انتخاب بهترین مرکز تخصصی درمان قطعی سلولیت با هومارا

برای اولین بار در ایران: کلینیک تخصصی و انحصاری رفع سلولیت با نتایج عالی

 

درمان قطعی سلولیت در کلینیک انحصاری و تخصصی رفع سلولیت با نتایج عالی

ساختار بافت سلولیت
تشکیل سلولیت

سلام دوستای خوب تهران اسکین. بعضی مرکزای تخصصی کارای جالب و علمی تازه ای انجام می دن. موضوع فرار مغزها از ایران به اروپا و آمریکا همیشه به گوشمون خورده. اما اکنون خیلی نخبه ها داخل خود ایران مشغول فعالیت هستن. یکی از مراکز تخصصی درمان سلولیت در تهران از روش های درمانی و ترکیبی جالبی استفاده می کنه که شاید تا حالا نشنیده بودیم.

بدون حضور در مراکز تخصصی، برخی اطلاعات خاص ممکنه به شما داده نشود. اما من با یکی از پزشکان در یه مرکز حرفه ای صحبت کردم که به نظر کارشناسان تهران اسکین با مرکزهای دیگه تفاوت های ویژه ای داره. یکی از پزشکان این مرکز یه سری اطلاعات جدید دادن که بینابین متن اشاره می کنم.
این مقاله جامع هست و تمام جزییات و روش های درمانی سلولیت+ بهترین روش های ترکیبی رو پوشش میدهد. شما عنوان دلخواهتون رو، از فهرست کلیک کنین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سلولیت چیست؟

سلولیت به سراغ خیلی از ماها، بیشتر خانوما، میاد. سلولیت یعنی بزرگ شدن یا تجمع یا انباشت سلول های چربی در یه مناطقی از بدن.

چربی اضافه سلولیت بیشتر از باسن، ران ها و زیر بازو و شکم بیرون می زنه. خیلی ها در سراسر جهان به سلولیت دچار میشن. هر چند سلولیت ریشه در ژنتیک و تداخل هورمونی داره، با ادامه ی مصرف روغن صنعتی و فست فوود و مواد نگهدارنده، بدتر شدن سلولیت چیز عجیبی نیست.

تعریف علمی و تخصصی سلولیت

بهترین مرکز تخصصی جوانسازی پوست را با ما بشناسید

برای توضیح سلولیت، سه تا پروتئین اصلی در پوست رو باید بشناسیم: شکل و وظیفه هر کدوم از این سه تا یار قدیمی فرق داره. منتها با هم به زیبایی و جوونی پوست کمک می کنن. این سه تا کلاژن، الاستین و گلیکوسامینوگلیکان. کاری به اسماشون نداریم. فقط به ترتیب، هر کدوم مسئول سفتی، حالت کشسانی و آبرسانی به پوست هستن. فقط یه سلول مادر هر سه تا بچه پروتئین ها رو تولید می کنه. اسم این سلول فیبروبلاست می باشد.

هر زمان که سلول فیبروبلاست با مشکل مواجه شه، این پروتئین ها به اندازه کافی تولید و فعال نمیشن و همکاری لازم رو نخواهند داشت. در نتیجه، چربی زیرپوستی تجمع پیدا می کنه و مثل فتق بیرون میزنه که به این حالت سلولیت میگن. فتق سبب پیدایش گودی و چاله یا موج هایی در پوست میشه.

دلایل ابتلا به سلولیت

ژنتیک نقش اصلی رو در پیدایش سلولیت ایفا می کند. در کل، برهم ریختن نظم هورمون های تیروئید، انسولین، استروژن، نورآدرنالین، و پرولاکتین در بروز سلولیت نقش داره.  البته هنوز علت اصلیش مشخص نشده. طبق یک نظریه، کاهش استروژن موقع قاعدگی خانم ها به کاهش جریان خون به بافت همبند پوست منجر میشه. بنابراین، وقتی خون کمتری به پوست ران، باسن و شکم اینا برسه، سلولیت به مرور زمان ایجاد خواهد شد.

خون کمتر یعنی اکسیژن کمتر و اکسیژن رسانی کمتر یعنی تولید پروتئین کلاژن کمتر. در نتیجه، روند جوانسازی معکوس خواهد شد.

البته کشیدن سیگار، مصرف الکل، مواد مخدر، مصرف روغن های صنعتی (نسبت به روغن های طبیعی در خون رسوب بیشتری دارند) و سبک غلط تغذیه ای سلولیت رو بدتر می کنن.

رابطه ی سلول های بنیادین و سلولیت؟

سلول بنیادین و رفع سلولیت

تنها سلول بنیادینی که فیبروبلاست رو تولید می کنه سلول مزانشیمی هست. اگه این سلول خوب عمل نکنه، فیبروبلاست کافی تولید نمیشه. یه جورایی جمعیت خانواده سه پروتئین جوونی کم میشه و سلولیت بوجود میاد. یکی از کارهای مهم بهترین مرکز رفع سلولیت، تحریک سلول های بنیادی به روشی منحصر به فرد برای رشد این سه تا پروتئین جوانسازی پوست هست.

آیا سلولیت یبشتر جنبه وراثتی دارد؟

ژنتیک و وراثت یا همون سابقه خانوادگی نقش مهمی در بروز سلولیت دارد. حتی زن های ورزشکار لاغر ممکنه به سلولیت مبتلا بشن.

 چرا انتخاب بهترین کلینیک رفع سلولیت مهمه؟

ساختار پوست و رفع سلولیت

ساختار پوست پیچیده هست: شبکه ای از انواع غدد عرقی، رگ های خونی، دریافت کننده ها یا رسپتورهای عصب، و بافت همبند در خودش داره. حالا تصور کنین یه مرکز نامعتبر پرمدعا انتخاب کنین. ممکنه بلا به دور فرد مدعی اصلا پزشک نباشه و به ساختار پوست هیچ آشنایی کافی نداشته و فقط کار با دستگاه رو بلد باشه. باور کنین این اتفاقا می افته. برای همین دایم تاکید می کنیم مراکزی رو انتخاب کنین که اطلاعات خوبی از پوست بهتون می دن و شرایط شما رو کامل در نظر می گیرن.

سلولیتیس رو با سلولیت اشتباه نگیرید!

سلولیت خیلی با بیماری سلولیتیس فرق  داره. سلولیتیس یه عفونت باکتریایی زیر پوست هست که گاهی بچه و بزرگسال بهش مبتلا میشن. تصویر زیر رو ببینین:

عکس سلولیتیس که با سلولیت فرق دارد.

سلولیتیس با سلولیت متفاوت است: عفونت نه چاقی

عکس هایی از سلولیت

بهترین درمان های سلولیت در مرکز هومارا

درمان قطعی سلولیت ران
سلولیت ران ها

بهترین مرکز تخصصی ترکیبی درمان سلولیت در تهران را با ما بشناسید

درمان سلولیت از قول یکی از پزشکان در بهترین مراکز تخصصی تهران

چند روز پیش حضوری به یه مرکز بسیار تخصصی، که بالا اشاره شد، مراجعه کردم. مرکزایی که معتبر باشن از روی تعداد مراجعین، رضایت اونها، برند دستگاه ها و …مشخص میشن. می تونین حضوری از مراجعه کننده هایی که جلسه ها درمانی رو ادامه دادن سوال کنید.

با سلام و احوال پرسی، وارد اتاق خیلی تمیز پزشک میشم، مینشینم و چند تا سوال کوچیک ازشون می پرسم. خیلی وقت ندارن اما لطف کردن سوالای منو جواب دادن.

  1. 1. دکتر شما از کدوم روش های درمان سلولیت استفاده می کنین؟

” بازم خوش اومدین؛ روش های درمانی ما ترکیبی-تخصصی هستن. *در مورد سلولیت موارد زیر مهم هستند:

*سن، یعنی از کی ایجاد شده

*نوع سلولیت مربوط به بارداری، تغییر وزن …

*سابقه خانوادگی و تاثیر وراثت

*محل ایجاد سلولیت

*وسعت سلولیت

که بنا به تشخیص، همه موارد درمان اختصاصی انتخاب میشه.”

آیا کاندید مناسبی برای درمان سلولیت هستم؟

  1. یعنی این موارد جلسه مشاوره بررسی میشه؟

“بله. جلسه مشاوره با پزشک اهمیت زیادی داره. باید ببینیم آیا فرد کاندید مناسبی برای درمان سلولیت هست؟ برای مثال، به تازگی عمل جراحی قلب نداشته؟ افرادی با چاقی و اضافه وزن مفرط و افراد دارای بیماری های خاص (اختلالات قلب و عروق، خونی، مبتلا به عفونت پوستی…) کاندید مناسبی برای درمان قطعی سلولیت نیستن.”

  1. دکتر مزیت مرکز شما چیه؟

“مهمترین مزیت کار ما اینه که ما فقط یک روش یا یه دستگاه برای درمان سلولیت نداریم. تک تک مراجعین رو از نظر شرایط پزشکی و روحی-روانی جداگانه در نظر می گیریم. چندین دستگاه لیزر و غیر لیزر+ انواعی از معتبرترین مواد درمانی رو داریم. بررسی می کنیم و بعد از شناخت دقیق شرایط بیمار، ترکیبی از بهترین روش ها رو انتخاب می کنیم.”

 چند روش ترکیبی درمان سلولیت کدامند؟

در مرکز پیشنهادی، “چندین روش متفاوت و بعضا ترکیبی برای درمان قطعی سلولیت وجود داره. از جمله،

  1. سلول های بنیادین
  2. تزریق پلاسما
  3. پلاسما پلکسر
  4. لیزر اربیوم یاگ
  5. تزریق لیپوتریم
  6. تزریق فیلر
  7. لیزر ان دی یاگ
  8. تزریق مزو و …
  1. دکتر، اینترنت روش های متعددی برا درمان سلولیت خوندم. اینا که گفتین باید از همه معتبرتر باشن.
  • بله. سعی ما همیشه بر انتخاب برترین و استانداردترین روش های درمانی بوده و هست. بهترین دستگاه ها رو در اختیار داریم.

انتخاب کدام روش درمان سلولیت؟

دوستان خوب. قبل از معاینه دقیق توسط پزشک، اصلا نمیشه گفت که کدوم روش درمان سلولیت برای شما بهتره. سلولیت با چربی، اضافه وزن و چاقی مفرط فرق داره. هر کدوم با دستگاه ها و روش های جداگانه ای درمان میشن. دکتر مرکز پیشنهادی ما اشاره کردن که سن، دلیل پیدایش سلولیت (بارداری، …)، وراثت اینا در تصمیم گیری پزشک برای انتخاب روش درمانی اهمیت زیادی دارن. تک تک روش ها رو براتون باز می کنم و توضیح می دم.

ویژگی های بهترین مرکز درمان سلولیت

دوستان. داشتن اطلاعات درباره دستگاهی، که قراره با پوست شما سروکار داشته باشه، خیلی مهمه. متن های خوبی درباره انواع دستگاه های سلولیت در سایتمون نوشته شده. می تونین با تماس با همکاران در تهران اسکین، اطلاعات دریافت کنین.  مدیران سایت تفاوت دستگاه های مرغوب و نامرغوب رو می شناسن و مرتب با شرکت های تجهیزات پزشکی در تماسن.

در بهترین مرکز درمان سلولیت، به خوبی توضیح میدن که چه طوری درمان میشین، مراحل درمان چیه، چه مواد بی حسی بهتون تزریق میشه، چه داروهایی باید مصرف کنین یا نکنین، تداخلات دارویی رو بهتون گوشزد می کنن، اینکه مراقبت ها چه طوریه، شرایط بدنی شما به کدوم روش نزدیکتره و می تونین جواب بگیرین، و الی آخر.

تزریق مزو در سلولیت چگونه است؟

مزوتراپی به لایه مزودرم یا همون لایه وسطی پوست مربوطه. تزریق مزو مثل گلوله ای هست که مستقیم سلول های چربی رو هدف گیری و ذوب می کنه. دوز ماده مزو خیلی کمه و برا همین عوارض نداره. مزو بدنو تحریک می کنه که در نقاط سلولیت گرما ایجاد کنه تا سلول های بزرگ چربی آب شن.

س. مواد مزوتراپی در تزریق مزو چیستند؟

ج. ترکیبی از ویتامین، آنزیم، هورمون، و عصاره های گیاهی برای رفع چربی سلولیت، و سفت سازی و جوان سازی پوست.

درمان قطعی سلولیت با پلاسما پلکسر

ذرمان قطعی سلولیت با پلاسما جت پلکسر

یکی از بهترین روش های درمان سلولیت استفاده از نیروی پلاسما در دستگاه پلاسما جت یا همون پلکسر هست. تا حالا درباره انرژی عجیب پلاسما در طبیعت شنیدین؟ پلاسما مثل نورخورشید و آب مایه حیات تمامی موجودات زنده، از جمله انسان، هست.

ما سه حالت ماده رو بیشتر می شناسیم: گاز، مایع، جامد. ولی حالت چهارمش میشه گاز یونیزه شده، شبیه اشعه ماوراء بنفش UV. دوستان اشعه ماورابنفش در حدی برای سلامت انسان لازمه؛ اونچه که درباره مضرات این اشعه می خونین همون دوز بیش از اندازه ش هست که با سوراخ شدن لایه اوزون به پوست صدمه می زنه. پلاسمای شبه-UV قدرت عجیبی در شفای بیماران داره و مثل چشمه جوانی به پوست زندگی دوباره هدیه می کنه.

علت محبوبیت پلاسماجت پلکسر

پزشکان برتر با مهنسان پزشکی مرتب همکاری می کنن تا دستگاه های بهتر و بدون عوارضی برای جوانسازی ما ابداع کنن. یکی از همکاری هاشون گزارش درباره اثرات انواع دستگاه های زیبایی از لیزر گرفته تا هایفو، پلاسما اینا بر پوست هست. من یادمه چندین سال قبل برا لیفتینگ صورت پوست رو از کنار گوش ها برش میدادن و بالا می کشیدن. این جراحی خالی از عوارض ناخوشایند نبود. اما الان روش های غیرجراحی، بهینه و بدون عوارضی مثل پلکسر یا همون پلاسما جت  خیلی محبوب شدن.

چرا پلاسما پلکسر به جراحی نرم شهرت دارد؟

پلکسر یه ژنراتور میکروپلاسما هست. یعنی از منبع ماده پلاسما (گاز یونیزه شده مخصوص) برا لیفت، سفت کردن و جوانسازی پوست بهره می بره. پلکسر مثل انقلابی در دنیای زیبایی می مونه. از نظر محبوبیت، دست کمی از هایفوتراپی نداره. در کل هر چیزی که تقلیدی از انرژی های طبیعت پرودگار باشه، با وجود انسان نیز سازگارتره.

*جراحی نرم پلکسر یعنی،

*هیچ خونریزی در کار نیست.

*هیچ برش پوستی در کار نیست.

*هیچ بیهوشی در کار نیست.

*هیچ اسکار و زخمی در کار نیست.

*هیچ خطر و عوارضی در کار نیست.

چرا درمان لیفتینگ صورت و سلولیت با مواد پلاسما؟

خب، تصور کنین  در مرکز پیشنهادی تهران اسکین هسین. می خواین بدونین چی در پلاسما هست که شما رو جوونتر می کنه. یه کمی باید تو دبیرستان شیمی رو یادتون مونده باشه: یون، رادیکال آزاد مفید، ذره های باردار (الکترون…) و … اینا همه پوست رو از حالت شل و افتاده نجات می دن.

مزایا و ویژگی های مثبت پلاسما جت (پلکسر)

  • پلکسر، یک درمان فوری و ماندگار است که حدود 30 دقیقه طول می کشد و نتایج قابل پیش بینی و چشمگیری را بدون کاتر و نیدل و همچنین بدون عارضه، خونریزی و بیهوشی  می دهد.
  • پلکسر در ارزیابی های بالینی نشان داده است بدلیل کنترل و دقت در تولید پلاسما فقط لایه اپیدرمی پوست را تصعید و لیفتینگ می کند (بدون آسیب به لایه بازال).

درجه بندی یا گرید سلولیت

علایم خودشونو نشون نمیدن. فقط آسیب شناسی بافتی باید بررسی شه.سلولیت درجه 1
رنگ پریدگی پوست، کاهش خاصیت کشسانی بعد از فشردگی پوست یا انقباض عضلانیسلولیت درجه 2
پوست در حالت استراحت حالت پوست پرتغال داره؛ خاصیت کشسانی ش کمتر میشهسلولیت درجه 3
سلولیت بیشتر معلوم میشه. گره های دردناک ظاهر میشن. فرورفتگی و حالت مواج در سطح پوست ایجاد میشه.سلولیت درجه 4

ماده بی حسی(کلیک) و بیهوشی در رفع سلولیت

یکی از پرسش های ما از مرکز پیشنهادی تهران اسکین درباره ماده بی حسی بود. اینکه آیا تزریق میشه یا موضعی هست. دکتر گفتن که تزریق میشه و هیچ بیهوشی هم در کار نیست. فقط محل سلولیت بی حس میشه. نکته زیر رو دقیقا از زبان دکتر نقل می کنم:

*بی حسی ها تزریقی هست. اول با بیحسی کارپول مربوط به دندانپزشکی محل ورود ماده تزریقی بی حسی با سوزن انسولین بی حس میشه و کل پروسه با بیداری کامل انجام می شه.”

درد پس از عمل سلولیت چگونه هست؟

* اکثر پروسه های سلولیت و استریا بعد از انجام درد شدیدی ندارند ولی ممکنه برای دو تا سه روز مقداری کبودی و ورم داشته باشند. اگه همون اول کمپرس یخ بذارن، هیچ مشکلی پیش نمیاد.”

درمان قطعی سلولیت با لیزرهای اربیوم یاگ و ان.دی.یاگ؟

در مرکز پیشنهادی تهران اسکین، از لیزرهای پیشرفته ی یاگ برای درمان سلولیت استفاده میشه. طول موج ان.دی.یاگ. 1064 نانومتره و برای تیپ های پوستی تیره تر مناسب تره. اینجا کلیک کنین تا درباره رفتار این لیزرها با پوست خودتون بدونین.

درمان قطعی سلولیت با تزریق پلاسما؟

دوستای خوبم. منظور از تزریق ماده پلاسما ماده پی.آر.پی. هست نه دستگاه پلاسماجت.

هر چی درباره پی.آر.پی. می خواین بدونین، اینجا رو کلیک کنین.

پی.آر.پی. PRP همون پلاسمای غنی در خون خود شماست که یه جورایی عوامل رشد و جوانی رو در پوست شما تحریک می کنه. یکیشون کلاژن سازی هست. کلاژن برای سفت سازی پوست نقش خیلی مهمی داره. تزریق پلاسما یه درمان مقطعی و مکمل هست نه قطعی. هرازگاهی باید تکرار شه. پوست سلولیت شل و افتاده میشه و تزریق پلاسما اونو بالا میکشه.

درمان سلولیت با هایفوتراپی

اگر چربی شما در حد نرمال است، هایفوتراپی گزینه بسیار مناسبی ست. برای اطلاعات کامل، اینجا کلیک کنید.

چند روش فرعی و غیرقطعی اما مکمل در درمان سلولیت

برای درمان سلولیت، دهها روش وجود داره. یکی از دلایل تعدد روش ها همون درجه بندی سلولیت از 1 تا 4 هست (جدول بالا). چند تا روش غیرقطعی داریم که اثرگذاریشون هنوز از نظر علمی کامل ثابت نشده اما بی فایده هم نبودن. در واقع، تجربه پزشکان نشون داده که مفید واقع شدن. با هم بخونیم:

درمان سلولیت با سابسیژن (سِلفینا)

سابسیژن چیست؟

در سابسیژن، پزشک برای دید بهتر سلولیت، یه سوزن زیر پوست شما فرو می کنه. این روش از دو سال به بالاتر موندگاری داره. خیلی خوبه نه؟ اما کبودیش از 3 تا 6 ماه می مونه. حتی ممکنه رنگ پوست شما تغییر کنه. اینم بگیم که هنوز داده های علمی از این فن آوری حمایت نکردن فقط تجربی داره انجام میشه و ظاهرا نتیجه داده.

درمانِ سلولیت با تخلیه و مکش چربی

یه ابزاری با تیغه های کوچیک برای برش باندهای ضخیم زیر پوست استفاده می شه. این طوری بافت سلولیت میاد بالا و میشه درش آورد.

موندگاری این روش تا سه ساله. حتی ممکنه بیشتر نیز باشد.

 درمان سلولیت با کاهش وزن

اضافه وزن خودش به سلولیت دامن می زنه. البته کاهش وزن هم خودش می تونه به شل شدن پوست سلولیت زده منجر شه که این طوری به چشم صحنه جالبی نیست.

رفع سلولیت ران و باسن با ورزش

با ورزش پوست شما سفت تر و یکنواخت تر میشه. به جای چربی، عضله جایگزین شده  و سلولیت کمتر معلومه.

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی(کلیک کنید)

در کربوکسی تراپی، گاز دی اکسید کربن (CO2) زیر پوست تزریق میشه. هر چی می خواین در مورد بهترین مرکز کربوکسی تراپی و عوارضش بدونین، اینجا رو کلیک کنین.

درمان غیرقطعی سلولیت با انواع کرم ها و محلول ها

بعضی کرم ها و محلول ها شاید به رفع سلولیت شما کمک کنن. البته قبلش باید مطمئن شین که به ترکیبات اونها حساسیت نداشته باشین.

اونها شامل موادی مانند کافئین هستن که آب سلول های چربی در سلولیت رو خشک می کنن. کرم رو هر روز باید موضعی استفاده کنین تا کم کم تا حدی نتیجه بدن. بدک نیستن ولی قطعی هم ینستن.

بعضی کرم ها و محلول ها هم ماده رتینول 0/3 درصد دارن. رتینول به ضخامت پوست کمک می کنه. هر چی پوست سفت تر و ضخیم تر شه، سلولیت کمتر تو چشم میزنه.

اگر حوصله و صبر لازم رو دارید، می تونید شش ماه تمام هر روز کرم رتینول یا کافئینی رو پوست سلولیت بزنید.  اگر آلرژی دارید، اولش یه کم از اون کرم یا محلول رو زیر بازو یا یه قسمت کوچیک پوست بزنین؛ ببینین حساسیت، خارش یا سوزش میاره یا نه. اگه تا 48 ساعت حساسیتی نشون ندادین، مصرف اون کرم اوکی هست.

هشدار: تست کرم سلولیت قبل از مصرف خیلی خیلی مهمه. پیش اومده بعضی ها بعد از مصرف کرم حاوی آمینوفیلین تپش قلب شدید یا استرس و دلهره شدید گرفتن.  ماده آمینوفیلین برا افراد مبتلا به آسم ضرر داره. ممکنه مشکلات تنفسی شون با مصرف این جور کرم ها زیادتر شه.

بدترین روش های درمان سلولیت

بعضی روش های درمان سلولیت وضع پوست تون رو بدتر می کنن نه بهتر. به یکی دو تا اشاره می کنیم:

  1. ترموتراپی یا گرمادرمانی: گرما به افزایش جریان خون و گشادسازی عروق خونی کمک می کنه. تحقیقات نشون دادن که این روش سلولیت رو بدتر می کنه.
  2. ماساژدرمانی: هنوز مطالعات علمی نتونستن فایده ماساژ برای درمان سلولیت رو کامل بررسی یا ثابت کنن.
  3. لیپوساکشن: خیلی روش بدی هست چون لیپوساکشن برای حذف چربی اضافه هست نه درمان سلولیت. سلولیت با چربی خیلی فرق داره. سلولیت مثل فتق می مونه. اگه جایی دستگاه لیپوساکشن رو برای درمان سلولیت پیشنهاد کردن، فریب نخورین.

1. پمادهای موضعی برای درمان سلولیت

بعضی درمان های سلولیت در حد متوسط یا نسبتا خوب عمل می کنن. شاید چندین ماه باید با تکرار منتظر نتیجه باشین. برای مثال،1

برای نتیجه گیری، باید حدود شش ماهی مداوم و طبق برنامه مصرف شن.

2. داروهای گیاهی برای درمان سلولیت

مصرف داروهای گیاهی تا شش ماه اثربخشه. بعدش باید از اول مصرف رو ادامه بدین وگرنه سلولیت ممکنه تا حدی برگرده. اثرشون متوسطه.

3. تزریق ژل یا فیلر به باسن، ران ها و شکم برای آب کردن چربی

فیلرها یا ژل های تزریقی اثر متوسط و موقتی ای در درمان سلولیت دارن. بعد زا مدتی باید تکرار شن. البته حساسیت پوست شما به این مواد باید از قبل زیر نظر پزشک بررسی شه. کلینیک پیشنهادی ما خیلی دقیق هست و همین طوری نسخه تزریق  نمیپیچن. تزریق ژل یا فیلر برای کاهش سلولیت یک روش مکمل هست نه قطعی.

خلاصه مطلب درمان قطعی سلولیت

برای درمان سلولیت خود، اول از همه یه مرکز عالی و تخصصی انتخاب کنین. مرکزی که چندین سال هست با انواع درجه های سلولیت کار کرده و به همه روش های درمانی آشناست. سلولیت رو با چاقی مغرط اشتباه نگیرین. حتی یه خانم لاغر ورزشکار می تونه سلولیت بگیره. برای درمان، حتما باید در جلسه مشاوره شرایط سن، بارداری، مصرف دارو، سابقه بیماری قلبی-عروقی، سابقه خانوادگی و اینکه از کی سلولیت گرفتین معلوم شن. چیزای دیگه ای هم دخیلن که در بالا اشاره شد.

خود مرکز بهترین روش های ترکیبی و مکمل رو برای شما انتخاب خواهند کرد. به مراکز پیشنهادی تهران اسکین اعتماد کنید. همکاران از نزدیک این مرکزها رو دیدن و نوع دستگاه ها و روش ها رو ارزیابی کردن. برای هرگونه سوال، اینجا کلیک کنین.

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

لینک منبع 4

لینک منبع 5

پژوهشگر و گزارشگر: مریم اکبری زاده

خواننده عزیز. از اینکه با حوصله متن ما رو خوندید، خوشحالیم. برای پاسخ سوال های خود، با ما در تماس باشید.

به امید دیدار.

 

 

 

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments