آموزش تزریق بوتاکس

آموزش تزریق بوتاکس توسط پزشک زیبایی!

آموزش تزریق بوتاکس

این روزها همه بوتاکس را می شناسیم و می دانیم که چه اثرات فوق العاده ای دارد. بوتاکس می تواند طراوت جوانی و زیبایی را به ما برگرداند. البته ناگفته نماند که هنوز خیلی ها هستند که تصور خوبی نسبت به بوتاکس ندارند و فکر می کنند که این ماده، نوعی سم وحشتناک است که قرار است عوارض بدی برایشان به همراه بیاورد( در ادامه ی همین متن به این ادعا پاسخ خواهیم داد)

اما واقعیت این جاست که امروز می خواهیم در مورد نکته ی دیگری صحبت کنیم! همکاران عزیز و گرامی!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا می دانستید که تزریق بوتاکس تا چه حد می تواند برای شما کسب درآمد داشته باشد؟ آیا می دانید که آموزش تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است و ما این امر را میسر ساخته ایم؟

*مجموعه ویکی چرا به کمک یکی از بهترین پزشکان زیبایی، یک پکیج آموزشی فوق العاده تهیه کرده است که می توانید با گذراندن این دوره، در تزریق بوتاکس ماهر شوید.*

در این دوره، ابتدا به معرفی کامل آناتومی صورت، عضلات و ماهیچه های آن و …پرداخته ایم. سپس شناخت دقیقی از عصب ها و مویرگ های موجود در صورت ارائه کرده ایم. در نهایت نیز به سراغ تعیین نقاط تزریق بوتاکس و سپس تزریق رفته ایم!

به طور کلی با مشاهده ی این دوره، دیگر نیازی به هیچ دوره آموزشی تزریق بوتاکس دیگری نخواهید داشت و با خیال راحت می توانید تزریق بوتاکس را آغاز کنید.

اما اگر هنوز شناخت دقیقی از تزریق بوتاکس ندارید و نمی دانید که به چه صورت انجام می شود یا این که اساساً این ماده چیست، ادامه ی این مطلب را مطالعه کنید

آموزش تزریق بوتاکس

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نوعی ماده است که از سم بوتولونیم به دست می آید. این سم که در طبیعت یافت می شود به قدری قوی است که حدود 30 گرم از آن برای مرگ تمام موجودات زنده کافیست اما لازم نیست که نگران شوید!

بوتاکس استخراج شده از این ماده، کاملا ایمن است و می توان به سادگی از آن برای کاربردهای درمانی و زیبایی استفاده کرد.

عملکرد بوتاکس چگونه است؟

با تزریق بوتاکس به نقطه ی مورد نظر، عضلات آن ناحیه به طور موقت فلج خواهند شد و دیگر قادر به حرکت نیستند. به این ترتیب پوست آن ناحیه صاف و یکدست می شود و چین و چروک هایی که در اثر ضعف عضله به وجود آمده اند، از بین می روند.

هم چنین باید در نظر داشته باشید که تزریق بوتاکس کاری ظریف و دقیق است. هرگونه اشتباه در ناحیه ی تزریق می تواند به عوارض ناخواسته ای منجر شود.

به همین دلیل است که باید آموزش تزریق بوتاکس به درستی انجام گیرد تا هیچ گونه مشکلی برای فرد به وجود نیاید. متاسفانه بسیار از پزشکان، هنوز به درستی بلد نیستند که تزریق بوتاکس را انجام بدهند و مراجعه کننده ی خود را دچار عوارض تزریق بوتاکس می کنند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

آموزش تزریق بوتاکس

عوارض تزریق بوتاکس

بوتاکس در صورتی که به درستی و دقیق تزریق شود، هیچ گونه عوارض سختی نخواهد داشت. در حقیقت مراجعه کننده بعد از اتمام تزریق بوتاکس می تواند به منزل یا محل کار خود برگردد. اما در صورتی که دقت کافی در تزریق بوتاکس وجود نداشته باشد، ممکن است بیمار به عوارض سختی مبتلا شود. مثلا:

بیمار ممکن است دچار افتادگی پلک شود که مشکل رایجی است. خیلی از پزشکان متاسفانه قادر به تشخیص درست عضله ی مرتبط نیستند و بوتاکس را در عضله ای اشتباه تزریق می کنند که همین مسئله منجر به افتادگی پلک می شود. البته این عارضه دائمی نیست و بعد از اتمام اثر بوتاکس، پلک نیز به حالت اول برمی گردد.

تزریق بیش از حد یا نامناسب بوتاکس هم می تواند منجر به حالت یخ زدگی صورت شود. حتما شما هم دیده اید که برخی از افراد بعد از تزریق بوتاکس، دچار چنین حالتی در صورت خود می شوند که گویی قادر به لبخند زدن یا هیچ گونه حالت بیانی دیگری نیستند و گویی خشکشان زده است.

جا به جایی مواد بوتاکس نیز ممکن است رخ دهد. گاهی مواقع به خاطر این که بیمار بعد از تزریق بوتاکس دراز کشیده یا خوابیده است، این مواد جا به جا می شوند و منطقه ی دیگری از صورت را فلج می کنند. بنابراین حتما توصیه می کنیم که تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس از دراز کشیدن و خوابیدن خودداری کنید.

تزریق بوتاکس ممکن است عوارض دیگری هم داشته باشد که طبیعی و رایج می باشند. مثل:

  • کبودی و قرمزی
  • التهاب

تزریق بوتاکس در پیشانی

یکی از رایج ترین نقاط تزریق بوتاکس، تزریق بوتاکس در پیشانی است که طبیعتاً طرفداران خیلی زیادی دارد. در حقیقت اگر بخواهید دوره آموزش تزریق بوتاکس را خریداری کنید، احتمال بسیار زیاد، بخش زیادی از مراجعه کنندگان آینده ی شما، برای تزریق بوتاکس پیشانی خواهند آمد.

کاربرد بوتاکس

برخی از افراد تصور می کنند که تزریق بوتاکس فقط برای جوانسازی صورت و چهره به کار می رود. گرچه بیشترین اثرگذاری و مورد مصرف بوتاکس برای امور زیبایی و جوانسازی است اما واقعیت این جاست که تزریق بوتاکس می تواند در عارضه های مختلفی موثر باشد. مثلا:

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن: یکی از اصلی ترین کاربردهای بوتاکس، درمان میگرن است. با تزریق بوتاکس در نواحی خاصی از پیشانی و شقیقه ها می توان میگرن های مزمن را برای مدتی موقت درمان کرد. این روش نسبت به مصرف خیلی از داروهای ضد میگرن موثرتر و کم عارضه تر است. به همین خاطر خیلی از پزشکان از بوتاکس برای درمان میگرن مزمن استفاده می کنند.

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد: بدن ما پر از غده هایی است که تولید عرق می کنند و در سرتاسر پوست منتشر می سازند. برخی مواقع این اتفاق طبیعی می تواند به معضلی بزرگ تبدیل شود. حتما شما هم دیده اید که خیلی از افراد دچار تعریق بیش از حد در نواحی زیربغل، کشاله ران و …می شوند. 

خب بوتاکس می تواند بهترین پاسخ برای مشکل این افراد باشند. بوتاکس با فلج کردن موقتی عضلاتی که در پروسه ی ساخت عرق دخیلی هستند، اجازه نمی دهد که عرق بیش از حد تولید شود و چهره ی نازیبایی به خود بگیرد.

خوشبختانه در این دوره، چند درس جداگانه برای آموزش تزریق بوتاکس در پیشانی اختصاص داده شده است. اگر این دوره را با دقت بگذرانید، می توانید ادعا کنید که در امر تزریق بوتاکس متخصص شده اید( البته این مسئله نیاز به تمرین مداوم دارد)

در نهایت باید بگوییم که اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش تزریق بوتاکس هستید، توصیه می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

آموزش تزریق بوتاکس

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments