رفع پیری و چروک صورت با فیلرها و پرکننده ها | هزینه تزریق ژل لب و فیلر ها

هزینه تزریق ژل لب و فیلر ها | رفع پیری و چروک صورت با فیلر ها و پرکننده ها

هزینه تزریق ژل لب و فیلر ها | رفع پیری و چروک صورت با فیلر ها و پرکننده ها

رفع پیری و چروک صورت با فیلرها و پرکننده ها | هزینه تزریق ژل لب و فیلر ها

رفع پیری و چروک صورت با استفاده از فیلرها یک جایگزین برای فرار از جراحی پلاستیک

فیلرها و پرکننده های جدید می توانند حجم کاهش یافته صورت و لب را افزایش داده و خطوط را کاهش دهند.  همه این کارها بدون رفتن زیر چاقوی جراحی انجام می شود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر در مورد تزریق پرکننده ها تحقیق کنید ، متوجه می شوید که پرکننده ها پوست شما را صاف می کنند و شما بدون انجام عمل جراحی سال ها جوان تر به نظر می رسید.

پرکننده ها را با بوتاکس و رقبای بوتاکس مانند دیسپورت و زئومین اشتباه نگیرید.  تزریق بوتاکس و مواد مشابه آن با مسدود کردن انقباضات عضلانی زیر پوست به صاف کردن خطوط دینامیکی مانند خط های پیشانی و خطوط پا کلاغی که به علت اخم کردن و خندیدین ایجاد می شود کمک می کنند.  اما کاری که فیلرها انجام می دهند این است که با پر کردن خطوط صورت و صاف کردن چین و چروک ها و  جایگزینی حجم از دست رفته ، فرم و جوانی را به پوست شما بازمی گردانند.

یک جراح پلاستیک می گوید استفاده از فیلرها روشی برای جایگزینی لیفت صورت نیست.  پرکننده ها پوست شل و آویزان شده صورت را بالا نمی برند. اما می توانند حجم کاهش یافته را جایگزین کنند و این کار به یک ظاهر جوان و زیبا تر کمک می کند.

 

رایج ترین انواع فیلرها  

رفع پیری و چروک صورت با فیلرها و پرکننده ها | هزینه تزریق ژل لب و فیلر ها

پرکننده های اسید هیالورونیک

پرکننده های اسید هیالورونیک از نوعی قند ساخته می شود که به طور طبیعی در بدن وجود دارد.  برند های محبوب پرکننده های اسید هیالورونیک شامل  Juvederm ، Restylane ،  Perlane ، Balotero Balance ، Elevess  و Prevelle Silk هستند. این ترکیبات به صورت ژل های غلیظ و یا رقیق تر عرضه می شوند.  از این ژل ها می توان هم برای ناحیه کم عمق مانند خطوط ریز بالای لب و هم برای چروک های عمیق تر مانند آنهایی که در اطراف بینی و خطوط به اصطلاح خطوط ماریونت هستند ، استفاده کرد. خطوط ماریونت از دو طرف دهان به سمت پایین می آیند.

پرکننده های هیالورونیک همچنین می توانند نازک بودن لب ها را از بین ببرند ، حجم را به گونه ها بازگردانند ، گودی های زیر چشم را پر می کنند ، و برای زاویه سازی فک استفاده شوند.   اثرات فیلرها از چهار ماه تا یک سال ، بسته به منطقه مورد درمان قابل مشاهده است. نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگر شما از نتیجه کار راضی نباشید ، پرکننده های اسید هیالورونیک را می توان با تزریق آنزیم هیالورونیداز معکوس کرد.

 

کلسيم فسفات های دوفازی هيدروکسی آپاتيتی

کلسيم فسفات های دوفازی هيدروکسی آپاتيتی ، ترکیبی شبیه به مواد معدنی موجود در بدن است که ماده اصلی را در Radiesse تشکیل می دهند. این ماده غلیظ تر از اسید هیالورونیک است و در جاهایی  که حجم بیشتری مورد نیاز است ، مؤثرتر می باشد.  از کلسيم فسفات های دوفازی هيدروکسی آپاتيتی برای حجم دهی به چانه ، تقویت فک بالا ، گونه های گود رفته یا چروک های عمیق استفاده می شود.  نتایج این درمان یک سال یا بیشتر طول می کشد

 

اسید لاکتیک Poly L

اسید لاکتیکPoly L  که به نام Sculptra شناخته می شود ، یک ماده مصنوعی زیستی تجزیه پذیر است که همچنین برای بخیه کردن استفاده می شود. اسید لاکتیکPoly L  برخلاف سایر پرکننده ها حجم دهی فوری را ارائه نمی دهد.  در عوض به تدریج بدن را برای بازسازی کلاژن تحریک می کند.

برای رسیدن به هدف خود ، شما به یک سری از سه تا شش جلسه با فاصله حدود یک ماه از هم جدا تزریق نیاز دارید.    نتایج این درمان تا دو سال طول می کشد.

 

پرکننده های کلاژن

پرکننده های کلاژن اغلب از گاوها یا سلول های انسانی گرفته می شوند.  بدن کلاژن را به آرامی در طول زمان جذب می کند.  بنابراین تزریق منظمی برای حفظ نتایج لازم است.  پرکننده های هالورونیک در حال حاضر بیشتر از کلاژن استفاده می شود.

همه این پر کننده های جدید می توانند حجم کاهش یافته را به صورت شما برگردانند و خطوط را کاهش دهند. همه بدون رفتن زیر تیغ جراحی.

 

نکات مهم برای تزریق فیلرها 

رفع پیری و چروک صورت با فیلرها و پرکننده ها | هزینه تزریق ژل لب و فیلر ها

قبل از تزریق فیلر به این نکته ها توجه کنید :

انتخاب بهترین دکتر

برای انتخاب دکتر بیشتر تحقیق کنید.  بهتر است دکتر متخصصی را انتخاب کنید که در این زمینه تجربه کافی دارد و هر روز این کار را انجام می دهد.

هر چه پزشکی که تزریق را انجام می دهد با تجربه تر و ماهرتر باشد ، نتایج به دست آمده طبیعی تر خواهد بود.  پزشکان متخصص ما در مجموعه کلینیک های تهران اسکین تجربیات خود را در اختیار شما می گذارند تا بهترین درمان را برای مشکلات خاص شما توصیه کنند.  درخواست شما هر چه که باشد ، از بین بردن چین و چروک و یا تزریق فیلرها پر کننده ها به منظور جوان سازی و تزریق فیلر به لب ها ، می توانید مطمئن باشید که بهترین نتایج را کسب می کنید و از زیبایی خود و ظرافت درمان  لذت می برید.

 

هزینه تزریق فیلر

به طور کلی ، هر چه ماندگاری فیلرها بیشتر باشد ، قیمت آن نیز گران تر است.  قیمت ها در کلینیک های مختلف و به میزان مهارت فردی که تزریق می کند ، متفاوت است.  پرکننده های اسید هیالورونیک اغلب با لیدوکائین مخلوط می شوند تا درد و ناراحتی را کاهش دهند.  استفاده از یک کرم موضعی ملایم نیز قبل از تزریق به کاهش درد کمک می کند.

 

اثرات جانبی تزریق فیلرها

رفع پیری و چروک صورت با فیلرها و پرکننده ها | هزینه تزریق ژل لب و فیلر ها

پس از تزریق پرکننده ممکن است قرمزی ، تورم یا کبودی داشته باشید که گاهی ممکن است تا چند هفته طول بکشد.  وقت تزریق خود را دو هفته قبل از یک رویداد بزرگ مانند شرکت در یک مجلس عروسی برنامه ریزی کنید. واکنش های آلرژیک ، هر چند نادر، می تواند رخ دهد.

تزریقات ضد چین و چروک و پرکننده های پوستی در میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد آزمایش قرار می گیرند و زمانی که توسط یک پزشک که آناتومی صورت را به خوبی می شناسد انجام شود ، مطمئن و مؤثر است.

عوارض جانبی ممکن است شامل کبودی کوچکی در محل تزریق باشد.  از چند روز قبل از تزریق از داروهای مخصوص رقیق کردن خون مانند آسپرین استفاده نکنید.  زیرا خطر کبودی را افزایش می دهد.

به یاد داشته باشید که  برای تزریق فیلرها و بوتاکس باید به یک کلینیک بسیار معتبر و با تجربه مانند کلینیک های مجموعه تهران اسکین از جمله مرکز لیزر و زیبایی برکه مراجعه فرمایید که به علت عملکرد خوب و دقیق خود شناخته شده است. همه درمان های لیزر و زیبایی در کلینک ما توسط پزشک متخصص انجام می شود.

برای تماس با ما و گرفتن وقت اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments