پاکسازی پوست

پاکسازی پوست و انواع روش های جوانسازی در مرکز زیبایی برکه ( میکرودرم ابریژن ،میکرونیدلینگ، هیدرودرم)

پاکسازی پوست 

پاکسازی پوست در مراکز زیبایی و پوست چه مزیتی نسبت به انجام آن در منزل یا سالن های زیبایی دارد ؟ شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال روشی برای پاکسازی و شادابی پوست خود می گردید و به همین دلیل در وب سایت های مختلف مدام جستجو می کنید و روش های مختلفی را امتحان می کنید تا نتیجه ای که می خواهید به دست آورید.

پاکسازی پوست
پاکسازی پوست

در این مطلب تصمیم داریم به انواع روش های پاکسازی پوست و جوانسازی که در مرکز زیبایی برکه انجام می شود اشاره کنیم و بگوییم که چرا توصیه می کنیم ، به جای انجام این عملیات ها در منزل یا سالن ها زیبایی به یک مرکز معتبر بروید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز زیبایی برکه مفتخر است که کلیه خدمات جوانسازی پوست ( میکرودرم ابریژن ، هیدرودرم، میکرونیدلینگ) را به شما عزیزان و همراهان همیشگی ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره اینجا را کلیک کنید.

دلایل پاکسازی پوست

پوست صورت ما دارای بی نهایت منافذ است که در طول زمان با آلودگی های شهری و هم چنین روغن و چربی ها پر می شود. به همین خاطر است که وقتی که استحمام می کنید ، حس خواهید کرد که گویی منافذ پوست شما باز شده و صورتتان تنفس می کند.

 

اما باید به خاطر داشته باشید که با شستشوی عادی ، کلیه کثافات و روغن هایی که درون منافذ پوستتان جا خوش کرده اند ، از بین نخواهند رفت.

به همین خاطر انواع و اقسام روش های پاکسازی پوست وجود دارد که به وسیله ی آن ها می توانید علاوه بر شادابی پوست، موجب جوان سازی و هم چنین بهبود ظاهر آن شوید.

در ادامه تصمیم داریم به انواع روش هایی که برای پاکسازی پوست وجود دارد بپردازیم

خدمات پاکسازی پوست

روش ها و عملیات های مختلفی جهت پاکسازی و شادابی پوست وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

هیدرودرم : این یک نوع روش درمانی است که از آب و اکسیژن جهت بهبود ظاهر پوست استفاده می کند. هیدرودرم آب رسانی بسیار قوی پوست است و می توانید نتایج شگفت آور آن را بلافاصله پس از جلسه ی درمانی خود مشاهده کنید

میکرودرم ابریژن : روش میکرودرم ابریژن که به اختصار میکرودرم نیز نامیده می شود، یک نوع لایه برداری پوست است که از غبار کریستال جهت لایه برداری استفاده می کند. نحوه کار این عملیات به این صورت است که غبارهای کریستال را روی پوست می دمد و سپس با استفاده از یک مکنده این غبارها را به همراه سلول های مرده ی پوست برمیدارد و به این ترتیب ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

میکرونیدلینگ : این روش از سوزن هایی برای ایجاد برش های سطحی روی پوست استفاده می کند و به این طریق واکنش طبیعی پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند. میکرونیدلینگ بدون درد است چرا که در طول این پروسه از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود تا بیمار هیچ گونه دردی را احساس نکند.

پاکسازی پوست
پاکسازی پوست

پاکسازی پوست چرب

پوست چرب چیز ناخوشایندی است و مشکلات بسیاری به همراه دارد. اگر پوست چربی دارید و مواد آرایشی روی چهره ی شما می ماسد، شاید تمایل داشته باشید که از روش های پاکسازی پوست چرب استفاده کنید.میکرودرمی یکی از بهترین روش هاست که می توانید آن را در مراکز زیبایی انجام دهید.

پاکسازی و آبرسانی پوست

کرم های مختلفی برای پاکسازی و آبرسانی پوست در بازار و با برندهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما روشی که ما به شما توصیه می کنیم ، روش هیدرودرم است که یک نوع آب رسان بسیار قوی است که موجب می شود ، رطوبت پوست بالا برود و به این ترتیب سلامت آن را تضمین می کند.

تفاوت پاکسازی و میکرودرم

تفاوت اول : روش پاکسازی را می توان برای همه افراد به کار گرفت و اصولا هر چند وقت یک بار باید آن را امتحان کرد .خصوصا برای افرادی که در شهرهای بزرگ و شلوغ زندگی می کنند ، این روش توصیه می شود ، چرا که روزانه در معرض آلودگی ها و میکروب هایی قرار می گیریم که می تواند در منافذ پوستی ما جا خوش کرده و آن ها را مسدود کنند. به همین علت لزومی ندارد که حتما مبتلا به عارضه ی خاص پوستی باشید که روش پاکسازی را امتحان کنید.

اما میکرودرم برای آن دسته از افرادی که دچار عارضه های پوستی هستند بسیار مفید است. مشکلاتی از قبیل آکنه،چین و چروک های خفیف، ترک های پوستی و … را می توان از طریق میکرودرم برطرف کرد.

به همین خاطر می توان این گونه عنوان کرد که میکرودرم یک نوع عملیات زیبایی تخصصی است که برای افرادی با مشکلات خاص پوستی توصیه می شود.

تفاوت دوم : در روش های پاکسازی پوست ، در ابتدا نوع و بافت پوستی شما مشخص می شود . آیا پوستان چرب است ؟ آیا خشک است ؟ آیا تعرق زیادی دارید ؟ تمام این فاکتورها در انتخاب روش پاکسازی پوست شما تاثیر گذار هستند اما میکرودرم تنها یک هدف دارد : مشکلات پوستی شما را به حداقل برساند فارق از جنس و بافت پوست شما!

متداول ترین نوع میکرودرم ابریژن ، میکرودرم کریستالی و الماسی است. این روش نه تنها هیچ گونه دوره نقاهتی ندارد بلکه هیچ نوع التهابی را هم روی پوست ایجاد نمی کنند.

پاکسازی پوست
پاکسازی پوست

میکرودرم الماسی از یک نوک الماس استفاده می کند تا پوست را لایه برداری کند.متخصص پوست شما این نوک الماس را روی پوست شما به حرکت درآورده و به این ترتیب لایه های مرده پوست شما را بر میدارد. این ابزار هم چنین عمیقا منافذ پوستی شما را تمیز می کند.

پروسه مکیدن حتی منافع بیشتری برای پوست شما به همراه خواهد داشت، از آن جایی که پوست شما معمولا چنین تحریکی را تجربه نمی کند ، این مکش می تواند جریان خون را روی پوست صورتتان بهبود بخشیده و تولید کلاژن را تحریک کند.

میکرودرم ابریژن عمیقا اما با ملایمت ، سلول های مرده را از سطح بالایی پوستتان بر میدارد.

بعد از انجام پاکسازی پوست ، پوستتان احساس طراوت و شادابی بیشتری خواهد کرد و آن را نرم تر کرده و جریان خون را بهبود می بخشد.

اما با میکرودرم ابریژن این نتایج دوام بیشتری خواهند داشت چرا که لایه برداری عمیق تری انجام می شود.با انجام جلسات درمانی متعدد ، می تواند بی رنگی، چین و چروک های خفیف و اکارهای آکنه ای خفیف را بهبود دهد و در نتیجه پوست شما را نرم تر و شاداب تر سازد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments