بهترین مرکز اندولیفت در تهران

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در تهران+فیلم؛ مژده: سن پوستتان را واقعی واقعی حداقل ده سال کم کنید.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت تهران

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در تهران به منظور اجرای جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای جوانسازی صورت برای شما راه اندازی شده. اگر مایل به کسب اطلاعات مفید درباره ی معجزه ی جوانی قرن اخیر، اندولیفت، هستید، این مطلب رو از دست ندهید. 

اندولیفت یعنی حداقل ده سال کاهش واقعی سن پوست شما

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین مرکز اندولیفت در تهران
بهترین مرکز لیزر و کلینیک لیزر اندولیفت در تهران

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در تهران

شناخت بهترین مرکز لیزر اندولیفت در تهران بدون شناخت اندولیفت امکان پذیر نیست. اندولیفت صورت بدون غلو و با تعریف های علمی شبیه به یک انقلاب بزرگ و یا یک معجزه خارق العاده در دنیای جوانسازی و زیبایی پوست است. دانشمندان و محققان، نزدیک دو دهه برای مطالعه ی دقیق اثرات اندولیفت وقت گذاشتند و از اثربخشی خارق العاده ی آن مطمئن شدند.
تصور کنید یک دستگاه بسیار گران قیمت چند میلیاردی به نام اندولیفت می تواند چهره رو صد و هشتاد درجه تغییر دهد؛ یک فیبر نوری به اندازه ی تار موی نازکی بدون سوراخ کردن وارد پوست شما می شود. این فیبر انرژی لیزر رو داراست. فیبر بین لایه عمقی زیر پوستی درم (بافت همبند) و لایه چربی قرار می گیرد. لیزر دایود با فیبر بیرونی به فیبر داخلی منتقل می شود. در اینجا، بهترین دکتر اندولیفت که حتما باید بسیار باتجربه و به روز باشد، عملیات تحریک بافت عمقی پوست رو شروع می کند….

معرفی کامل لیزر اندولیفت صورت و بدن

اندولیفت یک عمل غیر جراحی بدون بیهوشی یا درد، بدون خونریزی و بدون سوراخ شدن پوست برای لیفت و آب کردن چربی اضافه می باشد. لیزر دایود 1470 نانومتری، بدون بر جای گذاشتن کوچکترین زخم یا اسکار، ظرف چند دقیقه پوست شما رو سفت و لیفت می کند. پزشک بسیار حرفه ای عمل کرده و با تحریک بافت زیر پوستی همبند یا چربی، دو هدف سفت سازی پوست یا آب کردن چربی های اضافه رو اجرایی می کند. اندولیفت سریع ترین روش تحریک تولید کلاژن و الاستین می باشد.
فراموش نکنید که اندولیفت در مقایسه با سایر روش های جوانسازی دیگر برتری ها و مزایای متمایزی دارد.

بهترین کلینیک اندولیفت تهران
                                        لیست مراکز اندولیفت تهران 

10 تا از مزایای لیزر اندولیفت

  1. بهترین جایگزین برای جراحی لیفت
  2. ماندگاری چندین ساله و موثر و ایمن
  3. حداقل میزان تهاجم، تقریبا بدون درد
  4. دقت بسیار بالای لیزر
  5. کوتاهی زمان ریکاوری
  6. بدون خونریزی، برش، سوراخ
  7. بدون اسکار و زخم
  8. بدون ایجاد هماتوم یا عفونت
  9. هزینه کمتر در مقایسه با روش های پر هزینه مانند جراحی لیفینگ
  10. اغلب فقط یک جلسه برای درمان کافی ست

کاربردهای لیزر اندولیفت

  • سرعت بالای سفت سازی پوست
  • مدل دهی جدید به کلاژن ها
  • زاویه سازی فک و صورت، گردن و بازوها
  • تحریک گردش خون در عروق و بهبود خونرسانی
  • بهبود سوخت و ساز سلولی برای تغذیه بهتر بافت های زیرپوستی
  • ذوب کردن چربی اضافه موضعی
  • تحریک رشد کلاژنی جدید و تحریک ترکیب کلاژنی

 

جدیدترین متد جوانسازی صورت و گردن

9 نکته برای شناسایی بهترین مرکز لیزر اندولیفت در تهران 

همیشه تاکید داریم که فریب تبلیغات وب سایت های زرد و تجاری رو نخورید. اندولیفت یک کار تخصصی و حرفه ای ست و اصلا به آسانی تزریق ژل و بوتاکس نیست! حتما قبل از انتخاب دکتر یا کلینیک، به 9 نکته طلایی زیر دقت نمائید:

  1. سابقه کار پزشک، مرکز و کلینیک یا پرسنل رو ارزیابی کنید. حضوری تحقیق کنید و فقط به کامنت های کاربران بسنده نکنید. هیچ چیزی به اندازه تحقیق حضوری کارگشا نیست.
  2. از مراجعین درباره میزان رضایتمندی خود از پزشک و مرکز سوال کنید. اطلاعات بگیرید.
  3. حتما در جلسه مشاوره اندولیفت شرکت کنید. درباره موارد ممنوعه مانند بارداری و شیردهی، بیماری هورمونی، عفونت آکنه، دارو و غیره مطلع شوید.
  4. تست حساسیت به لیزر بدهید یا از دکتر سوال کنید.
  5. از مرکز بخواهید تمامی مراحل لیزر اندولیفت و تغییرات بعد از آن در ناحیه مورد نظر را توضیح دهد.
  6. تعداد جلسات احتمالی را بپرسید.
  7. درباره قیمت مطمئن شوید.
  8. دستگاه لیزر اندولیفت رو ببینید. به آخرین تاریخ نظارت و سرویس دستگاه توجه کنید.
  9. درباره نتایج، پیگیری وضعیت مخصوص خود شما بعد از اندولیفت، مراقبت ها، هشدارها و غیره اطلاعات بگیرید.

موضوع متن: کندوکاوی در ماندگاری و اثرات اندولیفت بر چهره، پوست و گردن

بهترین مرکز اندولیفت تهران دکتر کریم زاده

نحوه ی لیزر اندولیفت و جزییات بیشتر

اندولیفت برای افرادی که از جراحی صورت و لیفت سنتی ترس دارند جایگزین مناسبی ست. به تصویر زیر نگاه کنید (فیبر ۴۰۰ میکرون):

اندولیفت چگونه اثر می کند
   اندولیفت درد ندارد

با اندولیفت، ریسک آسیب به شاخه های اعصاب صورت بسیار پایین می آید. جوابدهی اندولیفت برای لیفت گردن عالی ست. برای درک اندولیفت بهتر است کمی درباره فیبرنوری لیزری بدانیم. فیبرهای لیزر دایود ۱۴۷۰ نانومتری در ابعاد مختلف ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۰۰۰ میکرون هستند. بسته به تشخیص پزشک و درجه ی پیری یا شلی پوست، یکی از این ابعاد برای شما انتخاب می شود. فیبر از طریق یک کانولا (لوله مخصوص) به زیر پوست و در محل تقاطع لایه سطحی چربی و عمیق ترین لایه درمی قرار داده می شود. دستگاه لیزر به یک اسکنر فرکشنال متصل است.

مهارت پزشک در درست جای دادن فیبر و حرکت دادن کانولا به جلو و عقب در هر تونل پوستی اهمیت زیادی دارد. به همین علت، توصیه می کنیم فقط بهترین مرکز اندولیفت در تهران یا شهر خود رو انتخاب کنید. پس از عمل، ماه به ماه شاهد سفتی بیشتر پوستتان خواهید بود.

تعداد جلسات اندولیفت | فاصله جلسات اندولیفت 

برای اینکه نتیجه خوبی عایدتان شود، بهتر است سه جلسه با فواصل ۴ تا ۵ ماه بین هر جلسه اندولیفت را تکرار کنید. ماندگاری اندولیفت بالاست و به امتحانش می ارزد.

فیلم لیزر اندولیفت

عوارض لیزر اندولیفت

عوارض لیزر اندولیفت رو میشه مشابه با عوارض لیفت صورت با نخ فرض کرد. اما اندولیفت به دست یک پزشک کاربلد عوارض چندانی ندارد. هر چه قدر مرکز، دستگاه و پزشک معتبرتر باشند، عارضه هایی مانند تورم، احساس ناراحتی در پوست، سرخی و قرمزی پوست، مقداری کبودی و خونمردگی کمتر بروز خواهند کرد.

لیزر دایود در دستگاه لیزر اندولیفت

طول موج ۱۴۷۰ نانومتر دایود برای تعامل با چربی و آب زیرپوستی خیلی مناسب است. هر چه قدر بافت از نظر چربی و آب غنی تر باشد، انتقال فیبر لیزر راحت تر و نتیجه سریع تر خواهد بود. همچنین، عوارض خیلی خفیفتر و ناچیزتر خواهند بود. در نتیجه، پوست زودتر سفت سازی و لیفتینگ می شود.

در اندولیفت برای لاغری، چربی چگونه دفع می شود؟ 

شاید برای شما سوال پیش آید که چربی آب شده توسط اندولیفت چگونه از بدن دفع می شود! جواب خیلی ساده است: اندولیفت بافت چربی رو خرد و آب می کند. این چربی اضافه خود به خود توسط سیستم لنفاوی بدن و به کمک کبد و مجاری دفعی از بدن خارج می شود.

اندولیفت غبغب و گردن

بعضی زیباجویان چهره زیبایی دارند اما غبغب شل و آویزان و پر از چربی این زیبایی را در پس زمینه برده و کمرنگ کرده. اگر شما هم غبغب دارید، کافی ست تنها یک جلسه وقت بگذارید و با اندولیفت غبغب چربی های اضافه رو برطرف کنید. همزمان با اندولیفت غبغب، پوست گردن نیز سفت و لیفت می شود.

اثر اندولیفت بر لاغری غبغب

در اندولیفت، فیبرهای نوری فوق العاده باریکی انرژی لیزر رو به زیر پوست غبغب شما هدایت می کنند. اصلا نگران نباشید! این انرژی کاملا کنترل شده و برای آب کردن چربی اضافه در بافت زیرجلدیِ پوست غبغب شما و تحریک خونرسانی به سلول های بنیادین بدن در غبغب استفاده می شود. با افزایش خونرسانی به این نواحی، یک سری پروتئین سازی های جدید در ماتریس برون سلولی شروع می شود. از همان جلسه ی اول، می توانید اثرات فوری لیفت پوست غبغب خود را مشاهده کنید. پس از چند هفته، دیگر از پوست شل و آویزان یا چروکیده ی غبغب خبری نیست!

اندولیفت برای درمان پف زیر چشم

با افزایش سن و عوامل محیطی، چربی زیر چشم کاهش یافته و در زیر چشم به سمت پایین پلک حرکت می کند. با تجمع چربی در زیر چشم، پف زیر چشم ایجاد می شود. به کمک اندولیفت زیر چشم، علاوه بر آب شدن چربی اضافه در زیر پلک، پوست زیر چشم کلاژن سازی و سفت و لیفت می شود. فقط با صرف 5 دقیقه زمان، شادابی و جوانی به زیر چشمان شما باز می گردد.

اندولیفت برای لاغری بازو، کشاله ران و زیر شکم و پهلوها 

بهترین دکتر اندولیفت در تهران می تواند انرژی لیزر رو به بافت های چربی در نقاط مختلف بدن هدایت کند.
دو نکته:

  • اگر اضافه وزن شما بیش از حد معمول باشد، باید حتما توسط متخصص اندولیفت معاینه شوید.
  • بستگی به وسعت و حجم ناحیه چربی، ممکن است پزشک روش دیگری پیشنهاد دهند و یا ظرف چند جلسه یک سری بافت های چربی رو با اندولیفت حذف کنند.

مشاوره رایگان از بهترین دکتر و مرکز اندولیفت در تهران

مشاوره رایگان و پرسش و پاسخ اندولیفت
مشاوره رایگان و پرسش و پاسخ از بهترین مرکز اندولیفت تهران

در این بخش، مهمترین دغدغه های ما عزیزان درباره اندولیفت رو در نظر گرفته ایم. به کمک بهترین کلینیک اندولیفت تهران، به سوالات متداول اندولیفت کاربران پاسخ داده ایم.

 آیا لیزر اندولیفت درد دارد؟

خیر. اندولیفت جزو روش های جوانسازی بدون درد است. در زمان اندولیفت، بی حسی موضعی اعمال می شود و می توانید حین انجام کار حتی با دکتر صحبت کنید. پس از رفع بی حسی، درد خاصی حس نمی کنید. به علاوه، به کمک مراقبت های بعد از اندولیفت نیز خیال شما از بابت درد راحت می شود.

مراقبت های قبل و بعد از اندولیفت کدامند؟

به منظور نتایج سریع تر، ماندگار تر و ایمن تر، مراقبت های زیر رو رعایت کنید:

  • پس از اندولیفت، برای بهبود ورم و کبودی و قرمزی پوست، می توانید کمپرس یخ ژله ای از داروخانه تهیه کرده و روی محل بگذارید. چند روزی بیشتر استراحت کنید و کمتر کار کنید.
  • هیچ گونه داروی ضد انعقاد و لخته خون مصرف نکنید. رقیق کننده های خون به افزایش کبودی و حساسیت پوست منجر می شوند. برای مثال، داروی آسپرین و ایبوپروفن.
  • تا مدتی، برنزه، اپیلاسیون، میکرونیدلینگ، لیزر موی زائد یا هر گونه عمل زیبایی تداخل کننده رو انجام ندهید. حتما با مرکز مشورت کنید.
  • ناحیه اندولیفت رو فشار ندهید و از حرارت و سونا اجتناب کنید.
  • تا 24 ساعت آرایش نکنید و در معرض اشعه های مضر نیز قرار نگیرید.
  • دارو و کرم های تجویزی پزشک رو سر وقت مصرف کنید.
  • پوست رو به آرامی با آب نمک یا سرکه رقیق بشویید و تمیز نگه دارید.
  • مواد اسیدیته به پوست نرسد.
  • جهت جلوگیری از کبودی و خون مردگی، تا یکی دو هفته ورزش و فعالیت سنگین نکنید.
  • سبک زندگی سالم به ماندگاری نتایج کمک می کند. سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید.

هر جلسه اندولیفت چقدر طول می کشد؟

بستگی به وسعت ناحیه ی مورد نظر، مدت زمان اندولیفت در یک جلسه از 5 دقیقه تا نیم ساعت متغیر است. در کل، نتیجه ی کار در ایم مدت زمان کوتاه واقعا ارزشمند و ستودنی است.

نتایج لیزر اندولیفت چه موقع ظاهر می شوند؟

نتایج لیزر اندولیفت ظرف 12 هفته تا شش ماه کامل می شوند. البته نتایج اولیه از همان ابتدای کار قابل مشاهده است. اینکه نتیجه نهایی کی نمایان شود، به ژنتیک و جنس پوست و رعایت مراقبت ها نیز بستگی دارد.
ظرف یکی دو هفته، ورم و کبودی پوست که یک امر عادی ست بهبود یافته و تغییرات مثبت و آشکاری می بینید.

ماندگاری لیزر اندولیفت چقدر است؟

ماندگاری لیزر اندولیفت حداقل دو سال می باشد. برای بعضی افراد، ماندگاری تا 5 سال نیز گزارش شده است.

ترکیب اندولیفت با هایفوتراپی و آر.اف.فرکشنال نیدل

 

کارآمدی هایفوتراپی، کربوکسی تراپی و آر.اف.فرکشنال در جوانسازی پوست ثابت شده. اما هر یک از این روش ها کاربردهای خاص خود را دارند. برای مثال، کربوکسی تراپی برای چین های ریز جواب می دهد نه عمیق. برعکس، هایفوتراپی برای رفع چین و چروک عمیق کاربردی تر عمل می کند. اندولیفت را می توان با یکی از این سه ترکیب کرد تا به بهترین نتیجه در لیفت صورت و گردن و نیز در رفع چربی اضافه شکم، بازو و پاها دست یافت.

اندولیفت بهتره یا هایفو نی نی سایت

مقایسه اندولیفت با هایفوتراپی چیزی شبیه مقایسه بزرگی یک فیل با مورچه است! گرچه هر دو به منظور لیفتینگ و سفت سازی پوست طراحی شده اند، تفاوت آن ها از زمین تا آسمان است.

در هایفوتراپی، امواج هایفو HIFU در دسته های عمودی متمرکز (فرکشنال) به عمق پوست می تابند تا سفت سازی، آب کردن چربی و لیفتینگ پوست انجام شود. در اندولیفت، همین عملیات به روش خیلی متفاوت تری انجام می شود که قبلا اشاره کردیم.

  • هایفوتراپی برای پوست هایی با شلی و افتادگی ملایم تا متوسط جواب می دهد. اما اندولیفت آنقدر قوی ست که تقریبا جایگزین جراحی لیفت شده است. به زبان ساده تر، اندولیفت برای مشکلات عمقی خوب جواب می دهد.
  • هایفوتراپی یک روش موقت است که هر شش ماه یکبار باید تمدید کنید و چندین جلسه لازم دارید. اما در اندولیفت، از یک تا حداکثر سه جلسه کفایت می کند. برای بسیاری از افراد همان یک جلسه کافی ست.
  • ماندگاری لیزر اندولیفت چندین سال است اما در هایفوتراپی پس از 6 ماه باید تمدید کنید.
  • اثربخشی اندولیفت بسیار سریع تر از هایفوتراپی ست.
  • قیمت هایفوتراپی بسیار کمتر از اندولیفت است. قیمت اندولیفت ارزان نیست اما از جراحی لیفت خیلی کمتر است! در عین حال، اندولیفت برای طبقه مرفه اصلا هیچ پولی حساب نمی شود! با یک درآمد ثابت ماهیانه متوسط، پرداخت هزینه اندولیفت راحت است.

اندولیفت و سابسیژن برای رفع سلولیت

اندولیفت رفع سلولیت
         درمان سلولیت با اندولیفت نی نی سایت

 

خانمی به مرکز آمده و می گفت که دیروز صبح به طور ناگهانی متوجه سلولیت روی باسن و ران هایش شده. انگار از قبل دقت نکرده بود. پس از بررسی پوست وی با دستگاه آنالیزگر، اندولیفت ترکیبی به وی پیشنهاد شد.

بهترین مراکز جوانسازی پوست تجربه های گرانبهایی دارند که پس از سال ها درمان بیماران به دست آمده. آن ها خوب می دانند که چه روش انفرادی یا ترکیبی ای برای هر یک از ما از همه مناسب تر است. یکی از روش های ترکیبی جالب اندولیفت-سابسیژن سلفینا برای رفع سلولیت است. البته سابسیژن ممکنه برای هر پوستی مناسب نباشد.

تفاوت سابسیژن با اندولیفت

در سابسیژن، با بی حسی موضعی، سوزنی زیر پوست شما فرو می رود تا پزشک نقاط سلولیت پوست را بهتر ببیند. در ترکیب سابسیژن با اندولیفت، ماندگاری عمل خیلی بیشتر می شود. ماندگاری خود سابسیژن حدود دو سال است. البته، برخی پوستهای حساس ممکن است دچار کبوی و تغییر رنگ چندماهه شوند.

روش سابسیژن بسته به نظر پزشک درباره واکنش پوست شما انتخاب می شود. از نظر علمی، هنوز اثرات آن بر همگان بررسی یا ثابت نشده. در اندولیفت، یک فیبر ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرونی به کمک لیزر دایود ۱۴۷۰ نانومتری زیر پوست بین بافت چربی و درم عمقی قرار داده می شود. این فیبر پیوندهای همبند بافت چربی زیرپوستی را در هم شکسته و سلول های چربی را از حالت تجمع و انباشتگی در یک نقطه آزاد می کند.

فیلم لیفت صورت با لیزر اندولیفت

تحریک سلول های بنیادی در بهترین کلینیک لیزر اندولیفت در تهران

در اندولیفت، بافت زیرپوستی از عمق تحریک می شود. به عبارتی، رشد سلول های بنیادین برای تشویق کلاژن سازی تحریک می شود. کلاژن فراوانترین پروتئین در بدن است که وجود آن برای جوان ماندن ما ضروری ست. در اندولیفت، یک فیبر نازک به صورت لیزری، و بدون ایجاد برش یا سوراخ در پوست، به بافت پوستی وارد می شود. این فیبر در فاصله ی بین لایه عمقی زیرپوست و بافت چربی قرار داده می شود.

بهترین کلینیک اندولیفت تهران

هزینه لیزر اندولیفت | تخفیفان لیزر اندولیفت نت برگ

تخفیف هایفوتراپی

عزیزان، تخفیف های تهران اسکین وافعی ست و نه ازپورسانت خبری ست و نه از فریب دادن مردم تحت عنوان تخفیف …. جشنواره های تخفیف ما در روزهای مهم سال (اعیاد ملی-مذهبی) برگزار می شوند. کافیست ایمیل خود را برای تخفیف در سایت ثبت کنید. برای اطلاعات هزینه، شماره تلفن های تماس با مراکز پیشنهادی و آدرس اینستاگرام در سایت درج شده.

بهترین مرکز اندولیفت در تهران کجاست

اگر می خواهید بدانید کدام مراکز معتبرترند، موارد زیر در آن مرکز چک کنید:

1. بررسی دقیق سابقه پزشکی و بیماری ها یا حساسیت های پوستی شما توسط آن مرکز

2. برگزاری جلسه مشاوره رایگان جهت بررسی سابقه مصرف دارو، وضعیت بارداری، اختلالات هورمونی و از این دست

3. تست حساسیت پوستی در برابر نور لیزر

4. منع لیزر اندولیفت در صورت ابتلا به هرگونه عفونت پوستی یا آکنه فعال در محل لیزر

5. منع لیزر اندولیفت در صورت بارداری و شیردهی در نواحی سینه، پستان، شکم، زیر شکم

6. توضیح کامل روند اندولیفت ناحیه مورد نظر شما

7. تعیین تعداد جلسات احتمالی

8. تعیین هزینه و قیمت برای هر جلسه طبق مساحت و عمق نواحی مورد نظر

9. انتخاب بهترین دستگاه لیزر روز دنیا (دایود، 1470 نانومتری…) مطابق استانداردهای بین المللی

10. پیگیری وضعیت سلامت شما و بررسی میزان جوابدهی با آنالیزر پوست شما قبل و بعد از اندولیفت (در صورتی که شما جلسات را تا آخر ادامه دهید).

برای انتخاب بهترین مراکز پوست و مو در سراسر کشور، با ما در تماس باشید.

مریم اکبری زاده


بیشتر بدانید:

سوالات متداول اندولیفت صورت و گردن

 

چرا اندولیفت بهترین روش جوانسازی پوست است؟

این فیبر نوری در فاصله ی بین لایه عمیق درم پوست و لایه ی چربی قرار می گیرد. تفاوت مهم اندولیفت این است که مستفیم عضلات شل و افتاده را جابجا کرده و سر جای اولش در حالت لیفت و بالا قرار می دهد. اما در روش های دیگر، تنها کلاژن سازی پوست به صورت موقت انجام می شود. به عبارتی، روش های دیگر با لیفت عضله کار ندارند.

عضلات شل و افتاده خیلی سریع لیفت می شوند. به همین راحتی! فقط یه جلسه کارو تموم می کنه. ظرف چند روز اثرات آن معلوم می شود.

تفاوت اندولیفت با جراحی لیفت صورت

اندولیفت شبیه جراحی لیفت (جراحی پلاستیک) عمل می کند اما عوارض درد، بیهوشی، بستری و برش با چاقوی جراحی را ندارد. به علاوه، هزینه ی کمتری  دارد.

آیا بعد از اندولیفت جای زخم روی صورتم می ماند؟

خیر. اندولیفت روشی بدون برش و بدون ایجاد زخم است. دوره نقاهت خاصی ندارد.

دقت داشته باشید که اندولیفت یک کار تخصصی ست که باید حتما در بهترین مرکز اندولیفت انجام شود.

اندولیفت لاغری و آب کردن چربی 

در اندولیفت صورت یا بدن، فیبر نوری اندولیفت به فیبر لیزری وصل می شود. پزشک می تواند این فیبر نوری را در زیر پوست شما جابجا کند. به این معنی که، انرژی لیزر دایود به بافت چربی تابانده می شود. پس از ذوب شدن چربی ها، بافت چربی به سرعت منقبض شده و پوست از حالت شل در می آید.

گاهی پوست به علت تجمع بافت چربی حالت افتاده و شل می گیرد. به کمک اندولیفت، ماتریس سلولی بافت چربی حذف شده و عملیات کلاژن سزی و استحکام پوست از نو شروع می شود.

تاثیر اندولیفت بر پوست من چگونه است؟

افرادی که مصرف آب و مایعات کافی دارند و کلا از نظر آبرسان به پوستشون خوب می رسند، نتیجه بهتری از اندولیفت می گیرند.

هر جلسه اندولیفت چقدر طول می کشد؟

جواب: بین 5 دقیقه تا نیم ساعت

(تعداد جلسات اندولیفت سالی یکبار بستگی به جنس پوست شما)

نتایج اندولیفت چه زمانی ظاهر می شوند؟

جواب: نتایج آنی از جلسه اول مشهود است اما نتایج نهایی  بستگی به جنس، ژنتیک و مقاومت پوست، ممکن است تا شش ماه بعد ظاهر شوند.

ماندگاری اندولیفت چگونه است؟

اثرات اندولیفت حداقل به مدت 12 ماه از اولین درمان باقی ست. البته ماندگاری اندولیفت بیشتر بوده و بستگی به جنس پوست دارد.

آیا می توانم اندولیفت را با هایفوتراپی انجام دهم؟

بله. هایفو کاربرد خاص خود رو در جوانسازی پوست دارد. شما می توانید برای نتیجه گیری هر چه بهتر، هر دو را به صورت ترکیبی انجام دهید.

از صفر تا صد هایفوتراپی

منبع

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سمانه
سمانه
3 years ago

خسته نباشید، شما کلینیکی رو معرفی میکنید که کارش برای اندولیفت خوب باشه ؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  سمانه

سلام دوست عزیز
از طریق صفحه تماس با مراکز، با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید.