گام به گام: لیفت ابرو با جراحی!

لیفت ابرو با جراحی

لیفت ابرو با جراحی را می شناسید و می دانید که چگونه انجام می شود؟

ابروها می توانند به بخش مهمی از زیبایی صورت ما تبدیل شوند. تا همین چند سال پیش بود که داشتن ابروهای نازک و نخ مانند در میان بانوان مُد روز بود. خیلی از زنان ابروهای خود را نازک می کردند تا پلک ها و چشم های خود را درشت تر نشان دهند. اما امروزه مُد به سمت حالت های نچرال و طبیعی رفته است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای همین است که افراد به سراغ ابروهای پهن تر و طبیعی تر می روند. اما در این میان به مرور زمان، ابروهای انسان افتاده تر می شوند و سایه ای سنگین روی پلک ها و چشم ها ایجاد می کنند.

ابروهای ما نیز مثل هر قسمت از دیگر بدن ما دارای عضلاتی هستند که به خاطر استفاده ی مکرر، دچار ضعف می شوند و بعد از مدتی به حالت اولیه ی خود برنمی گردند.

در چنین شرایطی ممکن است برخی از افراد از تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو استفاده کنند. اما گاهی مواقع این شرایط به قدری حاد و شدید می شود که تزریق بوتاکس نیز بی فایده خواهد بود. در چنین شرایطی، بهترین گزینه ای که در اختیار خواهید داشت، لیفت ابرو با جراحی است.

در ادامه ی این مطلب به طور دقیق و مفصل راجع به جراحی لیفت ابرو صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

لیفت ابرو با جراحی

مراحل جراحی لیفت ابرو

باید بدانید که جراحی لیفت ابرو در طول چند مرحله صورت می گیرد. بنابراین اگر تصمیم دارید که لیفت ابرو با جراحی را انجام بدهید، توصیه می کنیم با این مراحل آشنا باشید

گام اول: بیهوشی

برای این که در طول عمل جراحی راحت و آسوده باشید، نوعی بی حسی به شما داده می شود. ممکن است که جراح شما از آرام بخش درون وریدی یا بیهوشی عمومی استفاده کند. همه چیز به شرایط شما و عمل جراحی تان بستگی دارد.

گام دوم: ایجاد برش

نکته ی مهم این جاست که بدانید جراحی لیفت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود. برخی از جراحان ترجیح می دهند که از روش های اندوسکوپ استفاده کنند. در این روش از نوعی لوله ی نازک که دوربینی به آن وصل است، استفاده می شود. گاهی مواقع هم جراح با کمک چند برش در خط رویش ابروها، وسایل خاصی را قرار می دهد. این مسئله به بافت و عضلات زیر پوست اجازه می دهد که با این وسیله ی تازه تطابق پیدا کنند. به این ترتیب علاوه بر لیفت ابرو، چین و چروک های قابل مشاهده ی روی پیشانی نیز از بین می روند.

برخی از جراحان هم ترجیح می دهند که جراحی لیفت ابرو را با استفاده از روشی به نام : برش تاجی” استفاده کنند. در این روش، پوست جایی از سر که مو رویش داشته، از یک گوش تا گوش دیگر بریده می شود.

در گام بعدی پوست پیشانی لیفت می شود و هرگونه مشکل عضلانی که قابل حل باشد را برطرف می کنند. از طرفی دیگر عوارضی مثل ایجاد زخم هم در زیر لایه های مو به خوبی پنهان می شود.

برای زنانی که پیشانی خیلی بلندی دارند، بهتر است که این برش دقیقا روی خط رویش موها انجام شود. به این ترتیب می توان ابروها را لیفت کرد بدون این که ارتفاع و بلندی خط رویش موها را افزایش داد و به این ترتیب بلندی پیشانی را بیشتر به چشم آورد.

گام سوم: بستن زخم

معمولا زخم ناشی از لیفت ابرو با جراحی از سه راه زیر بسته می شود:

  • بخیه های جذب شوند یا بخیه هایی که قابل برداشت هستند.
  • چسب های پوستی
  • برش های مخصوص

گام چهارم: دیدن نتایج

تقریبا چند هفته ای طول می کشد تا ورم ها و کبودی های ناشی از جراحی لیفت ابرو از بین برود. بعد از آن می تواند پوست صاف پیشانی و ظاهر جوان خود را ببینید که ناشی از لیفت ابرو با جراحی است.

لیفت ابرو با جراحی

لیفت ابرو با جراحی در تهران

همان طور که اشاره کردیم لیفت ابرو با جراحی مراحل و روند خاص خود را دارد و باید برای تمام این مراحل آماده باشید. بهترین مرکز زیبایی تهران، مرکزی است که شما را با تمام این مراحل آشنا کند و به شما بگوید که باید در انتظار چه چیزی باشید.

در ضمن اهمیت جراح را نیز نباید دست کم گرفت. یک جراح خوب می تواند بهترین نتیجه ی ممکن را برای شما به دست بیاورد.

اگر به دنبال بهترین جراح لیفت ابرو در تهران هستید، توصیه می کنیم سری به مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران بزنید. در این مرکز، برخی از بهترین پزشکان و جراحان زیبایی کل ایران حضور دارند و سال هاست که در زمینه جراحی های ابرو و زیبایی سابقه و تخصص دارند.

باید بدانید که مشاوره با پزشک در این مرکز کاملا رایگان است. بنابراین شما می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و نوبت مشاوره رایگان بگیرید.

یادتان نرود که افتادگی ابروها می تواند پدیده ی بسیار آزار دهنده ای باشد که باید هر چه سریع تر فکری به حالش کرد. افتادگی ابروها می تواند شما را پیر و خسته نشان دهد. علاوه بر این، کاهش دید و بینایی را نیز به همراه خواهد داشت. بنابراین هر چه سریع تر بهتر است که آن را درمان کنید.

لیفت ابرو با جراحی

عوارض لیفت ابرو با جراحی

رایج ترین عوارض ناشی از لیفت ابرو با جراحی شامل موارد زیر است:

  • زخم: بعد از انجام جراحی لیفت ابرو ممکن است زخم ناشی از برش های جراحی قابل مشاهده باشد.
  • تغییر در حس پوست: عمل جراحی لیفت ابرو ممکن است منجر به بی حسی دائم یا موقت روی پیشانی یا بالای جمجمه شود.
  • عدم تقارن در جای ابروها: لیفت ابروها ممکن است منجر به عدم تقارن در آن ها شود. مثلا یکی از آن ها خیلی بالا برود. البته ناگفته نماند که احتمالا این عدم تقارن در طول دوره ی نقاهت از بین خواهد رفت. اما اگر این مشکل از بین نرفت، می توانید با استفاده از جراحی های تکمیلی آن را برطرف کنید.
  • مشکلات مو: لیفت ابرو با جراحی ممکن است منجر به عدم تناسب در خط رویش مو یا ریزش مو در محل برش جراحی شود. اگر ریزش مو خود به خود از بین نرفت، می توان آن را با روش های درمانی مختلف مثل کاشت مو برطرف کرد.

در نهایت باید اشاره کنیم که لیفت ابرو با جراحی می تواند بهترین گزینه برای تمام کسانی باشد که به خاطر این مشکل، چهره ای پیر و خسته پیدا کرده اند و به دنبال روشی برای بازیابی جوانی خود هستند.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments