از بین بردن جای اسکار زخم

از بین بردن جای اسکار زخم با میکرودرم ابریژن : بهترین روش جوانسازی پوست

از بین بردن جای اسکار زخم

از بین بردن جای اسکار زخم یکی از دغدغه هایی است که افراد زیادی دارند. انسان در طول زندگی ممکن است بارها و بارها دچار زخم های کوچک و عمیق شود. برخی از این زخم ها به مرور زمان از بین می روند اما برخی دیگر ، دوام بیشتری دارند و چه بسا تا به آخر عمر ، روی پوست شما باقی بمانند.

از بین بردن جای اسکار زخم
از بین بردن جای اسکار زخم

افراد بسیاری با مرکز ما تماس میگیرند و سوال می پرسند که چگونه می توانند جای اسکارهای ناشی از این زخم ها را از بین ببرند.بهترین روش برای از بردن جای اسکار زخم چیست ؟ آیا تا به حال به انواع روش های جوانسازی و پاکسازی صورت خود فکر کرده اید ؟ آیا می دانستید که امروزه این عملیات ها تنها بر روی پوست صورت انجام نمی شود و شما می توانید این اسکارها را از پوست تمام نواحی بدن خود برطرف کنید. در این مقاله تصمیم داریم به یکی از بهترین روش هایی که برای رفع اسکار زخم وجود دارد بپردازیم. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر و زیبایی برکه ، مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و متخصصین، کلیه خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مشاورین ما اینجا را کلیک کنید.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش های درمانی پوست است که با استفاده از کریستال های ریز روی سطح بالایی پوست،لایه برداری می کند.

بیشتر مواقع این روش درمانی برای پوست صورت انجام می شود اما می توان از آن برای بهبود پوست دیگر نواحی بدن مانند بازوها،پشت دست ها ،شانه ها ،کمر و سینه نیز استفاده کرد.

 در طول این فرآیند درمانی معمولا پوست با لایه نازکی از کریستال های آلومینیوم اکساید، گرانول نمک پوشانده می شود و این کار از طریق یک دستگاه کوچک انجام می گیرد.

سپس این لایه از کریستال ها لایه بالایی و سطحی پوستی را برمی دارند تا لایه زیرین که صاف تر و شاداب تر است نمایان شود.

این فرآیند شامل تواید سلول های تازه پوست در لایه های بسیار اپیدرم می شود.

از بین بردن جای اسکار زخم
از بین بردن جای اسکار زخم

تاثیر میکرودرم ابریژن بر روی اسکارهای زخم

به خاطر این که میکرودرم ابریژن سلول های قدیمی و مرده پوست را برمی دارد و سلول های جدید را به تولید کلاژن تحریک می کند ، رنگ پوست و تناسب بافت آن نیز بهبود پیدا می کند.

میکرودرم ابریژن در کاهش ظاهر نامناسب اسکارها بسیار موثر است و معمولا به عنوان روشی برای رفع و از بین بردن اسکارهای ناشی از زخم به کار می رود.

گرچه توانایی برای رفع کامل این اسکارها به سایز،تیرگی و عمق این اسکارها بستگی دارد.

برای این که بهترین نتیجه ممکن را از انجام درمان میکرودرم ابریژن حاصل کنید ، شاید لازم باشد که به طور مداوم این روش درمانی را انجام دهید و در طول یک سال یا بیشتر ، هر سه ماه، جلسه ی درمانی با میکرودرم ابریژن داشته باشید و با توجه به قیمت مناسب و به صرفه این شیوه، فشار مالی چندانی به شما وارد نخواهد شد.

علاوه بر این مرکز زیبایی برکه تخفیفات جالب و استثنایی زیادی دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت های این مرکز می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در گذشته تنها راهی که برای درمان جای اسکارهای زخم وجود داشت ، مراجعه به یک متخصص پوست و انجام شیوه های درمانی دردناک و چه بسا جراحی های پلاستیک بود که عوارض جانبی بالایی داشت.

همین عملیات های پیچیده و دردناک به طور کلی نظر افراد را نسبت به هرگونه عملیات زیبایی منفی کرد. اما امروزه با بروز روش های مانند میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ ،تمام این عوارض به میزان زیادی کاهش پیدا کرده اند.

 شما می توانید در یک بعد ازظهر و در طول یک ساعت ، این شیوه ی درمانی را انجام دهید و بلافاصله نیز به محل کار خود یا زندگی روزمره تان بازگردید.

شگفتی این شیوه های درمانی در این جاست که هیچ گونه عوارض جانبی ندارند و نتایج آن ها نیز بلافاصله پس از اتمام عملیات قابل مشاهده هستند.

 نکته ی مهم قابل ذکر دیگری که وجود دارد این است که شما به هیچ وجه در طول انجام این عملیات دچار درد نخواهید شد. چرا که از کرم ها و ژل های بی حسی استفاده می شود و در صورتی که از پایان عملیات دچار قرمزی یا التهاب شدید (که این مورد بیشتر در پوست های حساس به وجود می آید ) می توانید از ژل ها و ماسک هایی که پزشک برایتان تجویز کرده استفاده کنید و مشاهده خواهید کرد که پس از چند ساعت کلیه این قرمزی ها و التهابات از بین می روند.

بنابراین تردیدی وجود ندارد که در میان انواع روش هایی که برای رفع جای اسکار زخم وجود دارد ، میکرودرم ابریژن، یکی از بهترین ها به حساب می آید.

از بین بردن جای اسکار زخم
از بین بردن جای اسکار زخم

از بین بردن جای زخم کهنه

میکرودرم ابریژن در از بین بردن جای زخم های کهنه نیز تاثیر دارد اما باید به خاطر داشته باشید که هر چه عمر این زخم ها بر روی پوست شما بیشتر باشند ، به جلسات درمانی بیشتری احتیاج خواهید داشت.

زخم های کهنه به مرور زمان عمیق می شوند و ظاهر ناخوشایندی برای فرد به همراه دارند ، به همین خاطر توصیه متخصصین برکه به شما این است که در صورت امکان بلافاصله پس از بروز زخم و خشک شدن آن به مراکز درمانی مراجعه کنید تا از عمیق شدن این قبیل زخم ها و تبدیل شدنشان به اسکارهای آکنه ای جلوگیری کرده باشید

از بین بردن جای زخم با لیزر

لیزر درمانی نیز یکی دیگر از روش هایی است که می توان جهت از بین بردن جای اسکارهای زخم از آن بهره مند شد. شیوه ی کار این درمان به این صورت است که با استفاده از لیزر فرکشنال، سطح پوست را تحریک می کنند تا کلاژن و الاستین بیشتر تولید کرده و به این ترتیب جای این اسکارها را از بین ببرند. نکته ای که درباره لیزر درمانی وجود دارد ، عوارض جانبی آن است که ممکن است مدتی طول بکشند. از رایج ترین عوارض لیزر درمانی  می توان به التهاب، قرمزی،سوختگی و عفونت اشاره کرد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

1.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments