آشنایی با لیزر موهای زائد

آشنایی با لیزر موهای زائد و مزیت های شگفت انگیز آن در مقایسه با دیگر روش های رفع موی زائد

آشنایی با لیزر موهای زائد

این روزها لیزر به عنوان بهترین و اثرگذارترین روش برای از بین بردن موهای زائد به شمار می رود. جدای از اینکه قصد لیزر کردن موهای بدنتان را دارید یا خیر، آشنایی با لیزر موهای زائد چندان برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

چراکه اگر با لیزر آشنایی اولیه داشته باشید بعد از مطالعه ی این مقاله اطلاعات جامع تری از آن به دست خواهید آورد، و اگر با لیزر آشنایی نداشته باشید، ممکن است بعد از آگاهی از مزایا و ویژگی های آن ، بعد از خواندن این مقاله نظرتان کمی بیشتر به لیزر جلب شود. در هر دو صورت از شما دعوت می کنیم که در ادامه ی مقاله همراه ما باشید. آشنایی با لیزر موهای زائد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آشنایی با لیزر موهای زائد
آشنایی با لیزر موهای زائد

گفتیم که لیزر امروزه بهترین روش برای حذف موهای زائد به حساب می آید. اما چرا؟

مهمترین دلیل اهمییت لیزر بیشتر از هرچیز دوام اثر آن است. بهتر است بدانید که لیزر کردن موهای زائد تاثیر دائمی و همیشگی دارد. به صورتی که تا آخر عمر دیگر شاهد رشد دوباره ی موهای زائد روی بدن نخواهید بود. شاید بپرسید که آیا لیزر تنها درمانی است که چنین خاصیتی دارد؟

البته که نه. سه روش درمانی رایج برای حذف دائمی موهای زائد وجود دارند: الکترولیز، آی پی ال و لیزر.

هر سه این روش ها تقریبا همزمان با هم شروع به کار کردند و در بازار های جهانی معرفی شدند. نحوه ی عملکرد هر سه هم بر اساس استفاده از حرارت برای از بین بردن ریشه های مو است. اما تفاوت ساده و مهمی بین لیزر و دو روش دیگر وجود دارد. امنیت و تضمین اثر گذاری.

امروزه الکترولیز و آی پی ال عملا منسوخ شده اند. چراکه تاثیر نه چندانی داشتند و مهم تر اینکه در عین حال عوارض جانبی سنگینی هم همراهشان بود. به همین خاطر این دو روش امروزه دیگر اعتبار ندارند و بهتر است از آنها استفاده نشود. چراکه جایگزین بسیار بهتری به نام لیزر در دسترس هست.آشنایی با لیزر موهای زائد

هرچند دستگاه های قدیمی و اولیه ی لیزر هم شرایط مشابهی با الکترولیز و آی پی ال در زمینه ی دوام تاثیر و عوارض درمان داشتند، اما بر خلاف آندو،  لیزر روز به روز تکنولوژی خود را پیشرفت داد و مشکلاتش را رفع نمود. تا جاییکه امروزه خود را به عنوان بهترین و عملا تنها راهکار مناسب و ایمن برای رفع دائمی موهای زائد معرفی کرده است.آشنایی با لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد درمانی کم خطر و کم عوارض است که می تواند بدون دردسر شما را از شر موهای زائد هر ناحیه از بدنتان خلاص کند. آن هم برای همیشه .

آشنایی با لیزر موهای زائد
آشنایی با لیزر موهای زائد

جلسه ی اول لیزر موهای زائد

حال که آشنایی کلی با درمان لیزر موهای زائد پیدا کرده اید، بهتر است توضیح مختصری هم در مورد اتفاقاتی که در جلسه ی اول لیزر می افتد به شما بدهیم.آشنایی با لیزر موهای زائد

لیزر تا وقتی در مرکزی معتبر و با کیفیت انجام شود، درمانی ایمن و بی خطر است. چراکه در یک مرکز مناسب، در جلسه ی اول لیزر، پیش از شروع درمان پزشک حاضر در مجموعه یا تکنسین متخصص در امور پزشکی ابتدا به شکلی ساده شرایط فیزیکی شما را برسی می کند.

او ممکن است از وضعیت سلامتی شما، بیماری هایی که دارید یا داشته اید، آلرژی هایی که دارید، و حتی داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید سوال بپرسد. همه ی این بررسی ها برای آن است که متخصص بفهمد آیا شما اصولا فرد مناسبی برای انجام لیزر هستید یا خیر؟

پس از آن بر اساس شرایط سلامت شما و وضعیت پوست و مویتان درجه و شدت اشعه را برای شخص شما تنظیم می کند تا بتوانید بر اساس نیاز و شرایط خاص خودتان بهترین درمان را دریافت کنید و بهترین نتایج را بگیرید.آشنایی با لیزر موهای زائد

برای آشنایی بیشتر با اتفاقات جلسه ی اول لیزر موهای زائد، بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
جلسه ی اول لیزر موهای زائد
جلسه ی اول لیزر موهای زائد

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

اگر می خواهید با لیزر آشنا شوید، بهتر است بدانید که این درمان یک درمان دراز مدت است. به این معنا که دوره ای بوده و برای اثر گذار بودن نیاز دارد مرتبا طی فواصل مشخص تکرار شود.آشنایی با لیزر موهای زائد

درمان لیزر موهای زائد عملا به معنی استفاده از اشعه ی قدرتمند و پر حرارت لیزر برای سوزاندن ریشه های مو جهت از بین بردن فولیکول ها که عامل اصلی رشد مو هستند، می باشد. اما فولیکول یک ماده ی طبیعی است. خود را بازسازی می کند تا دوباره مو را رشد دهد. هر بار لیزر کردن ریشه های مو فولیکول ها را تضعیف می کند اما اگر قرار باشد که کاملا از بین بروند باید به صورت مستمر تحت تاثیر حرارت لیزر قرار بگیرند.

به همین دلیل است که لیزر موهای زائد یک درمان دوره ای است. افراد به طور میانگین برای لیزر کردن هرکدام از ناحیه های بدن تقریبا به 6 الی 10 جلسه درمان نیاز دارند. تعداد جلسات لیزر بر اساس شرایط خود فرد تعیین می شود.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

فاصله ی بین جلسات لیزر برای فرصت دادن به موها جهت رشد مجدد است. تا بتوانند دوباره لیزر شوند. یادتان باشد که فولیکول باید دوباره به وجود آمده باشد تا بتوان دوباره آن را از بین برد. لزوم فاصله ی بین جلسات هم از همین رو است. افراد به طور میانگین به 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارند تا بتوانند دوباره برای جلسه ی لیزر آماده شوند.

یعنی فاصله ی بین جلسات لیزر تقریبا هر یک ماه یکبار است. خبر خوبش این که با توجه به پرداخت هزینه ی کل درمان به صورت جلسه ای، شما عملا پول لیزر را به شکل قسط های ماهانه پرداخت خواهید کرد.آشنایی با لیزر موهای زائد

برای آشنایی بیشتر مقاله هزینه ی لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر مو در تهران

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و ماهر، همچنین در اختیار داشتن جدیدترین دستگاه های لیزر 2018، یکی از بهترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در پایتخت به حساب می آید.برخلاف مکان قرار گیریش در شهر، قیمت های پیشنهادی برکه شما را شگفت زده خواهد کرد. همین الان می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین دیدن لیست کامل قیمت ها به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین مرکز لیزر مو در تهران
بهترین مرکز لیزر مو در تهران

برگشت مو های زائد بعد از لیزر

اگر لیزر به درستی انجام نشود، آن تاثیر پایدار و مداوم که وعده  اش را به شما دادیم نخواهد داشت. در عموم مراکز نامعتبر و غیر تخصصی این اتفاق می افتد که بعد از تکمیل دوره ی درمان طولانی، باز هم شاهد رشد مو بر ناحیه ی تحت درمان خواهید بود.

اگر مایلید دچار برگشت موهای زائد بعد از لیزر نشوید، حتما مرکز با کیفیتی را برای انجام صحیح لیزر انتخاب کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments