نیز سوال خواهد کرد.

7. در برخی موارد درمان لیزر می تواند باعث رشد موی بیشتر شود

لیزر موهای ضخیم بدن
لیزر موهای ضخیم بدن

این موضوع درست است، انواع خاصی از مو می تواند به واسطه درمان لیزر موهای زائد نسبت به رشد بلند تر و ضخیم تر تحریک شود. اما نگران نباشید، اگر موی شما برای درمان لیزر مناسب نباشد، متخصص پوست تان به شما اطلاع خواهد داد؛ همانطور که دکتر بهترین کلینیک پوست در تبریز به من اطلاع داد.

8. ممکن است لازم باشد روش های مراقبت از پوست و محصولات زیبایی خود را تغییر دهید

استفاده از کرم بی حس کننده برای لیزر موهای زائد
مراقبت از پوست بعد از لیزر

2 روز قبل و بعد از درمان لیزر باید از مصرف اسکراب، اسید گلیکولیک و کرم رتینول اجتناب شود. من خودم پس از درمان لیزر موهای زائدم شروع به استفاده از مرطوب کننده قوی کردم، زیرا پوستم پس از درمان کمی خشک شده بود. توصیه می شود که در مدت 2 هفته قبل و بعد از لیزر موهای زائد از لایه بردار های شیمیایی استفاده نکنید و به همان ترتیبی که در مورد پوست برنزه نیز صدق می کرد، باید 1 الی 2 هفته قبل و بعد از لایه برداری پوست منتظر بمانید تا اثرش خنثی شود، سپس جهت لیزر موهای زائد اقدام کنید.

9. لیزر موهای زائد در تبریز دارای بیش از یک مزیت است

جلسه اول لیزر موهای زائد
اولین جلسه لیزر موهای زائد

وقتی متوجه شدم که لیزر موهای زائد در عین حال می تواند رشد موهای زیر پوستی را نیز متوقف کند، بسیار شگفت زده شدم؛ چون من به دلیل استفاده مکرر از ژیلت، موهای زیر پوستی زیادب در قسمت های مختلف بدنم داشتم که الان به لطف لیزر برطرف شده است. علاوه بر تمیز تر و نرم تر شدن پوست، و همچنین کاهش دائمی موها، لیزر موهای زائد از رشد موهای زیر پوستی و تحریک پوست جلوگیری می کند. بنا به گفته دکتر مرکز لیزر موهای زائد تبریز، این به این دلیل است که درمان لیزر باعث می شود مو به طور صاف و مستقیم رشد کند.

10. شما نمی توانید موها را از ریشه بکنید، رنگ کنید یا اپیلاسیون کنید

از ریشه کندن مو
اپیلاسیون

اپیلاسیون و دکلره کردن موهای زائد باعث جلوگیری از اثربخشی فرآیند لیزر می شود. چنانچه لازم است در طول پروسه لیزر بی مو باشید، بهترین وسیله ژیلت است. توصیه می کنم در خصوص شیو کردن این مطلب را نیز مطالعه کنید.

11. لیزر موهای زائد برای همه نوع پوستی مناسب است

لیزر کردن موهای زائد
لیزر موهای زائد برای انواع پوست

تنها چیزی که لازم است، این است که مو باید به اندازه کافی تیره باشد تا از طریق هندپیس لیزر قابل تشخیص باشد. بهترین دستگاه های لیزر که امنیت بالای درمان را ارائه می دهند لیزر اسکلپیون، اندیاگ و دایود هستند که خوشبختانه در مراکز لیزر منتخب تهران اسکین و همچنین مرکز تبریز همگی این دستگاه ها موجود می باشد.

12. ممکن است نیاز به جلسات بیشتری داشته باشید

اکثر افراد، به واسط لیزر موهای زائد 90 درصد کاهش دائمی در رشد موهای شان نشان می دهند، اما نوسانات هورمونی گاهی می توانند باعث رشد مو شوند یا اثربخشی درمان لیزر را خنثی سازند.

دوست عزیز، امیدوارم این مطلب توانسته باشد ابهامات شما را برطرف سازد. با این حال چنانچه سوالی دارید، لطفا آن را در قسمت نظرات مطرح سازید تا کارشناسان ما در اسرع به آن پاسخ دهند. همچنین می توانید با کلینیک های لیزر ما تماس حاصل نمایید. جهت ارتباط با بهترین کلینیک پوست در تبریز کلیک کنید.

شاد و سلامت باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments