چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

 چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

بهترین درمان برای از بین بردن چروک های صورت چیست؟  

آیا احساس می کنید که صورت تان پیر شده است؟  آیا دوست دارید چند سال به عقب برگردید؟ در این صورت نیاز به بعضی از درمان های زیبایی دارید.  اما پیدا کردن گزینه های مناسب کمی دلهره آور است.

ما با متخصصین زیبایی در کلینیک برکه صحبت کردیم تا ببینیم گزینه های مختلف جوان سازی صورت چیست و کدام یک بهترین  نتایج را به دست می دهد. در این مقاله گزینه ها را به ترتیبی که مؤثرتر است ، آورده ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تزریق های ضد چین و چروک (بوتاکس)

این تزریق ها با شل کردن ماهیچه هایی که پوست را چین و چروک می کند و همچنین با از بین بردن  خطوط بیان احساسات مانند چروک های پا کلاغی و خط اخم کار می کند.  بوتاکس پوست یا بافت زیرین را بی حس نمی ک ند ، بلکه انقباض آنها را از بین می برد.

با شل شدن عضلات مسئول انقباض این خطوط ، چروک ها یا بهبود می یابند و یا کاملاً از بین می روند.   جواب دادن به درمان بستگی به عمق چروک ها قبل از درمان دارد.

 

پرکننده های پوست (فیلرها)

چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

در حالی که تزریقات ضد چین و چروک با از بین بردن چروک هایی که خاص بیان احساسات هستند ، عمل می کند ،  پر کننده های پوستی می تواند زیر پوست تزریق شود تا خطوط را از زیر پر کند. این کار پوست را پر و صاف نشان می دهد.  و بافتی را که به علت بالا رفتن سن دچار چین و چروک شده است ،  بازسازی می کند.

اطمینان حاصل کنید که پزشک از محصولاتی استفاده می کند که معروف و معتبر هستند و دارای اثر طولانی مدت می باشند.

 

لایه برداری شیمیایی پوست

لایه برداری شیمیایی پوست یک روش جوان سازی است که در آن از یک محلول شیمیایی بر روی پوست استفاده می شود تا لایه های رویی پوست را از بین ببرد.  با توجه به عمق پوست ، لایه بردار  می تواند پوسته ها ، لکه های قهوه ای ، لکه های كمرنگ و حتی چروك های سطحی را حذف كند.

پس از لایه برداری پوست جدید رشد می کند.  این پوست جدید تا مدتی نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد.  سپس با این روش لایه برداری پوست جدیدی که از عمق منافذ رشد می کند ، جایگزین می کند.

این پوست جدید ظاهری تازه و بی نظیری دارد. پلینگ های شیمیایی با توجه به نیاز پوست شما برای لایه برداری در انواع خیلی سطحی ، سطحی ، متوسط ​​یا عمیق طبقه بندی می شوند. پلینگ های شیمیایی معمولاً توسط پزشک برای شما تجویز می شوند.

 

درمان جوان سازی پوست با اسید گلیکولیک

چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

جوان سازی پوست با اسید گلیکولیک روشی است که در آن با استفاده از اسید میوه ها ، سلول های مرده پوست را از بین می برد ، منافذ را پاک کند و تولید کلاژن را تحریک کند. همه افراد با هر نوع پوست می توانند با استفاده از اسید گلیکولیک جوان سازی پوست انجام بدهند.  6 هفته پس از شروع درمان به نتایج زیر دست می یابید :

  • پوستی با طراوت ،
  • پوستی شفاف و نرم ،
  • پوستی درخشان.

 

میکرودرم ابریژن  

میکرودرم ابریژن یک روش غیر جراحی و بسیار ایمن برای بهبود ظاهر و کیفیت پوست شما بدون هیچگونه آسیبی است. که یکی از درمان های عمیق پوست محسوب می شود.  میکرودرم ابریژن با حذف لایه بالایی سلول های مرده پوست ، پوست شما را تازه تر ، نرم تر و شفاف تر می کند. در حالی که در عین حال با تحریک تشکیل سلول های جدید پوست در لایه های عمیق تر همراه می باشد.

میکرودرم ابریژن حذف مکانیکی لایه بالایی مرده پوست است. این روش درمانی سریع و بدون درد است و پس از این روش قرمزی بسیار کمی وجود دارد. میکرودرم ابریژن بر خلاف درم ابرین که یک روش جراحی است ، روشی  ملایم است و بدون خونریزی می باشد.

 

رادیو فرکانسی (آر اف)    

درمان رادیو فرکانسی غیر تهاجمی پوست مبتنی بر یک سیستم تکنولوژی دوگانه است که به طور همزمان فرکانس رادیویی دو قطبی (RF) و انرژی های نوری را در یک درمان مبتنی بر نور برای جوان سازی پوست و بازسازی پوست عرضه می کند.

این درمان ها بر اساس نتایج اثبات شده در سراسر جهان است و هیچ عوارضی ندارد.  فرکانس رادیویی (RF)  و انرژی های نوری به طور همزمان ، لایه درمیس را به طور دقیقی هدف قرار می دهند و   فیبرهای بافت همبند را گرم می کنند.  در پاسخ ، بافت های ضعیف شده و  بیش از حد گرم شده با فیبرهای کلاژن جدید و قوی تری جایگزین می شوند.

فیبرهای کلاژن جدید و قوی تر که افزایش یافته اند ،  از درم حمایت کرده و پوست را سفت و تقویت می کند.  این فن آوری را می توان با خیال راحت در تمام قسمت های بدن از جمله صورت ، گردن و شکم مورد استفاده قرار داد.

 

لیزر جوان سازی پوست  

جوانسازی پوست توسط لیزر

درمان با لیزر شامل هزاران ستون لیزری میکروسکوپی است که عمیقاً به داخل پوست نفوذ می کنند تا چروک ها، لکه های پوست و لکه های ناشی از نور خورشید و همچنین الیاف کلاژن و الاستین ضعیف شده و قدیمی را از بین ببرند. روند بهبودی طبیعی پوست  پس از آن ، بافت جدیدی از پوست را در هر ستون لیزری جایگزین می کند و پوستی جدید و سفت تر همراه با فیبرهای کلاژن و الاستین به وجود می آورد.  نتیجه این درمان پوست تازه تر، نرم تر و سفت تر با چین و چروک های کمتر است.

بر خلاف لیزر CO2 که پیش از این استفاده می شد و تمام سطح پوست را از بین برد ،  لیزر Fraxel Re: pair  تنها یک درصد از پوست را که از پیش تعیین شده است به منظور درمان در یک زمان هدف قرار می دهد. پوست در میان ستون های لیزر میکروسکوپی بهبود می یابد.  دوره بهبودی پس از  درمان با لیزر فرکشنال بسیار سریع تر از زمانی است که از لیزر CO2  برای جوان سازی پوست استفاده می شد.

مزایای لیزر فرکشنال برای جوان سازی پوست عبارتند از :

  • با یک جلسه درمان چهره شما به طرز چشمگیری جوان می شود!
  • کاهش چین و چروک ها ، لکه ها و زخم های آکنه ،
  • بافت پوست بهبود می یابد ،
  • پوست را سفت می کند ،

 

روش غیر جراحی افزایش حجم گونه و چانه

با افزایش حجم گونه ها به وسیله یک پرکننده پوستی طولانی مدت و ایمن ، صورت شما زیبا و خوش فرم می شود و می تواند به صورت کامل دوباره بازسازی شود و حجم آن افزایش پیدا کند. حجم دهی به گونه ها و چانه زمانی بسیار مفید است که کاهش وزن یا پیری چهره شما را تکیده و پیر کرده باشد.

افزایش حجم چانه و گونه به روش غیر جراحی گزینه ایده آل برای کسانی است که :

  • گونه های صاف و غیر برجسته دارند و یا از دست دادن حجم ناشی از کاهش وزن و یا پیری ،
  • صاف بودن استخوان گونه ،
  • تمایل به افزایش حجم گونه و چانه به دلیل زیبایی بیشتر.

 

عمل جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

 

بلفاروپلاستی چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

بلفاروپلاستی و کشیدن پلک های بالایی و از بین بردن کیسه های چربی از پلک های پایین شما را جوان تر نشان می دهد و به طور چشمگیری می تواند ظاهر چشمان و صورت شما را بهبود بخشد. مهم است که یک جراح پیدا کنید که این روش ها را به خوبی انجام دهد.  جراحی پلک با لیزر مزایایی دارد.  از جمله :

  • دقت بالای لیزر ،
  • کاهش زمان بهبودی ،
  • جای بخیه باقی نمی ماند.

 

لیفت صورت

دو نوع اصلی از لیفت صورت و گردن وجود دارد :

  • گزینه جراحی کلاسیک. جایی که عضلات کشیده شده و سپس پوست اضافی برداشته می شود.
  • لیفت صورت با نخ. در این روش غیر جراحی که در آن رشته های نخ زیر پوست قرار می گیرند و پوست شل و آویزان شده را سرجای خود برمی گرداند.  برای انجام لیفت صورت  به دنبال یک جراح باشید که بتواند هر دو نوع لیفت صورت را انجام  دهد.

برای تماس و مشاوره با ما به منظور جوانسازی صورت اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments