جوانسازی پوست

تخفیف جوانسازی پوست | جدیدترین روش های جوانسازی پوست |مهم ترین تفاوت میان جوانسازی پوست و لایه برداری پوست

مهم ترین تفاوت میان جوانسازی و لایه برداری پوست

جوانسازی و لایه برداری پوست که جزء دسته درمانی-زیبایی می باشد، باعث می شود پوست صورت و بدن جوان تر و شاداب تر بنظر برسد. همچنین علائم پیری و انواع لک را از روی پوست محو می کند.

گرچه دو عبارت “جوانسازی پوست” و “لایه برداری پوست” اغلب بطور پایاپای بکار می روند، لیکن تفاوت شاخصی میان آنها وجود دارد. “جوانسازی” روشی است که پوست را بهتر جلوه می دهد. یعنی استفاده از محصولات مراقبت پوستی، پروسه های درمانی داخل مطب. در حالیکه منظور از “لایه برداری”، نوعی درمان و یا پروسه ایست که بطور فیزیکی لایه خارجی پوست را از بین می برد. خیلی ساده می توان گفت که لایه برداری پوست روشی برای جوانسازی پوست می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

جوانسازی پوست
جوانسازی پوست

لایه برداری پوست به روش های متفاوتی انجام می شود. انواع لیزر و اسیدها سلول های آسیب دیده را که در لایه سطحی پوست قرار دارند، از بین می برند. در روش لایه برداری عمیق پوست به کمک لیزر، فرد نیاز به مواد بی حس کننده و مدت مشخصی استراحت مطلق دارد. در حالیکه برای جوانسازی پوست از طریق لایه برداری، روش های درمانی راحتتر و غیر تهاجمی نیز وجود دارند.

 

تخفیف جوانسازی پوست در بهترین مرکز لیزر شمال تهران

کلینیک زیبایی برکه مفتخر است با بکارگیری جدیدترین دستگاه های زیبایی-درمانی و با کمک متخصصین مجرب، بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست را به شما عزیزان ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت اینجا را کلیک نمایید.

در این مقاله به جدید ترین روش های جوانسازی پوست اشاره می کنیم:

 

1- لایه برداری به کمک مواد شیمیایی :

چه در منزل چه در مطب دکتر پوست، برای انجام لایه برداری از اسید هایی همچون گلیکولیک استفاده می شود. به کمک این اسیدها لایه های سطحی پوست از بین می روند. استفاده از این مواد شیمیایی به مدت 8 تا 10 هفته باعث بهبود چین و چروک سطحی و تغییر رنگ پوست می شود. این نوع لایه برداری مناسب درمان چین و چروک های عمیق پوست نمی باشد.

در صورتی که اپراتور دستگاه فرد بی تجربه ای باشد ممکن است منجر به تغییر رنگ پوست شود. پس مطمئن شوید که برای لایه برداری پوست تان به یک مرکز مجهز و حرفه ای مراجعه می کنید.

 

2- میکرودرم ابریژن :

در این روش سطح پوست را به کمک ذراتی (عموما کریستال های اکسید الومینیوم) می سایند. سپس تمامی این کریستال ها را جمع آوری می کنند. میکرودرم ابریژن طی 5 تا 10 جلسه انجام می شود. معمولا بین جلسات 10 الی 14 روز فاصله در نظر گرفته می شود؛ و یا هر زمانی که پوست صورت کدر و بی روح شود جلسه بعدی تعیین می شود.

از طرف دیگر، این روش درمانی به مواد لایه برداری شیمیایی کمک می کند تا در پوست بهتر نفوذ کنند. همچنین می توان از این روش برای درمان مشکلات پوست های تیره استفاده نمود. چرا که دیگر نگران تغییر رنگدانه های پوستی نیستیم. یکی دیگر از مزایای این روش اینست که پوست به مدت 24 ساعت پس از درمان، شاداب و درخشان می شود. البته به کمک اسکراب های خانگی نیز می توان پوست را شاداب و جوان نمود.

 

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

3- لایه برداری پوست به کمک لیزر :

امروزه چندین دستگاه مختلف لیزر جهت لایه برداری پوست در مراکز مراقبت پوستی به چشم می خورند. لیکن تمامی این دستگاه های لیزر لایه های خارجی پوست را به روشی کنترل شده از بین می برند. می توان شدت و میزان عملکرد دستگاه را تنظیم نمود. با این کار متوجه می شویم که دستگاه چه عمقی از سطح پوست را لایه برداری می کند. که این امر تاثیر مستقیمی بر مدت زمان بهبود پوست دارد.

معمولا برای این که مراجعه کننده درد کمتری احساس کند، از بی حس کننده موضعی استفاده می شود. می توانید انتخاب کنید که یک سری جلسات درمانی سطحی و یا یک جلسه درمانی عمیق داشته باشید. در صورتی که پس از جلسات درمانی در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از محصولات مراقبت پوستی مناسب استفاده نمایید، نتایج بدست آمده دائمی خواهند بود. به کمک این روش می توان خطوط سطحی، چین و چروک های نسبتا عمیق و رنگدانه های پوستی را بهبود بخشید. البته این روش برای پوست های تیره قابل استفاده نمی باشد.

 

جدیدترین دستگاه جوانسازی و لایه برداری پوست

دستگاه فیس آپ Face UP جدیدترین دستگاه جوانسازی و لایه برداری پوست می باشد. کلینیک برکه با بهره گیری از دانش روز و جدیدترین دستگاه زیبایی، فیس آپ، بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست را ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

جوانسازی پوست بکمک دستگاه فیس آپ
جوانسازی پوست بکمک دستگاه فیس آپ

 

یکی از روش های درمانی برای جوانسازی پوست ULتراپی می باشد. در این روش امواج اولتراسوند به لایه های عمیق پوستی فرستاده می شود. این امواج تولید گرما نموده که منجر به استحکام کلاژن های موجود می شود. همچنین منجر به تولید کلاژن های جدید در پوست می شود. این روش برای کشیدن پوست صورت و گردن بسیار مناسب می باشد. طی یک یا دو جلسه می توان به این نتایج دست یافت که تاثیر آن حداکثر تا دو سال ماندگار است.

حتی اگر شرایط مالی تان به شما اجازه نمی دهد که برای جوانسازی پوست خود از روش های درمانی یاد شده استفاده کنید، می توانید با خوردن خوراکی های مربوطه از پیری و افتادگی پوستتان جلوگیری نمایید. میوه هایی مانند بلوبری، انار و آکای بری دارای آنتی اکسیدان بالایی می باشند. این میوه ها رایدکال های آزاد را که منجر به بروز علائم پیری می شوند، خنثی می کنند. همچنین اسید چرب امگا3 که در ماهی سالمون وجود دارد، به مبارزه با التهابات سلولی کمک می کند. این التهابات سلولی نیز منجر به پیری پوست می شوند.

محقق و مترجم : عطیه فضلی

منبع :

https://www.miamiherald.com/living/health-fitness/skin-deep/article1977930.html

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments