از بین بردن موهای دست

بهترین روش برای از بین بردن موهای دست کدام است؟ | بهترین مرکز لیزر در کرمان| لیزر موهای دست و پا

از بین بردن موهای دست

از بین بردن موهای دست کاری است که خانم ها معمولا انجام می دهند. مخصوصا این روز ها که مچ و ساق دست خانم ها بیشتر از گذشته پیدا است. البته این تنها خانم ها نیستند که موهای دستشان را بر می دارند، بلکه برخی از آقایان و به ویژه ی ورزشکاران حرفه ای هم موهای دستشان را می زنند.

از بین بردن موهای دست
از بین بردن موهای دست

اما شما معمولا موهای دستتان را چگونه از بین می برید؟ رایج ترین روش، استفاده از تیغ یا ژیلت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما چه از طریق ژیلت موهای زائد را از بین ببرید چه با اپیلاسیون این کار را انجام دهید، فرقی نمی کند. بعد از مدتی دوباره موها روی دستتان می رویند. و این جدای از عوارض جانبی این روش ها ست که روی پوست اثرات منفی می گذارد و هچنین ریشه های موها را تقویت می کند.

اگر شما هم مایلید با بهترین روش از بین بردن موهای دست آشنا شوید، و موهای دستتان را برای همیشه و به شکلی موثر از بین ببرید، بهتر است در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

لیزر موهای زائد

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد فقط لیزر است. لیزر موهای زائد درمانی ایمن، کم عوارض و بسیار تاثیر گذار است. اگر موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، دیگر نیازی نیست هیچگاه نگران رشد مجدد آنها باشید.

درمان لیزر موهای زائد، تکنولوژی ای است که از پرتو ها متراکم نوری برای از بین موها استفاده می کند. دستگاه لیزر اشعه های لیزر را از خود ساطع می کند و تکنسین متخصص با کشیدن دستگاه روی سطح پوست، کاری می کند تا  اشعه ی لیزر به شکلی یکنواخت به تمام سطح تحت درمان بتابد.

لیزر تابانده شده بر سطح پوست به واسطه ی اختلاف رنگی میان رنگ پوست و رنگ مو، فقط جذب ملانین یا رنگدانه های تیره تر( که متعلق به موها هستند)  می شود و از این طریق به بافت های پوستی اطراف کاری نخواهد داشت. به همین خاطر است که لیزر موهای زائد کمترین خطر و عوارض جانبی را برای پوست دارد.

از بین بردن موهای دست

لیزر تابانده شده بر سطح پوست با جذب شدن در ریشه ی مو، در آنجا به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول ( عامل رشد مو) را در ساقه ی مو می سوزاند. این سوزانده شدن فولیکول های مو، بعد از چند مرتبه تکرار طی چند جلسه، رفته رفته باعث کاهش شدید سرعت رشد و در نهایت از بین رفتن موهای زائد می شود.

برای آشنایی بیشتر با روند لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

البته باید به یاد داشته باشید که تا به امروز هیچ روشی به وجود نیامده که بتواند ادعا کند موهای زائد را برای همیشه از بین می برد. بلکه بهترین روش هم که همین لیزر است، تنها می تواند سرعت رشد مو را به شدت کاهش دهد. بعد از درمان لیزر نیاز خواهید داشت تا هر شش ماه یا یک سال یکبار، یک جلسه درمان ترمیمی انجام دهید.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

برخی از افراد فکر می کنند که از آنجاییکه سیستم عملکرد لیزر موهای زائد، بر اساس استفاده از اشعه ی لیزر و سوزاندن ریشه ی مو است، حتما عوارض جانبی بسیار زیادی داشته و خیلی خطرناک است. اما هرگز اینطور نیست.

اشعه ی مورد استفاده در درمان لیزر موهای زائد، بسیار کنترل شده و کم برد است تا هرگز نتواند به بافت های عمیق پوست نفوذ کند و آسیبی به آن برساند. به همین دلیل هرگز خطراتی را که فکرش را می کنید ندارد.

از طرف دیگر مردم اغلب فکر می کنند چون دستگاه لیزر با استفاده از گرمای زیاد موها را می سوزاند، پس حتما درد بسیار زیادی هم داشت. باید بگوییم این باور هم کاملا اشتباه است.

از بین بردن موهای دست
از بین بردن موهای دست

شاید در گذشته و در دستگاه های قدیمی لیزر این اتفاق می افتاد، اما امروز دیگر از درد خبری نیست. دستگاه های جدید لیزر موهای زائد به سیستم خنک کننده ی همزمان مجهز هستند.

به معنی که دستگاه لیزر دارای سیستمی است که بلافاصله پس از هر شات لیزر، پوست را خنک و سرد می کند و از بروز درد و آسیب جلوگیری می نماید. با این سیستم دیگر نیازی نیست هیچوقت نگران درد داشتن فرآیند لیزر موهای زائد باشید.

برای آشنایی بیشتر با جواب این سوال که آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟، این مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرمان

مراکز لیزر زیادی در سراسر کشور وجود دارند. و خوشبختانه بهترین مراکز لیزر موهای زائد، مخصوصا برای از بین بردن موهای دست هم تنها محدود به تهران نیستند. بلکه در سایر شهرستان ها هم مراکز لیزر بسیار با کیفیتی وجود دارند.

در واقع درمان لیزر موهای زائد آنقدر گسترش یافته که برخی جاهای غیر کلینیکی، مانند سالن های آرایشی هم لیزر موهای زائد انجام می دهند!

اما لیزر آنقدر ها هم که به نظر می آید ساده نیست. اگر مایلید درمانی کاملا حرفه ای و موثر دریافت کنید، باید به مراکز حرفه ای هم مراجعه نمایید.

از بین بردن مواز بین بردن موهای دستهای دست
از بین بردن موهای دست

لیزر موهای زائد، در کنار سادگی ظاهری درمانی بسیار دقیق است و نیازمند و دقت و تخصص است. چنانچه یک فرد غیر حرفه ای، بدون در نظر گرفتن شرایط فرد تحت درمان اقدام به انجام لیزر کند، می تواند باعث وارد شدن آسیب های جدی به پوست شود. یا در کمترین حالت باعث شود که لیزر اثر مطلوبی نداشته باشد.

شعبات مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز لیزر در سرار ایران می باشند. که از جمله ی آنها مرکز تخصصی لیزر کرمان است.

مرکز لیزر کرمان ، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر موهای زائد، مخصوصا برای از بین بردن موهای دست، به همشهریان عزیز می باشد. مرکز لیزر کرمان به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و تخفیف های ویژه ای جهت راحتی هرچه بیشتر مراجعین، دارد. همین امر مرکز لیزر کرمان را به یکی از معتبر ترین و به صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه های قیمتی استثنایی مرکز لیزر کرمان ، و هچنین تماس با ما جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، به این صفحه ی ارتباطی مراجعه نمایید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments