لیزر موهای ضخیم بدن

لیزر موهای ضخیم بدن و رفع کامل آنها توسط دستگاه اسکلپیون(مدیواستار)

لیزر موهای ضخیم بدن

لیزر موهای ضخیم بدن

احتمالا با لیزر آشنا هستید و اسمش را شنیده اید. حتما می دانید که لیزر موهای زائد درمانی برای رفع دائمی و همیشگی موهای زائد بدن است. اگر اطلاعات چندان در مورد لیزر ندارید، نگران نباشید، در ادامه ی مقاله بیشتر در مورد جزئیات لیزر موهای زائد با شما صحبت خواهیم کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما آنچه بیشتر و پیش تر از هرچیز قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم، مقوله ی لیزر موهای ضخیم بدن است. جالب است که عموم مردم فکر می کنند لیزر کردن موهای ضخیم بدن سخت تر و دشوار تر از لیزر کردن موهای زائد نازک است! در حالی که واقعیت کاملا عکس این است. لیزر موهای زائد ضخیم راحت تر بوده و نتیجه ی بهتری هم دارد.

لیزر موهای ضخیم بدن
لیزر موهای ضخیم بدن

اما چرا؟

جواب این سوال به نحوه ی عملکرد دستگاه لیزر برمی گردد. درمان لیزر به این شکل است که تکنسین قسمت دستگیره ی متصل به دستگاه لیزر را روی پوست شما می کشد و شات های اشعه ی لیزر را روی موهای زائد ساطع می کند. لیزر یک اشعه ی گرمایی است که خاصیت اصلیش تولید حرارت بالا است.

از آنجایی که اشعه ی لیزر بسیار کنترل شده بوده و هرگز تا عمق پوست نفوذ نمی کند، ریشه های مو را به  قصد از بین بردن فولیکول می سوزاند.

نکته : فولیکول عامل اصلی رشد مو است.

روشی که لیزر بافت پوست را از بافت مو تشخیص می دهد مبنی بر اختلاف رنگ است. لیزر اشعه ای متشکل از پرتو های نوری متراکم بوده و به همین دلیل جذب نقاط تیره تر می شود. که در مورد لیزر موهای زائد، این نقاط تیره ریشه های مو هستند.

متوجه شدید؟ هرچه مو ها ضخیم تر باشند و ریشه شان بزرگ باشد، سطح بیشتری از نقاط تیره را در برابر لیزر قرار می دهند. به همین خاطر اشعه راحتتر آنها را پیدا کرده و کاملا بدون اتلاف انرژی جذب آنها می شود. از این رو لیزر موهای ضخیم راحت تر و نتیجه بخش تر از موهای نازک می باشد.

در ادامه همراه ما باشید تا نکات بیشتری درمورد لیزر موهای زائد بیاموزید.لیزر موهای ضخیم بدن

لیزر موهای زائد

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، لیزر موهای زائد درمانی برای رفع دائمی و همیشگی موهای اضافه ی بدن است. لیزر نه تنها یک درمان، بلکه موثر ترین آنها نیز هست. روش های سنتی رفع موهای زائد مانند ژیلت و اپیلاسیون هرگز تاثیر دائمی ندارند و علاوه بر آن رفته رفته ریشه های مو را هم ضخیم تر می کنند.لیزر موهای ضخیم بدن

اما لیزر در میان روش های نوینی چون الکترولیز و آی پی ال، بهترین و موثرترین درمان است که می تواند با کمترین عوارض جانبی شما را برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان خلاص نماید.

اما از نتایج مثبت لیزر فقط بحث خلاصی از ژیلت و تیغ نیست، بلکه لیزر منافذ پوستی که قبلا جای ریشه های مو بوده اند را نیز می بندد و از این طریق پوستی صاف و صیقل خورده برای شما به ارمغان می آورد. لیزر امروزه بهترین راهکار برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد یعنی بهترین و ایمن ترین درمان لیزر.لیزر موهای ضخیم بدن

مراکز غیر تخصصی می توانند از دل همین درمان ایمن و کم خطر عوارض زیادی را به شما تحمیل کنند. و تازه این همه ی ماجرا نیست. بلکه احتمال پایداری اثر و نتیجه بخش بودن آن هم در این مراکز غیرتخصصی بسیار زیاد است. چراکه دستگاه لیزر و مهارت تکنسین در موثر بودن این درمان تاثیر بسزایی دارند.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در پایتخت به حساب می آید. داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر در کنار قیمت های استثنایی برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز برای لیزر موهای زائد تبدیل کرده است.

شما همین حالا می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین دیدن لیست قیمت ها و تعرفه ها، و تماس برای گرفتن نوبت، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک درمان دوره ای است. یعنی چند جلسه ای. برای اینکه لیزر اثر کامل داشته باشد نمی توانید به نتایج یک جلسه امید داشته باشید. چراکه اصولا در جلسات اول ممکن است حتی کمترین تاثیر واضحی از آن هم نبینید!

تنها با استمرار و تکرار جلسات لیزر است که این درمان جواب می دهد. اصولا روش انجام آن این چنین است. هر نفر به طور میانگین برای از بین بردن موهای زائد یکی از نواحی بدنش با لیزر به حداقل 6 جلسه درمان نیاز دارد.

فاصله ی بین این جلسات جهت اجازه دادن به موهای زائد برای رشد مجدد است. چراکه در هر جلسه مویی باید باشد تا بتواند بسوزد! سرعت رشد موهای زائد برای هر کس متفاوت است. اما به طور میانگین هر فرد به حدود 4 الی 6 هفته زمان احتیاج دارد تا بتواند برای جلسه ی بعدی لیزر آماده شود.

بنابراین فاصله ی بین جلسات لیزر تقریبا هر یک ماه یکبار است.لیزر موهای ضخیم بدن

برای آشنای با طول درمان لیزر موهای زائد بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، اگر در مرکزی منصف و معتبر انجام شود می تواند اتفاقا بسیار به صرفه باشد. این را به دو دلیل می گوییم. اول اینکه اغلب مردم فکر می کنند لیزر درمانی بسیار گران قیمت است. باوری غلط. هرچند در بین برخی از تجارب لیزر، بعضی ها واقعا حق دارند اینطور فکر کنند. چراکه، دلیل دوم: برخی مراکز هستند که تعرفه های نامتعارف و سنگینی برای لیزر موهای زائد دارند. یا اینکه نحوه ی تسویه شان به گونه ای است که شما را عملا بده کار خود می کند.لیزر موهای ضخیم بدن

در چنین شرایطی است که انجام لیزر موهای زائد در مرکزی معتبر می تواند کاملا به صرفه باشد. چراکه اصولا لیزر شما را تا آخر عمر از خرج کردن تومانی برای تیغ یا اپیلاسیون خلاص می کند، و دوما اینکه در مراکز معتبر، هزینه ی هر جلسه که زیاد هم نیست، بعد از همان جلسه از شما دریافت می شود. حال با توجه فاصله ی یک ماهه ی بین جلسات لیزر، شما رسما هزینه ی کل درمان را به صورت اقساطی پرداخت خواهید کرد و فشاری به شما وارد نمی شود.

بهتر است بدانید که در یک مرکز منصف میانگین قیمت لیزر هر ناحیه از بدن چیزی در حدود 80 الی 120 هزار تومان است.لیزر موهای ضخیم بدن

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی قیمت لیزر موهای زائد را نیز مطالعه کنید.
هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments