بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!  

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!

همانطور که بالا رفتن سن تولید کلاژن  کاهش می یابد ، بدن ما شروع به از دست دادن حالت کششی خود می کند. در این موقع است که ما متوجه می شویم  پوست مان شل و افتاده شده است.  ابرو ها و پیشانی نیز با افزایش سن دچار افتادگی می شوند.

هایفوتراپی یک روش جایگزین برای جراحی یا درمان های غیر تهاجمی مانند تزریق بوتاکس و استفاده از فیلرها است که بسیار مورد استقبال واقع شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان هایفوتراپی با استفاده از انرژی اولتراسوند است که لایه های ساختاری عمیق پوست را هدف قرار می دهد.  در این روش با نفوذ گرما در عمق های خاص می توانیم پوست را درمان کنیم.  هایفو درمانی به طور طبیعی باعث افزایش سطح کلاژن در بافت ها می شود.  با افزایش کلاژن پوست صاف و سفت می شود و به کاهش علائم پیری کمک می کند.

هایفوتراپی یا همان اولتراسوند متمرکز با شدت بالا که به عنوان  «SkinMed 3D» ؛  لیفت صورت اولترا سوند ، و یا اولتراپی نیز شناخته می شود ، در حال حاضر تبدیل به یکی از معروف ترین روش های درمان برای لیفت چهره و گردن شده است.

هایفوتراپی درمانی است است که به شما کمک می کند تا پوستی سفت تر داشته باشید و صورت شما فرم بگیرد و پوست صورت لیفت شود!

 

مزایای مهم روش هایفو درمانی

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!

مزایای مهم این درمان عبارتند از:

  • محرک تولید کلاژن طبیعی است ،
  • نیازی به برش دادن پوست ندارد ،
  • بدون نیاز به زمان ریکاوری ،
  • نتایج قابل توجه ،
  • درمان یک بار در سال درمان.

یک جلسه هایفوتراپی  اثرات قابل ملاحظه ای را در بالا کشیدن صورت و سفت کردن پوست ایجاد می کند. همچنین با تولید کلاژن جدید به پوست شما کمک می کند تا درخشش خیره کننده ی خود را حفظ کند.

از این روش به صورت جداگانه می توان برای لیفت ابروها ، فک و گردن استفاده کرد. نتیجه این درمان تنگ کردن پوست و جوان سازی پوست می باشد.  پس از هایفو درمانی شما شاهد بهبود قابل توجهی در خطوط صورت ، خطوط ظریف و چین و چروک ها خواهید بود.

نتایج درمان ممکن است از فردی به فرد دیگرمتفاوت باشد.

 

درمان با روش هایفو چگونه است؟

HIFU  مخفف “اولتراسوند متمرکز با شدت بالا” است. این درمان می تواند عمق زیادی از بافت بدن را برای سفتی پوست ، لیفت کردن پوست و شکل دادن به بدن هدف قرار دهد.   هایفو درمانی یک روش کاملاً غیر تهاجمی است که با هدف قرار دادن لایه های عمیق در پوست کار می کند. این درمان باعث افزایش تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن می شود. مدت زمان انجام این درمان بسیار کوتاه است.   زیرا درمان سریع ، قابل تحمل و بدون عوارض می باشد.

 

هایفو درمانی برای صورت چیست؟

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!

 

درمان هایفو یک روش غیر تهاجمی برای لیفت  صورت است.  این درمان پوست را سفت می کند ، چروک ها را از بین می برد ، منافذ را کوچک می کند ، خطوط خنده را از بین می برد و خط فک را طراحی می کند.  به طور کلی رنگ پوست ، روشنی و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد و بهبود می بخشد.

پروب اولتراسوند به طور یکسان در مناطق درمان حرکت می کند تا امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا بتوانند به بافت همجوشی پایه برسند و اثرات سفت کنندگی پوستی را ایجاد کنند. لایه های پوست که در بالا قرار دارند تحت تأثیر قرار نمی گیرند. به این معنی که لیفت صورت می تواند به آرامی و بدون هیچ اثر نامطلوبی بر روی پوست انجام شود.

این روش ملایم لیفت کردن را می توان برای کل صورت استفاده کرد تا پوست آویزان و شل شده را درمان کند.  در طول یک جلسه می توان یا فقط  یک منطقه را درمان کرد یا تمام مناطق را در یک جلسه  درمان کرد.

مناطق زیر برای درمان مناسب هستند : ناحیه گردن ، چانه ، گونه ها و ناحیه ابرو.

دستگاه هایفو در کلینیک های ما مورد تأییدFDA  است و قادر است لایه بالایی درمیس را تا 1.5 میلی مترلایه پایینی درمیس  3.00 میلی متر  و مهم تر از همه لایه   SMAS  را تا 4.5 میلی متر هدف قرار دهد.  SMAS

SMASمخفف(Superficial Muscular Aponeurotic System)  لایه ای است نازک از جنس بافت همبند که زیر پوست و بین عضله و چربی قرار گرفته است. در عمل های لیفتینگ پوست عمدتاً اثرگذاری بر روی این لایه صورت می گیرد.  SMAS  لایه ای است که برای انجام جراحی های زیبایی و پلاستیک توسط جراح برش داده می شود.  در هایفو درمانی این لایه بدون هیچ گونه برش جراحی هدف قرار می گیرد.  و پوست صورت بیمار بدون هیچگونه عوارض جانبی بالا کشیده می شود.

این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ گونه خطری ناشی از عمل جراحی ، نتایج عالی داشته باشید.  درمان سریع انجام شده و نتایج سریع دیده می شود! به همین دلیل است که درمان HIFU به عنوان “لیفت صورت در وقت نهار ” شناخته می شود. یعنی شما این درمان را در مدت زمان کوتاهی که به یک نهار خوردن اختصاص می دهید ، می توانید انجام بدهید.

با استفاده از دستگاه هایفو و به لطف کارتریج باریک  MF2 ما حتی می توانیم چروک های اطراف ناحیه ظریف چشم را نیز درمان کنیم.

 

هایفو درمانی برای چه مناطقی استفاده می شود؟

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!

از روش هایفو درمانی می توان برای درمان و بالا کشیدن مناطق زیر استفاده کرد :

  • کاهش چین و چروک ها ،
  • بالا کشیدن صورت بدون نیاز به جراحی ،
  • تصحیح فرم صورت ،
  • بالا کشیدن گونه ها ،
  • بالا کشیدن ابروها ،
  • لیفت خطوط اخم و پیشانی ،
  • بالا کشیدن بینی ،
  • کوچک کردن غبغب ،
  • کوچک کردن غدد اشکی چشم ها ،
  • سفت کردن پوست منطقه دکولته ،
  • صاف کردن پوست پس از لیپوساکشن.

 

هایفو درمانی برای بدن ، کاهش وزن و کاهش سایز  

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست | در مرکز لیزر و زیبایی برکه جوان شوید!

از کارتریج های 9 و 13  میلی متری این دستگاه برای بدن استفاده می شود.  در این روش از انرژی هایفو به منظور هدف قرار دادن و از بین بردن سلول های چربی استفاده می شود.  هایفو درمانی یک روش ایده آل برای شکل دادن به بدن بعد از حاملگی ، از بین بردن چربی های شکم ، پهلوها ، ران و زیر باسن است.  هایفو درمانی یک روش مؤثر غیر جراحی با اثرات بالا کشیدن پوست می باشد.  این روش یک درمان بسیار مؤثر برای از دست دادن و کاهش چربی بدن و در عین حال سفت کردن پوست است!

 

آیا هایفو درمانی دردناک است؟

دستگاه هایفو ما شات های سریع با فواصل کوتاه تر را ارائه می دهد.  این بدان معنا است که برای بیمار بسیار راحت است. در واقع درد آن بسیار کمتر از بسیاری از درمان های رایج می باشد. برخی افراد درد هایفو درمانی را مانند احساس پالس های کوچک الکتریکی یا فرو رفتن سر سوزن توصیف می کنند.

 

در کجا می توانم هایفو درمانی  کنم؟

درست همین جا ! برای مشاوره برای هایفو درمانی و تماس با ما اینجا کلیک کنید.  ما با بکار گیری بهترین متخصصین در این مرکز زیبایی بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد.

 

هزینه درمان با هایفو چقدر است؟

قیمت درمان با توجه به تکنولوژی که در کلینیک استفاده می شود، متفاوت است. برخی از ماشین ها قدرتمند تر، کمتر دردناک و مؤثرتر از دیگران هستند.  دستگاه های چند پلت فرم قدرت کمتری دارند.    زیرا تکنولوژی های مختلف را در یک دستگاه ارائه می دهند.

دستگاه اختصاصی با تکنولوژی هایفو تک بسیار مؤثر است. هزینه ممکن است در ابتدا کمی بیشتر باشد ، اما شما نیاز به درمان کمتری خواهید داشت و نتایج آن را سریع تر خواهید دید.

درمان با هایفو چقدر طول می کشد؟

یک جلسه هایفو درمانی بسته به منطقه مورد درمان چیزی حدود  30 دقیقه تا 2.5 ساعت طول می کشد.

 

چند جلسه درمان ضروری است؟

به طور کلی ، پس از یک جلسه هایفو درمانی ، نتایج عالی می تواند حاصل شود. جلسه بعدی درمان  ممکن است 8 تا 12 ماه پس از اولین بار و به منظور تشویق رشد و بازسازی کلاژن انجام شود.

 

عوارض جانبی روش هایفو درمانی

پس از درمان ، شما می توانید بلافاصله فعالیت های عادی خود را شروع کنید.  زیرا لایه های بالای پوست با استفاده از ولتراسوند متمرکز با شدت بالا هیچ آسیبی نمی بینند. در بعضی موارد ، ممکن است پوست قرمز شده و یا تورم جزئی ظاهر شود که به سرعت هم از بین می رود.

همچنین ممکن است پس از درمان حساسیت کمی به لمس و احساس خارش وجود داشته باشد که می تواند برای چند هفته ادامه یابد. در موارد بسیار نادر، ممکن است کبودی و بی حسی موضعی موقت رخ دهد. این عوارض پس از چند روز ناپدید می شوند.

 

مواردی که نباید هایفو درمانی انجام دهید

در صورت داشتن هر یک از موارد زیر از انجام هایفوتراپی جداً خودداری کنید :

  • ایمپلنت های فلزی در منطقه درمان ،
  • ضربان ساز قلب ،
  • اختلالات خون ،
  • تزریق سیلیکون در منطقه تحت درمان.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments