معرفی دستگاه جوانسازی آر اف فرکشنال میکرونیدل FRACTIONAL RF MICRONEEDLE

معرفی دستگاه جوانسازی آر اف فرکشنال میکرونیدل FRACTIONAL RF MICRONEEDLE

دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل

دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل دارای سوزن های بسیار ریز عایق شده ای است که کارشان هدایت پالس های رادیویی پر قدرت به داخل درم و نفوذ در بافت هدف است. این امر سبب می شود خود بدن، الیاف الاستین و کلاژن را تولید کند و در نتیجه منجر به قوی تر و جوان تر شدن پوست می گردد.

در این دستگاه، تکنولوژی آر اف با میکرونیدل همراه شده است. به همین دلیل، دمای آر اف بر روی لایه بیرونی پوست متمرکز نمی شود، بلکه به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و سطح پوست را خنک نگه می دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرونیدل ها به طور مستقیم به داخل پوست در یک عمق خاص هدایت می شوند و سپس انرژی آر اف در داخل پوست آزاد می شود. این موضوع سبب می شود گرما به طور یکنواخت در بافت عمیق پوست منتشر شود که بعد از آن منجر به تحریک کلاژن شده و الیاف کلاژن جدید تولید می شوند. نوک سوزن حاوی 25 سوزن بسیار ریز طلایی است که به صورت یک هادی داخلی عمل می کنند.

40 دقیقه پیش از شروع کار با دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل، صورت بی حس می شود. فرآیند جوانسازی کل صورت با این دستگاه حدود 20 الی 30 دقیقه به طول خواهد انجامید که این زمان به ناحیه هدف و آستانه درد فرد بستگی دارد. بلافاصله پس از پایان فرآیند جوانسازی، صورت گرم، قرمز و متورم می شود. پس از گذشت 4 روز، جای سوزن ناپدید خواهد شد و پوست شروع به سفت شدن و کشیده شدن می کند.

پس از چند درمان پیاپی، شاهد تفاوت های چشمگیری خواهید بود که شامل کاهش میزان چین و چروک، سفت شدن پوست، جوانسازی پوست و کاهش اندازه منافذ است.

ترکیب میکرونیدل و آر اف با یکدیگر منجر می شود بافت پوست به طور قابل توجهی بهبود یابد. این ترکیب امکان درمان مشکلات متعددی از قبیل شلی و افتادگی پوست، تیرگی پوست، بزرگ بودن منافذ پوستی و ترک های پوستی را فراهم کرده است. دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل همچنین در درمان اسکار، از جمله اسکار آکنه (جای جوش)، اسکار آبله، اسکار آتروفیک (زخم های عمیق) اسکار سوختگی و جراحی نیز موثر واقع می شود.

آر اف فرکشنال میکرونیدل

مزایای دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل

  • حداقل تهاجمی بودن
  • کوتاه بودن فرآیند درمان و دوران نقاهت
  • کاهش بروز خطراتی از قبیل التهاب، هیپرپیگمانتاسیون (تیرگی پوست) و ایجاد اسکار

 

عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل

در میکرونیدلینگ، ستون هایی برای درمان پوست و تحریک فاکتور رشد ایجاد می شود تا مکانیسم بهبود طبیعی حاصل شود. اثر بخشی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل مشابه پیلینگ (لایه برداری) است، با این وجود که میزان آسیب به اپیدرم به حداقل می رسد. در نتیجه، یک درمان امن و بی خطر با کمترین میزان درد ارائه می دهد.

انرژی مستقیم آر اف توسط ترمولیز آر اف فرکشنال (تجزیه به واسطه گرما حاصل از انتشار آر اف) بر روی بافت هدف منتشر می شود.

در طول درمان از ماسک حاوی کلاژن، آلوئه ورا جهت تسکین دهندگی پوست، اسید هیالورونیک جهت تغذیه رسانی، مرطوب کننده و SPF جهت حفاظت از پوست استفاده می شود.

اسکار آکنه

مراقبت های پس از درمان با دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل

ممکن است پس از چند الی 24 ساعت از درمان، قرمزی و تورم خفیفی بروز پیدا کند. در این زمان باید از مالش و قرار گیری بیش از حد در مقابل نور خورشید اجتناب کنید. ممکن است تا بازسازی پوست جدید به درمان های تهاجمی بیشتری نیاز باشد. در طول فاز بهبودی، استفاده از کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب طیف گسترده به طور جدی توصیه می شود.

Fractional RF Microneedle

آنچه از دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل انتظار می رود

هنگامی که انرژی آر اف به داخل درم نفوذ می کند، بافت هدف در فرآیند های درم، پوست جدید را بازسازی می کند. جهت حصول بهترین نتیجه در چین و چروک های عمقی و اسکارهای آکنه، درمان ترکیبی میکرونیدلینگ و لیزر فرکشنال توصیه می شود که تمام ناهمواری های پوست را مسطح می سازد.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://cocoonmedicalspa.com/treatments/cosmetic-treatments/fractional-rf-microneedle-frm/” ]لینک مرجع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید