معرفی پنج دستگاه لاغری، تناسب اندام و رفع سلولیت:کوتیشن،فارادیک،RF،ترمودرمی،جی فایو

معرفی پنج دستگاه لاغری و رفع سلولیت

بهترین روش ها: کوتیشن فارادیک ترمودرمی آر.اف. بای پولار و ماساژور جی فایو (G5) پنج روش لاغری تناسب اندام و درمان سلولیت

کوتیشن، آر.اف.بای پولار، فاراديك، ترمودرمي، ماساژور جی فایو (G5)

سلام دوستان. طرفداران زیبایی و تناسب اندام روز به روز بیشتر می شوند. انباشت توده های چربی در بدن تهدید کننده سلامت جسم و روح است. برای مثال، آرتروز زانو، مشکلات بارداری ناشی از اضافه وزن، مشکلات تنفسی، دیابت، کلسترول بالا، فشارخون، و غیره.
بیماری هایی مانند سلولیت (چاقی مفرط) به سختی با رژیم های لاغری یا ورزش قابل درمانند. ریشه سلولیت به سادگی کنده نمی شود. اما به برکت علم جوانسازی مدرن، چند دستگاه پیشرفته و استاندارد برای لاغری، تناسب اندام و درمان سلولیت به بازار پزشکی وارد و موفق عمل کرده اند. در متن زیر، پنج دستگاه لاغری، تناسب اندام و درمان سوللیت را پیشنهاد و فواید هر یک را توضیح می دهیم.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی…

? ?دستگاه لاغری و تناسب اندام کوتیشن (رفع سلولیت)
دستگاه Cavitation نوعی روش غیرجراحی برای حذف چربی های اضافه نقاط شکم، پهلو، باسن، ران، داخل زانو و بازو و  سینه مردان می باشد. کوتیشن به معنی حباب سازی به کمک امواج مافوق صوت با فرکانس بالا در اطراف سلول های چربی برای شکستن و مایع کردن آنهاست. چربی مایع و حلال در آب به کمک آنزیم هایی تجزیه شده و توسط سیستم لنفاوی و ادراری از بدن دفع می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی: جلسات

بسته به میزان بافت چربی بیمار، بین 6 تا 10 جلسه به فاصله ی یک  یا دو هفته ای طول می کشد. برای کل چربی های بدن حدود 20 جلسه لازم است. هر جلسه حدود نیم ساعت برای هر منطقه چربی زمان می برد. هیچ نیازی به بیهوشی یا بستری شدن نیست. همچنین، در درمان سلولیت (چاقی مفرط) زمانی که رژیم های لاغری و مصرف دارو جواب نمی دهد، از روش کوتیشن کمک گرفته می شود. پس از کوتیشن، برای دفع مواد چربی از بدن، ادرار زیادی دفع می شود. بو ورنگ ادرار نیز ممکن است تغییر کند.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی…

بهترین روش ها: کوتیشن فارادیک ترمودرمی آر.اف. بای پولار و ماساژور جی فایو (G5) پنج روش لاغری تناسب اندام و درمان سلولیت

???نکته: اثر کوتیشن بر چربی ها ماندگار است و سلول چربی دوباره تکثیر نخواهد شد. اما باید توسط کادر درمانی آگاه و پرتجربه انجام شود تا تعادل آب، خون و مایعات بدن بر هم نخورد.
البته باید شرایط بدنی لازم را نیز داشته باشید.
در موارد زیر کوتیشن انجام نمی شود زیرا با اختلالات سیستم گردش خون یا اختلالات لنفاوی سازگاری ندارد:
عفونت، زخم یا بیماری پوستی، اختلالات هورمونی و تیروئید، بیماری های کبدی (به علت درگیری کبد با سوخت و ساز مواد چربی آزاد شده ناشی از کوتیشن)، وریدی، تورم عروق، واریس، آسم، صرع، بارداری و شیردهی، کلسترول بالا، پریودی، زیر بلوغ، آلرژی شدید و انواع سرطان ها یا بیماری های جدی سیسیتم ایمنی.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی…
? ?دستگاه لاغری آر.اف بای پولار (RF Bipolar)

منظور از آر.اف. امواج رادیوفرکانسی و انرژی الکترومغناطیسی می باشد. ابزار RF ممکن است بسته به هدف، تک قطبی (دارای یک الکترود)، دو قطبی (دو الکترودی) و چند قطبی باشند. هر الکترود میدان الکتریکی (نه جریان) و انرژی گرمایی را تولید می کند. انرژی امواج رادیو فرکانسی کنترل شده است و قابلیت نفوظ در لایه های زیرپوستی و تحریک کلاژن سازی را دارد. گرما سبب تغییر شکل فیبروبلاست ها و تولید فیبرهای کلاژنی جدیدی می شود. کلاژن فراوانترین پروتئین بدن هست که وجود آن برای جوانی ما ضرورت دارد.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی…
امواج رادیوفرکانسی بای پولار یا دو قطبی

عمق نفوظ امواج بای پولار یا دو قطبی به پوست بین 2 تا 4 میلی متر است. اما در درمان سلولیت 15 میلی متر در پوست عمق نفوظ دارد. دو الکترود متقارن با تولید گرما، میزان انرژی انتقالی به پوست را کنترل می کنند. این دستگاه علاوه بر رفع چربی های اضافه، برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست نیز کاربرد دارد.  ضمن اینکه لایه اپیدرم یا روپوستی تخریب نمی شود.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی

? ?کاربرد رایدوفرکانسی بای پولار برای درمان سلولیت:
سلولیت به معنی تجمع سلولهای چربی اضافه و بزرگ شدن آنها در مناطق بافت چربی بدن است. کاری که امواج رادیو فرکانسی انجام می دهد اینگونه است: گرمادهی و مایع کردن سلول های بافت چربی؛ یعنی، سلول های چربی شکسته و مایع و تبدیل به اسیدهای چرب آزاد و گلیسرول حلال در آب می شوند. سیستم لنفاوی این سلولها را به کمک کبد ریز تر می کند. سپس، بسته به فایده آنها یا دفع می شوند و یا به جریان خون برای متابولیسم سلولی راه می یابند.
منع استفاده از رایدفرکانسی
تذکر: بیماران قلبی، کبدی، کلیوی، نقص سیستم ایمنی یا لنفاوی، دیابتی و نیز زنان باردار و شیرده نمی توانند از این دستگاه برای لاغری استفاده کنند.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی

??? دستگاههای لاغری فارادیک و ترمودرمی و ماساژور جی.فایو (G5)

هر سه دستگاه لاغری فارادیک، ترمودرمی و جی.فایو استاندارد و تایید شده هستند و هر سه برای تخریب بافتهای چربی بدن کاربرد دارند.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی…

? ? دستگاه فارادیک یا استیمولاتور (Stimulator)

بهترین روش ها: کوتیشن فارادیک ترمودرمی آر.اف. بای پولار و ماساژور جی فایو (G5) پنج روش لاغری تناسب اندام و درمان سلولیت

فارادیک برای افرادی مناسب است که خواستار کاهش وزن در مدت زمان کوتاهی هستند. البته بهتر است رژیم غذایی برای حفظ تعادل آب و مایعات بدن و سلامت کلی رعایت شود. ادامه تمرینات ورزشی متناسب پس زا کاهش وزن با فارادیک به حفظ تناسب اندام بهتر کمک می کند.
فارادیک یک سری پالس های الکتریکی تعریف شده با فرکانس بالا تولید می کند. انرژی گرمایی فارادیک بین بافت های چربی منتقل شده و لایه های چربی به هم چسبیده را از هم جدا می کند. این انرژی سبب افزایش خونرسانی،  سوخت و ساز در بافت چربی، در نتیجه، مایع شدن آن و نیز تقویت ماهیچه ها می شود. از پدهای مخصوصی برای محدودسازی منطقه چربی استفاده می شود.یعنی، بافت سالم و ماهیچه تخریب نمی شود. هر روز به مدت 20 دقیقه حجمی از چربی های بدن در یک منطقه کاهش می یابد. در روزهای بعد کاهش چربی به خوبی حس می شود. برای تعرق بیشتر و خروج چربی مایع از منافذ پوست بهتر است در روز چندین لیوان آب بنوشید.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی…

? ? دستگاه لاغری و تناسب اندام ترمودرمی (thermo derma)
ترمو به معنی دما و درمی به معنای پوست می باشد. انرژی گرمایی ترمودرمی از طریق یک تشک مخصوص به بافت چربی شخص انتقال می یابد. این گرما کنترل شده است و پوست اپیدرم را نمی سوزاند بلکه به آب شدن بافت چربی کمک می کند. چربی مایع شده با تعرق از طریق منافذ پوستی خارج می شود. پس از کاهش وزن با ترمودرمی، رعایت رژیم غذایی و ورزش به حفظ تناسب اندام بهتر کمک می کند.

کوتیشن، فارادیک، ترمودرمی

? ? دستگاه ماساژور جی.فایو (G5)

ماساژور جی.فایو با انرژی ویبره سبب سوخت و ساز در بافت چربی و آب شدن آن می شود. این دستگاه در انواع کیفیت ها به بازار عرضه می شود. طبیعیست برای اثرگذاری بر بافت چربی به نوع مرغوب آن نیاز است. در کل، در کاهش وزن سه مولفه ی تغذیه، ورزش و چربی سوزی با دستگاه به صورت ترکیبی زیباترین اندام را به شما هدیه می دهند.

 

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید