معرفی دستگاه پرتابل جوانسازی RF مدل Rejuve

معرفی دستگاه پرتابل جوانسازی RF مدل Rejuve

داشتن صورتی زیبا در گرو داشتن پوستی جوان و شفاف است. یکی از روش های داشتن پوست جوان و شاداب، استفاده از دستگاه های جوانسازی پوست است. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از دستگاه های موثر در زمینه پوست و زیبایی آشنا کنیم.

دستگاه RF Rejuve  یک روش موثر، بدون درد و بسیار آسان جهت جوانسازی پوست است. دستگاه Rejuve دارای ویژگی های درمانی زیر است:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • درمان های ریلکسی و غیر تهاجمی
  • ایجاد اثرات بالینی قابل توجه از همان جلسه اول
  • نتایج طولانی مدت در زمینه جوانسازی و ضد پیری
دستگاه RF Rejuve

مشخصات دستگاه RF Rejuve  

  • نام مدل: Rejuve
  • ورودی برق: AC100 / 240V، 50 / 60Hz
  • حداکثر مصرف برق: Face-40W، Body-60W
  • ابعاد: 32 سانتی متر (عرض) 25 سانتی متر (طول) 15 سانتی متر (ارتفاع)
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • فرکانس خروجی: 0.5 و 1 مگاهرتز
  • حالت خروجی: 3Polar، 6 Polar
  • مدت زمان درمان: حداکثر 60 دقیقه
  • دستگاه ایمنی: استارت صفر، سوئیچ ایمنی
  • کنترل شدت: PWM و چرخش

 

سفت کردن و جوانسازی پوست صورت (Skin Tightening & Facial Rejuvenation) با Rejuve Face

Rejuve Face

با افزایش سن، پوست صورت نیز پیر و فرسوده شده و به طور مداوم دستخوش اثرات زیست محیطی می گردد. در نتیجه، بافت همبند پوست شروع به شکستن می کند و منجر به تشکیل چین و چروک و سایر علائم پیری می شود.

انرژی مولتی پولار RF به لایه های پوست نفوذ کرده و به صورت انتخابی، بافت پوست و ماتریکس سلولی اضافی را که در الیاف کلاژن جاسازی شده، گرم می کند. گرمای موضعی باعث انقباض فوری کلاژن می شود و به صورت همزمان متابولیسم (سوخت وساز) فیبروبلاست ها را افزایش می دهد و در نتیجه، سرعت تولید الیاف کلاژن و الاستین را تسریع می بخشد.

انقباض الیاف کلاژن و بازسازی رسوبات کلاژن و الاستین، لایه های پوست را سفت کرده و سبب ایجاد پوستی نرم تر، سالم تر و جوان تر خواهد شد.

 

پیکر تراشی یا بادی کانتورینگ و درمان سلولیت (Body Contouring & Cellulite Treatment) با Rejuve Body

Rejuve Body

به تجمع تعداد زیادی از سلول های چربی بزرگ در لایه هیپودرم (عمیق ترین لایه پوست و بافت همبند) پوست، سلولیت گفته می شود. چربی تجمع یافته سبب می شود پوست حالت موج دار و چین خورده پیدا کند.

تکنولوژی مولتی پولار RF به طور انتخابی دمای سلول های چربی را افزایش می دهد و به طور همزمان همین کار را در لایه های عمقی تر و سطحی چربی نیز انجام می دهد. این امر سبب افزایش متابولیسم (سوخت وساز) و آزاد شدن چربی مایع از سلول های چربی می شود.

سلول های عادی می توانند تا 60 درجه سانتی گراد دما را تحمل کنند. اما سایر سلول ها، از جمله سلول های تومور یا سلول های چربی در دمای 55 درجه سانتی گراد می سوزند یا آپوپتوز (خزان یاخته ای یا مرگ برنامه ریزی شده سلول) می شوند.

چربی در دمای 41 درجه سانتی گراد شروع به ذوب شدن می کند و حاوی عروق رگ لنفی متعددی می شود که یک میدان الکترو مغناطیسی قوی را میسر می سازد. علاوه بر این، انعکاس بالا در مرز لایه چربی و لایه عضلانی، دیاترمی در چربی را آسان می کند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.daeyangmed.com/en/common/product/listbody.html?a_gb=product&a_cd=1&a_item=0&sm=2_1&po_l_cate=l_20&page=2&po_no=36″ ]لینک مرجع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید