آیا لیزر موهای زائد درد داره؟

آیا لیزر موهای زائد درد داره؟

آیا لیزر موهای زائد درد داره؟

یکی از مسائل مهم مربوط به لیزر موهای زائد که در مورد آن صحبت می کنند، مسئله ی درد آن است. ممکن است وقتی به دوستانتان میگویید که قصد لیزر برای رفع موهای زائد را دارید، به شما هشدار دهند که «ده برابر بیش از یک موم برزیلی درد دارد» یا «درد آن بدتر از خال کوبی کردن است». اما مطمئن باشید با این حال هم همیشه جمله هایشان را با “اما ارزشش را دارد!” تمام می کنند.  اینکه دیگرهرگز مجبور به اصلاح کردن، یا اپیلاسیون، یا وَکس کردن (که هرکدام در طولانی مدت هزینه های مالی خاص خود را دارند) نباشید، ارزش آن را دارد که آدم چند دقیقه ناراحتی را تحمل کند. با این حال همیشه با این سوال مواجه می شویم که ” آیا لیزر موهای زائد درد داره؟“.

آیا لیزر موهای زائد درد داره؟
آیا لیزر موهای زائد درد داره؟

مرکز لیزر برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای، مجهز به جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا بوده و آماده ی  ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به مراجعین محترم می باشد. شما هم اکنون می توانید از اینجا برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین وقت ملاقات با ما تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه بهتر است بیشتر با پدیده ی لیزر موهای زائد آشنا شویم تا راحت تر بتوانیم به سوال “آیا لیزر موهای زائد درد داره؟” پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن

دستگاه لیزر الکسانداریت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بازار است که تضمین می کند فرایند لیزرینگ کاملا بدون درد انجام می شود. اما برخی از مدل های قدیمی ترآن ممکن است مناسب برای همه ی رنگ های پوست نباشند. (دستگاه الکساندرایت اسکلپیون 2018  مرکز لیزر برکه این ضعف را ندارد و می تواند روی تمام رنگ پوست ها جوابگو و موثر باشد). تنها حسی که ممکن است تحت درمان با این دستگاه آن را تجربه کنید احساس سرمای مورمور کننده ای در سرار ناحیه ی تحت لیزر پوست است. حسی مانند برخورد لیوان  سرد به بدن. خوب است بدانید که پروسه ی لیزرینگ معمولا بیش از چند دقیقه در هر جلسه طول نمی کشد.

معمولا 1 ماه پس از اولین جلسه ی لیزر، به عنوان نتیجه می توانید ببینید که موهای ناحیه ای که لیزر کرده اید تا 70 درصد کم شده اند و تازه باقی مانده ها هم بسیار نازک و نرم هستند. لیزر موهای زائد بر خلاف شیو کردن و تیغ زدن، هرگز پدیده ی نوک زدن موها و جوش های پس از اصلاح را به همراه ندارد. (آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

نباید ناحیه ی تحت درمان را حداقل تا یک ماه پیش از جلسه ی لیزر اپیلاسیون کنید.

از اپیلاسیون یا هر روش دیگر رفع موهای زائد  که مو را از ریشه خارج می کند استفاده نکنید. در طول زمانی که درمان لیزر موهای زائد را انجام می دهید تنها باید از روش شیو کردن یا اصلاح کردن برای رفع موهای زائد استفاده کنید، و قبل از قرار ملاقات برای جلسه ی بعدی لیزر، باید اطمینان حاصل کنید که ناحیه ی پوست تحت درمان کاملا شیو شده است. دلیل این امر این است که موها باید برای لیزر کردن،  ریشه داشته باشند تا لیزر بتواند به طور موثر آنها را هدف قرار دهد.(آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

تفاوت بین دستگاه های لیزر رایج را بدانید

دستگاه لیزر الکساندرایت که پیش از این درموردش صحبت کردیم یکی از برندهای برتر و با کیفیت برای لیزر موهای زائد است. دومین دستگاه قدرتمند لیزر، دستگاه  دایود است و ضعیفترین ، اما ایمن ترین در بین این سه برند برتر، دستگاه لیزر Nd: YAG است که معمولا برای افرادی که دارای رنگدانه بیشتری در پوستشان هستند توصیه می شود.(آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

می گویند هر کدام از این سه دستگاه دارای اشعه ای با طول موجی متفاوت از دیگری است، اما در حقیقت سیستم عملکرد هر سه یکی است و تفاوتی با هم ندارد. امروزه نمونه های جدید دستگاه الکساندرایت مشکلات پیشین خود را حل کرده و با دو برند دیگر فاصله ی زیادی گرفته است. چراکه از هردو ایمن تر است، و می تواند روی همه ی تن های رنگی پوست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

رنگ پوست نقش بسیاری مهمی در لیزر موهای زائد بازی می کند

اشعه ی لیزر مورد استفاده در درمان لیزر موهای زائد ، ریشه ی موها را براساس رنگشان هدف گیری می کند. بنابراین اگر رنگ پوست سیاه، یا قهوه ای تیره باشد، اشعه ی لیزر نمی تواند ریشه موها را به درستی تشخیص داده و هدف قرار دهد، بنابراین یا برخی از ریشه های مو را نمی بیند یا به بافت های اطراف صدمه می زند.  اگر کسی در پوست خود ملانین کمتری داشته باشد(پوستش روشن باشد)، تمام انرژی لیزر احتمالا به طور مستقیم به فولیکول های مو وارد می شود. اما وقتی پوست فرد تیره باشد، تمایز بین رنگ پوست و رنگ فولیکول مو کم است. در موارد پوست های تیره تر، پزشک باید خطی بین سوزاندن فولیکول های مو، و نسوزاندن خود پوست بکشد. اگر فرد پوست تیره ای داشته باشد به تعداد جلسات بیشتر، با شدت اشعه ی کمتری احتیاج خواهد داشت تا فرآیند را با ایمنی کامل طی کند.(آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

آیا لیزر موهای زائد درد داره؟
آیا لیزر موهای زائد درد داره؟

درد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

برخی فکر می کنند لیزر ناحیه ی تناسلی بدن درد بیشتری نسبت به لیزر سایر نواحی بدن دارد. این باور غلط است. درد لیزر ناحیه ی بیکینی هیچ تفاوتی با درد لیزر سایر قسمت های بدن ندارد، و هر دو دردی ملایم و سبک بوده و موجب آسیب و ناراحتی فرد نخواهند شد.(آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

معمولا کل پروسه ی لیزر کامل ناحیه ی هدف، به بیش از 6 جلسه احتیاح ندارد و البته شرایط فردی شخص در تعیین این تعداد بسیار مهم است. فاصله ی بین هر دو جلسه ی لیزر هم معمولا بین حداقل 4 تا حداکثر 6 هفته می باشد.(آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

فیلم لیزر موهای زائد بیکینی

برای رفع هرگونه نگرانی پیش از انجام لیزر موهای زائد، بهتر است فیلم لیزر موهای زائد را ببینید تا با این پروسه بیشتر و بهتر آشنا شوید. شما می توانید به سادگی از طریق اینترنت به این فیلم های دسترسی داشته باشید تا نگرانی هایتان رفع شوند.(آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

آیا لیزر موهای زائد درد داره

درد لیزر موهای زائد با توجه به دستگاه های امروزی بیشتر از اینکه شبیه درد باشند به مور مور شباهت دارند. لذا موجب هیچگونه ناراحتی و آزار برای فرد نخواهند شد.(آیا لیزر موهای زائد درد داره؟)

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments