تزریق کرم پودر دائم در تهران

کرم پودر دائم مزووایت، معجزه ی جوانسازی و رفع تیرگی پوست تا 3 درجه!

تزریق کرم پودر دائم در تهران

کرم پودر دائم مزووایت

سلام دوستان، خوش آمدین.

زیباتر کردن پوست یه جور سرمایه گذاری پرسود هست. هر چه قدر با پوست بامحبت تر برخورد کنی، اونم در تک تک ده سال های عمرت خاطرات خوشی رو رقم می زنه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم.

شما در روز انواع میوه ها، سبزیجات، غلات، شیرینی جات به علاوه ی روغن و آب و نمک رو مصرف می کنین. تا چه حد به طبیعی بودن و سالم بودن این مواد اهمیت میدین؟ آیا اگه بدونین مواد خوراکی و نوشیدنی تون تراریخته مضر یا سمی هستن بهشون لب می زنین؟

خب، در مورد کرم پودر دائم هم همین طوره. دوز و نوع مواد و ترکیبات این کرم پودرها رو کی تعیین می کنه؟ از کجاها تهیه میشن؟ آیا با این ترکیبات آشنایی کافی دارین و می دونین مزایا و عوارض شون چیه؟ آیا نوع طبیعی و بی ضررشون هم وجود داره؟ و سوال های دیگه.

در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم. از تجربیات و وقایع علمی نیز گزارشاتی تهیه کردیم.

برای لذت بردن از زیبایی صورت به روش های مطمئن، دقایقی با ما همراه باشین.

 

فیلم تزریق کرم پودر دائمی

 

کرم پودر دائم-مزووایت چیست؟

تیرگی قسمت های زانو، آرنج و قوزک پا ظاهر پوست رو زشت می کنن. کک و مک صورت نیز به بعضیا میاد و به بعضی نمیاد. اما همه ی ما از تیرگی های بیجا، جای جوش و لک روی صورت فراری هستیم. همه ی این مشکلات رو میشه  تا حد قابل توجهی با انوع روش های جوانسازی صورت برطرف کرد. برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره.
خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست.

کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده. 

فن آوری های نانو در پزشکی زیبایی کاربردهای فراوانی دارند. به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه. مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن. در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد.

اما پاکسازی صورت شما به همین سادگی نیست. حتما باید نوع ترکیبات به پوست شما بخوره، از نظر پزشکی کاندید مناسب باشین، دکترتون خیلی ماهر باشه و اینکه این مواد طبیعی، با دوز مناسب و فاقد آهن، الکل و فلزات سنگین باشن!

سوالات متداول بهترین مارک کرم پودر دائم

سوالات متداول درباره کرم پودر دائم

در این بخش به چندین سوال مهم کاربران درباره ی کرم پودرهای دایمی پاسخ می دهیم: از جمله، تعداد جلسات، ماندگاری، مراقبت های قبل و بعد، ترکیبات رایج، عوارض ثبت شده و گزارش های میدانی، تجربیات، کاندید مناسب، قیمت و غیره.

مواد تزریقی و ترکیبات رایج کرم پودر دائم کدامند؟

محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند. هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند. بهتره انتخاب ترکیبات کرم پودر رو به بهترین مرکز زیبایی و دارای متخصصین توانمند بسپارید.

ترکیبات رایج در انواع مارک کرم پودر دائم عبارتند از:

آب، روغن معدنی، آلبوتین، پلی آمید، گلیسیرین، نیاسینامید، پروپیلن گلیکول، ، اتانول، دی اکسید تیتانیوم (CI 77891)، آلومینیوم هیدروکسید، تریتوکسیکاپریلسیلسیلان، تری گلیسیرید کاپریلیک / کاپریک، سیکلو هگزاسیلوکسان، ستیل اتیل هگزانوات، تالک، سیلیکات آلومینیوم منیزیم، پلی سوربات ۸۰، موم میکرو کریستالی، الکل کتواستئاریل، استئاریک اسید، گلیسریل استئارات (se)، کلر فنسین، دی متیکون، دایمتیکن، سزکوئی اولئات سوربیتان، اکسید زرد آهن (CI 77492)، موم، متیل پارابن، عطر، دی سدیم EDTA، آلانتوین، صمغ زانتان، قرمز اکسید آهن (CI 77491)، سدیم PCA، عصاره صبر زرد برگ، عصاره میوه برای مثال آووکادو،، روغن کرچک هیدروژنه PEG-60 توکوفریل استات، EGF، پروپیل پارابن، و فنوکسی اتانول

در ادامه ی مطلب، به ترکیبات مضر در کرم پودرهای دئمی تقلبی نیز اشاره کرده ایم. بدین ترتیب، مواد اصل از فیک مجزا می شوند.

هشدار:

هرگز در آرایشگاه ها کرم پودر تزریق نکنید! فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند.

مزایا و عوارض کرم پودر دائم صورت

مزایای کرم پودر دائم کدامند؟

گفته شده که کرم پودر دایم مزایای زیر رو دارد:

  1. روشن تر کردن پوست تا 2 الی 3 درجه
  2. رفع تیرگی های زانو، آرنج و قوزک پا
  3. رفع کک و مک، لک و جای جوش از صورت
  4. ماندگاری بالا
  5. حداقل درد و خونریزی سطحی
  6. بدون نیاز به جراحی و برش و دوران نقاهت کوتاه
  7. امکان ترکیب با روش های جوانسازی دیگر

مضرات و عوارض کرم پودر دائمی صورت

اولین بار که درباره ی مزایای کرم پودر دایمی شنیدم بال در آوردم اما با تحقیقات بیشتر متوجه شدم هیچ گلی بدون خار نیست و باید در انتخاب مارک، دکتر و مرکز خیلی دقت کنیم. در ادامه ی همین مطلب، درباره ی ترکیبات مزووایت اصل نیز نوشتیم (که از روی چه ترکیباتی متوجه بشیم اصل اند یا تقلبی).

آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند.

عوارض کرم پودرهای دایمی غیر طبیعی با دوزهای نامتعادل و سمی، به خصوص در بلند مدت، عبارتند از:

◊ ایجاد واکنش های آلرژیک مانند کهیر، راش، قرمزی ناگهانی پوست و حتی زخم و تاول!

◊ ایجاد عفونت های پوستی

◊ التهاب و تورم پوستی

◊ ایجاد ضایعات و گوشت اضافه در پوست

◊ سوختگی و افزایش حساسیت پوست به نور خورشید و مواد تماسی مختلف

◊ در موارد جدی تر، ایجاد واکنش استرس اکسیداتیو: اختلال در ریداکس (واکنش اکسیداسیون پوستی) با تولید رادیکال های آزاد سمی و در نتیجه آسیب رساندن به ساختارهای درون سولولی در بافت پوستی در حد اختلال در عملکرد ژن ها و DNA و حتی مرگ سلولی یا سرطان!

دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. ما برای تبلیغات این حرف رو نمی زنیم. دلایل منطقی داریم. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند.

پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد.
یک پزشک مجرب قابلیت توصیه بهترین روش و نیز پیش بینی خطراتی را دارد که افراد غیر متخصص ندارند! 

نحوه ی انجام مزووایت بی بی گلو چگونه است؟

ابتدا پوستتون با پاک کننده تمیز و چربی زدایی میشه. سپس، از لایه بردار برای جدا سازی سلول های مرده پوست استفاده  خواهد شد. به کمک تونر، pH پوست بازگردانی و خنثی میشه. انن کار برای کاهش قرمزی پوست موثره. ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد. در پایان، به کمک ماسک، آبرسانی به پوست انجام میشه. یک ربع اضافه هم نوردرمانی LED تراپی انجام خواهد شد. برای محکم کاری، کرم ترمیم کننده نیز روی پوست زده میشه.

مزایای نور درمانی LED تراپی پس از تزریق کرم پودر دائم

برای اینکه ترکیبات مزووایت راحت تر و سریع تر در پوست نفوذ کنن، از نور درمانی استفاده می کنن. نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه. همچنین، نور درمانی به کاهش التهابات پوستی، رفع خستگی و بی حالی پوست و بهبود زخم ناشی از سوزن های بی بی گلو میکرونیدلینگ کمک می کنه.

سوزن های نانو نیدلینگ مزووایت تا چه عمقی وارد پوست می شوند؟

سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن.

 

تعداد جلسات درمانی مزووایت؟

سه جلسه در ماه به فاصله ی حدود 10 روز بین هر جلسه تا جلسه بعدی لازمه.

هر جلسه یک ساعت طول می کشه.

ماندگاری تزریق کرم پودر دائم؟

بین 6 تا 8 ماه ماندگاری داره. در کل، جزو روش های ماندگار محسوب میشه.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق کرم پودر دائم

◊ مراقبت از پوست اینطوریه که دایم باید پوست در حالت مرطوب و تمیز باقی بمونه.

◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن. در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین.

◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین.

◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید.

نشانه های اصل بودن ترکیبات کرم پودر دائم مزووایت

اگه وبسایت های رسمی فروشنده مواد مزووایت رو نگاهی بندازین، متوجه تنوع فراوان محصولات برند مزووایت خواهید شد. به مانند ترکیبات مزوتراپی، انواع مارک و ترکیبات کرم پودر دائمی در بازار موجوده. توصیه ما اینه که حتما با پزشک متخصص و متعهد مشورت کنین تا بهترین مارک اصل و مرغوب مناسب شرایط پوستی شما رو در نظر بگیرن.

ترکیبات مزووایت طبیعی و اصل ایمنی لازم رو بدین شرح دارند:

1. فاقد الکل، فاقد بوی مصنوعی و فاقد مواد آلرژن حساسیت زا

2. فاقد نگهدارنده هایی مانند پارابن و متیل ایزو تیازولینون

3. فاقد فرمالدهید مانند هیدانتوئین و اوره دیازو لیدینیل، کواترنیوم 15، سدیم هیدروکسی متیل گلیسینات،…

4. فاقد ترکیبات آرایشی مانند روغن های معدنی، فاقد سیلیکات منیزیم آلمینیوم، و فاقد اکسیدهای آهن موجود در انواع رنگ مو

4. فاقد مواد کمدوژنی سیلیکونی (که سبب بروز جوش و بثورات پوستی می شوند)

5. موثر و ایمن در بلند مدت

قیمت کرم پودر دائم

قیمت های کرم پودر دائم بستگی به برند و مارک مزووایت داره.

برای پرس و جو درباره ی قیمت منصفانه ی بهترین مارک کرم پودر دائم، با

بهترین مرکز میکرونیدلینگ شریعتی تهران

و

بهترین مرکز میکرونیدلینگ قیطریه تهران

تماس بگیرید. قیمت ها در این دو مرکز ارزان تر از مراکز مشابه می باشد و در عین حال کیفیت کار بسیار بالاست. اگه دوست دارین خاص باشین، سلامتی شما به بهترین نحو حفظ بشه و از زیبایی ماندگار لذت ببرین، این دو مرکز رو بهتون پیشنهاد می کنیم.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ-تزریق کرم پودر دائم تهران

دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد. به علاوه، خودِ میکرونیدلینگ پزشکی می تونه تا درصد زیادی به رفع ناخالصی های پوستی شما کمک کنه.

به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین. یه موردش فیس آپ پوست بدون تزریق هر گونه مواد هست که اونقدر مفید بوده که جای شکی برای مراجعین باقی نگذاشته. ویدئوی فیس آپ رو بالا گذاشتم.

این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره. فیس آپ برای رفع تیرگی زانو، کشاله ران، گردن، زیر چشم و این موارد عالی جواب میده. برای افرادی که اهل تزریق مواد خارجی به پوست نیستن، فیس آپ بهترین گزینه هست. می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین.

مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین سالهاست که در زمینه اجرای تمامی روش های جوانسازی پوست تجربه فراوانی دارند. با یک تلفن ساده و یا مراجعه حضوری می تونین مشاوره و راهنمایی دریافت کنین.

2.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments