بهترین مرکز فیشیال پوست پاسخ میدهد…

بهترین مرکز فیشیال پوست

بهترین مرکز فیشیال پوست رو میشناسین؟!

زمانی که تصمیم به فیشیال پوست می گیرید، حتما باید به سراغ مرکزی بروید که بهترین خدمات رو ارائه میکند و سابقه ای طولانی در اجرای فیشیال پوست صورت دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله از وب سایت تهران اسکین، در ابتدا می خواهیم به معرفی بهترین مرکز فیشیال پوست برویم و سپس به سوالات رایجی پاسخ بدهیم که بیشتر مراجعه کنندگان مرکز زیبایی و سلامت پوست مطرح می کنند.

اگر این مطلب برایتان جالب است به خواندن ادامه بدهید.

معرفی بهترین مرکز فیشیال پوست

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، یکی از بهترین مراکز زیبایی پایتخت است. سالانه افراد زیادی به این مرکز مراجعه می کنند و با استفاده از مهارت پزشک متخصص مجموعه، درمان می شوند. از درمان های زیبایی پوست مثل فیشیال گرفته تا انواع و اقسام پروسیجرهای زیبایی مثل تزریق بوتاکس و فیلر و …در این مرکز انجام می شود.

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده این مجموعه را به عنوان بهترین مرکز فیشیال پوست معرفی کنیم، این است که روند خاصی برای درمان طی خواهد شد. مثلا:

در ابتدا از شما تاریخچه کوتاهی از وضعیت پوستتان گرفته می شود. این که چه درمان هایی روی آن انجام داده اید و سابقه ی چه بیماری های پوستی ای دارید.

سپس با توجه به تخمین و معاینه ی وضعیت پوستی مراحل فیشیال پوست مشخص می شود. این مراحل کاملا مطابق با پوست شما تعیین شده است و منحصر به فرد می باشد. به همین دلیل می توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.

برای اخذ نوبت و مشاوره رایگان از بهترین مرکز فیشیال پوست ( مرکز زیبایی شریعتی) کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و سوالات خود را مطرح نمایید.

اگر تصمیم ندارید که تماس بگیرید، می توانید سوالات رایج زیر را مطالعه کنید. شاید پاسخ سوال خود را در میان آن ها پیدا کنید.

سوالات رایج در مورد فیشیال پوست

زمانی که در یک مرکز زیبایی مشغول به کار هستید، طبیعتا با سیل سوالات مراجعه کنندگان مواجه خواهید شد. برای این که بتوانیم به این سوالات جواب درست و مناسبی بدهیم، آن ها را فهرست کرده و در اختیار پزشک مجموعه قرار داده ایم تا به تمام آن ها پاسخ بدهد.

پاسخ هایی که مطالعه می کنید، توسط پزشک متخصص پوست و زیبایی تدوین شده اند:

بهترین مرکز فیشیال پوست

قراره چند روز دیگه به یه مهمونی برم. فیشیال، پوست صورتم رو واسه اون موقع خراب نمیکنه؟

  • برای پاسخ به این سوال باید بگیم که بهتره فیشیال پوست صورت رو حداقل 1 هفته قبل از هرگونه مهمونی و مراسم مهمی انجام بدین! چون ممکنه تا یکی دو روز نتونین از وسایل آرایشی استفاده کنین یا این که عوارض فیشیال پوست مثل قرمزی و التهاب، هنوز روی پوستتون باشه!

یکی از مراحل فیشیال پوست، ماساژه! چطوری این کارو انجام میدین؟

  • برای انجام ماساژ، از یه تکنیک جدید اما در واقع خیلی قدیمی استفاده می کنیم! سنگ گواشا چند سالی هست که به عنوان یه ماساژور لایه بردار شناخته شده هست. این سنگ که از فرهنگ ژاپنی میاد، با برداشتن لایه ی سطحی پوست و البته ماساژ آن، باعث میشه که لایه ی زیرین که شاداب تر و شفاف تر هست نمایان بشه! در واقع سنگ گواشا از انواع سنگ های معدنی مثل کوارتز ساخته میشه و برای درمان مشکلاتی مثل پف زیر چشم بعد از بیدار شدن، چین و چروک ها، گردش خون بهتر و …استفاده میشه.
بهترین مرکز فیشیال پوست

من به بیشتر ماسک ها و مواد بهداشتی حساسیت دارم! اگه بخوام فیشیال پوست رو انجام بدم، چکار کنم؟

  • دقیقا به همین علته که در ابتدا یه بررسی دقیق از شرایط پوستتون صورت میگیره! زمانی که همه چیز مشخص شد، اون وقت می تونیم یه درمان مناسب برای مشکلات پوستی شما پیشنهاد کنیم. این درمان ها رو به گونه ای انتخاب می کنیم که منجر به حساسیت و آلرژی شما نشه!

توی تبلیغاتتون به اسم فیس آپ برخورد کردم! این دیگه چطور دستگاهیه؟!

  • اگه با میکرودرم ابریژن آشنایی دارید، باید بگیم که دستگاه فیس آپ، نسل جدید اون دستگاه هاست! دستگاه فیس آپ رو میشه برای عارضه های پوستی مختلفی استفاده کرد. ما هم به دلیل این کارایی های گسترده، از دستگاه فیس آپ در مراحل فیشیال پوست بهره می بریم. مزیت بزرگ فیس آپ نسبت به میکرودرم اینه که پودرهای کریستال رو حذف کرده. پودرهای کریستال به شکل نامشخصی پوست رو لایه برداری میکردن! اما با وجود هدهای متنوع فیس آپ، میشه کنترل دقیقی روی مرحله لایه برداری پوست داشت.

چند جلسه باید فیشیال پوست انجام بدم که نتیجه بگیرم؟

  • خب باید اشاره کنیم که تعداد جلسات هر کسی با توجه یه شرایط پوستی اون شخص تعیین میشه! اما فکر نکنین که بعد از یکی دو جلسه، میشه کل مشکلات پوستی رو برطرف کرد. باید بدونین که فیشیال پوست صورت یه روتین ماهانه ست! یعنی بهتره که هر ماه، این روند رو انجام بدین تا نتایج حاصل از اون رو حفظ کنین!

جوش سرسیاه رو بینی خیلی اذیتم میکنه! آیا با فیشیال پوست برطرف میشه؟

  • حرف شما رو کاملا میفهمیم! این نقطه های سیاه روی بینی میتونن خیلی ناراحت کننده باشن! توی مراحل فیشیال پوست، روش های زیادی مثل لایه برداری با فیس آپ، ماساژ با سنگ گواشا، نورتراپی، استفاده از ماسک های مختلف و آبرسان ها انجام میشه تا مطمئن بشیم این جوش های سرسیاه روی بینی از بین خواهند رفت. بنابراین زیاد نگرانشون نباشین!
بهترین مرکز فیشیال پوست

کک مک دارم. فیشیال واسشون خوبه؟

  • کک مک یکی از بدترین مشکلاتی است که ممکنه برای پوست به وجود بیاد. این کک مک ها معمولا درمان مطمئن و قطعی ندارن و شاید بشه اون ها رو کمرنگ تر کرد. اما اینکه به طور کامل رفع بشن، بعیده! به طور کلی توصیه میشه از لایه برداری نقطه ای یا درمان های دیگه ای مثل کریوتراپی استفاده بشه! اما روند فیشیال برای درمان کک مک مناسب نیست!

بهتر نیست برای انجام فیشیال به آرایشگاه برم و کمتر هزینه کنم؟

  • در پاسخ باید بگوییم که هزینه های آرایشگاه ها کمتر از مراکز تخصصی پزشکی نیست! در ضمن به خاطر اینکه فیشیال مستقیما با پوست سر و کار دارد، پس باید از یک متخصص پوست کمک بگیرید. دانش تخصصی سالن های زیبایی قطعا در حد یک متخصص پوست نیست که متناسب با شرایط شما، بهترین درمان را پیشنهاد می کند. 

کدوم یکی از پکیج های فیشیال پوست شما واسم بهتره؟!

  • برای تشخیص اینکه کدوم پکیج واستون خوبه، باید اول شرایط پوست شما توسط پزشک بررسی بشه، بعد از اون مشخص خواهد شد که کدوم یک از پکیج های درمانی برای شما بهتر است. ممکن است مشکل پوستی تان تنها با یک فیس آپ ساده حل شود. گاهی هم لازم است که از درمان های مکمل مثل مزوتراپی و…نیز استفاده شود.

جای جوش و فرو رفتگی دارم. با فیشیال رفع میشه؟

  • باید بگوییم که هر چقدر این جای جوش ها عمیق تر باشند، سخت تر به درمان های مختلف واکنش نشان می دهند. اما از آن جایی که پکیج های VIP فیشیال پوست به لایه های عمیق پوستی نفوذ می کنند و به لایه ای می رسند که جای جوش ها هست، پس احتمال بهبود وجود دارد. به طور کلی بعد از هر جلسه فیشیال، جای جوش ها و فرو رفتگی ها بسیار بهتر خواهد شد. هرچقدر که این جلسات را بیشتر ادامه بدهد، نتایج بهتری می گیرید. یادتان باشد که هیچ کدام از عارضه های پوستی با یکی دو جلسه به طور کامل خوب نخواهند شد. 

سخن آخر

اگه شما هم سوالی تو این زمینه دارید، می تونین تو بخش کامنت ها با ما در میون بزارید تا خود پزشک متخصص زیبایی، به سوالات شما پاسخ بده! تلاش کردیم که به سوالاتی جواب بدیم که کمتر در وبسایت های زیبایی به اونها پرداخته شده!

در نهایت امیدواریم که این مقاله واستون مفید بوده باشه!

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments