بهترین نکاتی که در مورد پروتز گونه طبیعی میتونین بخونین!

پروتز گونه طبیعی

پروتز گونه طبیعی چطوری انجام میشه؟!

زمانی که می خندیم، هیچ چیز به اندازه ی یک گونه طبیعی و برجسته، نمی تواند لبخند ما را دلنشین و خواستنی کند. البته منظورمان از گونه های برجسته، آن دسته از گونه های عملی و غیر طبیعی نیست که به خاطر افراط زیاد؛ بسیار ترسناک و دفرمه شده اند. منظورمان گونه هایی طبیعی است که با دیگر اجزای صورت، هماهنگی و هارمونی دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله از وب سایت تهران اسکین می خواهیم به یکی از محبوب ترین پروسیجرهای زیبایی، یعنی عمل جراحی پروتز گونه طبعی بپردازیم و بگوییم که به چه صورت انجام می شود.

اگر تصمیم به انجام این جراحی دارید، توصیه می کنیم قبل از هر چیز، مزایا و معایب این جراحی را بدانید و سپس دست به انتخاب و اقدام بزنید.

دکتر خوب برای پروتز گونه

پیش از این که به سراغ معرفی جراحی پروتز گونه طبیعی برویم، می خواهیم شما را به یکی از بهترین پزشکان و مراکز زیبایی آشنا کنیم که اتفاقا جراحی پروتز گونه نیز در آن صورت می گیرد:

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، سال هاست که برای خیلی از پیگیران زیبایی و مراجعه کنندگان مطب های تخصصی زیبایی، نامی آشناست. این مرکز بیش از 10 سال است که به طور تخصصی در حوزه های زیبایی فعالیت می کند و با استفاده از بهترین پزشکان زیبایی کشور، تلاش دارد که نتایج خوبی برای مراجعه کنندگان رقم بزند.

اگر می خواهید نتیجه ای طبیعی از جراحی پروتز گونه به دست بیاورید، توصیه می کنیم که حتما سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. چرا که ما نیز مانند شما، اصل را بر طبیعی بودن جراحی می گذاریم و تلاش می کنیم که بهترین ها را ارائه دهیم. چنان چه هرگونه سوالی راجع به جراحی پروتز گونه طبیعی دارید، با همکاران ما در مرکز در میان بگذارید.

پروتز گونه چیست؟

وقتی که صحبت از پروتز گونه می شود، در واقع منظورمان یک تکه ی سیلیکونی است که در گونه جای گذاری می شود و آن ها را برجسته تر می سازد. اما چند نکته ی مهم در مورد پروتز های گونه:

  • مهم ترین نکته این است که حتما به سراغ جنسی از پروتز بروید که ایجاد حساسیت و عفونت نمی کند و جنس مرغوبی دارد!
  • اندازه ی پروتز را بر اساس آناتومی صورت خود انتخاب کنید. از تصمیم های هیجانی و انتخاب پروتزهای گونه ی بسیار بزرگ بپرهیزید چرا که ممکن است نتیجه فاجعه بار شود. در کل توصیه می کنیم که در چنین شرایطی به توصیه های پزشک جراح خود اطمینان کنید.
  • این پروتز ها بعد از جایگذاری در گونه، دائمی خواهند بود اما انتخاب یک پزشک جراح مهار، باعث می شود که نتیجه ی حاصل از جراحی نیز قابل اطمینان باشد. گاهی مواقع ممکن است که پروتز مربوطه جا به جا شود. اگر پزشک ماهری را انتخاب کنید، احتمال وقوع این مشکل، خیلی کاهش پیدا می کند.
پروتز گونه طبیعی

جراحی پروتز گونه چطور انجام میشود؟

اما حالا که با جنس پروتز و نحوه ی عملکرد آن آشنا شدید، بهتر است اندکی راجع به خود جراحی نیز صحبت کنیم:

این جراحی، تحت بیحسی عمومی انجام می شود. پزشک جراح بعد از بی حسی کردن ناحیه، از داخل دهان، برشی ایجاد می کند و پروتز را درون این قسمت قرار می دهد. سپس با استفاده از نخ های مخصوصی که جذب شونده هستند، محل برش را بخیه می زند و ضد عفونی می کنند.

کل این پروسه ممکن است در طول یک ساعت انجام شود. اما مراقبت های بعد از جراحی پروتز گونه را جدی بگیرید.

مراقبت های بعد از جراحی پروتز گونه

زمانی که پروتز گونه در صورت شما جای گذاری می شود و جراحی به اتمام می رسد، لازم است که یک سری نکات مهم را مد نظر داشته باشید. از جمله:

·        تا 72 ساعت از مصرف غذاهایی که به جویدن زیاد احتیاج دارند خودداری کنید.

·        در معرض هوای سرد یا گرم قرار نگیرید.

·        تا چند هفته روی صورت نخوابید تا پروتزها در جای خود محکم شوند.

·        از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید. بعد از 5 الی 10 روز می توانید فعالیت های روزمره خودتان را از سر بگیرید.

·        مصرف مواد آرایشی را تا 3 روز کنار بگذارید.

بعد از رعایت دقیق این دستورالعمل ها می توانید اطمینان داشته باشید که نتیجه ی قابل قبولی از جراحی پروتز گونه طبیعی به دست خواهید آورد.

 

عوارض جراحی پروتز لپ

مثل هر جراحی دیگری، جراحی پروتز گونه نیز خالی از عوارض جانبی نیست. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی خودتان را برای این عوارض آماده کنید:

·        خونریزی

·        کبودی

·        قرمزی و التهاب

·        عفونت( ناشی از عدم رعایت بهداشت در حین عمل یا بعد از آن و تا زمانی که زخم ها خوب نشده اند)

·        عدم تقارن( که بیشتر به دلیل عدم مهارت پزشک جراح یا عدم رعایت مراقبت های بعد از جراحی رخ می دهد)

·        لخته شدن خون

·        سختی در حرف زدن یا خندیدن به مدت چند هفته

·        احساس بی حسی در گونه

پروتز گونه طبیعی

سوالات رایج جراحی پروتوز گونه طبیعی

ممکن است در این میان سوالاتی نیز ذهنتان را درگیر کرده باشد که تلاش کرده ایم به آن ها پاسخ بدهیم:

هزینه پروتز گونه طبیعی چقدر است؟

همه چیز به مهارت پزشک، نوع پروتز و نیاز شما بستگی دارد. هر پزشکی دستمزد مخصوص به خود را دارد و هر بیماری، شرایط ویژه ای خواهد داشت. بنابراین نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد.

جراحی پروتز گونه بهتره یا تزریق چربی؟

خب طبیعی است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند. بهتر است که در این رابطه با پزشک جراحتان مشورت کنید تا بهترین گزینه را برایتان تجویز کند.

 

ماندگاری پروتز گونه طبیعی چقدر است؟

معمولا اگر مراقبت درستی از این پروتزها صورت بگیرد و جنس خوبی داشته باشند، دائمی خواهند بود. بنابراین اگر به دنبال نتایج ماندگارتری نسبت به تزریق چربی یا فیلر هستید، جراحی پروتز گونه طبیعی بهتر خواهد بود.

سن من بالاست. بهتره تزریق چربی انجام بدهم یا جراحی پروتز گونه؟!

باز هم می گوییم که انتخاب یکی از این پروسیجرها بر عهده ی شما و پزشکتان است اما به طور کلی توصیه می شود که برای افرادی که سن بیشتر از 45 سال دارند و دچار افتادگی گونه شدید شده اند، پروتز گونه استفاده شود تا بخشی از حجم از دست رفته را بازگرداند.

سخن نهایی

در نهایت باید بگوییم که پروتز گونه طبیعی، پروسیجری است که مزایای آن در قیاس با معایبش بسیار بیشتر است و طبیعی است که این همه طرفدار پیدا کرده است. فراموش نکنید که مهم ترین اصل در جراحی گونه ها، رعایت اصل طبیعی بودن است.

در نهایت امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید.

 

پروتز گونه طبیعی
5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments