چگونه با چروک های پوستی مقابله کنیم ؟

مراقبت از پوست2
 چروک های پوستی

با افزایش سن چروک های  پوستی زیادی بروی صورت و بدن بوجود می ایند که اصطلاحا به ان پیری پوست می  گویند .این حالت برای خانمها ناراحت کننده است و معمولا انها روش های متفاوتی را برای مقابله با پیری پوست امتحان میکنند .

در این پست روش هایی را معرفی میکنیم که به کمک انها میتوانید پوستی جوان و زیبا داشته باشید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1.مراقبت از پوستتان را از سنین جوانی اغاز کنید 

هیچ وقت برای مراقبت و نگهداری از پوستتان دیر نیست ولی بهتر است بدانید که  چروک های پوستی   از  اواسط دهه دوم زندگی تان  ظاهر میشوند .محصولات زیبایی مورد علاقه تان هم تاثیر چندانی در زیبایی پوستتان نخواهد داشت .

در واقع  قرار گیری در معرض نور خورشید ،سبک زندگی و ژن هایتان مسئول این تغییرات هستند .بنابراین بهتر است خیلی وقت را تلف نکنید و هر چه زود تر به یک متخصص پوست مراجعه کرده و با کمک وی از پیری پوست جلوگیری کنید .

2.از پاک کننده های ملایم استفاده کنید 

میتوانید برای پوست های خشک یک پاک کننده ی بدون روغن  یا کرم مانند را انتخاب کنید و اگر پوست چربی دارید ،انواع فومی ان برای شما مناسب هستند . در صورتی که پوست حساسی دارید ،حتما با یک متخصص پوست در خصوص روش های پیشگیری از ناراحتی های پوستی مشورت کنید .سپس صورتتان را با اب گرم یا سرد بشویید و به یاد داشته باشید که اب داغ باعث میشود تا پوستتان رطوبت طبیعی خود را از دست دهد.در نهایت صورتتان را با ضربات ملایم حوله خشک کنید و حوله را محکم بروی صورتتان نکشید

3.صورتتان را مرطوب کنید 

مرطوب کننده ها  از پوست شما حفاظت کرده و از بروز چروک های پوستی پیشگیری میکنند  . در صورتی که شما پوستی چرب دارید و یا به اکنه های پوستی دچار هستید ،میتوانید نوع بدون چربی و سبک ان را انتخاب کنید .اگر پوست خسکی دارید ،بهتر است روزانه چندین بار از مرطوب کننده ها استفاده نمایید .در حالی که پوستتان مرطوب است ،ان را بروی صورتتان بزنید تا میزان جذب مرطوب کننده توسط پوستتان افزایش ایابد .

4.هر روز از کرم ضد افتاب استفاده کنید 

اگر شما در خانه باشید و یا در محیط بیرون باشید ،در معرض پرتوهای خورشید قرار دارید و بهتر است که از خود در برابر این پرتوها حفاظت کنید .تعداد زیادی از مرطوب کننده ها حاوی ضد افتاب میباشند ،در غیر این صورت میتوانید  از یک کرم ضد افتاب با حداقل اس پی اف 30 استفاده کنید .پس از تعریق و یا مدتی طولانی باید دوباره از کرم ضد افتاب استفاده کنید .

5.از روش های لایه برداری استفاده کنید 

تعدادی از کرمهای موجود در بازار حاوی موادی هستند که میتوانند سلولهای مرده ی پوست را رفع کنند و پوستی شفاف و زیبا به شما ببخشند .دارو های درمانی اکنه و محصولات ضد پیری حاوی سالیسیلیک اسید یا رتینوئید ها هستند .میکرودرم ابریژن  و یا لایه بردار های شیمیایی هم سلولهای مرده را نابود میکنند

6.تغذیه مناسبی داشته باشید 

پوست شما هم همانند سایر اعضای بدنتان به تغذیه مطلوب نیاز دارد .کرم ها و سرم هایی که حاوی ویتامین سی یا ای هستند ،میتوانند از پوست شما در برابر اسیب دیگی حفاظت کنند .

ویتامین آ و ب 3 هم میتوانند اسیب های بوجود امده را رفع کنند .میتوانید این ویتامین ها را از مواد غذایی هم دریافت کنید

7.سبک زندگی تان را تغییر دهید

  • سیگار نکشید  زیرا باعث بروز چروک های پوستی میشود
  • از میوه و سبزیجات  و غلات کامل مصرف کنید
  • روزانه ورزش کنید تا با افزایش جریان خون بدنی سالم تر داشته باشید .نعریق باعث خروج الودگی ها از پوست میشود
  • استرس تان را کاهش دهید زیرا استرس حساسیت پوست شما را افزایش داده و اکنه های پوستی را هم بیشتر میکند
  • در صورتی که میخواهید برنزه شوید از روش های مصنوعی استفاده کنید

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments