تزریق بوتاکس پیشانی

بازار داغ تزریق بوتاکس پیشانی به ما چه می گوید؟

تزریق بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس پیشانی

این روزها بعد از بحث داغ ویروس کرونا، در هر جمع زنانه ای که بروید، صحبت از درمان های زیبایی است. خیلی ها افسوس می خورند که به خاطر این ویروس کشنده نتوانسته اند به درمان های زیبایی شان برسند. خیلی ها برنامه داشتند جلسات لیزرشان را تکمیل کنند، عده ای دیگر می خواستند کارهای زیبایی دندان انجام دهند، برخی دیگر هم تمام تلاششان این بوده که تزریقات زیبایی را انجام دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما هجوم ویروس کووید 19، برنامه ریزی همه را به هم زد. مطب های زیبایی تعطیل شدند و دیگر کمتر کسی جرئت می کند که به سراغ مراکز برود. اما به هر حال چیزی از داغی بازارهایی مانند تزریق بوتاکس و فیلر کم نمی شود. بعد از این که کرونا را شکست دادیم، برنامه تان چه خواهد بود؟ قطعاً شما هم در اولین فرصت می خواهید به سراغ کارهای عقب افتاده تان بروید.

اما بازار داغ تزریقات زیبایی قطعاً به مرز انفجار خواهد رسید. خیلی ها به خاطر ویروس، ناچار شدند که تزریق بوتاکس و فیلر خود را عقب بیاندازند اما این به آن معنی نیست که دیگر کسی به سراغ آن ها نخواهد رفت. به شما اطمینان خاطر می دهیم که حتی فصل تابستان که زمان چندان خوبی برای تزریق بوتاکس نیست هم میزان تقاضا برای انجام این درمان صیر صعودی خواهد داشت.

تزریق بوتاکس پیشانی
تزریق بوتاکس پیشانی

اما واقعا چرا تزریق بوتاکس تا به این حد محبوب است؟! چرا خیلی ها حتی حاضر شده اند در این شرایطی که هیچ مرکز معتبری باز نیست، به سراغ افرادی بروند که تزریق بوتاکس را در خانه انجام می دهند؟

خب دلیلش را ما به شما می گوییم:

تمام این مسائل فقط به خاطر اثرات شگفت انگیز بوتاکس بر روی رفع چین و چروک هاست. برخی افراد به قدری به مزایای بوتاکس برای صورت خود عادت کرده اند که حتی اپیدمی ویروسی مانند کرونا هم تغییر چندانی در برنامه ی آن ها به وجود نخواهد آورد.

اگر شما هم تصمیم دارید که این روزها تزریق بوتاکس خود را به افراد غیر متخصص و غیر پزشک بدهید، توصیه می کنیم اندکی صبر کرده و در عوض درمان خود را با خیالی آسوده تر انجام بدهید.

قیمت بوتاکس پیشانی

همان طور که گفتیم تزریق بوتاکس پیشانی بازار خیلی داغی دارد. همه دلشان می خواهد که پیشانی صاف و یکدستی داشته باشد. هیچ کس از خط اخمی که میان دو ابرو به وجود می آید خوشش نخواهد آمد و تمام داغی بازار تزریق بوتاکس پیشانی به خاطر معجزه آسا بودن آن برای رفع چین و چروک ها است.

اما قیمت بوتاکس هم به خاطر تنوع برندها و مارک ها، کاملاً متفاوت است. به همین خاطر نمی توان عدد و رقم مشخصی را عنوان کرد. خیلی ها می گویند که می توان حتی با 300 هزار تومان هم بوتاکس تزریق کرد. اما ما می گوییم که به خاطر 300 هزار تومان به هیچ وجه نباید سلامت خودمان را به خطر بیاندازیم.

قیمت بوتاکس پیشانی
قیمت بوتاکس پیشانی

البته برندهای معتبر ایرانی مانند مارک مصپورت نیز وجود دارد که کیفیت خیلی خوب و معقولی دارند. اما در صورتی که بخواهید بوتاکس را برای خط های افقی پیشانی و هم چنین خط اخم به کار برید، قطعاً رقم نهایی بیشتر از 300 هزار تومان خواهد بود.

تزریق بوتاکس پیشانی

علاوه بر این، نباید دستمزد پزشک را نیز فراموش کرد. خیلی از پزشکان حرفه ای و ماهر، رقم دستمزد بالاتری دارند اما خب این مسئله کاملاً طبیعی است. از آن جایی که تزریق بوتاکس پروسیجر ساده اما ظریف و دقیقی است، توصیه می کنیم اندکی بیشتر خرج کرده و در عوض نتیجه ی بهتری کسب کنید.

تاثیر عوارض جانبی بوتاکس بر بازار داغ آن!

خب باید بگوییم که عوارض جانبی بوتاکس مرغوب و با کیفیت، بسیار ناچیز است. اما در صورتی که از برندهای متفرقه و غیر معتبر استفاده کنید، بوتاکس می تواند بسیار خطرناک باشد. به عنوان مثال نگاهی به تصاویر اینترنتی تزریق بوتاکس نامعتبر می اندازیم:

عوارض جانبی بوتاکس
عوارض جانبی بوتاکس

این تصویر به خوبی نشان می دهد که تزریق بوتاکس چینی و غیر مرغوب باعث بروز چه اتفاقاتی روی پوست صورتتان می شود. در کل تزریق این ماده نباید بیش از اندکی التهاب، ورم و کبودی عوارض دیگری برایتان به همراه داشته باشد.

تزریق بوتاکس پیشانی

اما برندهای چینی و نامرغوب گاهی موجب بروز کهیر یا عفونت های چندین و چند ساله هم شده اند. البته در کمال تاسف این عوارض جانبی سخت و ناگوار هم باعث نشده که ذره ای از میزان تقاضای این بوتاکس های تقلبی کاسته شود یا بازارشان دچار خدشه گردد.

متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی، وارد کردن بوتاکس های اصلی و اورجینال با اُفت شدیدی مواجه شده است. به طوری که برندهایی مانند دیسپورت انگلیسی تقریباً کمیاب شده اند و اگر تصمیم دارید که این برند را استفاده کنید، باید به مراکز زیادی مراجعه کنید. اما در چنین شرایطی واقعا باید چه کار کنیم؟

تزریق بوتاکس پیشانی

خب توصیه ی بیشتر پزشکان این است که از برندهای ایرانی بوتاکس استفاده کنید. سال ها استفاده از مارکی مانند بوتاکس مصپورت ثابت کرده است که هیچ گونه عوارض جانبی وخیمی در پی نخواهد داشت و علاوه بر این، اثرات و ماندگاری آن نیز مشابه برندهای خارجی است.

بنابراین به نظر می آید بهترین انتخاب کنونی ما، استفاده از برند ایرانی باشد.

فیلم بوتاکس پیشانی

اگر تمایل دارید که مراحل تزریق بوتاکی پیشانی را بهتر درک کنید، توصیه می کنیم این کلیپ را حتما ببینید:

تزریق بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی زنان

تزریق بوتاکس، زن و مرد ندارد و این روزها محبوبیت همه گیری پیدا کرده است. نکته ای که باید بدانید این است که آقایان خیلی بیشتر از خانم ها دچار چروک های پیشانی می شوند و به همین خاطر میزان تقاضای آن ها برای تزریق بوتاکس پیشانی بیشتر است. اما زنان نیز به نوبه ی خود، بعد از سن 40 سالگی، به فکر تزریق بوتاکس می افتند.

بوتاکس پیشانی زنان
بوتاکس پیشانی زنان

به همین خاطر ما در این مطلب می خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که تزریق بوتاکس پیشانی را برای زنان و مردان انجام می دهد و قیمت های بسیار خوب و منصفانه ای دارد:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، علاوه بر ارائه ی بهترین قیمت ها، برای تزریق بوتاکس از بهترین برندها نیز استفاده می کند. به همین خاطر اگر تصمیم دارید، بعد از اتمام اپیدمی کرونا، تزریق بوتاکس خود را انجام دهید، توصیه می کنیم حتما سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. همکاران ما پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

محقق: ناصری

لینک مفید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments