تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد
تعداد جلسات لیزر موهای زائد

لیزر مو های زائد تنها راه دائمی برای کاهش یا از بین بردن رشد موهای زائد است. رشد بیش از حد موها می تواند به دلیل ژنتیک و یا بیماری خاصی باشد . از این روش معمولا برای از بین بردن موهای زائد صورت، گردن، زیر بغل، سینه، پشت، ناحیه تناسلی، بازوها، پاها، دست ها  استفاده می شود .

قبل از لیزر درمانی ، باید به مشاوره یا متخصص پوست در مورد عوارض جانبی و اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید یا خیر ، مراجعه کنید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

معمولا مراجعین پس از 3 تا 7 جلسه لیزر درمانی شاهد نتایج رضایت بخشی خواهند بود و در اغلب موارد انتظارات شان برآورده می شود . پس از سپری شدن چندین جلسه  الگوی رشد مو بسیار کمتر می شود و حتی در برخی نواحی  علاوه بر کاهش تعداد موها ، موها بسیار نرم و بور رنگ می شوند .

 

هیچ کلینیکی نباید ادعا  کند که تمامی موهای زائد را برای همیشه ریشه کن می می کند . در بیشتر افراد نیاز است در طول سال 1 تا 4 مرتبه برای رفع موهای زائد به کلینیک مراجعه کنند.

 

اگر دچار هر گونه سابقه نامنظم دوره های پریودی ، بیماری تخمدان پلی کیستیک، موهای خاکستری یا سفید و یا سابقه خانوادگی رشد بیش از حد از مو هستید ، انتظار می رود به جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشید .

 

حدود 5 درصد از مراجعین به انجام هر گونه لیزری در برابر رفع  موهای زائد مقاوم هستند. داشتن  انتظارات واقع بینانه در مورد نتایج فردی رفع موهای زائد بدن ، از اهمیت بالایی برخوردار است . هیچ روش لیزر درمانی در هر کجای دنیا “دائمی” نیست ست.

 

پیروی از دستورالعمل های پیش از لیزر درمانی حائز اهمیت است  . با پیروی از این دستورات در طی درمان بیشترین اثر بخشی و کمترین عوارض را به دنبال خواهد داشت .

بعد از جلسه لیزر درمانی ارتباط خود را با پزشک قطع نکنید .

ممکن است بعد از دو یا سه روز دچار عوارضی مانند قرمزی یا حساسیت شوید که این عوارض نگران کننده نیست و معمولا پس از چندین روز از بین خواهد رفت .

[divider]

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع 

[divider]

 

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments