تزریق لب

تزریق لب در مطب زیبایی برکه : تزریق لب چه مدت دوام می آورد؟

تزریق لب چه مدت دوام می آورد؟

 

اگر می خواهید  که لب هایتان برجسته  تر و صاف تر باشد، شاید بهتر باشد به تزریق ژل لب فکر کنید . این عملیات را می توان به وسیله جراحی یا تزریق انجام داد. مرکز لیزر و زیبایی برکه، یکی از معتبر ترین مراکز انجام تزریق ژل لب در تهران و با مجهز و به روز ترین تجهیزات پزشکی، همراه با کادری کاملا حرفه ایست که آماده ارائه ی خدمات به شماست. از اینجا می توانید با مرکز زیبایی برکه تماس بگیرید.
تزریق لب
تزریق لب

فیلر لب (تزریق ژل لب) ، محبوب ترین روش ها برای افزایش اندازه ی لب است. این روش کمترین آسیب را دارد  و زمان ریکاوری و بهبود آن نسبت به عمل جراحی سریع تر است. این روش شامل تزریق یکی از انواع مختلف پرکننده ها(فیلرها)  به لب می باشد.

با گذشت زمان و افزایش سن، انسان به طور طبیعی کلاژن و چربی پوست را از دست می دهد . این اتفاق  منجر به نازکی و افتادگی(چروک) صورت، از جمله روی لب ها می شود. تزریق لب  کلاژن و چربی از دست رفته در پوست را جایگزین کرده و به این ترتیب طراوت و شادابی را به آن برمی گرداند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه تصمیم داریم به تمام پروسه تزریق ژل لب اشاره کنیم و بگوییم باید چه انتظاری از آن داشت .با ما همراه باشید

 

تصمیم بگیرید می خواهید چه ظاهری داشته باشید

 

اولین نکته ای که در تزریق ژل لب باید به آن توجه داشته باشید این است که می خواهید پس از تزریق چه شکلی شوید؟ یا به عبارتی می خواهید با تزریق به چه قیافه ای برسید؟

آیا می خواهید لبه های لب ها را صاف تر کنید یا می خواهید آنها را پر کنید تا بزرگتر شوند؟ دانستن پاسخ به این سوالات به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید کدام نوع پرکننده برای شما مناسب است.

پیش از رفتن پیش پزشک از خود بپرسید:

 

  • چه قیافه ای می خواهم؟
  • فقط می خواهم لبه ها یا گوشه های لب ها را صاف تر کنم؟
  • آیا می خواهم لب هایم پر تر و بزرگتر به نظر بیایند؟

هنگامی که پیش پزشک می روید، سعی کنید عکس هایی از مدل هایی که دوست دارید لبتان شبیه به آنها باشد با خود ببرید. اما واقع بین باشید و سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که لبشان شبیه لب های شما باشد.

بهتر است شکل و حالت طبیعی لب هایتان را بشناسید و بیشتر از تغییر به دنبال تقویت زیبایی ذاتی آنها باشید.

 

انتخاب نوع تزریق یا پرکننده

 

هنگام انتخاب نوع تزریقی که می خواهید انجام دهید ، این نکته بسیار مهم است که انتخاب های خود را درک کنید. از لحاظ سابقه، کلاژن – یک بافت همبند موجود در بدن موجودات زنده – شایع ترین نوع فیلر لب است.

هرچند امروزه از این تزریق به ندرت استفاده می شود. و آن به این دلیل است که مدت طولانی دوام نمی آورد. همچنین می تواند موجب واکنش های آلرژیک در بسیاری از افراد شود.

پرکننده های اسید هیالورونیک در حال حاضر گسترده ترین ماده برای  تزریق در لب به منظور درشت تر کردن و صاف کردن لبه های آن است. اسید هیالورونیک یک ماده ژلاتینی ساخته شده از نوعی  باکتری است. این ماده ظاهر “لب های قلوه ای ” را از طریق اتصال به مولکول های آب موجود در پوست ایجاد می کند.

این پرکننده ها به آرامی جذب می شوند و می توانند درشت و یا باریک شوند تا دقیقا ظاهری را که شما مد نظر دارید به خود بگیریند..

چهار نام تجاری برای اسید هیالورونیک در بازار وجود دارد. محبوب ترین برند ها عبارتند از Restylane و Juverm . این برندها حدود شش دوام می آورند و یک ظاهر بسیار طبیعی را برای فرد به ارمغان  می آورند.

Vollure جدیدترین محصول در بازار است. این محصول  طولانی ترین دوام را در بین سایر محصولات دارد ، و حتی یک ظاهر طبیعی تر را نیز به فرد ارائه می دهد.

Volbella محصول چهارم است. این محصول بسیار نازک است و می تواند خطوط عمودی لب را بدون اضافه کردن پُری،  کامل را کمک کند. Volbella حدود 12 ماه دوام می آورد.

 

نوع تزریقمدت زمان دوام آوری
Restylane6 ماه
Juvaderm6 ماه
Vollure18 ماه
Volbella12 ماه
collagen3 ماه

 

شما می توانید تزریق را هر 6 ماه یکبار تکرار کنید. دانشمندان متوجه شده اند که تزریق اسید هیالورونیک پوست را به تولید کلاژن بیشتر ترغیب می کند ، و باعث ایجاد درشت شدن طبیعی لب می شود.

 

تزریق لب
تزریق لب

خطرات تزریق لب

 

واکنش های آلرژیک به اسید هیالورونیک – یک مولکول شکر که به طور طبیعی در سطح پوست یافت می شود – معمولا نادر است. اما ممکن است باعث به وجود آمدن  یک توده (به نام گرانولوم) بافت ملتحمه شود.

این نوع از پرکننده همچنین می تواند در صورت تزریق در قسمت غلط پوست، مثلا اگر در عمق کافی  تزریق نشود، باعث ایجاد غده گردد . این غده ها می توانند با هیالورونیداز حل شوند. هیالورونیداز یک آنزیم است که اسید هیالورونیک را تجزیه می کند.

یکی از عوارض جانبی رایج تزریق لب انسداد شریان های خونی است. این اتفاق  جریان خون به لب را کاهش می دهد. و در نهایت می تواند به بافت لب شما آسیب برساند، اما تشخیص سریع آن برای پزشکان آسان است  و بلافاصله می توانند آ ن را برگشت پذیر کنند.

 

عمل تزریق لب چگونه انجام می شود؟

 

اولین گام برای برای انجام عمل تزریق ژل لب، برنامه ریزی یک قرار ملاقات با یک جراح پلاستیک دارای گواهی پزشکی معتبر است. شما می توانید این اطلاعات را به صورت آنلاین جستجو کنید و پیش از انتخاب پزشک نظرات سایر بیمارانی که به او مراجعه کرده اند را بررسی نمایید.شما می توانید تمام نظرات مراجعه کنندگان مرکز زیبایی برکه را در وب سایت ما مشاهده کنید

پرکننده های لب – به ویژه پرکننده های اسید هیالورونیک – محصولات ایمنی هستند. بنابراین تا زمانی که یک متخصص مجرب را انتخاب می کنید، نگرانی خاصی درباره رونددرمانی خود نداشته باشید

در روز عمل، از مطب جراح پلاستیک بازدید خواهید کرد. دکتر یک داروی بی حسی موضعی را به لب های شما تزریق می کند(یااین که به صورت موضعی به لب شما بزند ) . اگر یک کولاژن گاوی(bovine collagen) را انتخاب کنید، پزشک پیش از عمل یک آزمایش پوستی انجام خواهد داد تا مطمئن شود که به آن  آلرژی نداشته باشید. اگر پوست شما علائم واکنش آلرژیک  از خود نشان دهد، پزشک از این روش استفاده نمی کند. بلکه نوع دیگری از پرکننده را به شما توصیه می کند.

پزشک ممکن است از یک سوزن برای تزریق مقدار کمی بی حس کننده در داخل دهان شما استفاده کند تا لب های بالا و پایین را بی حس کند. در این مرحله از عملیات ، هنگامی که سوزن دهان شما را لمس می کند، ممکن است کمی  احساس درد یا مور مور  داشته باشید. هنگامی که لب هایتان به اندازه کافی بی حس شدند، پزشک پرکننده را مستقیما در لب هایتان تزریق می کند.

بعضی می گویند این کار ممکن است باعث سردی چانه و گونه ی شما شود. زمانی که ماده ی پرکننده در لب های شماست، ممکن است کمی احساس سوزش یا گزش کنید.

 

پس از عمل

 

پس از عمل لب ها کمی باد می کنند. همچنین ممکن است برخی از نقاط که در آنها سوزن برای تزریق وارد شده، قرمزی مشاهده کنید.

کبودی در اطراف لب یکی دیگر از عوارض جانبی شایع است که ممکن است حدود یک هفته طول بکشد. واکنش لب های افراد مختلف با توجه به نوع فیلر ممکن است متفاوت باشد

 

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments